Nostalgie iigquote:Op zondag 10 mei 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Wat Whis al zei: het is een luxe-product geworden in plaats van het armeluisvoer wat het ooit was. Vroeger was een worstenbroodje de helft van wat een saucijzenbroodje kostte. Nu zijn die vrijwel even duur.
Almond?quote:Op zondag 10 mei 2020 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt net 3 seconden geleden een magnum op.
Slaap lekker!quote:Op zondag 10 mei 2020 22:28 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Nostalgie iigVroeger was het beter in dit geval
![]()
Ik ga eens lekker ouderwets in mijn nest kruipen, heerlijk snurken
quote:Op zondag 10 mei 2020 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Ben wel blij dat ik morgen niet hoef te werken. Kan ik hier de zwijnenstal een beetje opruimen![]()
![]()
Voor mijn gevoel wel. Misschien dat ik er morgen anders over denk...quote:
Die bekers van Magnum zijn ook lekker. En dan heb je tenminste niet zo’n vies houten stokje waar je per ongeluk aan kunt zuigenquote:Op zondag 10 mei 2020 22:30 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel huismerk Jumbo hoor maar alsnog lekker.
Oeh ja die zijn ook goed.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bekers van Magnum zijn ook lekker. En dan heb je tenminste niet zo’n vies houten stokje waar je per ongeluk aan kunt zuigen
Muziekje op en een beetje puinruimen is best leukquote:Op zondag 10 mei 2020 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel. Misschien dat ik er morgen anders over denk...
Ik wil NU een worstenbroodjequote:
Ja, ik zie morgen wel.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Muziekje op en een beetje puinruimen is best leuk
Onder een schuin dak op een benauwde zolder is het wel minder leuk.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Muziekje op en een beetje puinruimen is best leuk
Ik woon in een appartement met volop licht. Zo erg dat ik meestal mijn gordijnen dicht heb...quote:Op zondag 10 mei 2020 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onder een schuin dak op een benauwde zolder is het wel minder leuk.
Is het daar nu al benauwd?quote:Op zondag 10 mei 2020 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee. Waarheid.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:28 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Nostalgie iigVroeger was het beter in dit geval
![]()
Ik ga eens lekker ouderwets in mijn nest kruipen, heerlijk snurken
amen to thatquote:Op zondag 10 mei 2020 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel als je het raam dichthoudt omdat er vanalles wegwappert.quote:
Gewapperquote:Op zondag 10 mei 2020 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel als je het raam dichthoudt omdat er vanalles wegwappert.
Ook leuk. Hier valt het overigens nog wel mee, maar zolder gonna zolder. Zit ook (nog) geen zonwering in ofzo, misschien ook maar eens regelen.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon in een appartement met volop licht. Zo erg dat ik meestal mijn gordijnen dicht heb...![]()
Als ik er sport ofzo is dat wel lekker, maar nu had ik net mooie stapels papier om verder op te bergen gemaakt.quote:
Bij mij alleen ‘s avonds even in de keuken. Maar gelukkig heeft mijn huis een zonnebril opquote:Op zondag 10 mei 2020 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt wel geluk met mijn huisje. 'S middags schijnt de zon niet meer in de woonkamer.
quote:Op zondag 10 mei 2020 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik er sport ofzo is dat wel lekker, maar nu had ik net mooie stapels papier om verder op te bergen gemaakt.
Whiskyquote:
Ik nietquote:
Was je dat maar welquote:
quote:
Ik ga voor het antwoord van bitterbal!quote:
Beter jaquote:Op zondag 10 mei 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Na deze werkweek weer twee lange weekenden van vier dagen
verstandige keuzequote:Op zondag 10 mei 2020 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga voor het antwoord van bitterbal!
Komende week een reguliere week (ja okee voor mij niet helemaa). Dan hebben we hemelvaart, dan wel weer een gewone week. Dan lang weekend met pinksteren, dus weer een korte werkweek en dan even 2 weken vrijquote:Op zondag 10 mei 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Na deze werkweek weer twee lange weekenden van vier dagen
Bitterbal heeft altijd weekend.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga voor het antwoord van bitterbal!
denk de 2equote:Op zondag 10 mei 2020 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens over het foqueville restaurant. Het is toch neem ik aan gerBIL met de klemtoon op de tweede lettergreep. Of toch GERbil..
Op z’n Frans. Zzzjerbielquote:Op zondag 10 mei 2020 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens over het foqueville restaurant. Het is toch neem ik aan gerBIL met de klemtoon op de tweede lettergreep. Of toch GERbil..
mmm het is jouw restaurant toch? Bij jou denk ik toch eerder aan Billen dan aan Gerquote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mmm het is jouw restaurant toch? Bij jou denk ik toch eerder aan Billen dan aan Ger
![]()
![]()
Bosquote:Op zondag 10 mei 2020 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mmm het is jouw restaurant toch? Bij jou denk ik toch eerder aan Billen dan aan Ger
![]()
![]()
Misschien moeten we Bos eens op date sturenquote:
Ik mag dan wel nooit verliefd zijn, maar ik heb toch liever een vrouwenkontje dan een herenreetquote:
Snap ikquote:Op zondag 10 mei 2020 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag dan wel nooit verliefd zijn, maar ik heb toch liever een vrouwenkontje dan een herenreet
En terechtquote:Op zondag 10 mei 2020 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag dan wel nooit verliefd zijn, maar ik heb toch liever een vrouwenkontje dan een herenreet
Bij mij speelt Spotify weer wat balkanbeatsquote:Op zondag 10 mei 2020 23:11 schreef Bos81 het volgende:
Oh Spotify speelt nu Iris af![]()
![]()
![]()
![]()
Zo voel ik me soms ook wel in My Darkest hours (I don;t want the world to see me)
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij speelt Spotify weer wat balkanbeats
Ja goeie worstenbroodjesquote:Op zondag 10 mei 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het dorp waar ik ben opgegroeid. Ligt naast het dorp van @:ltvdk
Ja.quote:
quote:
Dat niet denk ik, alleen lokaal.quote:
In Den Haag?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie eigenschap. Kan ik wel waarderen
Ja het is 5 minuten lopen voor mij, dan ga ik het niet laten bezorgenquote:
O ja, bij jullie zit ook een vestigingquote:Op zondag 10 mei 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is 5 minuten lopen voor mij, dan ga ik het niet laten bezorgen
Haal daar ook wel een een Too good to go pakketquote:Op zondag 10 mei 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, bij jullie zit ook een vestiging
Opsturen naar mij?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is 5 minuten lopen voor mij, dan ga ik het niet laten bezorgen
Lekkere dingen?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haal daar ook wel een een Too good to go pakket
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Opsturen naar mij?![]()
En @:bitterbal als zij ze ook lekker vindt?
Liever niet naar bitterbal, dan kan ik ze straks elke week gaan sturenquote:Op zondag 10 mei 2020 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Opsturen naar mij?![]()
Dat smaakt toch niet johquote:Op zondag 10 mei 2020 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Opsturen naar mij?![]()
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever niet naar bitterbal, dan kan ik ze straks elke week gaan sturen
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe dan maar naar mij alleenquote:Op zondag 10 mei 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keer 6 hele broden en 1 saucijzenbroodje, heb ze wel eens afwisselender gehad, maar ja heb ik tenminste genoeg brood in de vriezer liggenquote:
Hij mag ze ook komen bezorgenquote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:28 schreef Bos81 het volgende:
Let op he. Als je het naar Foqueville laat komen, komt het eerst bij mij aan. En dan is het nog de vraag of het ooit bij jullie aankomt. Ja de verpakking komt wel aan, maar de inhoud...![]()
![]()
Heb je die worstenbroodjes met een plak spek erop wel eens op daar?quote:
Je kunt dus ook even met Johnnie in het dorp van LTVDK gaan shoppen. Daar zijn ze geen haven aan het uitgraven.quote:
In zulke gevallen woon ik gewoon in Den Haag hoorquote:Op zondag 10 mei 2020 23:28 schreef Bos81 het volgende:
Let op he. Als je het naar Foqueville laat komen, komt het eerst bij mij aan. En dan is het nog de vraag of het ooit bij jullie aankomt. Ja de verpakking komt wel aan, maar de inhoud...![]()
![]()
Jaaaaquote:Op zondag 10 mei 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je die worstenbroodjes met een plak spek erop wel eens op daar?
Jouw dorp doet gewoon Breda naquote:Op zondag 10 mei 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt dus ook even met Johnnie in het dorp van LTVDK gaan shoppen. Daar zijn ze geen haven aan het uitgraven.
Zo duur niet geloof ik hoor, een normale is dacht ik 1,65 en die met spek 20/30 cent duurder ofzo.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaaaaMaar die zijn wel fokking duur. 2,25, geloof ik.
Alleen heeft niemand er om gevraagd waardoor hier straks de gemeentebelasting omhoog gaat om dat open riool daar te financierenquote:Op zondag 10 mei 2020 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jouw dorp doet gewoon Breda naBeetje suf wel. En in Den Haag willen ze in mijn wijk Breda ook al na gaan doen...
Bedoel ik maarquote:Op zondag 10 mei 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen heeft niemand er om gevraagd waardoor hier straks de gemeentebelasting omhoog gaat om dat open riool daar te financieren
Waarom zuchten en steunen?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jouw dorp doet gewoon Breda naBeetje suf wel. En in Den Haag willen ze in mijn wijk Breda ook al na gaan doen...
Maar ik haal ze wel in de Ploegstraat. Johnnie is nu al ah het zuchten en steuben aangaande mijn plannen voor vrijdag![]()
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen heeft niemand er om gevraagd waardoor hier straks de gemeentebelasting omhoog gaat om dat open riool daar te financieren
Voorlopig kom ik er alleen maar als ik echt iets nodig heb daarquote:Op zondag 10 mei 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn vader zat vandaag nog te vertellen dat het heel mooi wordt.
Het wordt van kwaad tot ergerquote:
Ik krijg nu het beeld voor me van het einde van de clip When de Lady Smiles, Waar Barry langs een kerncentrale wordt geduwd en zegt. Oh its Beautiful...quote:Op zondag 10 mei 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn vader zat vandaag nog te vertellen dat het heel mooi wordt.
Ik heb mijn voiture vandaag even door de wasstraat gehaald bij de Renault-dealer, maar verder kom ik ook niet.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voorlopig kom ik er alleen maar als ik echt iets nodig heb daar
O dearquote:Op zondag 10 mei 2020 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het wordt van kwaad tot erger![]()
Eerst ging het alleen om mijn medische afspraak daar.
Toen leek flink boodschappen doen me ook wel handig, want ineens een auto ter beschikking.
Toen kwam het worstenbroodplan (daar is hij wel vķķr, hijvindt ze ook lekker).
Ennu wil ik langs nķg een winkel
Waarom daar, is dat zo'n goede wasstraat danquote:Op zondag 10 mei 2020 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn voiture vandaag even door de wasstraat gehaald bij de Renault-dealer, maar verder kom ik ook niet.
Iets minder radio-actief maar verder vind ik die haven wel een ramp jaquote:Op zondag 10 mei 2020 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik krijg nu het beeld voor me van het einde van de clip When de Lady Smiles, Waar Barry langs een kerncentrale wordt geduwd en zegt. Oh its Beautiful...
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O dearEn morgen bedenk je dat je ook even naar Ikea wil zeker? Arme Johnnie
Neequote:Op zondag 10 mei 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom daar, is dat zo'n goede wasstraat dan
Nou ja 'haven', het is eerder een soort langgerekt meer zonder in- of uitgangquote:Op zondag 10 mei 2020 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets minder radio-actief maar verder vind ik die haven wel een ramp ja
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja 'haven', het is eerder een soort langgerekt meer zonder in- of uitgang![]()
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja 'haven', het is eerder een soort langgerekt meer zonder in- of uitgang![]()
Nieuw matras zou tof zijn. En een nieuwe bank ter vervanging van mijn huidige. Maar die maken ze niet meer (in het leer in in het rood)quote:Op zondag 10 mei 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker weten? Heb je nog voldoende Zweedse balletjes? Een extra kledingkast misschien?
Bij de ontwerpen waren bootjes ingetekend. Blijkt dat het water met een buis onder een weg wordt aan- en afgevoerdquote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de ontwerpen waren bootjes ingetekend. Blijkt dat het water met een buis onder een weg wordt aan- en afgevoerd
@johnniewalker. Succes met je herniaquote:Op zondag 10 mei 2020 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nieuw matras zou tof zijn. En een nieuwe bank ter vanvanging van mijn huidige. Maar die maken ze niet meer (in het leer in in het rood)![]()
![]()
Ik heb een groengrijze leren bank van Ikeaquote:Op zondag 10 mei 2020 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, mensen. Ik heb een rode leren bankVan de Ikea
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:johnniewalker. Succes met je hernia
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een groengrijze leren bank van Ikea
Hmm, dat is niet helemaal Budaquote:Op zondag 10 mei 2020 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Al is rood uiteraard vele malen toffer
Jaquote:Op zondag 10 mei 2020 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wandelen in het Mastbos lijkt me een beter plan
True, truequote:Op zondag 10 mei 2020 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo wild zijn als jij
Wat jij wilquote:Op zondag 10 mei 2020 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi, dan cultiveer ik mijn saaiheid lekker
Hoppa, naar Zwitserland of Schotland of Hongarije jijquote:Op zondag 10 mei 2020 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals ik vaak tegen een vriend van me zeg: alleen in Nederland is burgerlijk een scheldwoord
Je hebt toch niet ook nog een 'lif, lof, laf' bordje in de gang staan he?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals ik vaak tegen een vriend van me zeg: alleen in Nederland is burgerlijk een scheldwoord
Ik sluit niks uitquote:Op zondag 10 mei 2020 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoppa, naar Zwitserland of Schotland of Hongarije jij
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt toch niet ook nog een 'lif, lof, laf' bordje in de gang staan he?
In België hoop ik wel dat ze andere regels zullen hebbenquote:Op zondag 10 mei 2020 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was je dat maar wel![]()
Ga je het redden? Tot sept is wel heel langAl weet ik niet of de Belgen dezelfde regels hanteren
En in DM mag uiteraard. Dit is wel een heel directe vraag.
In België ook hoorquote:Op zondag 10 mei 2020 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee van die gefiguurzaagde eendjes in het raamquote:Op zondag 10 mei 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt toch niet ook nog een 'lif, lof, laf' bordje in de gang staan he?
Ik hoop het ookquote:Op zondag 10 mei 2020 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
In België hoop ik wel dat ze andere regels zullen hebben
Plus dat wij hier niet echt onder seks/parenclubs vallen.
België is toch ook gewoon een stukje reserve-Nederland, dus dat kan welquote:Op zondag 10 mei 2020 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat maakt de uitspraak net wat minder pakkend
Vereniging met horeca functiequote:Op zondag 10 mei 2020 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook
Wat dan? Gewoon horeca?
Hooguit Vlaanderenquote:Op zondag 10 mei 2020 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
België is toch ook gewoon een stukje reserve-Nederland, dus dat kan wel
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat maakt de uitspraak net wat minder pakkend
Beterquote:
Ja Walifornia mogen ze wel houden.quote:
Fake shitquote:
Ik ookquote:
en Brussel en de duitse gemeenschapquote:
Kunnen we heel dat gebied niet gewoon helemaal uitgraven en die grond gebruiken om de Noordzee wat meer te vullen als Neerlans grondgebiedquote:Op maandag 11 mei 2020 00:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en Brussel en de duitse gemeenschap
quote:Op maandag 11 mei 2020 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we heel dat gebied niet gewoon helemaal uitgraven en die grond gebruiken om de Noordzee wat meer te vullen als Neerlans grondgebied
Bitterquote:Op maandag 11 mei 2020 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaags![]()
![]()
![]()
![]()
Ga weg.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:05 schreef bitterbal het volgende:
ja sorry maar zonder jou is fok toch niet compleet hoor
ohhh de verjaardag natuurlijk. Was het leuk?quote:Op maandag 11 mei 2020 08:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verjaardag en gister moederdag.
quote:Op maandag 11 mei 2020 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaags![]()
![]()
![]()
![]()
Je was jarig?quote:Op maandag 11 mei 2020 08:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verjaardag en gister moederdag.
teiltje nodig?quote:Op maandag 11 mei 2020 08:05 schreef bitterbal het volgende:
ja sorry maar zonder jou is fok toch niet compleet hoor
en stroomstootjesquote:
nopequote:
nee, nog geen nieuwe op de planning staan.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bezichtingen nog gepland?
waarom is die laatste vrouw die interesse had niet doorgegaan?
quote:Op maandag 11 mei 2020 08:22 schreef Toekito het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 11 mei 2020 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en stroomstootjes
Een bitterbal kan vrij goed tegen hitte...dus straks kickt ze op die stroom
wie heeft het hier over martelen.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
weet niet waarom jullie mij ineens willen martelen
dwangbuis en stroomstootjesquote:Op maandag 11 mei 2020 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie heeft het hier over martelen.
We willen je gewoon helpen.
Rookie mistakequote:Op maandag 11 mei 2020 08:25 schreef Molo het volgende:
Koos was en is Moederdag vergeten, mooi man![]()
Ik ga straks even tijdens zijn koffiepauze mijn cadeautje van de crčche pakken en lachend open maken denk ik![]()
(Die dag boeit me niets, maar hem even ermee pesten is natuurlijk wel altijd mooi)
Opvoedenquote:Op maandag 11 mei 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
weet niet waarom jullie mij ineens willen martelen
Worden bitterballen wel krokanter vanquote:
Vals hoor.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:25 schreef Molo het volgende:
Koos was en is Moederdag vergeten, mooi man![]()
Ik ga straks even tijdens zijn koffiepauze mijn cadeautje van de crčche pakken en lachend open maken denk ik![]()
(Die dag boeit me niets, maar hem even ermee pesten is natuurlijk wel altijd mooi)
Laat jij je kinderen het zelfstandig regelen?quote:Op maandag 11 mei 2020 08:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vals hoor.
Jij bent toch niet zijn moeder? Voor jou hoeft hij niks te doen hoor.
Idem, nul schuldgevoel, onnodig ook trouwensquote:Op maandag 11 mei 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Hele weekend amper thuis geweest, voel me een beetje quarantaine schuldig nu
quote:Op maandag 11 mei 2020 08:39 schreef Arch-Indar het volgende:
Hier was het heel makkelijk.
Corona, sorry, doen we dit jaar niet aan moederdag dus. Ik mag niet naar buiten met de kinderen om te gaan winkelen.
Volgend jaar weer een kans.
Die grote officierspetjes zijn altijd een beetje kolderiek.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
ĐĐžĐĩĐŊĐŊŅĐš ĐаŅад в ĐиĐŊŅĐēĐĩ 9 ĐŧĐ°Ņ 2020. ĐĐĩĐŊŅ ĐОйĐĩĐ´Ņ. | Military parade in Minsk | ĐĸĐĐĐĐĐĐ ĐĄĐĐ¯ | Full HD
Indrukwekkend![]()
![]()
![]()
Maar volgens mij hadden ze die Sovjetrommel beter een jaar in de garage kunnen houden. Volgende red zone: Minsk
zaterdag zo lang van huis geweest dat ik het zondag heb gecompenseerd door niet buiten te komen.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Idem, nul schuldgevoel, onnodig ook trouwens
Komend weekend ook al een coronabbq gepland met velen wijn
Ja hier ook, nog last van de wijn johquote:Op maandag 11 mei 2020 08:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Idem, nul schuldgevoel, onnodig ook trouwens
Komend weekend ook al een coronabbq gepland met velen wijn
Kon er dertig jaar geleden eentje kopen voor weinig. Mocht niet van mijn oudersquote:Op maandag 11 mei 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die grote officierspetjes zijn altijd een beetje kolderiek.
En terechtquote:Op maandag 11 mei 2020 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Hele weekend amper thuis geweest, voel me een beetje quarantaine schuldig nu
Die man komt wel oprecht en gepassioneerd overquote:Op maandag 11 mei 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
ĐĐžĐĩĐŊĐŊŅĐš ĐаŅад в ĐиĐŊŅĐēĐĩ 9 ĐŧĐ°Ņ 2020. ĐĐĩĐŊŅ ĐОйĐĩĐ´Ņ. | Military parade in Minsk | ĐĸĐĐĐĐĐĐ ĐĄĐĐ¯ | Full HD
Indrukwekkend![]()
![]()
![]()
Maar volgens mij hadden ze die Sovjetrommel beter een jaar in de garage kunnen houden. Volgende red zone: Minsk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Waarom dat dan niet?quote:Op maandag 11 mei 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kon er dertig jaar geleden eentje kopen voor weinig. Mocht niet van mijn ouders
Dat helptquote:Op maandag 11 mei 2020 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag zo lang van huis geweest dat ik het zondag heb gecompenseerd door niet buiten te komen.
Bang dat we dat ding niet het land uit konden krijgen. Lag allemaal nog erg gevoelig toen, die communistische shit.quote:
BUDAAAAAquote:Op maandag 11 mei 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bang dat we dat ding niet het land uit konden krijgen. Lag allemaal nog erg gevoelig toen, die communistische shit.
Velen wijn is voor mij tegenwoordig drie glazenquote:Op maandag 11 mei 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook, nog last van de wijn joh
Ja logisch ook 😅quote:Op maandag 11 mei 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bang dat we dat ding niet het land uit konden krijgen. Lag allemaal nog erg gevoelig toen, die communistische shit.
Hier wel wat meer, kan me vaag herinneren dat ik tegen een duur uitziend tuinbeeld aan heb staan pissen, even checken of dat niet op de gevoelige plaat is vastgelegd.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Velen wijn is voor mij tegenwoordig drie glazen![]()
Gelukkig daarna geen last ervan, dat is het voordeel dan wel weer
quote:Op maandag 11 mei 2020 08:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Die man komt wel oprecht en gepassioneerd over![]()
Ik wil zo’n parade wel eens meemakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ok logisch, om nu voor een petje 9 jaar Siberische dwangarbeid over te hebben.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frans Bauer vindt dat vast niet erg johquote:Op maandag 11 mei 2020 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier wel wat meer, kan me vaag herinneren dat ik tegen een duur uitziend tuinbeeld aan heb staan pissen, even checken of dat niet op de gevoelige plaat is vastgelegd.
Lijkt me zwaar bizar jaquote:Op maandag 11 mei 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil zo’n parade wel eens meemaken
Niks mis met Siberiëquote:Op maandag 11 mei 2020 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok logisch, om nu voor een petje 9 jaar Siberische dwangarbeid over te hebben.
wat ga je kopen?quote:Op maandag 11 mei 2020 08:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Frans Bauer vindt dat vast niet erg joh
Tijd voor ontbijt en Hornbach hier
nee joh, wodka is volgens Loekasjenko HET medicijnquote:Op maandag 11 mei 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Indrukwekkend![]()
![]()
![]()
Het leven, dingenquote:
mondkapjes voor jezelf?quote:Op maandag 11 mei 2020 08:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Het leven, dingen
Druk met werken, mondkapjes naaien en COR
Alcohol is in die contreien de oplossing voor alles.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee joh, wodka is volgens Loekasjenko HET medicijn
Ja, ik moet elke donderdag en vrijdag met de bus naar mijn werk.quote:
met een leuk printje?quote:Op maandag 11 mei 2020 08:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik moet elke donderdag en vrijdag met de bus naar mijn werk.
Maar vriend heeft ook een stapeltje gekregen het regent inmiddels verzoekjes
Tuurlijkquote:
leukquote:Op maandag 11 mei 2020 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik heb kersenprint
En blauwe met stippen
Tuinhek, bij afhaalloket ophalenquote:
wel een eindbaas die loakasjenko, lekekr in de jaren 80 sferen blijven hangenquote:Op maandag 11 mei 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alcohol is in die contreien de oplossing voor alles.Wat ook wel klopt, als je genoeg van die rommel zuipt
Ook echt mee insmeren hč bij ziektes, hilarischquote:Op maandag 11 mei 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alcohol is in die contreien de oplossing voor alles.Wat ook wel klopt, als je genoeg van die rommel zuipt
rood met witte stippenquote:Op maandag 11 mei 2020 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik heb kersenprint
En blauwe met stippen
wodka doodt alle bacterien en viriiquote:Op maandag 11 mei 2020 08:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook echt mee insmeren hč bij ziektes, hilarisch
prima ontsmettingsmiddelquote:Op maandag 11 mei 2020 08:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook echt mee insmeren hč bij ziektes, hilarisch
Helpt alleen weinig tegen je hersentumor of jichtquote:
[Loekasjenko mode] Alcohol gebruiken [/Loakasjenko mode]quote:
De meeste mannen zuipen zich gewoon dood daar. Dus dat voorkomt een hoop ouderdomsziekten.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Helpt alleen weinig tegen je hersentumor of jicht
als je genoeg drinkt echt wel, geen pijn meer voelenquote:Op maandag 11 mei 2020 09:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Helpt alleen weinig tegen je hersentumor of jicht
Nehquote:Op maandag 11 mei 2020 09:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[Loekasjenko mode] Alcohol gebruiken [/Loakasjenko mode]
Coronalcoholquote:Op maandag 11 mei 2020 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De meeste mannen zuipen zich gewoon dood daar. Dus dat voorkomt een hoop ouderdomsziekten.
De zaken wel, maar jij nietquote:Op maandag 11 mei 2020 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De zaken beginnen weer te lopen. Ik blij
Wel mooie vrouwen met ogen alsof ze rechtstreeks uit een gletsjer zijn geborenquote:Op maandag 11 mei 2020 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, alleen is Minsk echt vreselijk lelijk
Heb je ook zulke grote borsten dan?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
NEE ik loop als Lucile Werner momenteel.
Cuppie D.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ook zulke grote borsten dan?
Blauwe bal?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
NEE ik loop als Lucile Werner momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |