Fijnquote:
Succes.quote:
twitter:SeWTFstiaaN twitterde op dinsdag 12-05-2020 om 16:54:55Is het nou Patat of is het nou Friet?
Den Bompa heeft het antwoord: https://t.co/pNImJWhJpo reageer retweet
Zweden deed dan ook niet mee in eigen landquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:14 schreef Fascination het volgende:
Lol, volgens mij lees ik op fb dat bij de stemming van de Zweedse omroep via de app Zweden niet is gekozen als finalist
West-Europees feestjequote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden deed dan ook niet mee in eigen land![]()
Roemenië kwalificeerde zich overigens echt niet voor de finale, dat was wel opvallend. Al stemde het publiek wel enorm pro-West-Europees.
Allemaal stemmen op de landen waar hun familie zakkenroltquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Allemaal stemmen op de landen waar hun familie zakkenrolt
Het is allemaal een complot!quote:
[..]
[..]
What do you think about things?quote:
Ik wilde zo'n trui bestellen maar die zijn én uitverkocht en moesten sowieso uit IJsland komenquote:
Ik zat 'm ook net weer te kijkenquote:
Dat stukje uit de clip lijkt ook net een soort quarantaine huisconcert eigenlijkquote:
Ja! Wel grappig dat hij eerst het dansje enzo heeft verzonnen en toen het nummer (vertelde hij Nikkie).quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zat 'm ook net weer te kijken
En die van Bulgarije, ook tijdens de Home Concerts. Blijft mooi.
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat stukje uit de clip lijkt ook net een soort quarantaine huisconcert eigenlijk
Gaat hij nou volgend jaar weer?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja! Wel grappig dat hij eerst het dansje enzo heeft verzonnen en toen het nummer (vertelde hij Nikkie).
Ah logisch ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden deed dan ook niet mee in eigen land![]()
Roemenië kwalificeerde zich overigens echt niet voor de finale, dat was wel opvallend. Al stemde het publiek wel enorm pro-West-Europees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |