Nostalgie iigquote:Op zondag 10 mei 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Wat Whis al zei: het is een luxe-product geworden in plaats van het armeluisvoer wat het ooit was. Vroeger was een worstenbroodje de helft van wat een saucijzenbroodje kostte. Nu zijn die vrijwel even duur.
Almond?quote:Op zondag 10 mei 2020 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt net 3 seconden geleden een magnum op.
Slaap lekker!quote:Op zondag 10 mei 2020 22:28 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Nostalgie iigVroeger was het beter in dit geval
![]()
Ik ga eens lekker ouderwets in mijn nest kruipen, heerlijk snurken
quote:Op zondag 10 mei 2020 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Ben wel blij dat ik morgen niet hoef te werken. Kan ik hier de zwijnenstal een beetje opruimen![]()
![]()
Voor mijn gevoel wel. Misschien dat ik er morgen anders over denk...quote:
Die bekers van Magnum zijn ook lekker. En dan heb je tenminste niet zo’n vies houten stokje waar je per ongeluk aan kunt zuigenquote:Op zondag 10 mei 2020 22:30 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel huismerk Jumbo hoor maar alsnog lekker.
Oeh ja die zijn ook goed.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bekers van Magnum zijn ook lekker. En dan heb je tenminste niet zo’n vies houten stokje waar je per ongeluk aan kunt zuigen
Muziekje op en een beetje puinruimen is best leukquote:Op zondag 10 mei 2020 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel. Misschien dat ik er morgen anders over denk...
Ik wil NU een worstenbroodjequote:
Ja, ik zie morgen wel.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Muziekje op en een beetje puinruimen is best leuk
Onder een schuin dak op een benauwde zolder is het wel minder leuk.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Muziekje op en een beetje puinruimen is best leuk
Ik woon in een appartement met volop licht. Zo erg dat ik meestal mijn gordijnen dicht heb...quote:Op zondag 10 mei 2020 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onder een schuin dak op een benauwde zolder is het wel minder leuk.
Is het daar nu al benauwd?quote:Op zondag 10 mei 2020 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee. Waarheid.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:28 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Nostalgie iigVroeger was het beter in dit geval
![]()
Ik ga eens lekker ouderwets in mijn nest kruipen, heerlijk snurken
amen to thatquote:Op zondag 10 mei 2020 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel als je het raam dichthoudt omdat er vanalles wegwappert.quote:
Gewapperquote:Op zondag 10 mei 2020 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel als je het raam dichthoudt omdat er vanalles wegwappert.
Ook leuk. Hier valt het overigens nog wel mee, maar zolder gonna zolder. Zit ook (nog) geen zonwering in ofzo, misschien ook maar eens regelen.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon in een appartement met volop licht. Zo erg dat ik meestal mijn gordijnen dicht heb...![]()
Als ik er sport ofzo is dat wel lekker, maar nu had ik net mooie stapels papier om verder op te bergen gemaakt.quote:
Bij mij alleen ‘s avonds even in de keuken. Maar gelukkig heeft mijn huis een zonnebril opquote:Op zondag 10 mei 2020 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt wel geluk met mijn huisje. 'S middags schijnt de zon niet meer in de woonkamer.
quote:Op zondag 10 mei 2020 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik er sport ofzo is dat wel lekker, maar nu had ik net mooie stapels papier om verder op te bergen gemaakt.
Whiskyquote:
Ik nietquote:
Was je dat maar welquote:
quote:
Ik ga voor het antwoord van bitterbal!quote:
Beter jaquote:Op zondag 10 mei 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Na deze werkweek weer twee lange weekenden van vier dagen
verstandige keuzequote:Op zondag 10 mei 2020 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga voor het antwoord van bitterbal!
Komende week een reguliere week (ja okee voor mij niet helemaa). Dan hebben we hemelvaart, dan wel weer een gewone week. Dan lang weekend met pinksteren, dus weer een korte werkweek en dan even 2 weken vrijquote:Op zondag 10 mei 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Na deze werkweek weer twee lange weekenden van vier dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |