Bedanktquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:36 schreef Coco. het volgende:
Mooi rijtje kwaliteitsusers met de eerste posts.
Leugens.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is al besproken.
Het officiële Ziggo-antwoord is: KPN OOK!!!!!!
laatste bezoek: 4288 dagen, 21 uur geleden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leugens.
Ik ga zo'n @:coco toch niet serieus nemen hier.
@Lenny zou nu TRenquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leugens.
Ik ga zo'n @:coco toch niet serieus nemen hier.
Komt tussen 11 mei en 31 mei (maar niet alle abbo's )quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nog niks binnen van Ziggo
Maar ik betaal al kanjerveel
heb jij wel 4k boxquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:45 schreef Doublepain het volgende:
ANDERS ALLEMAAL OVERSTAPPEN!!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
Er is geen verband tussen de prijswijziging en de sponsoring van Ajax.
Dit staat er wel bij.
Op IQ. (dus @Doublepain krijgt er ook nog één)quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat op basis van huidskleur bepaald wordt?
Leuk.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op IQ. (dus @:doublepain krijgt er ook nog één)
kleine glimlachquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op IQ. (dus @:doublepain krijgt er ook nog één)
Wat is een beter alternatief danquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:45 schreef Doublepain het volgende:
Beleefd.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want @:maxi leest ook mee
quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
Er is geen verband tussen de prijswijziging en de sponsoring van Ajax.
Dit staat er wel bij.
Landmijnengenotquote:
"niet op voorraad"quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:58 schreef Coco. het volgende:
Ik heb nog die ultraslome horizon box, @:maxi-mus hoeveel kost het om die nieuwe te krijgen?
Die shit duurt zo lang je als je hem aan doetquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:58 schreef Coco. het volgende:
Ik heb nog die ultraslome horizon box, @:maxi-mus hoeveel kost het om die nieuwe te krijgen?
Exact dit jaquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die shit duurt zo lang je als je hem aan doet
En dan twijfel je of je hem al aan hebt en dan druk je hem weer uit
ZWAAAR HINDERLIJK #ZIGGOFIXURSHIT
Duurder abbo nemen wrs, weet niet wat je nu hebt? (en 19.95 aansluitkosten)quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:58 schreef Coco. het volgende:
Dat is een verrassing makker. Spreken we af dat ik je middels Twitter op de hoogte stel?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je vanavond weer wat ongezonds bestellen?
Wat onpersoonlijk zegquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is een verrassing makker. Spreken we af dat ik je middels Twitter op de hoogte stel?
Graag gedaan makker!quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:16 schreef Coco. het volgende:
Uitstekende ziggo service ontvangen van @:maxi-mus
Ik hou mijn Twitter angstvallig in de gaten!quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is een verrassing makker. Spreken we af dat ik je middels Twitter op de hoogte stel?
Nou ja ik kan hem moeilijk bellen als ik zijn nummer niet hebquote:
Gewoon vragen naar die gladiator uit de film.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja ik kan hem moeilijk bellen als ik zijn nummer niet heb. Alhoewel ik de klantenservice van Ziggo kan proberen. Dan heb ik een kans van één op zoveel dat ik hem aan de lijn krijg
Gewoon net zolang proberen tot je iemand met een Fries accent aan de lijn hebt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja ik kan hem moeilijk bellen als ik zijn nummer niet heb. Alhoewel ik de klantenservice van Ziggo kan proberen. Dan heb ik een kans van één op zoveel dat ik hem aan de lijn krijg
Ik hou het wel bij Twitter maat. Dan lever ik gelijk een fotootje. Door de telefoon kan ik immers van alles zeggen, nietwaar?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon net zolang proberen tot je iemand met een Fries accent aan de lijn hebt.
Videobellen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij Twitter maat. Dan lever ik gelijk een fotootje. Door de telefoon kan ik immers van alles zeggen, nietwaar?
Prima!quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij Twitter maat. Dan lever ik gelijk een fotootje. Door de telefoon kan ik immers van alles zeggen, nietwaar?
Moest ook lachen, hardop zelfs!quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:29 schreef GGMM het volgende:
@:lange_lans mijn complimenten voor je leuke tweet.Ik moest glimlachen!
Het lijkt me niet meer dan logisch dat ik je direct een like heb gegeven.
Link naar de tweet graag.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:29 schreef GGMM het volgende:
https://twitter.com/lange_lans/status/1260559559397117952quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Link naar de tweet graag.
En het plaatje van Link uit Zelda.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:30 schreef onlogisch het volgende:
Zo direct nog wat kano's naar binnen werken.
Forbiddenquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://twitter.com/lange_lans/status/1260559559397117952
Niet gekliktquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://twitter.com/lange_lans/status/1260559559397117952
Daar gaat m'n grapjequote:Op woensdag 13 mei 2020 15:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access this resource.
Niet gekliktquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar gaat m'n grapje
Link aangepast @:coco. graag even klikken
twitter:lange_lans twitterde op woensdag 13-05-2020 om 15:16:33@ChampionsLeague Ellie Lust? reageer retweet
Zonder context is de grap weg.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:37 schreef Coco. het volgende:
twitter:lange_lans twitterde op woensdag 13-05-2020 om 15:16:33@:ChampionsLeague Ellie Lust? reageer retweet
grappig???quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:37 schreef Coco. het volgende:
twitter:lange_lans twitterde op woensdag 13-05-2020 om 15:16:33@:ChampionsLeague Ellie Lust? reageer retweet
quote:
twitter:ChampionsLeague twitterde op woensdag 13-05-2020 om 14:01:44Guess who!
#UCL https://t.co/SrSrWXMXzF reageer retweet
twitter:ChampionsLeague twitterde op woensdag 13-05-2020 om 14:01:44Guess who!
#UCL https://t.co/SrSrWXMXzF reageer retweet
twitter:lange_lans twitterde op woensdag 13-05-2020 om 15:16:33@ChampionsLeague Ellie Lust? reageer retweet
quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:29 schreef GGMM het volgende:
Dank je. (lijkt er ook wel echt op)quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest ook lachen, hardop zelfs!
Geliked @:lange_lans
El(lie) Shaarawy lijkt me.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Boukje Vogel, de vriendin van Ellie Lust
[ afbeelding ]
De sfeer wordt grimmigquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ondanks dat @GGMM moeilijk deed, vond ik het een leuke grap.quote:
In dat topic photoshoppen ze het hoofd van Johan Derksen op verschillende foto'squote:Op woensdag 13 mei 2020 15:49 schreef Zipportal het volgende:
ONZ / [PAINT] Johan Derksen #2
Voor ONZ user: @:jr-style-93
Nou, dat doet me deugd.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ondanks dat @:GGMM moeilijk deed, vond ik het een leuke grap.
IK GA GELIJK KIJKEN.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat topic photoshoppen ze het hoofd van Johan Derksen op verschillende foto's
Bedankt voor de uitleg, ik vond het al een erg verwarrend topic!quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat topic photoshoppen ze het hoofd van Johan Derksen op verschillende foto's
Alleen maar pro's shoppen daar zo te zien. Wel geinig.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:49 schreef Zipportal het volgende:
Voor ONZ user: @:jr-style-93
quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kun je daar af en toe ook wat plaatjes posten? Gaat je goed af!quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen maar pro's shoppen daar zo te zien. Wel geinig.
Vind je?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien kun je daar af en toe ook wat plaatjes posten? Gaat je goed af!
@JanCees kan beter shoppenquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij die bbqtemperaturen gezien, volgende week.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer dat ik het punt niet helemaal snap.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, ik vond het al een erg verwarrend topic!
Niet normaal maat. Toevallig van het weekend een nieuwe BBQ besteld.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb jij die bbqtemperaturen gezien, volgende week.
Welke BBQ heb je besteld?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet normaal maat. Toevallig van het weekend een nieuwe BBQ besteld.
Volgende week worden het t-bones, ribeyes en beercanchicken.
Afgelopen week 2x bij de Spanjool gehaald. Nog op de Weber maar prima te nassen.
Ik twijfel of Derksen er zelf mee kan lachen. Kan me voorstellen dat er aardig wat bans uitgedeeld gaan worden als hij TR's gaat plaatsen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer dat ik het punt niet helemaal snap.
Maar blijkbaar vindt de rest het heel grappig, nou dat mag!
Welke bbq heb je besteld?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet normaal maat. Toevallig van het weekend een nieuwe BBQ besteld.
Volgende week worden het t-bones, ribeyes en beercanchicken.
Afgelopen week 2x bij de Spanjool gehaald. Nog op de Weber maar prima te nassen.
Blijkbaar hebben die mensen verder niks boeiends te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer dat ik het punt niet helemaal snap.
Maar blijkbaar vindt de rest het heel grappig, nou dat mag!
Die ja.quote:
Je bent zelf lekker.quote:
eensquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Maatje van me heeft zo een green egg maar die zijn toch wel heel erg duur.
26 donderdag.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
niks mis mee, hoeveel graden wordt het?
quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien lijkt dat zo omdat hij in zo'n lelijke stoel zit.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien lijkt dat zo omdat hij in zo'n lelijke stoel zit.
Ik denk dat de verwijzing naar het topic ook met name was om dit soort rotzooi hier weg te houden.quote:
bepaal jij nietquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat de verwijzing naar het topic ook met name was om dit soort rotzooi hier weg te houden.
Gewoon even een tip.
@Tjacka vindt mij al aardig sinds gisterenquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké.
Sluit ik me bij @:tjacka en @:jancees aan.
Die gast heeft ook geen ruggengraat hequote:Op woensdag 13 mei 2020 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Tjacka vindt mij al aardig sinds gisteren
5 mannen die 1 fiets stelen.quote:Heythuysen – De politie heeft woensdagmiddag een Burgernet-bericht verstuurd in verband met een fietsendiefstal in Heythuysen.
Men is in de omgeving van de Dorpsstraat op zoek naar 5 mannen in de leeftijd van 18 en 20 jaar. Het signalement: allen donkere huidskleur en donker gekleed
Heb je tips? Bel dan 112.
Miskoop! Review op Coolblue:quote:
quote:Gezien het uiterlijk is de bbq bedoeld voor low and slow bbq. Grote stukken vlees, lang en op laag vuur gegaard. Echter zodra je de kap dicht doet, smoort het vuur zelfs als alle ventilatiegaten open staan. Dit komt doordat de ventilatiegaten onjuist geplaatst zijn (boven ipv onder de kolen). Hier lijkt niet goed over nagedacht te zijn. Terwijl dit design bbq zich juist richt op indirecte bereidingen. Het probleem is niet zomaar op te lossen is zonder zelf modificaties te maken aan de hele constructie. Wanneer je low en slow wil bbqen, moet je deze niet aanschaffen.
Fake review!quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
5 mannen die 1 fiets stelen.
Juist ja.
Dit verrast mijquote:Het signalement: allen donkere huidskleur
ik zie dat Charlotte3 vaak ik jouw fobo heeft gekeken.quote:
Waarschijnlijk, want hij is 43 kilo maar heeft geen wielen staat erquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat doen die mensen met een bbq? Gooien?
Ik kan dit niet heel erg serieus nemen.quote:
Ik kan hier niet verder over uitweidenquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik zie dat Charlotte3 vaak ik jouw fobo heeft gekeken.
Deze zin loopt niet zo lekker.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik jouw fobo?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@3rr0r zijn afdeling.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
HAAHHA laten we nu een foto van Lucille Werner plaatsen LOL!
Bij ons vanavond (ik niet)quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ze gaan bij ons morgen alweer voetbal trainen. (lol)
quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:48 schreef JanCees het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-door-coronacrosser/
@:zipportal
quote:De presentatrice van dienst Welmoed Sijtsma sprak verkeersminister Cora van Nieuwenhuizen, die tegenover Keyl zat, er direct op aan. “Dit zien we dus vaker in deze rustige tijden op de weg. Wat kunt u daar tegen doen?”
Op 1,5 halve meter, dat slaat nergens op. En het seizoen is toch al afgelopen, kantine mag ook niet open.quote:
ja helemaal kut johquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op 1,5 halve meter, dat slaat nergens op. En het seizoen is toch al afgelopen, kantine mag ook niet open.
Lekker afwerkenquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja helemaal kut joh
training zonder partijtjes kan je net zo goed niet trainen
Hele training lopen, ik bedank.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja helemaal kut joh
training zonder partijtjes kan je net zo goed niet trainen
Had 't gezien ja. De dikste pret daar.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nu ben jij er in betrokken
[ afbeelding ]
Ik eet hartige taartquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Wat zit er allemaal in naast bonen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Quiche?quote:
Uien, aardappels, fijne/fijngesneden soepgroente, verse worst, rookworst en bouillonblokje.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in naast bonen?
En plakjes kaas?quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uien, aardappels, fijne/fijngesneden soepgroente, verse worst, rookworst en bouillonblokje.
Jouw grappen komen ook niet helemaal uit de verf vandaag.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja na een sessie touwtjespringen is de milkshake van @:GGMM gereed
quote:
Als Piet maar uit de verf komt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw grappen komen ook niet helemaal uit de verf vandaag.
Allemaal gekkies.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat je het nog leuk vindt om daar te posten
twitter:spatiegebruik twitterde op woensdag 13-05-2020 om 18:14:53Wanneer is een spatie fout? Deze video legt dat duidelijk uit. Da’s toch superfantastisch!
https://t.co/DrewwdlAvC reageer retweet
Dit kan echt niet.quote:Als de combinatie er raar uitziet, of je vindt dat het woord te lang wordt, dan gebruik je lekker een koppelteken.
Sushi!quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bedankt @Caland ! Vanaf nu gaan we getrakteerd worden op een eindeloze hoeveelheid koppeltekens.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:32 schreef Caland het volgende:
Er is nu eindelijk een superduidelijk filmpje gemaakt speciaal voor @:onlogisch !twitter:spatiegebruik twitterde op woensdag 13-05-2020 om 18:14:53Wanneer is een spatie fout? Deze video legt dat duidelijk uit. Da’s toch superfantastisch!
https://t.co/DrewwdlAvC reageer retweetveel plezier makker!
@:ggmm
Je moet ook niet te snel willen gaan met @onlogischquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt @:Caland ! Vanaf nu gaan we getrakteerd worden op een eindeloze hoeveelheid koppeltekens.
Zie twitter maat.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ziyech-komt-niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt @:Caland ! Vanaf nu gaan we getrakteerd worden op een eindeloze hoeveelheid koppeltekens.
Sinds wanneer doe je zo hatelijk jegens mijquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt dat je er nog even op terugkomt. Iedereen was heel benieuwd namelijk.
Al een poosje.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je zo hatelijk jegens mij
Ah, zit je weer in een "de ene dag 2 kapsalons, de volgende dag tot op de gram nauwkeurig afgewogen kipfilet" fase.quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh je doet soms lief en soms hatelijk. @Elan heeft dit ook. Blijkbaar voelen bordeeliners zich erg thuis op FOK!quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al een poosje.
Als het te veel wordt moet je het zeggen maat, mijn grapjes zijn voor mij heel grappig, maar voor een ander kunnen ze misschien kwetsend zijn.
Wtfquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:06 schreef GGMM het volgende:
Gelachen om een post van caland(wel weggegooid)
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ah, zit je weer in een "de ene dag 2 kapsalons, de volgende dag tot op de gram nauwkeurig afgewogen kipfilet" fase.
Jammer. Had hem eerst een note aan willen smeren.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:06 schreef GGMM het volgende:
RODDELPRAATED.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:06 schreef GGMM het volgende:
quote:
Leg de lat niet gelijk te hoog.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij lange woorden ja.
Maar hij vervangt nu punten door koppeltekens-
dat slaat nergens op-
Ja, want verder doe je het zo goed (lol)quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DIT KAN ECHT NIET. Eigenlijk zou ik je moeten noten, maar we hebben het beoordelingsgesprek nog voor de boeg
Het onderdeel "toon eens ruggengraat" zal er na deze post niet beter op worden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DIT KAN ECHT NIET. Eigenlijk zou ik je moeten noten, maar we hebben het beoordelingsgesprek nog voor de boeg
Ik heb het gesprek met iemand die zonder geboren is. Hoe moeilijk gaat dit worden denk je?quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het onderdeel "toon eens ruggengraat" zal er na deze post niet beter op worden.
Oh doet murp ze dit jaar?quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek met iemand die zonder geboren is. Hoe moeilijk gaat dit worden denk je?
@murp we roddelen hier niet.quote:
Heeft het gesmaakt?quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:31 schreef onlogisch het volgende:
Even een tweetje eruit geslingerd voor mijn maat @:maxi-mus
Wat kan ik zeggen maat. Het waren geen 2 kapsalonsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen maat. Het waren geen 2 kapsalonsWel een karig avondmaal ja, dat viel @JanCees ook al op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je 'om' bedoelt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:22 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die op grappen van KingRoland lachen zijn het leven niet waard.
Tja. @JanCees vindt alleen 2 kapsalons een degelijk avondmaal volgens mijquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een karig avondmaal ja, dat viel @:jancees ook al op.
op de grappenquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:22 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die op grappen van KingRoland lachen zijn het leven niet waard.
TR gezetquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pizza in de oven gedaan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. @:JanCees vindt alleen 2 kapsalons een degelijk avondmaal volgens mij![]()
En mensen die klagen mogen wel eens hun avondmaal laten zien
???????????????quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. @:JanCees vindt alleen 2 kapsalons een degelijk avondmaal volgens mij![]()
En mensen die klagen mogen wel eens hun avondmaal laten zien
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:24 schreef murp het volgende:
Een mention uit VBL, dan weet je dat het iets belangrijks is
Ik zei niet waar ik het mee eens was.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was het niet eens met de stelling.
@:maxi-mus wel een note gegeven.
Inderdaad. Maar volgens die studie is het de enige manier om dit virus KAPOET helemaal KAPOT te maken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:26 schreef aTypisch het volgende:
https://www.parool.nl/cs-b2283aa9
Studie Harvard: ‘Komende 2 jaar nog 7 tot 8 lockdowns nodig’
Dat zou jammer zijn
Hmmquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zei niet waar ik het mee eens was.
Om half 6 al gegeten maat.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag pics van het eindresultaat.
@:Caland eindresultaat
Parool, niet geklikt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:26 schreef aTypisch het volgende:
Dat zou jammer zijn
@GGMM en ik zijn trots op je!quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag pics van het eindresultaat.
@:Caland eindresultaat
Hoi @murp , ik begreep dat jij het beoordelingsgesprek van @onlogisch gaat doen. Nu heeft hij nog praatjes!quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:24 schreef murp het volgende:
Een mention uit VBL, dan weet je dat het iets belangrijks is
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek met iemand die zonder geboren is. Hoe moeilijk gaat dit worden denk je?
Zakje groenten van 250 gram 200 gram kipfilet en 75 gram rijst.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
???????????????
zoveel was het toch niet of heb je grote borden
jup, want na lockdown is het overal ter wereld magisch verdwenenquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar volgens die studie is het de enige manier om dit virus KAPOET helemaal KAPOT te maken.
Heeft Klaas meegedaan aan de studie?? Zo niet geloof ik er niks vanquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:26 schreef aTypisch het volgende:
Dat zou jammer zijn
oke valt mee danquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zakje groenten van 250 gram 200 gram kipfilet en 75 gram rijst.
Oh ja ik verwees op lollige wijze naar klaasweetalles, verder je artikel niet gelezen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, want na lockdown is het overal ter wereld magisch verdwenen
Die Amerikanen hebben toch geen flauw idee van de situatie hier.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:26 schreef aTypisch het volgende:
Dat zou jammer zijn
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik rol van mijn stoel van het lachen
Jeetje Scrummiequote:
Die hype is wel over ja.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
Dat boomergriepje begint ook wel z’n uitwerking te verliezen he
Gewoon alles opengooienquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
Dat boomergriepje begint ook wel z’n uitwerking te verliezen he
Als god het wil, dan ga jequote:Op woensdag 13 mei 2020 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon alles opengooien
natuurlijke selectie doet zijn werk
@Noberquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
@:rambodirk
Religieus zijnquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Een vrouw en een beetje natuur.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Gadverdamme van Binsbergenquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Dit lijkt me ook niet waar Jensen echt op hoopt, met zo'n pens wordt je niet eens meer op de ic toegelaten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon alles opengooien
natuurlijke selectie doet zijn werk
10/10quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een soort put waar al je geld in verdwijnt
Zelfde formaat als dat varken van @JanCeesquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook niet waar Jensen echt op hoopt, met zo'n pens wordt je niet eens meer op de ic toegelaten.
[ afbeelding ]
quote:
Precies 20 jaar toch.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:49 schreef RensAjacied het volgende:
Hopelijk staat Caland zijn huis nog overeind. Zou wel karma voor hem zijn voor al die vuurwerkrampgrappen, nu zo 20 jaar na dato.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |