Ja voor alle 3 shows... 5 device tegelijk open met kaartjes kopenquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het Eurovisie Songfestival is hartstikke leuk, ja.
[..]
Ik ben benieuwd maar het is natuurlijk niet helemaal echt. Had jij ook kaartjes voor Ahoy?
quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:41 schreef Momo het volgende:
Jammer dat we deze favorieten nooit live gaan zien met deze nummers
Kies mij, kies mij, kies mij.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:44 schreef Aguero het volgende:
[..]![]()
Ik had kaartjes voor de family shows van beide semi's. Als het volgend jaar allemaal ''gewoon'' doorgaat heb ik in ieder geval een jaar de tijd om iemand te vinden die met mij mee wil.
Stiekem ben je ook gewoon maar een kuddediertje.quote:
Zit ESF je zo hoog?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stiekem ben je ook gewoon maar een kuddediertje.
Ik vind het voor Litouwen en Roemenië vooral sneu, die behoren echt nooit tot de favorieten. Voor hen een unieke kans op een top-5 klassering door de neus geboord.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:41 schreef Momo het volgende:
Jammer dat we deze favorieten nooit live gaan zien met deze nummers
Vraag Momo. Of deed je dat al op deze manier?quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:44 schreef Aguero het volgende:
[..]![]()
Ik had kaartjes voor de family shows van beide semi's. Als het volgend jaar allemaal ''gewoon'' doorgaat heb ik in ieder geval een jaar de tijd om iemand te vinden die met mij mee wil.
Ik heb al kaartjes voor die shows, maar er zijn vast wel mensen (ook op Fok!) die wel dat kaartje willen hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vraag Momo. Of deed je dat al op deze manier?
ESPN.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:45 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Genot. Waar kunnen we die straks bekijken?
Dat vermoeden had ik al. Maar ik geloof niet dat die in het Ziggo pakket zit. Had gehoopt ook op Netflix en/of YouTube.quote:
30 for 30 library is van Netflix afgehaald, zonde want een heleboel van hun documentaires zijn van waanzinnig niveau. Enfin, het zal niet lang duren voor deze op het internet verschijnt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. Maar ik geloof niet dat die in het Ziggo pakket zit. Had gehoopt ook op Netflix en/of YouTube.
Ja dat kan bijna niet anders. Nog even geduld hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
30 for 30 library is van Netflix afgehaald, zonde want een heleboel van hun documentaires zijn van waanzinnig niveau. Enfin, het zal niet lang duren voor deze op het internet verschijnt.
In je eentje thuis drinken is denk ik de meest triestige bezigheid die ik me kan voorstellen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:57 schreef VoMy het volgende:
Ik vraag me elke dag af waarom ik niet gewoon heel vroeg begin met drinken. Tot nu toe keurig van weerhouden, maar waarom eigenlijk?
In mijn tijd als lurker was dat een grote speler hier.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een ander antwoord op je vraag zou kunnen zijn: omdat je niet als tong80 wil eindigen.
Zo denkt hij ook over zichzelf ha ha ha.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
In mijn tijd als lurker was dat een grote speler hier.
Vroeg drinken vind ik wel treurig ja, maar 's avonds lekker een speciaal biertje open trekken vind ik toch wel een ander verhaal.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In je eentje thuis drinken is denk ik de meest triestige bezigheid die ik me kan voorstellen.
Of nouja, in je eentje snuiven is ook niet best natuurlijk. Misschien dat ik je vraag op die manier kan beantwoorden. Waarom zou je niet heel vroeg beginnen met snuiven?
's Avonds een speciaalbiertje drinken is natuurlijk een heel ander verhaal, daar is weinig mis mee.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vroeg drinken vind ik wel treurig ja, maar 's avonds lekker een speciaal biertje open trekken vind ik toch wel een ander verhaal.
Drinken om duidelijk dronken te worden in je eentje is wel wat anders.
Een beroep doen op bedrijven die belasting ontwijken om geen hulp aan te vragen. Want die bedrijven hebben aangetoond doorgaans bijzonder ethisch te handelen. Wat is de VVD toch een kutpartij.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/Constanteyn1/status/1260914017691996161?s=19
Gaaf land inside.
"Er wordt een beroep gedaan op bedrijven die belasting ontwijken om geen hulp aan te vragen"quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
Gaaf land inside.
Op naar nog 10 jaar VVD.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
Gaaf land inside.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
Gaaf land inside.
Prof. Dr. Ir. Babelquote:Do you like paying taxes? I don’t know about you but i don’t.
Staat deze man voor of achter @El-Stinho op de voetbaltwitterranglijst?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
Aad Meganck.twitter:aad300 twitterde op donderdag 14-05-2020 om 16:02:16Wat zal @:MinPres om 19.00 met ons bespreken via @:NOS en @:RTL4 #zegtmaar#dtv @:covid19 reageer retweet
Het is mij al niet geluktquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:57 schreef VoMy het volgende:
Ik vraag me elke dag af waarom ik niet gewoon heel vroeg begin met drinken. Tot nu toe keurig van weerhouden, maar waarom eigenlijk?
Het is tijd voor een links kabinet. Alleen hebben ze daar ook genoeg problemen, even los van de filosofie. PvdA zou toch iets moeten kunnen doen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Op naar nog 10 jaar VVD.![]()
Het is ook treurig he.
Edit: Het grote probleem is natuurlijk dat de VVD zichzelf als hardlinerpartij presenteert als het gaat om kruimelwerk, zoals bijstandsfraude en gehannes met asielzoekers - 'plagen' die maar een miniem percentage behelzen van alles wat er misgaat in Nederland - waardoor het bij mensen in het hoofd is geslopen dat je echt op een partij moet stemmen die zich ongelooflijk druk maakt om dergelijke non-issues, want anders gaat het helemaal mis met het land, en dat al 20 jaar. En dan ondertussen maar belastingen voor grote bedrijven verlagen, maar niet voor kleine bedrijven, en de hoogste belastingschijven afbouwen, maar tegelijkertijd de BTW verhogen, en dan vervolgens blijkt de mediane belastingdruk toegenomen (ja, hehe, zoveel mensen zitten er namelijk niet met een significant deel van hun inkomen in de hoogste schijf) en dan krijgt het belastingschijvensysteem de schuld, in plaats van de maatregelen die daadwerkelijk voor het gros van de Nederlanders de belastingdruk bepalen.
En dan schrijft de Telegraaf weer een maand lang wat verzonnen pulp over een paar randverschijnselen met sociale huurwoningen en dan denkt het halve land dat het de schuld is van GroenLinks, en niet van de partij die de bouw van sociale huurwoningen overal tegengaat omdat ze namelijk de 'hardwerkende' huisjesmelker vertegenwoordigen. Enzovoort en zo voort.
Best spannend zo. Benieuwd wat er morgen gebeurt. Maar vandaag eerst naar de boze act van Henk de Jong kijkenquote:
Jammer, KNVB krijgt gelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Best spannend zo. Benieuwd wat er morgen gebeurt. Maar vandaag eerst naar de boze act van Henk de Jong kijken
Heeft iemand de baard van Frans Timmermans op het gezicht van Pierre geshopt?quote:
Gelukkig heeft Jeroen Stekelenburg zichzelf nu ook tafel gezet voor nog wat extra duiding (lol).quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat Pierre van Hooijdonk en Arno Vermeulen de voetbalgewetens van de NOS zijn.
Ik hoop wel dat ze ons die schaal geven. Gewoon los van wel of geen promotie. Wij zouden kampioen zijn geworden, die schaal staat daar symbool voor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Best spannend zo. Benieuwd wat er morgen gebeurt. Maar vandaag eerst naar de boze act van Henk de Jong kijken
De warme trui was al opgeborgen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik moest vanmorgen voor het eerst in lange tijd de verwarming aandoen!
Mietje.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik moest vanmorgen voor het eerst in lange tijd de verwarming aandoen!
De ijspegels hingen aan het dak.quote:
Ach jeequote:
Als je het niet vervangt verdwijnt het niet he.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb ook enkel glasSchande dat dat nog bestaat in deze tijd
Ik ga alleen niet voor de kosten opdragen in mn huurhuis. Vind ook wel dat er beleid vanuit de overheid moet komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als je het niet vervangt verdwijnt het niet he.
Klimaathoax. GroenLinkse gekte. EUSSR.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind ook wel dat er beleid vanuit de overheid moet komen.
Je tijd in NWS is je niet in de koude kleren gaan zitten he?quote:
Ik mag toch hopen dat het een grapje/act van @VoMy wasquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je tijd in NWS is je niet in de koude kleren gaan zitten he?
Hij ging in NWS altijd het gevecht aan met schuimbekkend rechts.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het een grapje/act van @:VoMy was
Ik probeer me aan te passen aan de daar gewenste hoeveelheid stompzinnigheid. Can't beat them, join them.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je tijd in NWS is je niet in de koude kleren gaan zitten he?
Gelukkig hebben we safe space WLR nog!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik probeer me aan te passen aan de daar gewenste hoeveelheid stompzinnigheid. Can't beat them, join them.
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij ging in NWS altijd het gevecht aan met schuimbekkend rechts.
Gelukkig. Nu nog koers om deze safe space te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we safe space WLR nog!
We gaan nooit meer koersen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gelukkig. Nu nog koers om deze safe space te rechtvaardigen.
SteefGod deelt even een petitie van GroenLinks.twitter:DigitalNomadPCS twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 11:35:39Overheidssteun zou voor grote bedrijven een lening moeten zijn die ze in goede tijden weer terug moeten betalen. Eens? Teken de petitie. ✍️ https://t.co/Q6Qdz7x9qP reageer retweet
Staat voor Wij Linkse Rakkers toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we safe space WLR nog!
Daar had ik respect voor. Ik deed een enkele keer mee maar onmogelijk om niet ziedend te worden daar.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb een tijdje heel veel meegelezen, vooral rondom dat Oekraïne referendum. Je bloeddruk stijgt daar binnen een half uur naar een kookpuntquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar had ik respect voor. Ik deed een enkele keer mee maar onmogelijk om niet ziedend te worden daar.
Ja, dat was soms best leuk.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
twitter:NOSsport twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 14:48:30Nieuw team, nieuwe coupe! 💇🏼♂️
Staat je goed hoor, @kaiverbij 😉 https://t.co/IaMvdtcg96 reageer retweet
Verzin je eigen posts!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Kan dit?twitter:NOSsport twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 14:48:30Nieuw team, nieuwe coupe! 💇🏼♂️
Staat je goed hoor, @:kaiverbij 😉 https://t.co/IaMvdtcg96 reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
De zomer is nabij en nog worden we verveeld met schaatsberichten.
Kai kan alles hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Kan dit?twitter:NOSsport twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 14:48:30Nieuw team, nieuwe coupe! 💇🏼♂️
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
De zomer is nabij en nog worden we verveeld met schaatsberichten.
Ben jij stiekem Martin Mos?quote:Mos volgde de uitspraak vanuit de rechtbank in Utrecht thuis in Wehl. 'Ik heb maar een sigaartje opgestoken en wat muziek opgezet. Morgen gaat gelukkig gewoon de zon weer op. Er zijn veel ergere dingen in de wereld. Maar wij staan de komende tijd wel voor een hoop uitdagingen.'
Absoluut niet. Dat zinnetje is ooit blijven hangen na het lezen van een boek. Het lijkt me stug dat Martin Mos een boekje over Pepperdepep leest.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Ben jij stiekem Martin Mos?
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Ben jij stiekem Martin Mos?
Pep Guardiola when the cameras are on him and one of his players:quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Absoluut niet. Dat zinnetje is ooit blijven hangen na het lezen van een boek. Het lijkt me stug dat Martin Mos een boekje over Pepperdepep leest.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is datquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:58 schreef wimderon het volgende:
Als ik Divibokaal zeg, wat zeggen jullie dan?
Iets met homo, Marokkaans en voormalig GroenLinks?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:58 schreef wimderon het volgende:
Als het door links en rechts wordt weggehoond, heb je het wel goed verneukt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:58 schreef wimderon het volgende:
Bekijk het positief, als het aan FOK! had gelegen zou deze onbenul 40-45 zetels hebben.quote:
twitter:ChrisAalberts twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 20:01:45Goed nieuws uit het #FvDjournaal: de aarde is een onuitputtelijke bron van diamanten en allerlei ander moois. Gewoon wat dieper graven! #FvD https://t.co/fekH2JjCC3 reageer retweet
Idiote bokaal, diversiteit als prestatiequote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als het door links en rechts wordt weggehoond, heb je het wel goed verneukt.
Chargeer je dat? Ik ben het zelf (nog) niet tegengekomen. Meer de nadruk op kwaliteit/kwantiteit, maar dat is vooral fatsoenlijk rechts.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Idiote bokaal, diversiteit als prestatieMaar ik snap eigenlijk niet dat men aan de rechterkant van het spectrum zo enorm ziedend is. Ik zie reacties als 'mijn blanke mening doet er kennelijk niet meer toe' etc.
Domheid is gevaarlijk.
Het wordt bij dat soort mensen al zwart voor hun ogen als ze het woord "diversiteit" zienquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Idiote bokaal, diversiteit als prestatieMaar ik snap eigenlijk niet dat men aan de rechterkant van het spectrum zo enorm ziedend is. Ik zie reacties als 'mijn blanke mening doet er kennelijk niet meer toe' etc.
Domheid is gevaarlijk.
Het debat is in meerdere opzichten wel ernstig verziekt. Dat maakt het zo lastig en dit al helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt bij dat soort mensen al zwart voor hun ogen als ze het woord "diversiteit" zien
Overigens is dat doorschieten in deze richting wel echt een plaag. Blijkbaar zijn bedrijven zo bang om van discriminatie beschuldigd te worden dat ze alles doen om het tegendeel te bewijzen. Ik heb ook in meerdere sollicitatieprocedures voor traineeships gezeten (200+ aanmeldingen met uiteindelijk 10 tot 20 die aan de slag mochten) waar ze zelf toegaven een diverse groep aan te willen nemen.
Gelauff doet z'n uiterste best om in de vlek te blijven wrijven.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als het door links en rechts wordt weggehoond, heb je het wel goed verneukt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Chargeer je dat? Ik ben het zelf (nog) niet tegengekomen. Meer de nadruk op kwaliteit/kwantiteit, maar dat is vooral fatsoenlijk rechts.
twitter:MattijsGlas twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 20:20:40De @NOS verspilt jaarlijks 800 miljoen van ons afgetroggeld belastinggeld aan het zwartmaken van alles wat rechts van PvdA/Groenlinks zit, maar wel jammeren dat alles 'diverser' moet.
Vleesgeworden hypocrisie. #divibokaal https://t.co/O9bCKpCPEO reageer retweet
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 20:49:39Dus minder Marokkanen mag niet maar minder Nederlanders wel?
#divibokaal https://t.co/WgjlX8BhES reageer retweet
twitter:Martinbosma_pvv twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 13:04:04Puur, onversneden RACISME.
Als je blanken uitsluit, krijg je een prijs bij de NOS. Of negatief bericht over Zwarte Piet. En ze doen aan etnisch profileren.
Huidskleur als journalistiek criterium.... https://t.co/SXNyzFIR0p reageer retweet
Oh god.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:MattijsGlas twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 20:20:40De @:NOS verspilt jaarlijks 800 miljoen van ons afgetroggeld belastinggeld aan het zwartmaken van alles wat rechts van PvdA/Groenlinks zit, maar wel jammeren dat alles 'diverser' moet.
Vleesgeworden hypocrisie. #divibokaal https://t.co/O9bCKpCPEO reageer retweettwitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 20:49:39Dus minder Marokkanen mag niet maar minder Nederlanders wel?
#divibokaal https://t.co/WgjlX8BhES reageer retweettwitter:Martinbosma_pvv twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 13:04:04Puur, onversneden RACISME.
Als je blanken uitsluit, krijg je een prijs bij de NOS. Of negatief bericht over Zwarte Piet. En ze doen aan etnisch profileren.
Huidskleur als journalistiek criterium.... https://t.co/SXNyzFIR0p reageer retweet
Sterke teksten.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:MattijsGlas twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 20:20:40De @:NOS verspilt jaarlijks 800 miljoen van ons afgetroggeld belastinggeld aan het zwartmaken van alles wat rechts van PvdA/Groenlinks zit, maar wel jammeren dat alles 'diverser' moet.
Vleesgeworden hypocrisie. #divibokaal https://t.co/O9bCKpCPEO reageer retweettwitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 20:49:39Dus minder Marokkanen mag niet maar minder Nederlanders wel?
#divibokaal https://t.co/WgjlX8BhES reageer retweettwitter:Martinbosma_pvv twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 13:04:04Puur, onversneden RACISME.
@Koffieplanter in shambles. Nooit meer een koers, nooit meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Mart heeft gesproken, we gaan niet meer koersen.
Nog maar vier nachtjes slapen, ik zit al helemaal in de starthouding.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Koffieplanter in shambles. Nooit meer een koers, nooit meer.
Zijn er livestreams?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog maar vier nachtjes slapen, ik zit al helemaal in de starthouding.
Nogal simplistisch ja. Niet voor niets dat de Amerikanen al bezig waren met schaliegas. Nu door de crisis is olie even wat goedkoper, maar het gaat toch wel vrij snel op.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bekijk het positief, als het aan FOK! had gelegen zou deze onbenul 40-45 zetels hebben.twitter:ChrisAalberts twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 20:01:45Goed nieuws uit het #FvDjournaal: de aarde is een onuitputtelijke bron van diamanten en allerlei ander moois. Gewoon wat dieper graven! #FvD https://t.co/fekH2JjCC3 reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:42 schreef Slobeend het volgende:
Nederland onder het systeemplafond lijkt me echt een gouden boekje.
[ afbeelding ]
quote:"Het beeld dat Nederland dwarsligt en nooit voor Europa durft te staan, leidt ertoe dat ons minder wordt gegund als wij een keer iets nodig hebben."
Ik dacht even dat Dirk Kuyt of (Al)fons Groenendijk eigenaar van Marvo was.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan dit
Wat een business ook weer
https://decorrespondent.n(...)60564712455-0d506158
Nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:40 schreef Momo het volgende:
Komen jullie ook vanavond kijken naar de ESF show om 21:00 uur?
Alleen voor de act vaan Little Big.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:40 schreef Momo het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch wel kloten dat we in Nederland de competitie niet afmaken
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch wel kloten dat we in Nederland de competitie niet afmaken
Omdat voetbal zonder publiek hetzelfde is als een WK wielrennen in Qatar. Het kan maar leuk is het niet.quote:
Eens!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:40 schreef El-Stinho het volgende:
Het hele probleem is dat mensen nu weer gaan zeuren over mensen die voetbal zonder fans minder leuk vinden: "mAaR hEt Is EeN sTaP RiChTinG HEt nOrMaal". Een stap richting het normaal is dat je stap voor stap groepen vrijheid geeft en niet sporten boven andere sporten gaat bevoordelen met events.
Het onderliggende probleem is vooral dat voetbal een vreemd geconstrueerde tyfusbusiness is waar per se gevoetbald moet worden aNdErS gAaN cLuBs fAiLlIEt. En masse gaan voetbalbestuurders en andere ex-voetballers (of noem ze randdebielen) op de stoel van de overheid zitten. Dat soort mensen gun ik best veel tegenslag in het leven.
Maar goed, Haaland en Brandt staan weer op een voetbalveld dus de goednieuwsshow kan weer op topsnelheid voortdenderen. Zo komt er nooit overdenking of herinrichting van een fragiel kutsysteem.
Wat stel je dan voor? Uiteindelijk gaat elke business slecht als er niks gedaan kan worden. Zou eerder gek zijn als dat niet zo was. Snap ook wel dat er daardoor mensen ongeduldig worden. Begrijp me niet verkeerd, het zou beter zijn als de voetballerij onafhankelijk is van andere clubjes en kan beslissen zonder invloed van buitenaf, maar hoe zie je dat voor je?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:40 schreef El-Stinho het volgende:
Het hele probleem is dat mensen nu weer gaan zeuren over mensen die voetbal zonder fans minder leuk vinden: "mAaR hEt Is EeN sTaP RiChTinG HEt nOrMaal". Een stap richting het normaal is dat je stap voor stap groepen vrijheid geeft en niet sporten boven andere sporten gaat bevoordelen met events.
Het onderliggende probleem is vooral dat voetbal een vreemd geconstrueerde tyfusbusiness is waar per se gevoetbald moet worden aNdErS gAaN cLuBs fAiLlIEt. En masse gaan voetbalbestuurders en andere ex-voetballers (of noem ze randdebielen) op de stoel van de overheid zitten. Dat soort mensen gun ik best veel tegenslag in het leven.
Maar goed, Haaland en Brandt staan weer op een voetbalveld dus de goednieuwsshow kan weer op topsnelheid voortdenderen. Zo komt er nooit overdenking of herinrichting van een fragiel kutsysteem.
Waarom moet je weer met termen als 'hautaine moraalridders' komen?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:47 schreef wimderon het volgende:
In ben hartstikke blij dat de bal weer rolt. De hautaine moraalridders moet lekker op hun ros plaatsnemen als ze dat willen, dat motten hunnie weten.
In het wereldbeeld van jongens als wimderon moet er altijd een vijand zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom moet je weer met termen als 'hautaine moraalridders' komen?
Omdat voetbalclubs nu worden afgeschilderd als bedrijven terwijl ze dat in feite niet zijn. Als bedrijven in zwaar weer komen, slanken ze toch ook af en proberen ze zich aan te passen aan een context? Juist anno 2020 is het des te krankzinniger dat, met grote TV-deals, clubs in waanzinnige paniek raken en roepen dat ze om dreigen te vallen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat stel je dan voor? Uiteindelijk gaat elke business slecht als er niks gedaan kan worden. Zou eerder gek zijn als dat niet zo was. Snap ook wel dat er daardoor mensen ongeduldig worden. Begrijp me niet verkeerd, het zou beter zijn als de voetballerij onafhankelijk is van andere clubjes en kan beslissen zonder invloed van buitenaf, maar hoe zie je dat voor je?
Met de kijk mij er eens boven staan-houding heb ik vrij weinig, vooral als die zo uitdrukkelijk uitgedragen wordt.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom moet je weer met termen als 'hautaine moraalridders' komen?
Onder normale omstandigheden wel ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind dat je een competitie af moet maken als het kan.
Dan staat het natuurlijk überhaupt niet ter discussie.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden wel ja.
100%. Preview van Diodato zag er geweldig uit. Hopelijk zijn de presentatoren enigszins mild voor de teentjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:40 schreef Momo het volgende:
Hoe had je 'm af kunnen maken dan? Dit in Duitsland is toch een enorme schertsvertoning joh.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan staat het natuurlijk überhaupt niet ter discussie.
Maar nu heb je dus 25 wedstrijden voor niets gespeeld en begint alles in september op 0. Terwijl je de competitie waarschijnlijk best af had kunnen maken. Dat is toch jammer?
Daar ben je weerquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
100%. Preview van Diodato zag er geweldig uit. Hopelijk zijn de presentatoren enigszins mild voor de teentjes.
Zoals in Duitsland inderdaad.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe had je 'm af kunnen maken dan? Dit in Duitsland is toch een enorme schertsvertoning joh.
In Nederland hebben ze de enige juiste beslissing genomen, is de uitdrukkelijk uitgedragen mening van een hautaine moraalridder die ver boven de zaken staat.
Kloptquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wilco was niet mild voor de teentjes.
Nouja, staat nog helemaal niet vast of we in september daadwerkelijk weer gaan beginnen toch? Kan goed dat het nog langer gaat duren, al denk ik dat de clubs dan wel heel erg boos gaan worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoals in Duitsland inderdaad.
Ik heb ook begrip voor wat er nu is besloten, maar in september moet je waarschijnlijk alsnog dezelfde maatregelen nemen. Wat is het verschil dan?
Dat is zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, staat nog helemaal niet vast of we in september daadwerkelijk weer gaan beginnen toch? Kan goed dat het nog langer gaat duren, al denk ik dat de clubs dan wel heel erg boos gaan worden.
In de toekomst kijken is niet zo makkelijk, maar je mag aannemen dat de situatie tegen die tijd verder onder controle is dan nu. Sowieso weten we over een paar maanden meer, en ik mag aannemen dat we tegen die tijd daadwerkelijk iedereen kunnen testen en ook beschikken over voldoende beschermingsmateriaal. Dat vind ik ook nog wel een verschil met de huidige tijd, de tests die nu worden afgenomen voor de Duitse en Spaanse voetbalclubs zou je volgens mij prima op andere plaatsen kunnen gebruiken. Of misschien is er in september juist wel weer een tweede of derde golf en stellen we het nog langer uit, wie zal het zeggen.
In deze situatie kun je beter een paar weken later beginnen dan eerder, of is dat een enorm gekke gedachte?
Ik vind het vreemd dat de optie volgend seizoen schrappen en in 2021 het huidge seizoen afmaken eigenlijk niet genoemd werd.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is zo.
Maar toch had ik graag gezien dat de competitie was afgemaakt. Een beetje volksvermaak is ook wat waard in deze tijd.
Omdat je dan met heel andere teams kan zitten door transfersquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat de optie volgend seizoen schrappen en in 2021 het huidge seizoen afmaken eigenlijk niet genoemd werd.
Ik maak me altijd ernstig zorgen om vliegtuigspotters. Weet je zeker dat het gaat?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:52 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben naar Schiphol geweest om een beetje vliegtuigen te kijkenToch geen fuck te kijken verder vandaag en het was prima weer, niks mis mee
Ik zou mijzelf geen vliegtuigspotter durven noemen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik maak me altijd ernstig zorgen om vliegtuigspotters. Weet je zeker dat het gaat?
Ik las in zijn column dat Marcel ook een diepe minachting jegens vogelspotters heeft. Begrijp je dat?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik maak me altijd ernstig zorgen om vliegtuigspotters. Weet je zeker dat het gaat?
Nouja, goed, op het moment dat je direct in de auto springt en naar de andere kant van het land rijdt omdat er daar een zeldzame vogel is gesignaleerd moet je jezelf wel de vraag durven stellen waar het mis is gegaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las in zijn column dat Marcel ook een diepe minachting jegens vogelspotters heeft. Begrijp je dat?
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, goed, op het moment dat je direct in de auto springt en naar de andere kant van het land rijdt omdat er daar een zeldzame vogel is gesignaleerd moet je jezelf wel de vraag durven stellen waar het mis is gegaan.
Het zijn altijd wel kolderieke, potsierlijke scenes. Een stuk of tien wereldvreemde en vaak onverzorgde types die met gigantische camera's honderdduizend foto's maken van een uit de kluiten gewassen huismus. Wat maakt ie een mooi geluid he? Ja, prachtig. Eerste keer dat ie in Nederland gesignaleerd is. Ja, je mag het wel een unicum noemen.
Bij uitstek een onderwerp voor Marcel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik vraag me vooral af wat een ontzettend sip en leeg leven mensen eigenlijk hebben die zich schijnbaar zo slecht voor kunt stellen dat mensen iets leuk vinden dat zij niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, goed, op het moment dat je direct in de auto springt en naar de andere kant van het land rijdt omdat er daar een zeldzame vogel is gesignaleerd moet je jezelf wel de vraag durven stellen waar het mis is gegaan.
Het zijn altijd wel kolderieke, potsierlijke scenes. Een stuk of tien wereldvreemde en vaak onverzorgde types die met gigantische camera's honderdduizend foto's maken van een uit de kluiten gewassen huismus. Wat maakt ie een mooi geluid he? Ja, prachtig. Eerste keer dat ie in Nederland gesignaleerd is. Ja, je mag het wel een unicum noemen.
Bij uitstek een onderwerp voor Marcel.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Vogelspotter gespot.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat een ontzettend sip en leeg leven mensen eigenlijk hebben die zich schijnbaar zo slecht voor kunt stellen dat mensen iets leuk vinden dat zij niet leuk vinden.
Je woont niet bepaald om de hoek bij Schiphol toch? Ik vind het nogal watquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf geen vliegtuigspotter durven noemen.
Nee. Zojuist nog vogels gespot.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las in zijn column dat Marcel ook een diepe minachting jegens vogelspotters heeft. Begrijp je dat?
Laten we naar Afrika gaan om de gnoe in zijn habitat te bekijken!!!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kwam deze week tijdens het fietsen wel een ree tegen. Enorm leuk.
Of was het een hert? Wie zal het zeggen.
Je kan ook gewoon naar The Lion King kijken, dan zie je er genoeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laten we naar Afrika gaan om de gnoe in zijn habitat te bekijken!!!
Neuh, vogels spotten boeit me dan weer totaal niet. Sowieso, iets 'spotten' boeit me niet.quote:
Zoals ik al zei, er was niks te doen vandaag. En we hebben ook zeker geen notitieboekje of iets dergelijks meequote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je woont niet bepaald om de hoek bij Schiphol toch? Ik vind het nogal wat
Vind die beesten altijd wel tof. Ree op 1, eekhoorn op 2, fazant op 3.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kwam deze week tijdens het fietsen wel een ree tegen. Enorm leuk.
Of was het een hert? Wie zal het zeggen.
Als DRT'er had je gewoon de Duitse Hylo Care PDC Europe Superleague kunnen kijken die vandaag van start is gegaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er was niks te doen vandaag. En we hebben ook zeker geen notitieboekje of iets dergelijks mee
Het is wat allemaal.quote:
Bedoel je grote katten houden of kijken naar Tiger King?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb meer mensen die spotten als hobby hebben dan met mensen die Tiger King als hobby hebben.
Dat laatste. Maar vooral als metafoor voor mensen die alleen maar Netflix kijken. Al heb ik ook zeker niet het meest boeiende leven.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedoel je grote katten houden of kijken naar Tiger King?
Ja, nee, dat klinkt niet echt geweldig als ik heel eerlijk ben.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als DRT'er had je gewoon de Duitse Hylo Care PDC Europe Superleague kunnen kijken die vandaag van start is gegaan.
Ik ben zeker geen bingewatcher, kijk meestal maar 1 aflevering van een serie per dag. Maar vaak als ik een hele dag gezapige sport kijk denk ik na afloop dat ik beter een goede serie had kunnen uitzoekenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar vooral als metafoor voor mensen die alleen maar Netflix kijken. Al heb ik ook zeker niet het meest boeiende leven.
En zwijntjes dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vind die beesten altijd wel tof. Ree op 1, eekhoorn op 2, fazant op 3.
Schotse hooglanders, lekker man.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nog nooit gezien tijdens het fietsenwel 'wilde' koeien midden op de weg.
Heb ook de eerste jeukplekken weer te pakken, ellende.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stipt op de laatste plaats staan de processierupsen. Ik had al weer enorm last na een rondje.
Walgelijk ongedierte.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stipt op de laatste plaats staan de processierupsen. Ik had al weer enorm last na een rondje.
Midden in Elburg heb je een grasveld waar een stier rondloopt, ook wel bijzonder.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:13 schreef heywoodu het volgende:
Een lief ogende vos is toch wel het leukste dier dat ik tijdens het sporten tegen ben gekomen, ergens midden in het bos
Eekhoorns zie ik uiteraard ook wel eens, maar nog nooit op de eekhoornbrug
Best een tijd geleden dat ik daar geweest ben, maar volgende keer zal ik er eens naar op zoek gaan. Veel is er verder toch niet te doen in Elburg.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Midden in Elburg heb je een grasveld waar een stier rondloopt, ook wel bijzonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Cetirizine pilletjes werken bij mij meestal wel goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb ook de eerste jeukplekken weer te pakken, ellende.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best een tijd geleden dat ik daar geweest ben, maar volgende keer zal ik er eens naar op zoek gaan. Veel is er verder toch niet te doen in Elburg.Het oude centrum is niet onaardig nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, zal het eens testen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Cetirizine pilletjes werken bij mij meestal wel goed.
Wekenlang 15-22 graden met volle bak zon, heel veel beter kan het niet hoor. Straks gaan we weer naar de 30, dat sport een stuk minder fijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Noem je dit al lekker? Snel tevreden.
Ik vond het de afgelopen dagen toch wat frisjes hoor. Bewolkt ook, af en toe een druppeltje. Kon beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wekenlang 15-22 graden met volle bak zon, heel veel beter kan het niet hoor. Straks gaan we weer naar de 30, dat sport een stuk minder fijn.
Het is al een week geen 15 graden geweest (in Groningen).quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wekenlang 15-22 graden met volle bak zon, heel veel beter kan het niet hoor. Straks gaan we weer naar de 30, dat sport een stuk minder fijn.
Een paar graden warmer mag nog wel. Tussen de 20 en 25 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, de afgelopen paar dagen waren iets minder, maar sinds dit hele blijfbinnengebeuren is het echt grotendeels goddelijk weerquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond het de afgelopen dagen toch wat frisjes hoor. Bewolkt ook, af en toe een druppeltje. Kon beter.
Zeker. Ooit tijdens woon werk ritje bijna bovenop geknald. Ik zat nog half slapend op mijn fiets en bovenop een "klimmetje" (oftewel een hobbel in de weg) lagen ze te pitten. Kon er nog net tussendoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schotse hooglanders, lekker man.
Ik ben fan.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
100%. Preview van Diodato zag er geweldig uit. Hopelijk zijn de presentatoren enigszins mild voor de teentjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hè.Citius, Altius, Fortius.
quote:Op zondag 17 mei 2020 10:21 schreef Aguero het volgende:
JupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hè., jammer van Netta alleen
Hij heeft wel zijn gewicht verkeerd ingesteld, 81kg ipv 71kg.quote:Op zondag 17 mei 2020 10:43 schreef Momo het volgende:
Dumoulin doet voor het eerst mee met de Jumbo live race
Lijkt me wel tof. En een vent die er ook gelukkig mee is. Als ik een tuintje heb koop ik ook gelijk een vogelhuisquote:Op zondag 17 mei 2020 10:22 schreef El-Stinho het volgende:
@:Rellende_Rotscholier EEN OEHOE!!!!!
https://twitter.com/VroegeVogels/status/1261908456140767232
Bedankt voor deze uiterst sympathieke bijdrage.quote:Op zondag 17 mei 2020 10:22 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2020 10:22 schreef El-Stinho het volgende:
Beetje teleurstellend dat er in de show maar een flits van zijn eigen nummer zat, terwijl ze hem wel de eer gaven om als enige deelnemer live te zingen.quote:
Voor het tweede jaar op rij BESTOLEN.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beetje teleurstellend dat er in de show maar een flits van zijn eigen nummer zat, terwijl ze hem wel de eer gaven om als enige deelnemer live te zingen.
Prachtig.quote:Op zondag 17 mei 2020 10:22 schreef El-Stinho het volgende:
Alaphilippe is wel muzikaal, komt helemaal goed.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:46 schreef Momo het volgende:
Jammer dat Diodato waarschijnlijk niet terug komt volgend jaar. De winnaar van San Remo krijgt normaal een ticket voor het songfestival.
Zou Mathieu een beetje kunnen zingen?quote:Op zondag 17 mei 2020 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alaphilippe is wel muzikaal, komt helemaal goed.
Je bent in vorm.quote:Op zondag 17 mei 2020 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alaphilippe is wel muzikaal, komt helemaal goed.
Kleinzoon van he.quote:Op zondag 17 mei 2020 13:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die schudt de Franse chansons zo uit z'n mouw.
Standbeeld voor Jaap eveneens.quote:
Kunnen ze mooi tot laat in de kroeg werkenquote:Op zondag 17 mei 2020 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Binnen een maand is al het IC personeel werkloos haha.
Ik weet nog dat ik op König bood of dat in ieder geval zwaar overwogen hebquote:Op zondag 17 mei 2020 15:55 schreef wimderon het volgende:
Hé, Intxausti. Die ga ik in de gaten houden voor de FPCL.
Heb je het nieuwe programma al klaarquote:Op zondag 17 mei 2020 15:55 schreef wimderon het volgende:
Hé, Intxausti. Die ga ik in de gaten houden voor de FPCL.
De kalender moet nog gevuld worden met de altijd belangrijke kleine koersen.quote:
Ik heb nog een renner die moet debuterenquote:Op zondag 17 mei 2020 16:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
De kalender moet nog gevuld worden met de altijd belangrijke kleine koersen.
Ook nog even kijken hoe we precies verder gaan.
het is wel ongeveer zomerstop voordat we beginnenquote:Op zondag 17 mei 2020 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind dat we nieuwe teams moeten draften.
Welke tante zou ik over Voetbalzone of all places moeten schrijven?quote:Op zondag 17 mei 2020 16:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou iemand nog een keer een tante over Voetbalzone kunnen schrijven? Het is echt alleen maar klikbeet.
Dat is één van de opties.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind dat we nieuwe teams moeten draften.
Tja, het wordt al lastig qua speelrondes. Maar de kalender maakt dat WT-wedstrijden veel belangrijker worden in het geheel.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:27 schreef franklop het volgende:
Wel jammer, want er komt een redelijk uitgebreid Frans programma in FPCL
wat eventueel zou kunnen is dat iedereen 5-7 renners mag houden en met het restant van het budget nieuwe renners koopt.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, het wordt al lastig qua speelrondes. Maar de kalender maakt dat WT-wedstrijden veel belangrijker worden in het geheel.
Overigens zou het ook mogelijk zijn om tevens iets met de oude teams bij te houden.
Er zijn mensen die een groot deel van hun strategie hebben afgestemd op PCT-renners, die in dit soort spelletjes extreem waardevol zijn. Als 80% van die kalender wegvalt, doen zij eigenljk alleen in spirit mee. Zo'n Dupont rijdt top tien in zo'n beetje iedere 1.1 koers en raakt het grootste deel van zijn waarde kwijt in een kort op elkaar gepropte kalender.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:42 schreef hhh38 het volgende:
Ik zeg teams intact laten.
Geen flauwekulletjes
Zou Karsten zich nou moreel verplicht voelen om aan dit soort gekkigheid mee te doen?quote:Op zondag 17 mei 2020 15:50 schreef wimderon het volgende:
De werken van Zak nu op ES met Karsten (en Jangliru) @:showtimer !
Amsterdam zal niet goedkoop zijn, wellicht?quote:Op zondag 17 mei 2020 16:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou Karsten zich nou moreel verplicht voelen om aan dit soort gekkigheid mee te doen?
quote:
Ik zeg huidige teams met een jaar verlengen.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zijn mensen die een groot deel van hun strategie hebben afgestemd op PCT-renners, die in dit soort spelletjes extreem waardevol zijn. Als 80% van die kalender wegvalt, doen zij eigenljk alleen in spirit mee. Zo'n Dupont rijdt top tien in zo'n beetje iedere 1.1 koers en raakt het grootste deel van zijn waarde kwijt in een kort op elkaar gepropte kalender.
Zou het voor zijn vergoeding dan geen enkel verschil maken of hij over een rit uit 2015 of 2020 zit te palaveren? Misschien stel ik me zijn dienstverband dan te vrijblijvend voor. Dat ze voor J&J bezigheidstherapie ontwikkelen is helaas een kwestie van bittere noodzaak.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Amsterdam zal niet goedkoop zijn, wellicht?
Heb je al naar z'n Kroonieken geluisterd?quote:Op zondag 17 mei 2020 16:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou Karsten zich nou moreel verplicht voelen om aan dit soort gekkigheid mee te doen?
Nee, aanrader?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb je al naar z'n Kroonieken geluisterd?
Wellicht staan ze allemaal voor x-aantal uur onder contract ofzo? Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand als Karsten uit vrije wil dit soort dingen doet. Of dat ze zo'n Facebook live gaan doen voor 16 kijkers.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou het voor zijn vergoeding dan geen enkel verschil maken of hij over een rit uit 2015 of 2020 zit te palaveren? Misschien stel ik me zijn dienstverband dan te vrijblijvend voor. Dat ze voor J&J bezigheidstherapie ontwikkelen is helaas een kwestie van bittere noodzaak.
Zeer goedquote:Op zondag 17 mei 2020 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Wie Martin van Roosmalen minutenlang een verhaal wil horen vertellen met een provinciaals accent moet naar de podcast van Gijs Groenteman surfen.
Hoe zit het met je God of War playthrough?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Wie Martin van Roosmalen minutenlang een verhaal wil horen vertellen met een provinciaals accent moet naar de podcast van Gijs Groenteman surfen.
Ik heb alleen nog maar de eerste aflevering (Parijs-Roubaix 1949) geluisterd en die vond ik wel leuk.quote:
Is dat de broer van Marcel van Roosmalen?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is het bewust. Een tijdje terug zei iemand anders het ook al. De nieuwe uit het rijtje Twan Poels, Steven Krachtwijk en Bauke Molkemaquote:Op zondag 17 mei 2020 19:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dat de broer van Marcel van Roosmalen?
Ik moet bekennen dat dit onbewust was.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is het bewust. Een tijdje terug zei iemand anders het ook al. De nieuwe uit het rijtje Twan Poels, Steven Krachtwijk en Bauke Molkema
Ben druk bezig met andere dingen, zoals mezelf uit de friendzone vechten.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe zit het met je God of War playthrough?
Jeetje man, prioriteiten. Stop met negligeren.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben druk bezig met andere dingen, zoals mezelf uit de friendzone vechten.
Ik boek vooruitgang, laat me even. Ik moet zeggen dat ik me wel grandioos heb vermaakt met de paar uur die ik erin heb zitten tot nu toe.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jeetje man, prioriteiten. Stop met negligeren.
Is dat zo? Heel erg van harte gefeliciteerd. Go get her. Mooi dat het je bevalt. Tot TLOU II op de markt verschijnt vermaak ik me met Need For Speed. Wat is dat enorm slecht en tenenkrommend geworden.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik boek vooruitgang, laat me even. Ik moet zeggen dat ik me wel grandioos heb vermaakt met de paar uur die ik erin heb zitten tot nu toe.
TLOU2 kijk ik ook naar uit, al bevallen de leaks mij niet echt, maar als de gameplay maar goed is.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is dat zo? Heel erg van harte gefeliciteerd. Go get her. Mooi dat het je bevalt. Tot TLOU II op de markt verschijnt vermaak ik me met Need For Speed. Wat is dat enorm slecht en tenenkrommend geworden.
Had jij geen vriendin ouwe reus?quote:Op zondag 17 mei 2020 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben druk bezig met andere dingen, zoals mezelf uit de friendzone vechten.
Veel betere releases gaan er niet komen tot de PS5.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
TLOU2 kijk ik ook naar uit, al bevallen de leaks mij niet echt, maar als de gameplay maar goed is.
Gelukkig had ik er zelf geen zin meer in itt tot haar, dat scheelt haha.quote:
Haha!!quote:Op zondag 17 mei 2020 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig had ik er zelf geen zin meer in itt tot haar, dat scheelt haha.
Amsterdam is onbetaalbaar.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wellicht staan ze allemaal voor x-aantal uur onder contract ofzo? Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand als Karsten uit vrije wil dit soort dingen doet. Of dat ze zo'n Facebook live gaan doen voor 16 kijkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2020 21:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Amsterdam is onbetaalbaar.Pijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.breekdegolf.nl/quote:Op zondag 17 mei 2020 21:58 schreef VoMy het volgende:
Morgen een lekker korte werkweek. Met heerlijk weer op Hemelvaart. Begin van de tweede golf?
Nee, dit is omhooggevallen lekenpraat van een groep bezorgde journalisten en ander volk dat zichzelf de titel intellectueel opgespeld heeft, dat met wat kekke grafiekjes vol onvergelijkbare data wat trends denkt te bespeuren en daarnaast ook denkt te weten hoe de hazen achter de schermen precies lopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |