Ben nog benieuwd of ze iemand van ons op gaan bellen!quote:
Dat het broertje van @Hamlapjes zich koest houdt; ja graagquote:Op donderdag 14 mei 2020 12:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar bedoel ook dat dat best wel handig is denk ik voor vanavond
Fixed!quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Hamlapjes schaamde zich beschermde ons even voor zijn losgeslagen broertje
Zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 14 mei 2020 12:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben nog benieuwd of ze iemand van ons op gaan bellen!
OH maar wij kunnen wel wat hebben hoor! Ik vind je broertje wel grappigquote:
Ja!quote:
Ach ja, des te meer heerlijke avocado's voor mij!quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Overtreffende (late) trap: ik walg van avocado.
Ik heb niet gestemdquote:
Voor mijzelf wel. Maar volgens mij moeten een ander dat dan weer zelf instellen voor de anderen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja volgens mij kon @:Redefine automatisch iedereen muten?
Ah okéquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemd![]()
Maar vind dat soort dingen ook niet per sé heel leuk, dus denk niet dat ik het aangevinkt had
Ook wel handig om alvast wat eerder online te komen met zijn allen om even te testenquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mijzelf wel. Maar volgens mij moeten een ander dat dan weer zelf instellen voor de anderen.
Maar we kijken vanavond even wat handig is qua geluid. Sowieso mooi dat binnen dit programma je een YouTube stream kan delen.
Gewoon basic songfestivalforum.nl doen?quote:
Werkt via Jitsi denk ik het beste. Maar kan zijn dat iemand wel mee wil doen, maar niet voor de camera wil zitten. Dus even kijken naar de animo.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:35 schreef Aoibhin het volgende:
Speaking off the quiz...
@:Hawaii_Tim @:Meke @:Redefine @:iedereendienogaanwilhaken gaan we via Jitsi overleggen of via een appgroep?
quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon basic songfestivalforum.nl doen?
Ja.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook wel handig om alvast wat eerder online te komen met zijn allen om even te testen
Hehe. Sommigen liggen gewoon te slapen als alternatieve mute knopquote:
Vind ik prima hoor!quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar dat kan toch? Je kunt je geluid en camera uitzetten en via chat meedoen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Werkt via Jitsi denk ik het beste. Maar kan zijn dat iemand wel mee wil doen, maar niet voor de camera wil zitten. Dus even kijken naar de animo.
Ben ik ook wel voorquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja zo vet dezequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |