SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.![]()
De nieuwe vlam wilde gewoon niet in de uitzending.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat een waardeloze afleveringOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Dat Geert het toch nog voor elkaar krijgt. JammerOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Zou jij bekend willen staan als de vlam van Geert?quote:Op zondag 10 mei 2020 20:59 schreef Pedroso het volgende:
De nieuwe vlam wilde gewoon niet in de uitzending.![]()
![]()
Ik denk dat er nog drie stellen samen zijnOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat spelletje speelden ze ook in inglorious bastardsYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Van LeemhuysenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
*Inglourious Basterds.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:01 schreef monkyyy het volgende:
Dat spelletje speelden ze ook in inglorious bastards![]()
Dit is iemand voor @monkyyyLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Weet niet of we dat nog reddenquote:Op zondag 10 mei 2020 21:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ben benieuwd wat GJ en oplichtster te melden hebbenOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Zover weg en toch zo dichtbij.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:02 schreef Joosie200 het volgende:
Tot gisteren
Ik ga maar in het klooster.
Oh nee toch niet
Het is net Annemiek die Geert![]()
Hele dag kwijt.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:04 schreef bombmannl het volgende:
Allebei verkouden, jaja. Ze hadden allebei geen trek in die troela van een Yvonne![]()
rip hont
2 halen, 1 betalenquote:Op zondag 10 mei 2020 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
Deze boeren moeten gewoon op thailandbride.com gaan shoppenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Boer zoekt vrouw fuseren met From Russia With Lovequote:Op zondag 10 mei 2020 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
Deze boeren moeten gewoon op thailandbride.com gaan shoppen
Arme John. Had t hem wel gegund.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Annemiek zou met 'oke' reageren als hij dat van zijn hond zou vertellen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit blijft vreselijk."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Ze moet nog met een oplossing komen he. Dat gaat ook niet zo van 1, 2, 3.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Annemiek zou met 'oke' reageren als hij dat van zijn hond zou vertellen.![]()
Jaaa eindelijk antwoorden.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
![]()
ik word zo moe van die herhalingen.
Alsof wij dom publiek zijnThe secret of getting ahead is getting started![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja alsof er eigenlijk niks te melden isquote:Op zondag 10 mei 2020 21:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
ik word zo moe van die herhalingen.
Alsof wij dom publiek zijnKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ze zag het gewoon niet zitten.
En hij ging proberen die andere te hosselen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Jaja, hij dacht ff op 2 zeekoeien te wedden.
Kansen splitsenHaters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Op zondag 10 mei 2020 21:08 schreef OProg het volgende:
Ze zag het gewoon niet zitten.
En hij ging proberen die andere te hosselen.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Jaja, even peilen of je bij de ander nog terecht kanOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Maakt het uit Geert Jan, patat bakken is ook een prima tijdsbesteding.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat een chaos
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Karine moet ook niet zeiken hoor
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Heeft Yvon al tegen iemand 'Je bent alleen!' geroepen? Anders is dat misschien tegen Jan
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2020 21:11:20 ]![]()
We worden beflikkerd.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Geert.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:10 schreef Chia het volgende:
Heeft Yvon al tegen iemand 'Je bent alleen!' geroepen. Anders is dat misschien tegen JanLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Als dat hele oplichterverhaal gewoon niet waar was, snap ik niet waarom ze bij BZV niet even hadden kunnen zeggen dat het onzin is.![]()
Karine is opgelicht, door Geert Jan en Jacqueline...quote:Op zondag 10 mei 2020 21:11 schreef Em31 het volgende:
Als dat hele oplichterverhaal gewoon niet waar was, snap ik niet waarom ze bij BZV niet even hadden kunnen zeggen dat het onzin is.![]()
Contractverplichting.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:11 schreef Em31 het volgende:
Hoe kwam ze daar achter ben ik wel benieuwd naarYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Iig een telefoontje voor de citytrip en een telefoontje na de citytripquote:Op zondag 10 mei 2020 21:12 schreef Em31 het volgende:
Was wel wat meer dan een telefoontje volgens mij.![]()
via de Jan Smit fan groepsappquote:Op zondag 10 mei 2020 21:12 schreef monkyyy het volgende:
Hoe kwam ze daar achter ben ik wel benieuwd naar![]()
Voor wie?quote:
Nu dacht men weken dat Karina zoiets had gedaan, terwijl als ik haar nu zie en hoor dat nog extra lullig is ook.![]()
Op een briefje naast de overige bestellingen in zijn patatkar.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:12 schreef monkyyy het volgende:
Hoe kwam ze daar achter ben ik wel benieuwd naar![]()
Plottwistquote:Op zondag 10 mei 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Karine is opgelicht, door Geert Jan en Jacqueline...
mag het weten![]()
Nou, als ze door zijn telefoon is gegaan is dat nut dunquote:Op zondag 10 mei 2020 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op een briefje naast de overige bestellingen in zijn patatkar.You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op zondag 10 mei 2020 21:12 schreef Em31 het volgende:
Was wel wat meer dan een telefoontje volgens mij.![]()
Dus dat is ook niks geworden.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:14 schreef Em31 het volgende:
Leuk voor Jaqueline ook, lekker als tweede keuze.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Teams genotThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Teams
Je zegt het goed, ik hoor het nu pas. Tot die tijd mochten ze niks zeggen omdat de uitzendingen er nog niet op waren.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voor wie?
Nu dacht men weken dat Karina zoiets had gedaan, terwijl als ik haar nu zie en hoor dat nog extra lullig is ook.![]()
Dus wie is nu de charlatan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
WillemGODJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Hij praat met de capslock aanquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Moeke wil kleinkinderen
Feest
Best een leuke meid nog wel.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Leuke meid voor hem hoorThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Er zal vast wel iets mis mee zijn, anders schrijf je niet naar BzV.quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Haha, Willem flikt hetOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Willem heeft verkering
Ze hadden dus echt hem in de tv uitzendingen moeten volgen.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
quote:Op zondag 10 mei 2020 21:17 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets mis mee zijn, anders schrijf je niet naar BzV.
Da's dan ook wel weer zo.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
quote:Op zondag 10 mei 2020 21:17 schreef DrMarten het volgende:
Doet die Willem goed verdorie. Mooi meisje hoor![]()
Willem is een god
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Als mensen dat gemeen hebben wat is je probleem?quote:
Ik hoop dat jij iemand vindt die hetzelfde denkt over die kutkerk zoals jij dat noemt.![]()
Over drie jaar de ontmaagding pasquote:Op zondag 10 mei 2020 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
Geen seks voor het huwelijk he bij de kerk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Wat voor oplichterverhaal?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:11 schreef Em31 het volgende:
Dr wordt even flink gevloekt op de zolderkamertjes...
Gvd waarom Willem wel.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Pil, snuif en doorgeknipt
quote:Op zondag 10 mei 2020 21:18 schreef MissJ het volgende:
Willem heeft verkering
Ze hadden dus echt hem in de tv uitzendingen moeten volgen.![]()
Hij had 4 kinderen en vond het genoeg was het verhaal meende ikquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ik wist het
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zij is er alleen voor de fame.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:17 schreef DrMarten het volgende:
Doet die Willem goed verdorie. Mooi meisje hoor![]()
Dit is echt onbegrijpelijk.
Wederom wel knappe vrouw lolquote:Op zondag 10 mei 2020 21:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij had 4 kinderen en vond het genoeg was het verhaal meende ikAFCA!![]()
Toch best een geslaagd seizoen. Annemiek en Geert tel ik niet mee want Willem.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Eerste avond helemaal uitgewoond door Janquote:Op zondag 10 mei 2020 21:20 schreef matthijst het volgende:
Ik voelde me kwetsbaar.
Wtf bedoel je daar dan weer mee.![]()
![]()
Toen ze terug kwamen nog even een snuiffie genomen samen en het loopt weer picobelle.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Haar zussen. Heb je allemaal gemist Rens.quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Yes, Jan en Nienke samen
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ja dat krijg je van dat gesnuifquote:Snap echt niet wat zij in hem ziet....
know'm sayin?
word? word.![]()
Lekker?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Haar zussen. Heb je allemaal gemist Rens.AFCA!![]()
Wat een saai rotseizoen.
Meer gekkies en eenzame awkward boeren aub!Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
twitter:creatiffdutch twitterde op zondag 10-05-2020 om 21:16:34"En hoe ging het?"
- "Goed, ik heb met 5 vrouwen gedate en er zijn er nu 4 zwanger!"
#Boerzoektvrouw #Boerzktvrouw #Bzv https://t.co/jC3WdwE7UT reageer retweetEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Dan weet je tenminste dat je vriend niet vreemd gaat.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Wat moeten die knappe dames toch met die 'niet zo knappe' boeren?!![]()
Veiligheid? Gaat er niet zo snel vandoor met een ander?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Wat moeten die knappe dames toch met die 'niet zo knappe' boeren?!
Ik snap t ook niet.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Deed ze zelf ook weleens zei ze toenquote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat krijg je van dat gesnuifSnap echt niet wat zij in hem ziet....
![]()
Jij vindt een obese paashaas niet awkward genoeg?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef RipCity het volgende:
Wat een saai rotseizoen.
Meer gekkies en eenzame awkward boeren aub!The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nou, gauw naar de uroloog en de zaadbuis weer aan elkaar lassen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ze lijken me anders niet jaloers of uitermate onzeker.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste dat je vriend niet vreemd gaat.![]()
We vallen niet allemaal op Brad Pittquote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Mijn verbazing is meer dat hij vier kinderen heeft. Dat snap ik niet, dat ze daar voor kiest.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Je ziet veel niet in zo'n kort fragment.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:23 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ze lijken me anders niet jaloers of uitermate onzeker.![]()
Ja want uiterlijk zegt alles.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Your beauty never ever scared me.![]()
Hoofdleverancier van Kieftquote:Op zondag 10 mei 2020 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
ouwe cokeboer, zou hij met kerst ook kaarten uit colombia krijgen?![]()
Niks meer gesnoven juist, met extra kilo’s.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:23 schreef luxerobots het volgende:
Hoeveel snuifjes en pilletjes heeft Jan ondertussen genomen? Hij is kaler en dikker geworden.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hij heeft ook geen humor ofzoquote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat krijg je van dat gesnuifSnap echt niet wat zij in hem ziet....
![]()
Samen een snuifiie en een pilletje geeft wel goede seks, dat dan weer wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
![]()
ik krijg een heel apart gevoel van binnen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Vooral dat idd... Uiterlijk kun je ook met persoonlijkheid nog wel wat compenseren. Maar dit...quote:Op zondag 10 mei 2020 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We vallen niet allemaal op Brad Pitt
Mijn verbazing is meer dat hij vier kinderen heeft. Dat snap ik niet, dat ze daar voor kiest.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:
Ik kon ook niet geloven dat het over was door een paar van die korte momentjes bij een citytrip.
Leuk
Je moet wel mensen ontmoeten.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom die boeren wel en ik niet?
Ik ben gefrustreerd dat merkt u wel
Wat nu ook lastig is met corona...![]()
Koop een boerderij en doe volgend jaar mee met het programmaquote:Op zondag 10 mei 2020 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben gefrustreerd dat merkt u wel
Dat ging fout om een partij versneden coke.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:24 schreef matthijst het volgende:
Kan iemand z'n ex eens interviewen?
Waar ging dat fout.![]()
Je ziet het vaker, een mooie vrouw met een middelmatig ogende man.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Het omgekeerde? Zelden.![]()
Doet volgend seizoen vast weer een boerin mee waar je op kan schrijvenquote:Op zondag 10 mei 2020 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben gefrustreerd dat merkt u wel![]()
Lukt altijd wel hoor maar ik zit nu al een tijdje geïsoleerd door corona.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je moet wel mensen ontmoeten.
Wat nu ook lastig is met corona...AFCA!![]()
Of op de Waddeneilanden gaan wonen. Makers willen daar ook een datingprogramma over maken.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Koop een boerderij en doe volgend jaar mee met het programma.
![]()
Wordt boer en schrijf Yvonquote:Op zondag 10 mei 2020 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben gefrustreerd dat merkt u wel![]()
Ik vind vaak genoeg mannen echt heel aantrekkelijk en mooi waarbij de rest van de wereld het niet ziet. Of mijn exen begrepen mijn interesse niet.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Vooral dat idd... Uiterlijk kun je ook met persoonlijkheid nog wel wat compenseren. Maar dit...
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: