Nouja, goed, op het moment dat je direct in de auto springt en naar de andere kant van het land rijdt omdat er daar een zeldzame vogel is gesignaleerd moet je jezelf wel de vraag durven stellen waar het mis is gegaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las in zijn column dat Marcel ook een diepe minachting jegens vogelspotters heeft. Begrijp je dat?
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, goed, op het moment dat je direct in de auto springt en naar de andere kant van het land rijdt omdat er daar een zeldzame vogel is gesignaleerd moet je jezelf wel de vraag durven stellen waar het mis is gegaan.
Het zijn altijd wel kolderieke, potsierlijke scenes. Een stuk of tien wereldvreemde en vaak onverzorgde types die met gigantische camera's honderdduizend foto's maken van een uit de kluiten gewassen huismus. Wat maakt ie een mooi geluid he? Ja, prachtig. Eerste keer dat ie in Nederland gesignaleerd is. Ja, je mag het wel een unicum noemen.
Bij uitstek een onderwerp voor Marcel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik vraag me vooral af wat een ontzettend sip en leeg leven mensen eigenlijk hebben die zich schijnbaar zo slecht voor kunt stellen dat mensen iets leuk vinden dat zij niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, goed, op het moment dat je direct in de auto springt en naar de andere kant van het land rijdt omdat er daar een zeldzame vogel is gesignaleerd moet je jezelf wel de vraag durven stellen waar het mis is gegaan.
Het zijn altijd wel kolderieke, potsierlijke scenes. Een stuk of tien wereldvreemde en vaak onverzorgde types die met gigantische camera's honderdduizend foto's maken van een uit de kluiten gewassen huismus. Wat maakt ie een mooi geluid he? Ja, prachtig. Eerste keer dat ie in Nederland gesignaleerd is. Ja, je mag het wel een unicum noemen.
Bij uitstek een onderwerp voor Marcel.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Vogelspotter gespot.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat een ontzettend sip en leeg leven mensen eigenlijk hebben die zich schijnbaar zo slecht voor kunt stellen dat mensen iets leuk vinden dat zij niet leuk vinden.
Je woont niet bepaald om de hoek bij Schiphol toch? Ik vind het nogal watquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf geen vliegtuigspotter durven noemen.
Nee. Zojuist nog vogels gespot.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las in zijn column dat Marcel ook een diepe minachting jegens vogelspotters heeft. Begrijp je dat?
Laten we naar Afrika gaan om de gnoe in zijn habitat te bekijken!!!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kwam deze week tijdens het fietsen wel een ree tegen. Enorm leuk.
Of was het een hert? Wie zal het zeggen.
Je kan ook gewoon naar The Lion King kijken, dan zie je er genoeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laten we naar Afrika gaan om de gnoe in zijn habitat te bekijken!!!
Neuh, vogels spotten boeit me dan weer totaal niet. Sowieso, iets 'spotten' boeit me niet.quote:
Zoals ik al zei, er was niks te doen vandaag. En we hebben ook zeker geen notitieboekje of iets dergelijks meequote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je woont niet bepaald om de hoek bij Schiphol toch? Ik vind het nogal wat
Vind die beesten altijd wel tof. Ree op 1, eekhoorn op 2, fazant op 3.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kwam deze week tijdens het fietsen wel een ree tegen. Enorm leuk.
Of was het een hert? Wie zal het zeggen.
Als DRT'er had je gewoon de Duitse Hylo Care PDC Europe Superleague kunnen kijken die vandaag van start is gegaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er was niks te doen vandaag. En we hebben ook zeker geen notitieboekje of iets dergelijks mee
Het is wat allemaal.quote:
Bedoel je grote katten houden of kijken naar Tiger King?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb meer mensen die spotten als hobby hebben dan met mensen die Tiger King als hobby hebben.
Dat laatste. Maar vooral als metafoor voor mensen die alleen maar Netflix kijken. Al heb ik ook zeker niet het meest boeiende leven.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedoel je grote katten houden of kijken naar Tiger King?
Ja, nee, dat klinkt niet echt geweldig als ik heel eerlijk ben.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als DRT'er had je gewoon de Duitse Hylo Care PDC Europe Superleague kunnen kijken die vandaag van start is gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |