De maan is voor deze man denk ik een niet natuurlijk hemellichaam, door intelligente wezens geschapen met specifiek als doel de aarde als een soort incubator voor het leven te laten fungeren. Gokje.quote:
Nou steeds minder ja. Ik krijg soms bijna het idee dat hij mij het huis uit aan het pesten is door er tóch steeds weer over te beginnen. Erg begaafd is hij ook niet want er is geen redelijk gesprek mee te voeren op dat moment, en hij ziet maar niet in waarom dit steeds verkeerd gaat. Dat komt namelijk door mij en mijn negatieve reacties en nooit door hem. Ik reageer al geïrriteerd als hij er over begint maar hij realiseert zich niet dat dit komt doordat deze gesprekken al-tijd op hetzelfde uitlopen. En dat is dat hij al mijn reacties afkeurt...quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:34 schreef Fok-it het volgende:
Geen troll reactie though. Bij zo'n iemand wil je toch niet leven, die continu paranoia. Je continu ergeren aan iemands domheid. Zou daar echt heel ongelukkig van worden.
Maar dit is nog wel een interessante jaquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:40 schreef zarGon het volgende:
Wat ik mij serieus afvraag is... waarom?
Waarom heb jij een relatie met zo iemand? Wat heeft zo iemand jou te bieden, waar jij blijkbaar naar op zoek bent? Welke behoeften van jou worden voldaan dat je dat soort eigenschappen van een ander zou accepteren?
Rookt hij vaak wiet? Komt hij van het vmbo? Heeft hij werk en dergelijke?quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:49 schreef Boopthesnoot het volgende:
[..]
Nou steeds minder ja. Ik krijg soms bijna het idee dat hij mij het huis uit aan het pesten is door er tóch steeds weer over te beginnen. Erg begaafd is hij ook niet want er is geen redelijk gesprek mee te voeren op dat moment, en hij ziet maar niet in waarom dit steeds verkeerd gaat. Dat komt namelijk door mij en mijn negatieve reacties en nooit door hem. Ik reageer al geïrriteerd als hij er over begint maar hij realiseert zich niet dat dit komt doordat deze gesprekken al-tijd op hetzelfde uitlopen. En dat is dat hij al mijn reacties afkeurt...
Afgelopen maanden lijkt het erger te zijn geworden en ik weet niet precies waarom. Misschien is de corona naar z'n hoofd gestegen.
Zolang we het er niet over hebben is er ook niets aan de hand.
[..]
Zo'n zes jaar. Het is de afgelopen tijd wel een heel stuk meer geworden. Een jaar geleden was dit nog niet zo'n probleem. De frequentie lag iig een stuk lager.
Therapie in welke vorm dan ook weigert hij. En ja, ik begin me ook af te vragen of het positieve nog opweegt tegen het negatieve...
Een gouden pik, denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:50 schreef Lienekien het volgende:
‘Erg begaafd is hij ook niet’. En toch al zes jaar een relatie. Ja, ja.
Hahaha. Genoeg wiet en bier, doet geen moeite dit te minderen. Heeft met moeite een mbo afgerond en heeft een niet heel uitdagende of goed verdienende baan. Zonder mij zou hij een heel stuk slechter af zijn denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:50 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Rookt hij vaak wiet? Komt hij van het vmbo? Heeft hij werk en dergelijke?
Verklaring gevonden, gaat niet veranderen. Wiet + dom = conspiracy gekkiequote:Op woensdag 13 mei 2020 10:51 schreef Boopthesnoot het volgende:
[..]
Hahaha. Genoeg wiet en bier, doet geen moeite dit te minderen. Heeft met moeite een mbo afgerond en heeft een niet heel uitdagende of goed verdienende baan. Zonder mij zou hij een heel stuk slechter af zijn denk ik.
Absoluut nietquote:
Of het nu waar is of niet, ik hoef er niet vrijwel dagelijks mee geconfronteerd te worden. Dan word je ook wel gek.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:52 schreef timmmmm het volgende:
'Dat we genaaid worden door alles en iedereen die enigszins macht heeft'
Dit is natuurlijk wel zo. Je hoeft niet in chemtrails en 5g veroorzaakt corona te geloven om in te zien dat iedereen met aanzienlijke macht dat verwerft over de rug van het voetvolk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |