Bedanktquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:36 schreef Coco. het volgende:
Mooi rijtje kwaliteitsusers met de eerste posts.
Leugens.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is al besproken.
Het officiële Ziggo-antwoord is: KPN OOK!!!!!!
laatste bezoek: 4288 dagen, 21 uur geleden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leugens.
Ik ga zo'n @:coco toch niet serieus nemen hier.
@Lenny zou nu TRenquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leugens.
Ik ga zo'n @:coco toch niet serieus nemen hier.
Komt tussen 11 mei en 31 mei (maar niet alle abbo's )quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nog niks binnen van Ziggo
Maar ik betaal al kanjerveel
heb jij wel 4k boxquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:45 schreef Doublepain het volgende:
ANDERS ALLEMAAL OVERSTAPPEN!!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
Er is geen verband tussen de prijswijziging en de sponsoring van Ajax.
Dit staat er wel bij.
Op IQ. (dus @Doublepain krijgt er ook nog één)quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat op basis van huidskleur bepaald wordt?
Leuk.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op IQ. (dus @:doublepain krijgt er ook nog één)
kleine glimlachquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op IQ. (dus @:doublepain krijgt er ook nog één)
Wat is een beter alternatief danquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:45 schreef Doublepain het volgende:
Beleefd.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want @:maxi leest ook mee
quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
Er is geen verband tussen de prijswijziging en de sponsoring van Ajax.
Dit staat er wel bij.
Landmijnengenotquote:
"niet op voorraad"quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:58 schreef Coco. het volgende:
Ik heb nog die ultraslome horizon box, @:maxi-mus hoeveel kost het om die nieuwe te krijgen?
Die shit duurt zo lang je als je hem aan doetquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:58 schreef Coco. het volgende:
Ik heb nog die ultraslome horizon box, @:maxi-mus hoeveel kost het om die nieuwe te krijgen?
Exact dit jaquote:Op woensdag 13 mei 2020 14:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die shit duurt zo lang je als je hem aan doet
En dan twijfel je of je hem al aan hebt en dan druk je hem weer uit
ZWAAAR HINDERLIJK #ZIGGOFIXURSHIT
Duurder abbo nemen wrs, weet niet wat je nu hebt? (en 19.95 aansluitkosten)quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:58 schreef Coco. het volgende:
Dat is een verrassing makker. Spreken we af dat ik je middels Twitter op de hoogte stel?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je vanavond weer wat ongezonds bestellen?
Wat onpersoonlijk zegquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is een verrassing makker. Spreken we af dat ik je middels Twitter op de hoogte stel?
Graag gedaan makker!quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:16 schreef Coco. het volgende:
Uitstekende ziggo service ontvangen van @:maxi-mus
Ik hou mijn Twitter angstvallig in de gaten!quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is een verrassing makker. Spreken we af dat ik je middels Twitter op de hoogte stel?
Nou ja ik kan hem moeilijk bellen als ik zijn nummer niet hebquote:
Gewoon vragen naar die gladiator uit de film.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja ik kan hem moeilijk bellen als ik zijn nummer niet heb. Alhoewel ik de klantenservice van Ziggo kan proberen. Dan heb ik een kans van één op zoveel dat ik hem aan de lijn krijg
Gewoon net zolang proberen tot je iemand met een Fries accent aan de lijn hebt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja ik kan hem moeilijk bellen als ik zijn nummer niet heb. Alhoewel ik de klantenservice van Ziggo kan proberen. Dan heb ik een kans van één op zoveel dat ik hem aan de lijn krijg
Ik hou het wel bij Twitter maat. Dan lever ik gelijk een fotootje. Door de telefoon kan ik immers van alles zeggen, nietwaar?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon net zolang proberen tot je iemand met een Fries accent aan de lijn hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |