En vergeet de brownie niet! En de serveersters!quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach so. Nou ja, ik denk ook alleen maar koffie buitenshuis maar da's meer voor de bloeddruk.
Daarom! Hoewel die ook niet altijd goed zijn voor m'n bloeddrukquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En vergeet de brownie niet! En de serveersters!
Als jij bij Meke gaat wonen dan moet je wel uitkijken dat ik je niet spot op de Jitsi meets he? Meke heeft er een handje van om wel eens door haar woning te lopen, waardoor we alles kunnen zienquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]Van Aoibhin mag het niet maar ik sneak wel gewoon naar binnen. Mag ik dan een tijdje bij jou komen wonen?
Koffie zónder machine, met filterhouder en filterzakkie erin. Maar soms doe ik teveel koffiekorrels in de filter of ik giet te enthousiast op met water, en dan scheurt de boel nog wel eensquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:34 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nee, da’s eigenlijk gewoon koffie uit een machine met een kapotte filter. Dacht ik.
Oooohhh dat zal het wel zijn jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook!Maakt niet uit of ik er nou vodka, rum of whisky bij doe, na een stuk of 15 is het echt wel klaar
quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom! Hoewel die ook niet altijd goed zijn voor m'n bloeddruk
Oh.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koffie zónder machine, met filterhouder en filterzakkie erin. Maar soms doe ik teveel koffiekorrels in de filter of ik giet te enthousiast op met water, en dan scheurt de boel nog wel eens
Ik vind het heel geruststellend dat jullie me steeds beter gaan begrijpen!quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:37 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ik begrijp jouw GTA fase steeds beter nu.
Wat ga je eraan doen dan!? Op straat steentjes gooien tegen het raam?quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als jij bij Meke gaat wonen dan moet je wel uitkijken dat ik je niet spot op de Jitsi meets he? Meke heeft er een handje van om wel eens door haar woning te lopen, waardoor we alles kunnen zien
Vervelend is dat hè, die onzekerheid.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:38 schreef Em31 het volgende:
Heb echt al de hele week last van een soort druk/spanning in m'n tanden/kaak.![]()
Gelukkig wel net te horen gekregen dat iemand in mijn directe omgeving geen corona heeft, dus hopelijk valt die spanning nu weg. Was toch wel een beetje kut.
Dus het is mentale spanning, denk je?quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:38 schreef Em31 het volgende:
Heb echt al de hele week last van een soort druk/spanning in m'n tanden/kaak.![]()
Gelukkig wel net te horen gekregen dat iemand in mijn directe omgeving geen corona heeft, dus hopelijk valt die spanning nu weg. Was toch wel een beetje kut.
Snap ik ja!quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:38 schreef Em31 het volgende:
Zeker. Ik kom alleen nooit bij je in de buurt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het heel geruststellend dat jullie me steeds beter gaan begrijpen!
Nee, avocado's!quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ga je eraan doen dan!? Op straat steentjes gooien tegen het raam?
Ik heb oprecht een whatsappgroep in m'n eentjequote:Op donderdag 14 mei 2020 14:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat komt dan mooi uit want ik had ook zelf net een groep aangemaakt waar alleen ík bij mag!
Dat lijkt me sowieso verstandig, want op elke gemiddelde meet zit ik wel Eurovisie liedjes mee te piepenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:40 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zeker. Ik kom alleen nooit bij je in de buurt.
Ja ik heb wel een mooie gangkast, moet je een beetje proppen. Er staat wel een koffer ook in, dus als je een béétje slangenmens bent kun je gewoon in de koffer en dan is er sowieso geen probleemquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]Van Aoibhin mag het niet maar ik sneak wel gewoon naar binnen. Mag ik dan een tijdje bij jou komen wonen?
JAquote:
Hahahaquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb oprecht een whatsappgroep in m'n eentjeEn ook een met z'n tweeën met een vriendin, waar een normaal gesprek dus ook zou volstaan
![]()
Malibu colaquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook!Maakt niet uit of ik er nou vodka, rum of whisky bij doe, na een stuk of 15 is het echt wel klaar
Wat fijn.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:40 schreef Strani het volgende:
Ik vind je grapjes overigens wel degelijk leuk hoor MendieMaar dat hoeft m'n advocaat niet te weten. Die jongen heeft ook een inkomen nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |