Sarcasmequote:Op maandag 11 mei 2020 08:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Je noemt hem een complotgekkie omdat ie beweert dat het virus per ongeluk uit een lab in Wuhan is ontsnapt en vervolgens zeg je het zou best een ongelukje geweest kunnen zijn.
???
Omdat de laatste keer dat er een succesvol medicijn tegen een virus werd gefabriceerd in 1934 was, las ik hier laatst.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:27 schreef Red_85 het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk zo geconcentreerd op een vaccin. Waarom niet op een behandeling of medicijn die het kan genezen?
Omdat voorkomen beter is dan genezen?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:27 schreef Red_85 het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk zo geconcentreerd op een vaccin. Waarom niet op een behandeling of medicijn die het kan genezen?
zullen beiden doen neem ik aan maar een nieuw medicijn kost ook veel tijdquote:Op maandag 11 mei 2020 09:27 schreef Red_85 het volgende:
Zie onderschrift.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:27 schreef Red_85 het volgende:
Klopt. Maar als je het kan genezen en het medicijn is er eerder, kan de wereld ook gewoon weer verder.quote:
Wist ik.quote:
daarom onderzoeken ze ook of al bestaande medicijnen enige uitwerking zouden hebben om daar op verder te bouwen maar dat schijnt tot nu toe niet erg succesvol te zijnquote:Op maandag 11 mei 2020 09:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je het kan genezen en het medicijn is er eerder, kan de wereld ook gewoon weer verder.
Een vaccin is ook nooit een 100% garantie, dus je moet wel iets hebben.
Van Rusland was al een tijdje bekend dat ze flink wat cijfers niet melden of achterhouden. Daar woedt het al wekenlang flink.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:54 schreef Simmertje het volgende:
Rusland 11,500 besmettingen erbij, het nieuwe epicentrum?
Vind ik ook een beetje raar. Misschien dat een werkend vaccin een duidelijker 'eindpunt' is?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:27 schreef Red_85 het volgende:
Ik vind de ontwikkeling van aidsremmers toch wel een redelijk succes. Goed, het is geen medicijn in de zin dat het mensen geneest. Maar voor de aidsremmers was een HIV infectie echt een doodvonnis. Nu kan je er in principe heel oud mee worden.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat de laatste keer dat er een succesvol medicijn tegen een virus werd gefabriceerd in 1934 was, las ik hier laatst.
En dan die kansloze beelden van een maand geleden met hun hulp naar Italië, alleen maar voor politiek gewin.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van Rusland was al een tijdje bekend dat ze flink wat cijfers niet melden of achterhouden. Daar woedt het al wekenlang flink.
Slechts 3,6 doden daar, not great, not terrible.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van Rusland was al een tijdje bekend dat ze flink wat cijfers niet melden of achterhouden. Daar woedt het al wekenlang flink.
Maar er is plek op de IC dus alles opengooien, want zin in bier en mijn kapsel ziet er niet uit.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog een reden waarom we niet, zoals sommige wilden, zomaar alles open konden gooien, maar maatregelen hebben om de zorg te ontlasten. Dit ene ziekenhuis heeft nu een achterstand opgebouwd van 5000 uitgestelde operaties dat nu ingehaald moet worden. Dat gaat maanden tot een jaar duren en als er weer een nieuwe golf aankomt dan loopt de achterstand weer op.
https://www.ad.nl/binnenl(...)den-voor-u~ae59aaa5/
Denk eerder dat die deel gewoon zijn huur wil betalen en niet financieel naar de klote wil gaan. Jij kan daar mis makkelijker over oordelen met je baantje in het ziekenhuis, maar niet iedereen heeft dat. Dus opengooien ja, economie moet lopen, geld moet rollenquote:Op maandag 11 mei 2020 11:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar er is plek op de IC dus alles opengooien, want zin in bier en mijn kapsel ziet er niet uit.
Aldus een deel van de bevolking.
De man die de lobotomie bedacht heeft een nobelprijs gekregen, evenals de man die een contrastvloeistof voor rontgenfoto's bedacht die tienduizenden kankers heeft veroorzaakt.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:52 schreef Jed1Gam het volgende:
Nog zo'n complotgekkie. Deze heeft zelfs een Nobelprijs gewonnen met een virus-complottheorie in 2008.
Montagnier, die niet vies is van enige polemiek en notoir , claimt dat Covid-19 per ongeluk uit een lab in Wuhan is ontsnapt.
Het zou best een ongelukje kunnen zijn geweest, zoals we o.a. kennen in Tsjernobyl, of een MH-17.
Deppen in chloroform?quote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 11:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk eerder dat die deel gewoon zijn huur wil betalen en niet financieel naar de klote wil gaan. Jij kan daar mis makkelijker over oordelen met je baantje in het ziekenhuis, maar niet iedereen heeft dat. Dus opengooien ja, economie moet lopen, geld moet rollen
Bedankt.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:58 schreef polderturk het volgende:
Mensen die vandaag overlijden zijn ongeveer 4 weken geleden ziek geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |