Neeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:ettovanbelgie
quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij niet gelukkigquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:18 schreef Cronometer_ het volgende:
Jimmy, ik ga geen antwoord geven, want je bent in je zeikbui.
Niks maar echt weer zo'n sneue gimmick om heel erg lyrisch over gecoaguleerde melk te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer tegen kaas dan.
Kaas was verboden net hoorquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer tegen kaas dan.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Niks maar echt weer zo'n sneue gimmick om heel erg lyrisch over gecoaguleerde melk te doen.
Ah dit klopt toch wel. Wou nog zeggen valt wel mee toch maar nope.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:18 schreef Cronometer_ het volgende:
Jimmy, ik ga geen antwoord geven, want je bent in je zeikbui.
Turkse kaas is echt yammie.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Niks maar echt weer zo'n sneue gimmick om heel erg lyrisch over gecoaguleerde melk te doen.
Oke.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:21 schreef Cronometer_ het volgende:
Maar 1.5 jaar geleden. Of ik hem daarna heb gezien is een ander verhaal.
Nu single for life.
Geitenkaas...quote:
Het is wit. Sommigen vergelijken het met feta, maar die mensen zijn dom.quote:
Shaiquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:22 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Het is wit. Sommigen vergelijken het met feta, maar die mensen zijn dom.
Het is romig. Lekker in borek ofzo. Kopje thee er bij.
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Geitenkaas...
Ik drink wel elke dag Ayran trouwens.
Alle turkse kaas die ik heb gegeten was schapen of geitenkaas.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:24 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Nee.
Je hebt kaas van koeiemelk.
Je hebt kaas van geitenmelk. Die is wat zurig en leer je eten.
شايquote:
Ja, dat kan. Maar die wij eten is gemaakt met koeienmelk en die eten wij t meest, de rest is speciaal.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:24 schreef TTSS het volgende:
[..]
Alle turkse kaas die ik heb gegeten was schapen of geitenkaas.
Klinkt heel ranzigquote:
Volgens mij is Knafeh ook met geitenkaas. Eten jullie dat ook?quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:27 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar die wij eten is gemaakt met koeienmelk en die eten wij t meest, de rest is speciaal.
Borek is lekker hoorquote:
Kunefe, niet met geitenkaas, dat is te zuur.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:29 schreef TTSS het volgende:
[..]
Volgens mij is Knafeh ook met geitenkaas. Eten jullie dat ook?
Wtf jullie turken zijn weird, Arabische Knafeh is sowieso met geitenkaas.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:31 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Kunefe, niet met geitenkaas, dat is te zuur.
Oh daar ook zin in. Ga dat een x zelfs een proberen:9
Dat zijn Arabieren of jouw info is gewoon kut. Kunefe is zoet, de kaas zelf is romig, denk aan Mozzarella.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wtf jullie turken zijn weird, Arabische Knafeh is sowieso met geitenkaas.
Sowieso is vrijwel alles met bladerdeeg lekkerquote:
Ik weet het, heb de original vaak gegeten. De kaas komt uit oorspronkelijk uit Palestinaquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:34 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Dat zijn Arabieren of jouw info is gewoon kut. Kunefe is zoet, de kaas zelf is romig, denk aan Mozzarella.
DAT KAN NIET MET GEITENKAAS DIE IS NML ZUUR JIMMY OPHOUWE NOU HEquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik weet het, heb de original vaak gegeten. De kaas komt uit oorspronkelijk uit Palestina
https://en.wikipedia.org/wiki/Nabulsi_cheesequote:Op woensdag 13 mei 2020 22:36 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
DAT KAN NIET MET GEITENKAAS DIE IS NML ZUUR JIMMY OPHOUWE NOU HE
Er staat daat letterlijk: sources: cow (en wat jij aangeeft).quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:37 schreef TTSS het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Nabulsi_cheese
Schapen en geitenmelk
Lees de tekstquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:38 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Er staat daat letterlijk: sources: cow (en wat jij aangeeft).
Wij maken t niet met geitenkaas. Maar Turkai nummer 1 en wij weten beterquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:37 schreef TTSS het volgende:
Staat zelfs bij " It can be eaten fresh as salty table cheese or can be fried in oil,[3] and it is also a major ingredient of the Palestinian dessert knafeh.[3]"
lol
Dit is de echte.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:38 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Wij maken t niet met geitenkaas. Maar Turkai nummer 1 en wij weten beter
Ik ben geen Arabier, rare vraag.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:39 schreef TTSS het volgende:
Sowieso, hoeveel koeien denk jij dat de gemiddelde Palestijn heeft? Dat zijn allemaal schapen en geiten daar.
Dan heb je dus ook nooit echte Knafeh gegeten.quote:
Lijken wel Amerikanenquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:40 schreef TTSS het volgende:
Turken gaan altijd helemaal gek als je ze wijst op het feit dat ze slappe aftreksels van de keukens van anderen jatten en als hun eigen uitvinding verkopen.
Ik niet, vind het vrij logisch dat landen hun keuken delen. Alsof die grenzen vroeger bestonden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:40 schreef TTSS het volgende:
Turken gaan altijd helemaal gek als je ze wijst op het feit dat ze slappe aftreksels van de keukens van anderen jatten en als hun eigen uitvinding verkopen.
Laat je niet misleiden door de TT; kaas is nog steeds verboden.quote:
Gaap.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:40 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook nooit echte Knafeh gegeten.
Jij bent verbodenquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door de TT; kaas is nog steeds verboden.
Welke discussie?quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:42 schreef Cronometer_ het volgende:
Een Nederlander die in discussie wil over onze keukens.
The owls are not what they seemquote:
Geen idee, kwam een rare reus mee.quote:
In casa Martinez niet hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door de TT; kaas is nog steeds verboden.
Maar je lust toch wel worst?quote:
ligt eraan welkequote:Op woensdag 13 mei 2020 23:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar je lust toch wel worst?
Rooms tot in de kist. En daarna.quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt je beter maar alvast aanpassen
Geen idee; wat we wel weten is dat hij zei: Niet wat de mond ingaat maakt onrein, maar wat eruit komt. (Cf. Matt. 15,11, Marcus 7,15).quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:40 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Jezus was ook niet zo van het varkensvlees heb ik van horen zeggen.
Probeerde hij zo z'n homofilie goed te praten?quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee; wat we wel weten is dat hij zei: Niet wat de mond ingaat maakt onrein, maar wat eruit komt. (Cf. Matt. 15,11).
ordinair, zo kennen we je weer, misselijke mortaxxquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Probeerde hij zo z'n homofilie goed te praten?
Stel gewoon een vraagquote:Op woensdag 13 mei 2020 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ordinair, zo kennen we je weer, misselijke mortaxx
Paardenworstquote:
Gadverdamme manquote:
MUHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
MUHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Best lekker, heb het alleen bijna nooit in huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |