Ja voor alle 3 shows... 5 device tegelijk open met kaartjes kopenquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het Eurovisie Songfestival is hartstikke leuk, ja.
[..]
Ik ben benieuwd maar het is natuurlijk niet helemaal echt. Had jij ook kaartjes voor Ahoy?
quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:41 schreef Momo het volgende:
Jammer dat we deze favorieten nooit live gaan zien met deze nummers
Kies mij, kies mij, kies mij.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:44 schreef Aguero het volgende:
[..]![]()
Ik had kaartjes voor de family shows van beide semi's. Als het volgend jaar allemaal ''gewoon'' doorgaat heb ik in ieder geval een jaar de tijd om iemand te vinden die met mij mee wil.
Stiekem ben je ook gewoon maar een kuddediertje.quote:
Zit ESF je zo hoog?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stiekem ben je ook gewoon maar een kuddediertje.
Ik vind het voor Litouwen en Roemenië vooral sneu, die behoren echt nooit tot de favorieten. Voor hen een unieke kans op een top-5 klassering door de neus geboord.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:41 schreef Momo het volgende:
Jammer dat we deze favorieten nooit live gaan zien met deze nummers
Vraag Momo. Of deed je dat al op deze manier?quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:44 schreef Aguero het volgende:
[..]![]()
Ik had kaartjes voor de family shows van beide semi's. Als het volgend jaar allemaal ''gewoon'' doorgaat heb ik in ieder geval een jaar de tijd om iemand te vinden die met mij mee wil.
Ik heb al kaartjes voor die shows, maar er zijn vast wel mensen (ook op Fok!) die wel dat kaartje willen hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vraag Momo. Of deed je dat al op deze manier?
ESPN.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:45 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Genot. Waar kunnen we die straks bekijken?
Dat vermoeden had ik al. Maar ik geloof niet dat die in het Ziggo pakket zit. Had gehoopt ook op Netflix en/of YouTube.quote:
30 for 30 library is van Netflix afgehaald, zonde want een heleboel van hun documentaires zijn van waanzinnig niveau. Enfin, het zal niet lang duren voor deze op het internet verschijnt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. Maar ik geloof niet dat die in het Ziggo pakket zit. Had gehoopt ook op Netflix en/of YouTube.
Ja dat kan bijna niet anders. Nog even geduld hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
30 for 30 library is van Netflix afgehaald, zonde want een heleboel van hun documentaires zijn van waanzinnig niveau. Enfin, het zal niet lang duren voor deze op het internet verschijnt.
In je eentje thuis drinken is denk ik de meest triestige bezigheid die ik me kan voorstellen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:57 schreef VoMy het volgende:
Ik vraag me elke dag af waarom ik niet gewoon heel vroeg begin met drinken. Tot nu toe keurig van weerhouden, maar waarom eigenlijk?
In mijn tijd als lurker was dat een grote speler hier.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een ander antwoord op je vraag zou kunnen zijn: omdat je niet als tong80 wil eindigen.
Zo denkt hij ook over zichzelf ha ha ha.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
In mijn tijd als lurker was dat een grote speler hier.
Vroeg drinken vind ik wel treurig ja, maar 's avonds lekker een speciaal biertje open trekken vind ik toch wel een ander verhaal.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In je eentje thuis drinken is denk ik de meest triestige bezigheid die ik me kan voorstellen.
Of nouja, in je eentje snuiven is ook niet best natuurlijk. Misschien dat ik je vraag op die manier kan beantwoorden. Waarom zou je niet heel vroeg beginnen met snuiven?
's Avonds een speciaalbiertje drinken is natuurlijk een heel ander verhaal, daar is weinig mis mee.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vroeg drinken vind ik wel treurig ja, maar 's avonds lekker een speciaal biertje open trekken vind ik toch wel een ander verhaal.
Drinken om duidelijk dronken te worden in je eentje is wel wat anders.
Een beroep doen op bedrijven die belasting ontwijken om geen hulp aan te vragen. Want die bedrijven hebben aangetoond doorgaans bijzonder ethisch te handelen. Wat is de VVD toch een kutpartij.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/Constanteyn1/status/1260914017691996161?s=19
Gaaf land inside.
"Er wordt een beroep gedaan op bedrijven die belasting ontwijken om geen hulp aan te vragen"quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
Gaaf land inside.
Op naar nog 10 jaar VVD.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
Gaaf land inside.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
Gaaf land inside.
Prof. Dr. Ir. Babelquote:Do you like paying taxes? I don’t know about you but i don’t.
Staat deze man voor of achter @El-Stinho op de voetbaltwitterranglijst?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
Aad Meganck.twitter:aad300 twitterde op donderdag 14-05-2020 om 16:02:16Wat zal @:MinPres om 19.00 met ons bespreken via @:NOS en @:RTL4 #zegtmaar#dtv @:covid19 reageer retweet
Het is mij al niet geluktquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:57 schreef VoMy het volgende:
Ik vraag me elke dag af waarom ik niet gewoon heel vroeg begin met drinken. Tot nu toe keurig van weerhouden, maar waarom eigenlijk?
Het is tijd voor een links kabinet. Alleen hebben ze daar ook genoeg problemen, even los van de filosofie. PvdA zou toch iets moeten kunnen doen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Op naar nog 10 jaar VVD.![]()
Het is ook treurig he.
Edit: Het grote probleem is natuurlijk dat de VVD zichzelf als hardlinerpartij presenteert als het gaat om kruimelwerk, zoals bijstandsfraude en gehannes met asielzoekers - 'plagen' die maar een miniem percentage behelzen van alles wat er misgaat in Nederland - waardoor het bij mensen in het hoofd is geslopen dat je echt op een partij moet stemmen die zich ongelooflijk druk maakt om dergelijke non-issues, want anders gaat het helemaal mis met het land, en dat al 20 jaar. En dan ondertussen maar belastingen voor grote bedrijven verlagen, maar niet voor kleine bedrijven, en de hoogste belastingschijven afbouwen, maar tegelijkertijd de BTW verhogen, en dan vervolgens blijkt de mediane belastingdruk toegenomen (ja, hehe, zoveel mensen zitten er namelijk niet met een significant deel van hun inkomen in de hoogste schijf) en dan krijgt het belastingschijvensysteem de schuld, in plaats van de maatregelen die daadwerkelijk voor het gros van de Nederlanders de belastingdruk bepalen.
En dan schrijft de Telegraaf weer een maand lang wat verzonnen pulp over een paar randverschijnselen met sociale huurwoningen en dan denkt het halve land dat het de schuld is van GroenLinks, en niet van de partij die de bouw van sociale huurwoningen overal tegengaat omdat ze namelijk de 'hardwerkende' huisjesmelker vertegenwoordigen. Enzovoort en zo voort.
Best spannend zo. Benieuwd wat er morgen gebeurt. Maar vandaag eerst naar de boze act van Henk de Jong kijkenquote:
Jammer, KNVB krijgt gelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Best spannend zo. Benieuwd wat er morgen gebeurt. Maar vandaag eerst naar de boze act van Henk de Jong kijken
Heeft iemand de baard van Frans Timmermans op het gezicht van Pierre geshopt?quote:
Gelukkig heeft Jeroen Stekelenburg zichzelf nu ook tafel gezet voor nog wat extra duiding (lol).quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat Pierre van Hooijdonk en Arno Vermeulen de voetbalgewetens van de NOS zijn.
Ik hoop wel dat ze ons die schaal geven. Gewoon los van wel of geen promotie. Wij zouden kampioen zijn geworden, die schaal staat daar symbool voor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Best spannend zo. Benieuwd wat er morgen gebeurt. Maar vandaag eerst naar de boze act van Henk de Jong kijken
De warme trui was al opgeborgen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik moest vanmorgen voor het eerst in lange tijd de verwarming aandoen!
Mietje.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik moest vanmorgen voor het eerst in lange tijd de verwarming aandoen!
De ijspegels hingen aan het dak.quote:
Ach jeequote:
Als je het niet vervangt verdwijnt het niet he.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb ook enkel glasSchande dat dat nog bestaat in deze tijd
Ik ga alleen niet voor de kosten opdragen in mn huurhuis. Vind ook wel dat er beleid vanuit de overheid moet komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als je het niet vervangt verdwijnt het niet he.
Klimaathoax. GroenLinkse gekte. EUSSR.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind ook wel dat er beleid vanuit de overheid moet komen.
Je tijd in NWS is je niet in de koude kleren gaan zitten he?quote:
Ik mag toch hopen dat het een grapje/act van @VoMy wasquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je tijd in NWS is je niet in de koude kleren gaan zitten he?
Hij ging in NWS altijd het gevecht aan met schuimbekkend rechts.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het een grapje/act van @:VoMy was
Ik probeer me aan te passen aan de daar gewenste hoeveelheid stompzinnigheid. Can't beat them, join them.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je tijd in NWS is je niet in de koude kleren gaan zitten he?
Gelukkig hebben we safe space WLR nog!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik probeer me aan te passen aan de daar gewenste hoeveelheid stompzinnigheid. Can't beat them, join them.
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij ging in NWS altijd het gevecht aan met schuimbekkend rechts.
Gelukkig. Nu nog koers om deze safe space te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we safe space WLR nog!
We gaan nooit meer koersen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gelukkig. Nu nog koers om deze safe space te rechtvaardigen.
SteefGod deelt even een petitie van GroenLinks.twitter:DigitalNomadPCS twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 11:35:39Overheidssteun zou voor grote bedrijven een lening moeten zijn die ze in goede tijden weer terug moeten betalen. Eens? Teken de petitie. ✍️ https://t.co/Q6Qdz7x9qP reageer retweet
Staat voor Wij Linkse Rakkers toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we safe space WLR nog!
Daar had ik respect voor. Ik deed een enkele keer mee maar onmogelijk om niet ziedend te worden daar.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb een tijdje heel veel meegelezen, vooral rondom dat Oekraïne referendum. Je bloeddruk stijgt daar binnen een half uur naar een kookpuntquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar had ik respect voor. Ik deed een enkele keer mee maar onmogelijk om niet ziedend te worden daar.
Ja, dat was soms best leuk.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
twitter:NOSsport twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 14:48:30Nieuw team, nieuwe coupe! 💇🏼♂️
Staat je goed hoor, @kaiverbij 😉 https://t.co/IaMvdtcg96 reageer retweet
Verzin je eigen posts!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Kan dit?twitter:NOSsport twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 14:48:30Nieuw team, nieuwe coupe! 💇🏼♂️
Staat je goed hoor, @:kaiverbij 😉 https://t.co/IaMvdtcg96 reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
De zomer is nabij en nog worden we verveeld met schaatsberichten.
Kai kan alles hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Kan dit?twitter:NOSsport twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 14:48:30Nieuw team, nieuwe coupe! 💇🏼♂️
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
De zomer is nabij en nog worden we verveeld met schaatsberichten.
Ben jij stiekem Martin Mos?quote:Mos volgde de uitspraak vanuit de rechtbank in Utrecht thuis in Wehl. 'Ik heb maar een sigaartje opgestoken en wat muziek opgezet. Morgen gaat gelukkig gewoon de zon weer op. Er zijn veel ergere dingen in de wereld. Maar wij staan de komende tijd wel voor een hoop uitdagingen.'
Absoluut niet. Dat zinnetje is ooit blijven hangen na het lezen van een boek. Het lijkt me stug dat Martin Mos een boekje over Pepperdepep leest.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Ben jij stiekem Martin Mos?
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Ben jij stiekem Martin Mos?
Pep Guardiola when the cameras are on him and one of his players:quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Absoluut niet. Dat zinnetje is ooit blijven hangen na het lezen van een boek. Het lijkt me stug dat Martin Mos een boekje over Pepperdepep leest.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is datquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:58 schreef wimderon het volgende:
Als ik Divibokaal zeg, wat zeggen jullie dan?
Iets met homo, Marokkaans en voormalig GroenLinks?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:58 schreef wimderon het volgende:
Als het door links en rechts wordt weggehoond, heb je het wel goed verneukt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:58 schreef wimderon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |