Neeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:ettovanbelgie
quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij niet gelukkigquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:18 schreef Cronometer_ het volgende:
Jimmy, ik ga geen antwoord geven, want je bent in je zeikbui.
Niks maar echt weer zo'n sneue gimmick om heel erg lyrisch over gecoaguleerde melk te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer tegen kaas dan.
Kaas was verboden net hoorquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer tegen kaas dan.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Niks maar echt weer zo'n sneue gimmick om heel erg lyrisch over gecoaguleerde melk te doen.
Ah dit klopt toch wel. Wou nog zeggen valt wel mee toch maar nope.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:18 schreef Cronometer_ het volgende:
Jimmy, ik ga geen antwoord geven, want je bent in je zeikbui.
Turkse kaas is echt yammie.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Niks maar echt weer zo'n sneue gimmick om heel erg lyrisch over gecoaguleerde melk te doen.
Oke.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:21 schreef Cronometer_ het volgende:
Maar 1.5 jaar geleden. Of ik hem daarna heb gezien is een ander verhaal.
Nu single for life.
Geitenkaas...quote:
Het is wit. Sommigen vergelijken het met feta, maar die mensen zijn dom.quote:
Shaiquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:22 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Het is wit. Sommigen vergelijken het met feta, maar die mensen zijn dom.
Het is romig. Lekker in borek ofzo. Kopje thee er bij.
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Geitenkaas...
Ik drink wel elke dag Ayran trouwens.
Alle turkse kaas die ik heb gegeten was schapen of geitenkaas.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:24 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Nee.
Je hebt kaas van koeiemelk.
Je hebt kaas van geitenmelk. Die is wat zurig en leer je eten.
شايquote:
Ja, dat kan. Maar die wij eten is gemaakt met koeienmelk en die eten wij t meest, de rest is speciaal.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:24 schreef TTSS het volgende:
[..]
Alle turkse kaas die ik heb gegeten was schapen of geitenkaas.
Klinkt heel ranzigquote:
Volgens mij is Knafeh ook met geitenkaas. Eten jullie dat ook?quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:27 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar die wij eten is gemaakt met koeienmelk en die eten wij t meest, de rest is speciaal.
Borek is lekker hoorquote:
Kunefe, niet met geitenkaas, dat is te zuur.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:29 schreef TTSS het volgende:
[..]
Volgens mij is Knafeh ook met geitenkaas. Eten jullie dat ook?
Wtf jullie turken zijn weird, Arabische Knafeh is sowieso met geitenkaas.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:31 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Kunefe, niet met geitenkaas, dat is te zuur.
Oh daar ook zin in. Ga dat een x zelfs een proberen:9
Dat zijn Arabieren of jouw info is gewoon kut. Kunefe is zoet, de kaas zelf is romig, denk aan Mozzarella.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wtf jullie turken zijn weird, Arabische Knafeh is sowieso met geitenkaas.
Sowieso is vrijwel alles met bladerdeeg lekkerquote:
Ik weet het, heb de original vaak gegeten. De kaas komt uit oorspronkelijk uit Palestinaquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:34 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Dat zijn Arabieren of jouw info is gewoon kut. Kunefe is zoet, de kaas zelf is romig, denk aan Mozzarella.
DAT KAN NIET MET GEITENKAAS DIE IS NML ZUUR JIMMY OPHOUWE NOU HEquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik weet het, heb de original vaak gegeten. De kaas komt uit oorspronkelijk uit Palestina
https://en.wikipedia.org/wiki/Nabulsi_cheesequote:Op woensdag 13 mei 2020 22:36 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
DAT KAN NIET MET GEITENKAAS DIE IS NML ZUUR JIMMY OPHOUWE NOU HE
Er staat daat letterlijk: sources: cow (en wat jij aangeeft).quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:37 schreef TTSS het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Nabulsi_cheese
Schapen en geitenmelk
Lees de tekstquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:38 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Er staat daat letterlijk: sources: cow (en wat jij aangeeft).
Wij maken t niet met geitenkaas. Maar Turkai nummer 1 en wij weten beterquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:37 schreef TTSS het volgende:
Staat zelfs bij " It can be eaten fresh as salty table cheese or can be fried in oil,[3] and it is also a major ingredient of the Palestinian dessert knafeh.[3]"
lol
Dit is de echte.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:38 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Wij maken t niet met geitenkaas. Maar Turkai nummer 1 en wij weten beter
Ik ben geen Arabier, rare vraag.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:39 schreef TTSS het volgende:
Sowieso, hoeveel koeien denk jij dat de gemiddelde Palestijn heeft? Dat zijn allemaal schapen en geiten daar.
Dan heb je dus ook nooit echte Knafeh gegeten.quote:
Lijken wel Amerikanenquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:40 schreef TTSS het volgende:
Turken gaan altijd helemaal gek als je ze wijst op het feit dat ze slappe aftreksels van de keukens van anderen jatten en als hun eigen uitvinding verkopen.
Ik niet, vind het vrij logisch dat landen hun keuken delen. Alsof die grenzen vroeger bestonden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:40 schreef TTSS het volgende:
Turken gaan altijd helemaal gek als je ze wijst op het feit dat ze slappe aftreksels van de keukens van anderen jatten en als hun eigen uitvinding verkopen.
Laat je niet misleiden door de TT; kaas is nog steeds verboden.quote:
Gaap.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:40 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook nooit echte Knafeh gegeten.
Jij bent verbodenquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door de TT; kaas is nog steeds verboden.
Welke discussie?quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:42 schreef Cronometer_ het volgende:
Een Nederlander die in discussie wil over onze keukens.
The owls are not what they seemquote:
Geen idee, kwam een rare reus mee.quote:
In casa Martinez niet hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door de TT; kaas is nog steeds verboden.
Maar je lust toch wel worst?quote:
ligt eraan welkequote:Op woensdag 13 mei 2020 23:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar je lust toch wel worst?
Rooms tot in de kist. En daarna.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt je beter maar alvast aanpassen
Geen idee; wat we wel weten is dat hij zei: Niet wat de mond ingaat maakt onrein, maar wat eruit komt. (Cf. Matt. 15,11, Marcus 7,15).quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:40 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Jezus was ook niet zo van het varkensvlees heb ik van horen zeggen.
Probeerde hij zo z'n homofilie goed te praten?quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee; wat we wel weten is dat hij zei: Niet wat de mond ingaat maakt onrein, maar wat eruit komt. (Cf. Matt. 15,11).
ordinair, zo kennen we je weer, misselijke mortaxxquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Probeerde hij zo z'n homofilie goed te praten?
Stel gewoon een vraagquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ordinair, zo kennen we je weer, misselijke mortaxx
Paardenworstquote:
Gadverdamme manquote:
MUHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
MUHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Best lekker, heb het alleen bijna nooit in huis.quote:
Plottwist Summers is Etto's Engelquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
R&P / Relatie met een conspiracygekkie
Alsjeblieft zeg...quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Plottwist Summers is Etto's Engel
Het zijn de zwarte schaapjes in een andere kuddequote:
oh jazeker wel... laster en leugens dienen bestreden te worden.quote:
quote:
Ga er ook niet heen om hen te overtuigen, ga erheen om hun laster en leugens te weerleggen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Je hebt er toch niks aan Etto. Zijn niet in staat tot een normaal gesprek.
Als die kudde zwarte schaapjes te groot wordt wel.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh jazeker wel... laster en leugens dienen bestreden te worden.
Die lui zijn gevaarlijk.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee; wat we wel weten is dat hij zei: Niet wat de mond ingaat maakt onrein, maar wat eruit komt. (Cf. Matt. 15,11, Marcus 7,15).
Focus je gewoon op leuke dingen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Je hebt er toch niks aan Etto. Zijn niet in staat tot een normaal gesprek.
Eens. Ik kom al nauwelijks meer in NWS en COR en shitquote:
Hij hield zich ook niet aan de doodstraf voor overspelige vrouwen, om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:52 schreef JoshCampbell het volgende:
[..].
een eerste eeuwse jood die geen letter van de wet wil veranderen maar zich niet aan de qasrut houd?
Oh die moest eigenlijk naar Etto haha.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Ik kom al nauwelijks meer in NWS en COR en shit
Waarom huur je geen bulldozer om ze van de platte aarde te schuiven?quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga er ook niet heen om hen te overtuigen, ga erheen om hun laster en leugens te weerleggen.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga er ook niet heen om hen te overtuigen, ga erheen om hun laster en leugens te weerleggen.
quote:
Wat een onzinquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Maar die mensen horen geen platform te krijgen nee. Beginnen ze nog in zichzelf te geloven ook
Dat is inderdaad goed voor iedereenquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh die moest eigenlijk naar Etto haha.![]()
Maar alsnog goed voor iedereen.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:53 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Waarom huur je geen bulldozer om ze van de platte aarde te schuiven?
Watquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga me ook zo op HEEL leuke dingen focusen hihihi
Woon je al samen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga me ook zo op HEEL leuke dingen focusen hihihi
Jezus, neem me niet zo serieus.quote:
zo goed als rond ja, maar qua werk soms nog wat lastig... hoewel met thuiswerken het niet veel uitmaaktquote:
heb je zeker van Summers gehoord via een plaatje?quote:
jij begint echt zelf ook door te slaanquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb je zeker van Summers gehoord via een plaatje?
Ahahahahahaha!
Vind je het gek? Dat jij nog niet helemaal knettergek bent geworden in die waanzin daar.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij begint echt zelf ook door te slaan
pas op vriend
Oh sorryquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus, neem me niet zo serieus.
Ik heb in BNW zelfs nog verdedigd dat ook BNW-ers stemrecht verdienen
Snap Etto wel though, maar dat is ook niet gezond neequote:Op woensdag 13 mei 2020 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh sorry
Etto heeft dit soort denkbeelden wel en dat is ook vrij eng
Dat zal zn draai wel vinden, geniet ervanquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo goed als rond ja, maar qua werk soms nog wat lastig... hoewel met thuiswerken het niet veel uitmaakt
Wat? Dat BNW dicht moet?quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh sorry
Etto heeft dit soort denkbeelden wel en dat is ook vrij eng
Ja ik vind dat best gekquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vind je het gek? Dat jij nog niet helemaal knettergek bent geworden in die waanzin daar.
Heb ik ook niet; heb wel bronnen die aantonen dat het nogal ver gaat mensen openbaar te beschuldigen van bloedoffers, satanisme, genocide en het verkopen van kiddies.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ik vind dat best gek
Ik kom niet op een anti-voetbalsupporterforum om aan te geven dat ik de waarheid in pacht heb.
Meestal doe je dat inderdaad, maar de laatste tijd ben je een beetje een vervelende jongen aan het worden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat? Dat BNW dicht moet?
Nee hoor. Ik ga er gewoon heen en weerleg al die achterlijke troep. Goed voor de voorbijkomende lezers.
dat beweert Paul inderdaad, daar ga je al. Het is of het een of het ander. Paul die de leer veranderde voor zelfpromotiequote:Op woensdag 13 mei 2020 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij hield zich ook niet aan de doodstraf voor overspelige vrouwen, om maar wat te noemen.
Waar je mee omgaat word je mee besmet en uiteindelijk word je waar je tegen vecht.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vind je het gek? Dat jij nog niet helemaal knettergek bent geworden in die waanzin daar.
Ja iedereen heeft z'n breekpunt; wanneer je bijvoorbeeld voor de zoveelste keer zo'n aluminiumhoedje een bron ziet gebruiken die niet deugt. En daarna weer. En dan nog een ker. En dan weer. En nog eens.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Meestal doe je dat inderdaad, maar de laatste tijd ben je een beetje een vervelende jongen aan het worden.
Haha echt hequote:Op woensdag 13 mei 2020 23:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ik vind dat best gek
Ik kom niet op een anti-voetbalsupporterforum om aan te geven dat ik de waarheid in pacht heb.
Waar beweert Paul dat?quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:00 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
dat beweert Paul inderdaad, daar ga je al. Het is of het een of het ander. Paul die de leer veranderde voor zelfpromotie.
Ja ach ergens snap ik de echte BNW'er ook wel. Heb je daar al eens bij nagedacht?quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb ik ook niet; heb wel bronnen die aantonen dat het nogal ver gaat mensen openbaar te beschuldigen van bloedoffers, satanisme, genocide en het verkopen van kiddies.
Braddies Mobile Worldquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Moet er altijd opletten dat ik niet BMW typ.
Ik las laatst een thread van iemand die had gedroomd dat Voldemort hem gebruikte als SM-slaaf.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:01 schreef Fok-it het volgende:
JR moet ons maar weer verblijden met een interessant Reddit-topic zoals de vorige keer.
Altijd leuk op de late avond
Uiteraard: een infantiel wereldbeeld waarbij je je vermeende tegenpool van de meest gruwelijke dingen beschuldigt, omdat je anders ook wel weet dat je paranoia nergens op is gebaseerd.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ach ergens snap ik de echte BNW'er ook wel. Heb je daar al eens bij nagedacht?
BBW*quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Moet er altijd opletten dat ik niet BMW typ.
Onzin natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft z'n breekpunt; wanneer je bijvoorbeeld voor de zoveelste keer zo'n aluminiumhoedje een bron ziet gebruiken die niet deugt. En daarna weer. En dan nog een ker. En dan weer. En nog eens.
Fanficition is af en toe echt heel merkwaardigquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las laatst een thread van iemand die had gedroomd dat Voldemort hem gebruikte als SM-slaaf.
Ja ik kreeg laatst een PM op Reddit van iemand die een heel essay had geschreven over Harry en Voldemort en hun seksuele relatie.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fanficition is af en toe echt heel merkwaardig
Nee. Ik bedoel meer dat wanneer je wereldbeeld al wat paranoia is. Dan gaat de situatie waar we nu inzitten dat niet echt verbeterenquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard: een infantiel wereldbeeld waarbij je je vermeende tegenpool van de meest gruwelijke dingen beschuldigt, omdat je anders ook wel weet dat je paranoia nergens op is gebaseerd.
whatever makes you feel good, broquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:03 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
hij is de architect van de christen Bible. Christendom=Paulusdom. Jodendom=Leer van Jezus.
Geeft je nog steeds niet het recht jan en alleman van de meest gruwelijke zaken te betichten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel meer dat wanneer je wereldbeeld al wat paranoia is. Dan gaat de situatie waar we nu inzitten dat niet echt verbeteren
quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg laatst een PM op Reddit van iemand die een heel essay had geschreven over Harry en Voldemort en hun seksuele relatie.
Wat moet ik daar nou mee.
Nee joh, dat valt hartstikke mee. Zoveel comment ik ook niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zit jij zo diep in die subs dat mensen je echt van username kennen ofzo
ontken je dat Paulus en zijn opvolgers de leer hebben veranderd tov de tijd van jezus?quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
whatever makes you feel good, bro
Onzin dat je een breekpunt bereikt. Je bent een super slimme jongen etto, maar als je je over dit soort dingen druk blijft maken gaat het maar een matig leventje worden.quote:
Lekker hoog. Hoogste aantal upvotes wat ik heb gehad op een threat was tegen de 300quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, dat valt hartstikke mee. Zoveel comment ik ook niet.
Maar als ik het doe is het kwaliteit en krijgt het veel upvotes natuurlijk
Af en toe klopt dat welquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha echt he
Of in nws om te verkondigen dat niet iedereen met een migratieachtergrond crimineel is
Dat kunnen we met geen zekerheid zeggen omdat we helemaal geen authentieke documentatie uit de tijd van Jezus hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:05 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
ontken je dat Paulus en zijn opvolgers de leer hebben veranderd tov de tijd van jezus?
Mensen die overal een complot inzien leven ook niet echt het beste leven natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onzin dat je een breekpunt bereikt. Je bent een super slimme jongen etto, maar als je je over dit soort dingen druk blijft maken gaat het maar een matig leventje worden.
Integendeel, het is het karma-principe. Kan jou en mij ook overkomen hoor, dat zo'n aluhoedje besluit je weg te zetten als bloeddrinkende Moloch-offeraar.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onzin dat je een breekpunt bereikt. Je bent een super slimme jongen etto, maar als je je over dit soort dingen druk blijft maken gaat het maar een matig leventje worden.
Ik 1.8kquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoog. Hoogste aantal upvotes wat ik heb gehad op een threat was tegen de 300
Oh zeker niet, maar dat smaad en laster verhaal kan je op veel meer dingen in de samenleving betrekken. Begint een one trick pony te worden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geeft je nog steeds niet het recht jan en alleman van de meest gruwelijke zaken te betichten.
1.8 k? Damnquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik 1.8k
Kan het helaas niet inruilen bij de bank.
Ligt eraan, als mensen daar graag geobsedeerd door raken is het toch een wereldleven.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die overal een complot inzien leven ook niet echt het beste leven natuurlijk
Ze doen maar.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel, het is het karma-principe. Kan jou en mij ook overkomen hoor, dat zo'n aluhoedje besluit je weg te zetten als bloeddrinkende Moloch-offeraar.
Een trucje? Misschien toch eens de strafrechtelijke definitie van laster opzoeken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh zeker niet, maar dat smaad en laster verhaal kan je op veel meer dingen in de samenleving betrekken. Begint een one trick pony te worden.
dus je volledige levensleer is gebaseerd op aanname?quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat kunnen we met geen zekerheid zeggen omdat we helemaal geen authentieke documentatie uit de tijd van Jezus hebben.
Dat is bij geloof vaak het geval ja, dat je iets aanneemt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:09 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
dus je volledige levensleer is gebaseerd op aanname?
Je kan er om lachen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel, het is het karma-principe. Kan jou en mij ook overkomen hoor, dat zo'n aluhoedje besluit je weg te zetten als bloeddrinkende Moloch-offeraar.
Al die kansloze memes enzo krijgen ook altijd duizenden upvotesquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
r/harrypotter, gewoon een simpele opmerking
Ik denk niet dat Hillary zich heel druk maakt om @Tingo van het FOK!forum hoor.quote:
Op r/freefolk ja.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die kansloze memes enzo krijgen ook altijd duizenden upvotes
Het gaat niet om Tingo of dit forum, maar om een principe. Ze geloven in BNW maar wat ze willen, maar zodra ze daar laster bij nodig hebben, en leugens, dient daar gewoon tegen opgetreden te worden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze doen maar.
[..]
Ik denk niet dat Hillary zich heel druk maakt om @:tingo van het FOK!forum hoor.
Het zal vast beter zijn dan Slayage jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op r/freefolk ja.
Al heb ik daar toch wel vaak hard om moeten lachen.
tof dat je het toegeeft, weinig gelovige die er zo instaan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is bij geloof vaak het geval ja, dat je iets aanneemt.
Deze manquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:09 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je kan er om lachen.
Je kan het negeren.
Of je geeft ze alle aandacht, met gevolgen van dien.
Karma is een bitch
KOM VECHTEN DAN....quote:
Mwa. Die hebben dat toch niet door. Dat is hun wereldbeeld namelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die overal een complot inzien leven ook niet echt het beste leven natuurlijk
Ik vind je een lieve jongen etto.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN....
Oh wacht nee...
KOM KNUFFELEN DAN...
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Die hebben dat toch niet door. Dat is hun wereldbeeld namelijk.
Ja die haalt ze van Facebook.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zal vast beter zijn dan Slayage ja
Je kan die plaat voor hun kop wel breken, maar daarachter zit er nog een.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gaat niet om Tingo of dit forum, maar om een principe. Ze geloven in BNW maar wat ze willen, maar zodra ze daar laster bij nodig hebben, en leugens, dient daar gewoon tegen opgetreden te worden.
Nah, dat kan best verfrissend zijn somsquote:
@haags_kwartiertje weet alles over lunchgenot beste genot.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:23 schreef JoshCampbell het volgende:
Wat is lekker en simpel te maken? Of te bestellen voor ontbijt/lunch?
Brood met pindakaas is redelijk simpel te maken. Maar ik denk niet dat je dat bedoeldquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:23 schreef JoshCampbell het volgende:
Beetje rijst, sperziebonen en kipsatequote:Op donderdag 14 mei 2020 00:23 schreef JoshCampbell het volgende:
liever iets warms, heb hele dag niet echt gegeten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brood met pindakaas is redelijk simpel te maken. Maar ik denk niet dat je dat bedoeld
ingrediënten niet in huis. heb vgm nog kipbapao, is dat lekker?quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:26 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Beetje rijst, sperziebonen en kipsate
Tsja, jij hield niet van decadent toch? Bak je toch gewoon paar eieren met spek. Prima ontbijtjequote:Op donderdag 14 mei 2020 00:28 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
liever iets warms, heb hele dag niet echt gegeten.
tru, is kipbapao lekker?quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, jij hield niet van decadent toch? Bak je toch gewoon paar eieren met spek. Prima ontbijtje
Minuutje in de magnetron en klaar.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:29 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
ingrediënten niet in huis. heb vgm nog kipbapao, is dat lekker?
Is in de oven lekkerder? Heb ook nog een panini, die is vgm in deze situatie wel prima maar zit pesto op.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Minuutje in de magnetron en klaar.
Verwacht geen topkwaliteit, maar het is te behappen voor de lekkere trek.
Is je werk fysiek belastend los van de tijden?quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik nam meestal bapao mee in de nachtdienst
Dan neem je toch die panini?quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:36 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Is in de oven lekkerder? Heb ook nog een panini, die is vgm in deze situatie wel prima maar zit pesto op.
mezelf kennende zou ik dat tof vinden om vervolgens tegen die keuze in te gaanquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dan neem je toch die panini?
Moet ik die keuze voor je maken ofzo?
Dat valt wel mee, maar ik werk liever 's avonds en in de nacht, want dan ben ik energieker.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:37 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Is je werk fysiek belastend los van de tijden?
Ik heb nu wel min of meer besloten om daardoor niet verder te gaan in de horeca.
Neem de paniniquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:41 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
mezelf kennende zou ik dat tof vinden om vervolgens tegen die keuze in te gaan.
Hoelang duurt een shift en hoelaat begint een ochtendshift?quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:42 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar ik werk liever 's avonds en in de nacht, want dan ben ik energieker.
Ochtenddienst vind ik slopend
merciquote:Op donderdag 14 mei 2020 00:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Neem de panini
En geniet van je bapao
Daar ga ik nu geen uitgebreid antwoord op geven, maar hoe ouder je wordt hoe sneller alles lijkt te gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:46 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Hoelang duurt een shift en hoelaat begint een ochtendshift?
Denk je er wel eens overna hoe lang terug bepaalde dingen plaatsvonden en wat er in de tussentijd allemaal heeft plaatsgevonden? Leek als de dag van gisteren dat ik de middelbare afrondde maar tegelijkertijd zo lang terug als je nagaat wat er in de tussentijd allemaal gebeurde.
Voor je het weet in de kist.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:53 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Daar ga ik nu geen uitgebreid antwoord op geven, maar hoe ouder je wordt hoe sneller alles lijkt te gaan.
Valt tegen hoor, neem tegenwoordig zelf lunch mee.quote:Op donderdag 14 mei 2020 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje weet alles over lunchgenot beste genot.
De crisis slaat ook bij haags toequote:Op donderdag 14 mei 2020 05:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, neem tegenwoordig zelf lunch mee.
Simpel bammetje met kaas blijft toch beste lunchquote:Op donderdag 14 mei 2020 05:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, neem tegenwoordig zelf lunch mee.
quote:
quote:
Ik vind wandelen wel leuk als ik het voor mijn plezier doe maar niet omdat het moet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:55 schreef Fok-it het volgende:
Wandelen is heel kut. Behalve in de bergen of door een leuke stad.
Jaaaaaaquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Lekker stuk wandelen door een mooi natuurgebied ofzo is altijd wel chill.
Lekker even zitten, wat water drinken en je foute levensbeslissingen overpeinzen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:57 schreef Amarantha het volgende:
Lekker stuk wandelen door een mooi natuurgebied ofzo is altijd wel chill.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker even zitten, wat water drinken en je foute levensbeslissingen overpeinzen.
Retweetquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]nee joh. Gewoon naar buiten kijken en naar de zon, blauwe hemel, bedenken dat je gezond bent, vriendin hebt, poezels, eten, bloemetjes bloeien
Ja maar wat als dat nou niet is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]nee joh. Gewoon naar buiten kijken en naar de zon, blauwe hemel, bedenken dat je gezond bent, vriendin hebt, poezels, eten, bloemetjes bloeien
Maar bij jou is het welquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja maar wat als dat nou niet is.
Ja nou ik heb geen vriendin, ik heb een vriend.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja maar wat als dat nou niet is.
Naat.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
@:fok-it F&L / [TV series] The Young Pope & The New Pope
Mocht je de series nog niet hebben gezien, doe dat en mocht je ze hebben gezien ben ik benieuwd naar jouw inzichten
quote:
Soms is mijn geest sterker dan mijn geest.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou ik heb geen vriendin, ik heb een vriend.
En heb geen poezels
Dus dat klopt niet voor mij inderdaad, maar voor jou toch wel kaneeltje
Die geruchten zouden kunnen kloppen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naat.
Ik hoorde dat je een foute baard had gekweekt.
Why?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die geruchten zouden kunnen kloppen.
(het is overigens meer een snor en sik dan een baard)
Picsquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die geruchten zouden kunnen kloppen.
(het is overigens meer een snor en sik dan een baard)
Van niets naar iets is altijd naar en nu heb ik de gelegenheid om uit te testen hoe het staat. Resultaat: sik kan echt niet, maar de snor is zo verkeerd nog niet.quote:
Alleen een snor is ook echt niks.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van niets naar iets is altijd naar en nu heb ik de gelegenheid om uit te testen hoe het staat. Resultaat: sik kan echt niet, maar de snor is zo verkeerd nog niet.
Zo'n geile pornosnor zekerquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van niets naar iets is altijd naar en nu heb ik de gelegenheid om uit te testen hoe het staat. Resultaat: sik kan echt niet, maar de snor is zo verkeerd nog niet.
Ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar kort dagje morgen.
Lekker man. Ik vroeg op en rond 11 uur klaar of zo.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ook
Team meeting en verder doen alsof
En dan om vier nog een mailtje sturen zodat het lijkt alsof je hele dag gewerkt hebt?quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Ik vroeg op en rond 11 uur klaar of zo.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan om vier nog een mailtje sturen zodat het lijkt alsof je hele dag gewerkt hebt?
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt Zuidas snuivertje geworden hoorde ik
Ja kom!quote:Op donderdag 14 mei 2020 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel snel dit topic vol posten anders ziet ze het
Zou best zuidas dealer willen zijn. Cashen als een gekquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt Zuidas snuivertje geworden hoorde ik
Hey homoquote:Op donderdag 14 mei 2020 17:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou best zuidas dealer willen zijn. Cashen als een gek
heb ik wel vaker jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |