NEE niet doenquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
Lol @:tt
@:flippie lees het vorige deel eens
Geen belgische pint erbij?quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:ettovanbelgie
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Een veuke of porto zou voor Etto I wel goed zijn.
Ooit zo'n slechte mod gezien?quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:52 schreef TTSS het volgende:
Gadver die kut Haags is hier ook al de boel aan het verneuken.
Wat bedoel je met 2klijer?quote:
Het gaat verder dan dat, het is gewoon een slecht mens.quote:
Het is een bot, geen mens.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het gaat verder dan dat, het is gewoon een slecht mens.
ZIE ZIE ZIE IK ZEI HET TOCHquote:
Ik wacht nog twee weken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
Morgen eindelijk eens naar de kapper
Ben al een half jaar niet geweestquote:
Ja dan is het wel harder nodig ja. Ik doe regelmatig bijwerken met de tondeuse.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ben al een half jaar niet geweest
Overal haarquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
zoooooooooooooooooooooooo wat is dat HIER dan?
Pics van je baardquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yup, hier ook... Baard wordt ook erg lang
DM box staat open.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jajajaja, in DM... of vraag ama maar
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe vitrinekast en mijn Etto en Engel beeldjes staan fier naast het Guadelupe beeld![]()
Ik zal nog een pluk haar bewaren, zodat Ettobeeldje ook een baard heeft.
Het moet natuurlijk wel kloppen
Engel beeldje?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe vitrinekast en mijn Etto en Engel beeldjes staan fier naast het Guadelupe beeld![]()
Ik zal nog een pluk haar bewaren, zodat Ettobeeldje ook een baard heeft.
Het moet natuurlijk wel kloppen
Zie linkje, bij Etto hoort Engelquote:
ja omdat er stukjes kaas in blijven hangen zekerquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:48 schreef Amarantha het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 14 mei 2020 21:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
DM box staat open.
Zeg @:Amarantha wat vind jij van lange baarden?
Kan mooi zijn
Is de fokuser Engel zijn vriendin/vrouw?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zie linkje, bij Etto hoort Engel
Iew neequote:Op donderdag 14 mei 2020 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja omdat er stukjes kaas in blijven hangen zeker
ahahahahahahaha
Nee, mijn engel doet niet aan fok.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de fokuser Engel zijn vriendin/vrouw?
Geen idee, maar Etto noemt zijn lief Engelquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de fokuser Engel zijn vriendin/vrouw?
Sandy Clawsquote:
Het is een leuke film, maar nu niet echt het seizoen voorquote:
Ja kijk de film zelf toch ook niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het is een leuke film, maar nu niet echt het seizoen voor
Sowieso een FOK!ker datenquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, mijn engel doet niet aan fok.
Welk topique?quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:16 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
dacht eerst dat dit over 't topic van mrr ging.
topic waarin ze mannen die niet geneukt wille worden bekritiseerde.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:16 schreef TTSS het volgende:
[..]
Welk topique?
Myrr ook nooit gedaan helaas (@:wildchild je weet me te vinden hehe)
Wat?quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:18 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
topic waarin ze mannen die niet geneukt wille worden bekritiseerde.
Wildchild is een man overigens, hoe freudiaans.
Boeie, het is gewoon myrrquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:19 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
00wildchild=mrr wildchild=andere user, een man.
wat bekrompen/onzeker van je (volgens vrouwe in dat topic).quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:19 schreef TTSS het volgende:
Geneukt worden, als in met een strapon ofzo? Nee dank je.
Ik ben ook bekrompen en onzeker dus fair enough.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:20 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
wat bekrompen/onzeker van je (volgens vrouwe in dat topic).
echt?quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ben ook bekrompen en onzeker dus fair enough.
Wie niet?quote:
SEX / Strap-onquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:18 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
topic waarin ze mannen die niet geneukt wille worden bekritiseerde.
Wildchild is een man overigens, hoe freudiaans.
Dat is echt een aandachtsgeil wijf. Net gescheiden enzo. Classic.quote:
Echt wel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:28 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
moi. wel bekrompen maar niet onzeker over mezelf.
Echt waar? Lolquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:30 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
definieer onzeker. weet dat ik fat ass ben maar zit er niet mee bijvoorbeeld?
wist je dat nietquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Echt waar? Lol
Iedereen is weleens onzeker.
Alleen al de shitload aan gekke vragen die je spontaan stelt of topics die je in het verleden geopend hebt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:30 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
definieer onzeker. weet dat ik fat ass ben maar zit er niet mee bijvoorbeeld?
Alleen als ik een dildo van 20 cm in je kont mag schuiven.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:16 schreef TTSS het volgende:
[..]
Welk topique?
Myrr ook nooit gedaan helaas (@:wildchild je weet me te vinden hehe)
Lijkt me niks aan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
Maar niet iedereen wil in z’n reet gebatst worden jammer jammer.
Nee dank je.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Alleen als ik een dildo van 20 cm in je kont mag schuiven.
had zomaar een post van mezelf kunnen zijn alhoewel je hem heel anders bedoeldquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
Anale stimulans is retegeil, maar om nou meteen een dragondildo er in te proppen is een andere uiterstequote:Op donderdag 14 mei 2020 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
Latente flikker ben je ook met je anale stimulansquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Anale stimulans is retegeil, maar om nou meteen een dragondildo er in te proppen is een andere uiterste
Niks mis mee, dan ben ik maar een latente flikkerquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:38 schreef TTSS het volgende:
[..]
Latente flikker ben je ook met je anale stimulans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |