Ivm een volhardende hoofdpijn sla ik nog een keertje overquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:15 schreef Momo het volgende:
Over kwartiertje Jitsi, @:Arizona doe jij ook mee toch?
Oh dan alquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:15 schreef Momo het volgende:
Over kwartiertje Jitsi, @:Arizona doe jij ook mee toch?
Jammer, hopelijk zien we je volgende keer, zonder hoofdpijn!quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ivm een volhardende hoofdpijn sla ik nog een keertje over![]()
De douche heeft wel wat geholpen gelukkig maar ik spreek jullie liever voor het eerst als mijn hoofd wat helderderder is
Zijquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Meridiaan is straks helemaal teleurgesteld als hij/zij een bol.com link krijgt waar hij de dvd's kan kopen
Zo ben ik niet hoorquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Meridiaan is straks helemaal teleurgesteld als hij/zij een bol.com link krijgt waar hij de dvd's kan kopen
Vink nog te engquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan meedoen hoor, moet je Momo even een DM sturen.
Dat is goed om te lezen!quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Klaar met werk voor vandaag, een smakelijke maaltijd, lekkere Leffe en wat leuke muziek hebben we best aardig opgevrolijkt
Mocht je je bedenken DM mij vooralquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:32 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vink nog te eng![]()
Maar volgend jaar mei sowieso
Tack! Wellicht later iddquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Mocht je je bedenken DM mij vooralWe doen dit nu elke woensdag.
Heb je al ‘ns Excedrin geprobeerd?quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ivm een volhardende hoofdpijn sla ik nog een keertje over![]()
De douche heeft wel wat geholpen gelukkig maar ik spreek jullie liever voor het eerst als mijn hoofd wat helderderder is
Wat kijk je?quote:
Skyscraperquote:
Niet gezien. Is het vermakelijk?quote:
Weet ik niet, ik kijk alleen naar Dwaynequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |