Nou dat lijkt me ook wat vergezocht.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
zaterdag 9 mei 2020 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:[/b]
[..]
En dan gaat iedereen ineens op hem letten en komen zijn dubieuze zaken aan het licht.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me ook wat vergezocht.
Al denk ik wel dat hij moeiteloos de helft van de westerse wereld zou laten sterven om Afrika te redden.
Ben jij het Bill?quote:
de smaak van tiramisuquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wel tof. Was helemaal op een andere manier maar wel met alle smaken van de tiramisu.
Ja toch, zonder glas ook en dan door de deur kruipen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Zouden jullie zwarte industriielook deuren nemen in de woonkamer?
[ afbeelding ]
Heel gaaf maar alleen als je er een schoonmaakster bij krijgtquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, heb het wel in de badkamer.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Saaiquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee is de douchedeur. De badkamer en wc zelf hebben een dichte deur
Elk huis dat wordt verbouwd door een opkoper wordt van zulke deuren voorzien. Saai en fantasieloos.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk besteld.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Elk huis dat wordt verbouwd door een opkoper wordt van zulke deuren voorzien. Saai en fantasieloos.
Ik ben niet verrast.quote:
Wel leuk op zich maar niet praktisch. En bij mij in huis staat het niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat de reden dat iedereen me zo raar aankeek toen ik Glenfiddich 12 jaar oud bestelde?*quote:
'Doe mij maar een 12-jarige'quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dat de reden dat iedereen me zo raar aankeek toen ik Glenfiddich 12 jaar oud bestelde?*
*dit was voor de quarantine. #staythefuckathome
GODDAMNITquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Doe mij maar een 12-jarige'
Ja, plausibel
als ik jou was zou ik dat zeker doenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Welke gek verft de plint niet wit???quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:21 schreef Ruse het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik dat zeker doen
ook zo’n filmlamp op een driepoot, óveral shutters natuurlijk, en je moet je woonkamer ook ongeveer in drie tinten vergrijsd diarree verven, maar dan niet de plinten en de kozijnen, die lekker laten knallen in het wit
Does rustig johquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:21 schreef Ruse het volgende:
[..]
ook zo’n filmlamp op een driepoot, óveral shutters natuurlijk, en je moet je woonkamer ook ongeveer in drie tinten vergrijsd diarree verven, maar dan niet de plinten en de kozijnen, die lekker laten knallen in het wit
owja en je moet een antiek meubel verkrachten door de zaag erin te zetten en er lekker krijtverf overheen te kwatsen
Reeeeeeeee !!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:21 schreef Ruse het volgende:
[..]
owja en je moet een antiek meubel verkrachten door de zaag erin te zetten en er lekker krijtverf overheen te kwatsen
nee niks, aan de bakquote:
Man man cool the fuck down.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:28 schreef Ruse het volgende:
[..]
nee niks, aan de bak
zo’n plastic traprenovatie met ledverlichting, natuurlijk een houtlook pvc vloertje overal hetzelfde in huis, je tuin plaveien tot je het een plein kunt noemen en daar dan een overkapping tegen het huis en een tweede overkapping met mancave achterin de tuin en daartussenin dan een volledige tweede woonkamer aan buitenmeubels die eigenlijk niet tegen water kunnen
Wat, gun je het hem niet om morgen wakker te worden tussen lege tequila flessen, 3 hoeren, coke over het keukenblad? Beetje jammer wel heur.quote:
Jazeker wel. Maar jammer van de digitale poep die hij dan typt. Had je ook een extra beurtje kunnen hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat, gun je het hem niet om morgen wakker te worden tussen lege tequila flessen, 3 hoeren, coke over het keukenblad? Beetje jammer wel heur.
Sharing is caringquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jazeker wel. Maar jammer van de digitale poep die hij dan typt. Had je ook een extra beurtje kunnen hebben.
Misschien waar jij woont?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:48 schreef Ruse het volgende:
als ik het typ is het poep maar als 3/4 NL het doet is het mooi
Thank the gods I don't live there...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:48 schreef Ruse het volgende:
als ik het typ is het poep maar als 3/4 NL het doet is het mooi
nou, alleen als ze van metaal zijn hequote:Op zondag 10 mei 2020 00:07 schreef CherryLips het volgende:
Kozijnen moeten tegenwoordig toch zwart?
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:28 schreef Ruse het volgende:
[..]
nee niks, aan de bak
zo’n plastic traprenovatie met ledverlichting, natuurlijk een houtlook pvc vloertje overal hetzelfde in huis, je tuin plaveien tot je het een plein kunt noemen en daar dan een overkapping tegen het huis en een tweede overkapping met mancave achterin de tuin en daartussenin dan een volledige tweede woonkamer aan buitenmeubels die eigenlijk niet tegen water kunnen
VT-wonen stijl.quote:Op zondag 10 mei 2020 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
En doen roepen dat je lekker je eigen stijl hebt.
Och jeetje. Zou je dat wel doen voor de proeftijd?quote:Op zondag 10 mei 2020 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik Cali meeneem naar mijn moeder voor Moederdag heb ik verder toch geen bloemen of cadeau nodig?
Zo maar eens die kant op.
Jawel.quote:Op zondag 10 mei 2020 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik Cali meeneem naar mijn moeder voor Moederdag heb ik verder toch geen bloemen of cadeau nodig?
Dat hangt er vanaf of je moeder een vaas heeft die groot genoeg is om Cali in te zetten.quote:Op zondag 10 mei 2020 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bedankt voor je advies, was inderdaad nog even vergeten dat ik in mijn proeftijd zit.quote:Op zondag 10 mei 2020 09:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Och jeetje. Zou je dat wel doen voor de proeftijd?
Ja je kunt niet ieder meidje maar meenemen naar je moeder. Op een gegeven moment neemt ze het niet meer serieusquote:Op zondag 10 mei 2020 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies, was inderdaad nog even vergeten dat ik in mijn proeftijd zit.
Het gegeven dat je overweegt om haar aan je moeder voor te stellen terwijl je voor haar niks meer dan een middel bent om haar fysieke lusten te bevredigen, is sowieso een dik minpunt op je beoordeling, schat ik zo in.quote:Op zondag 10 mei 2020 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies, was inderdaad nog even vergeten dat ik in mijn proeftijd zit.
En vrouwen zijn voornamelijk concurrentenquote:Op zondag 10 mei 2020 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja je kunt niet ieder meidje maar meenemen naar je moeder. Op een gegeven moment neemt ze het niet meer serieus
5 euro + de tip dat je voor dat bedrag een prima bosje bij de benzinepomp kan kopen. Daarmee laat je zien dat je er echt over hebt nagedacht.quote:Op zondag 10 mei 2020 09:25 schreef scrupuleus het volgende:
Ik geef ma gewoon 20euro, kan ze zelf bloemen kopen
Zit je ook in de jury?quote:Op zondag 10 mei 2020 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gegeven dat je overweegt om haar aan je moeder voor te stellen terwijl je voor haar niks meer dan een middel bent om haar fysieke lusten te bevredigen, is sowieso een dik minpunt op je beoordeling, schat ik zo in.
Je hebt gelijk. Ik wacht kerstmis wel even af.quote:Op zondag 10 mei 2020 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja je kunt niet ieder meidje maar meenemen naar je moeder. Op een gegeven moment neemt ze het niet meer serieus
Cali en ik noemen het de selectiecommissie. Maar idd, daar zit ik ook in.quote:
Ik verander nu het bedragquote:Op zondag 10 mei 2020 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
5 euro + de tip dat je voor dat bedrag een prima bosje bij de benzinepomp kan kopen. Daarmee laat je zien dat je er echt over hebt nagedacht.
Kerstmis?quote:Op zondag 10 mei 2020 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik wacht kerstmis wel even af.
Te duur omdat ze het eigenlijk niet waard is?quote:Op zondag 10 mei 2020 09:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Verdomme heeft die kutschool een mail gedaan, dat de jongste zelf wat moet maken met hulp van papa. Die ik niet gelezen heb.![]()
Maar gecompenseerd met een te dure kledingbon
Dat arme mens.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te duur omdat ze het eigenlijk niet waard is?
Zou CE over een paar jaar ook zo over Cali posten hier?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 12:02 schreef AirwiN het volgende:
Zou CE
[..]
Zou CE over een paar jaar ook zo over Cali posten hier?
Eerder andersom.quote:Op zondag 10 mei 2020 12:02 schreef AirwiN het volgende:
Zou CE
[..]
Zou CE over een paar jaar ook zo over Cali posten hier?
Hoezo dat danquote:
Jij bent het mannetje in de relatie?quote:
Nee joh, we hebben een beetje een max bedrag afgesproken. Tuurlijk is ze het waard.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te duur omdat ze het eigenlijk niet waard is?
Ah! Dat verklaartquote:
Zit je nu zelf met een klein stijfje een fapje te doen?quote:
Heb jij wel eens een man of vrouw genomen met een voorbinddildo?quote:Op zondag 10 mei 2020 13:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit je nu zelf met een klein stijfje een fapje te doen?
Nee, dat is nog niet voorgekomen.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:29 schreef AirwiN het volgende:
Heb jij wel
[..]
Heb jij wel eens een man of vrouw genomen met een voorbinddildo?
Nog niet? Staat wel op je bucket list?quote:
Hmm, weet ik eigenlijk niet zo goed. En jij?quote:
Nog nooit gedaan. Staat ook niet op mijn bucket list.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:14 schreef Debsterr het volgende:
Hmm, weet ik eigenlijk niet zo goed. En jij?
Zowel geven als ontvangen?quote:Op zondag 10 mei 2020 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Staat ook niet op mijn bucket list.
quote:
Preuts ventje ben je ook.quote:
Omdat ook dikke mensen kleding nodig hebben?quote:Op zondag 10 mei 2020 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom gaat de C&A van maat 46 naar 60.
Ja als je dik bent en je hebt maat 50 zie je er toch al niet uit, dus dan boeit het niet dat je aangewezen bent op maat 60.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ook dikke mensen kleding nodig hebben?
Waarom zou je je dan nog aankleden?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja als je dik bent en je hebt maat 50 zie je er toch al niet uit, dus dan boeit het niet dat je aangewezen bent op maat 60.
Oh! Op die manier las ik het niet. Dat zou wel raar zijn jaquote:Op zondag 10 mei 2020 15:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja als je dik bent en je hebt maat 50 zie je er toch al niet uit, dus dan boeit het niet dat je aangewezen bent op maat 60.
Doe ik niet eens elke dag meerquote:
Buiten?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Doe ik niet eens elke dag meercasual friday -> badjasvrijdag
Maar waarom zitten de maten tussen 48 en 58 er dan niet tussen?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ook dikke mensen kleding nodig hebben?
Wat maakt jou dat nou uit?quote:Op zondag 10 mei 2020 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarom zitten de maten tussen 48 en 58 er dan niet tussen?
Kleuter.quote:Op zondag 10 mei 2020 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat nou uit?
Oh wacht..
quote:Op zondag 10 mei 2020 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat nou uit?
Oh wacht..
Eerst besmet raken dan maar.quote:
Snap niks van die cijfer maten.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst besmet raken dan maar.Anders gaat het eerder richting de die maat 60.
Is IT in deze tabel niet verwisseld met DE? Normaliter lopen Italiaanse maten niet gelijk met UK maten namelijk.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Snap niks van die cijfer maten.
Heb gewoon altijd M of L.
En schoenen mt. 43 en broek 31/34.
Die maten heb je wel in EU/UK/US/IT enz.[ afbeelding ]
46 is dus S en dan gaan ze naar maat 60, dus 2XL.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Snap niks van die cijfer maten.
Heb gewoon altijd M of L.
En schoenen mt. 43 en broek 31/34.
Die maten heb je wel in EU/UK/US/IT enz.[ afbeelding ]
Geen idee, ik snap hier niks van. Zoals gezegd bestel gewoon een Mquote:Op zondag 10 mei 2020 17:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Is IT in deze tabel niet verwisseld met DE? Normaliter lopen Italiaanse maten niet gelijk met UK maten namelijk.
Nee joh dat kan toch nooit.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
46 is dus S en dan gaan ze naar maat 60, dus 2XL.Ik heb maat 50-52, dus M/L.
Dr is altijd s/m/l/XL, ja toch?quote:Op zondag 10 mei 2020 17:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je zegt er niks van te weten en dan dit
Of het past over een tijdje.quote:Op zondag 10 mei 2020 18:53 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon naar verwachting te groot bestellen toch, dat past in elk geval altijd.
Wacht maar nog eens 10 jaarquote:Op zondag 10 mei 2020 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik verander al 10 jaar niet echt van maat.
Heb nog wat dingen in de kast van voor ik slaagde op de middelbare school
@Faxiequote:Op zondag 10 mei 2020 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)land-in-zeeland.html
Ziet er prima uit. Is vast goed te eten.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
https://miljuschka.nl/taart-recepten/chocolate-milk-pie-recept
We?quote:Op zondag 10 mei 2020 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer mogen we komen proeven?
Hoop het!quote:Op zondag 10 mei 2020 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er prima uit. Is vast goed te eten.
Ja hoorde het op het strand al. Zag hulpdiensten rijden toen ik richting het strand ging. Was gisteren toevallig op dat strand waar het gebeurde vandaag.quote:
Ben heel benieuwdquote:Op zondag 10 mei 2020 20:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja, vorige week toch niet gedaan. Het is dus nog even spannend of hij goed gelukt is
Haha iedereen heeft het over die taart. Wil hem ook nog makenquote:Op zondag 10 mei 2020 20:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
https://miljuschka.nl/taart-recepten/chocolate-milk-pie-recept
Dat sowieso.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pft die komen hier niet allemaal hoor, te ver
Is dat zo? Ik dacht vooral wil iets nieuws proberenquote:Op zondag 10 mei 2020 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha iedereen heeft het over die taart. Wil hem ook nog maken
Doe mij Miljuschka zelf maar.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha iedereen heeft het over die taart. Wil hem ook nog maken
\Ze hadden in CUL ook allemaal toetjes gemaakt.quote:
Mja zo cul ben ik nietquote:Op zondag 10 mei 2020 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
\Ze hadden in CUL ook allemaal toetjes gemaakt.
Misschien kun je hem daar posten.
Jij bent geen lekker hapje?quote:
Baby cry me a liver.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:46 schreef Barbusse het volgende:
Glenfiddich 21 jaar oudGoede drankmuziek erbij
hoe dan?quote:Op zondag 10 mei 2020 20:25 schreef Faxie het volgende:
Ook altijd dat 'mogelijk gegrepen door een vlaag'Nee dan knal je niet spontaan tegen een strandhuisje aan
Totaal geen benul hebben van de risico's en de omgeving, icm een matige technische kennis.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is wel een stuk korter en daardoor makkelijker in een titel te verwerken.
Mooie vakpraat. Maar is hetzelfde als bij pak m beet motorrijden.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Totaal geen benul hebben van de risico's en de omgeving, icm een matige technische kennis.
Dus in 30+ knopen met een bridlewrap vol downwind launchen terwijl je 50 meter van een obstakel verwijdert bent. Want dat gebeurt 95% van de tijd met die ongelukken. Grote kans dat hier iets vergelijkbaars gebeurd is, want het was behoorlijk hoogwater en dan heb je zo goed als geen ruimte op dat strand vanwege die huisjes.
Als een 'vlaag je pakt' schiet je een paar meter naar voren of naar boven (wat ook al een indicatie is van matige kennis icm de risico's niet kennen, maar dat terzijde) en lig je op je snufferd. Vlagen zijn niet toenames van een briesje naar stormkracht binnen een microseconde oid.
Allemaal heel triest hoor want die jongen ging vast niet richting het water met het idee van 'laat ik eens lekker verongelukken vandaag' maar 'gepakt door een vlaag' is gewoon kul uitgesproken door figuren (de politie of journalisten) die er zelf ook totaal geen verstand van hebben.
het is misschien ook wat lullig en voorbarig om in de kop te zetten “kite-amateur dood door onbenul”quote:Op zondag 10 mei 2020 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is wel een stuk korter en daardoor makkelijker in een titel te verwerken.
Ja idd, gewoon een standaard kulreactie.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooie vakpraat. Maar is hetzelfde als bij pak m beet motorrijden.
Dan zeggen ze altijd: macht over het stuur verloren.
Daar zit dan ook weer een heel verhaal achter van techniek en wat er fout ging.
Zit vaak wel meer tegen de waarheid aan. Maarja dat horen we liever niet.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:01 schreef Ruse het volgende:
[..]
het is misschien ook wat lullig en voorbarig om in de kop te zetten “kite-amateur dood door onbenul”
je hoort trouwens ook wel eens van kiters die een halve km verderop pas neerkomen, kan dat niet door toeval/pech komen dan?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Totaal geen benul hebben van de risico's en de omgeving, icm een matige technische kennis.
Dus in 30+ knopen met een bridlewrap vol downwind launchen terwijl je 50 meter van een obstakel verwijdert bent. Want dat gebeurt 95% van de tijd met die ongelukken. Grote kans dat hier iets vergelijkbaars gebeurd is, want het was behoorlijk hoogwater en dan heb je zo goed als geen ruimte op dat strand vanwege die huisjes.
Als een 'vlaag je pakt' schiet je een paar meter naar voren of naar boven (wat ook al een indicatie is van matige kennis icm de risico's niet kennen, maar dat terzijde) en lig je op je snufferd. Vlagen zijn niet toenames van een briesje naar stormkracht binnen een microseconde oid.
Allemaal heel triest hoor want die jongen ging vast niet richting het water met het idee van 'laat ik eens lekker verongelukken vandaag' maar 'gepakt door een vlaag' is gewoon kul uitgesproken door figuren (de politie of journalisten) die er zelf ook totaal geen verstand van hebben.
Neequote:Op zondag 10 mei 2020 22:19 schreef Ruse het volgende:
[..]
je hoort trouwens ook wel eens van kiters die een halve km verderop pas neerkomen, kan dat niet door toeval/pech komen dan?
Het korte duidelijke antwoord. Er zijn in de wereld weleens van die 'freakaccidents' geweest, maar dat is niet bepaald de norm. Zijn op 1 hand nog te tellen.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het korte duidelijke antwoord. Er zijn in de wereld weleens van die 'freakaccidents' geweest, maar dat is niet bepaald de norm. Zijn op 1 hand nog te tellen.
Haha, dat lijkt me wel een goed karakter voor jou "top hat".quote:Op zondag 10 mei 2020 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het korte duidelijke antwoord. Er zijn in de wereld weleens van die 'freakaccidents' geweest, maar dat is niet bepaald de norm. Zijn op 1 hand nog te tellen.
we gaan er tegenaan voor de volle 40 uurquote:Op maandag 11 mei 2020 08:18 schreef Chia het volgende:
Een hele week werken zonder extra gratis vrije dag
Ja dit realiseerde ik me ook vanmorgen. Bah!quote:Op maandag 11 mei 2020 08:18 schreef Chia het volgende:
maar dat hadden we vorige week toch ook al ?quote:Op maandag 11 mei 2020 08:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit realiseerde ik me ook vanmorgen. Bah!
gelukkig volgende week weer.
Ga je nou moeilijk lopen doen?quote:Op maandag 11 mei 2020 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat hadden we vorige week toch ook al ?
maar volgende week de hele week vrij
Dat wordt weer afzien inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:18 schreef Chia het volgende:
sorry, zo ben ikquote:
Vorige week was het lustrum bevrijdingsdag en dus de vrije dag van eens in de 5 jaar.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat hadden we vorige week toch ook al ?
maar volgende week de hele week vrij
Gelukkig vrijdag vrij genomen.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:18 schreef Chia het volgende:
ohw, ja, mijn cao die doet niet aan Bevrijdingsdagquote:Op maandag 11 mei 2020 08:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Vorige week was het lustrum bevrijdingsdag en dus de vrije dag van eens in de 5 jaar.![]()
Maar ik zag al dat die in 2025 op maandag valt en in 2030 op zondag en 2035 en 2040 op zaterdag.Dus 2025 is voorlopig de laatste keer vrij voor bevrijdingsdag en dan 20 jaar lang niet.
Positief nieuws ditquote:Op maandag 11 mei 2020 08:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Vorige week was het lustrum bevrijdingsdag en dus de vrije dag van eens in de 5 jaar.![]()
Maar ik zag al dat die in 2025 op maandag valt en in 2030 op zondag en 2035 en 2040 op zaterdag.Dus 2025 is voorlopig de laatste keer vrij voor bevrijdingsdag en dan 20 jaar lang niet.
Daarom is natuurlijk ook die termijn van vijf jaar gekozen. Dat wisten ze toen al, die vuile honden.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb geen cao, maar wel die vrije dag.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ja, mijn cao die doet niet aan Bevrijdingsdag
en maandag dan ook een brugdag gepakt?quote:
Nee had net vakantie gehad een weekje, dus vond dat wel een mooie opstartdag om weer even te wennen en dan gelijk weer vrij te hebben.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en maandag dan ook een brugdag gepakt?
quote:Op maandag 11 mei 2020 08:18 schreef Chia het volgende:
Ja 4 dagen nieuwe norm hoor.quote:
ah oke, maar jij werkt toch van thuis uit, of niet?quote:Op maandag 11 mei 2020 08:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee had net vakantie gehad een weekje, dus vond dat wel een mooie opstartdag om weer even te wennen en dan gelijk weer vrij te hebben.
Ik moet dus over 2 weken voor het eerst sinds 2 maanden ofzo, weer eens 5 dagen werken. Huilenquote:
Gelukkig valt kerst en oud en nieuw volgend jaar in het weekend, zijn we tenminste niet teveel vrijquote:Op maandag 11 mei 2020 08:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben die maandag naar kantoor geweest om te werken in een kamer in mijn eentje.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, maar jij werkt toch van thuis uit, of niet?
Ah gelukkig, kunnen we dan de dagen opmaken die we dit jaar overhouden, omdat we toch niet op vakantie gaan.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig valt kerst en oud en nieuw volgend jaar in het weekend, zijn we tenminste niet teveel vrij
WATquote:Op maandag 11 mei 2020 08:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig valt kerst en oud en nieuw volgend jaar in het weekend, zijn we tenminste niet teveel vrij
belgen zijn daar een stuk makkelijker in.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:54 schreef Debsterr het volgende:
Dat zouden ze echt moeten verbieden ofzo. Eikels.
Net als in België, dat de vrije dag naar de maandag opschuift.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:54 schreef Debsterr het volgende:
Dat zouden ze echt moeten verbieden ofzo. Eikels.
Dat dus.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
belgen zijn daar een stuk makkelijker in.
als een feestdag in het weekend valt, krijgen ze gewoon de dag er voor of er na vrij.
Daarom moeten we ook maar eens stoppen met massaal VVD stemmenquote:Op maandag 11 mei 2020 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar in Nederland kan dat niet, want dat is slecht voor de economie
Is België zo'n goed voorbeeld dan?quote:Op maandag 11 mei 2020 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dus.
Is de Belgische economie zo dramatisch veel slechter, doordat ze meer vrij zijn? Of heeft dat meer te maken dat ze zo'n ingewikkelde manier van regeringen hebben?quote:
Wat gek.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hysterisch gedroomd zeg. Onder andere dat we weer naar de bioscoop gingen en dat ik naar Tenet ging. En dat m'n balkon in de fik stond.
Nou ja op zich heb ik er wel een vrije dag voor over als dat zorgt voor betere wegenquote:Op maandag 11 mei 2020 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar waar betalen we dan al die extra accijnzen dan voor op de benzine?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Nou ja op zich heb ik er wel een vrije dag voor over als dat zorgt voor betere wegen
Dat sowieso.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook maar eens stoppen met massaal VVD stemmen
Arme meid!quote:Op maandag 11 mei 2020 08:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet dus over 2 weken voor het eerst sinds 2 maanden ofzo, weer eens 5 dagen werken. Huilen.
quote:Op maandag 11 mei 2020 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
Arme meid!
Dan ga ik het voorlopig voor het laatst doen juist
Zielig voor mij hequote:Op maandag 11 mei 2020 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
Arme meid!
Dan ga ik het voorlopig voor het laatst doen juist
Ja want andere partijen willen wel dat we een extra dag vrij krijgen als een feestdag in het weekend valt?quote:Op maandag 11 mei 2020 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook maar eens stoppen met massaal VVD stemmen
Ja ik om vijf uurquote:Op maandag 11 mei 2020 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat gek.
Ik was om 4:15 klaar wakker.
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 11 mei 2020 09:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja want andere partijen willen wel dat we een extra dag vrij krijgen als een feestdag in het weekend valt?![]()
Geen VVD stemmer hier hoor, maar voor de economie heeft het best geholpen
Ik zou nu best wel weer terug in bed willen kruipen en verder slapen.quote:
als een roosje.quote:
CO2 uitstoot, de vervuiler betaalt.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waar betalen we dan al die extra accijnzen dan voor op de benzine?
Dezequote:
Goedemorgen mevrouw.quote:
Met kwijl in je mondhoeken?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:18 schreef CherryLips het volgende:
De uren die ik sliep waren wel van het niveau coma.
ach, je zult mij toch nooit inhalenquote:
Kan al weken niet goed wakker worden.quote:
Ja ik leef nu al met je mee eigenlijkquote:Op maandag 11 mei 2020 09:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zielig voor mij he. Oh ja, jij gaat parttimen he
.
Dan trapt ie je uit bed?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel maakt mij wakker als ik niet op tijd opsta.
quote:Op maandag 11 mei 2020 09:37 schreef Senn88 het volgende:
Ik stond om 6 uur fris en fruitig naast mijn bed
Soms wil ik snoozen, maar dan druk ik verkeerd en zet ik de wekker uit.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wel maar ik vind het stom. Snoozen is stom. Maar ik wilde echt nog niet.
quote:Op maandag 11 mei 2020 09:37 schreef Senn88 het volgende:
Ik stond om 6 uur fris en fruitig naast mijn bed
Voor mij is het momenteel iedere dag zondag. En ik moest mijn auto nog netjes maken voor de apk dus om 7 uur stond ik mijn auto te stofzuigenquote:Op maandag 11 mei 2020 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoe doe je dat? Zeker op maandag.
Oh ok, gelukkig.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee gewoon vriendelijk zeggen dat het tijd is om op te staan is wel genoeg.
auto stofzuigen voor de apk?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Voor mij is het momenteel iedere dag zondag. En ik moest mijn auto nog netjes maken voor de apk dus om 7 uur stond ik mijn auto te stofzuigen
Nee moet niet maar er was potgrond in gevallen. Dacht ag haal ik de troep er even uit en dan zuig ik hem even. Hoef ik hem met ophalen alleen nog even af te spuiten, is hij ook weer netjes.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
auto stofzuigen voor de apk?Moet dat? Echt nog nooit gedaan.
Ik moet binnenkort, gisteren afspraak gemaakt.
Oh zo. Dan snap ik het.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee moet niet maar er was potgrond in gevallen. Dacht ag haal ik de troep er even uit en dan zuig ik hem even. Hoef ik hem met ophalen alleen nog even af te spuiten, is hij ook weer netjes.
Zo zijn er ook mensen die geen schoon ondergoed aantrekken wanneer ze naar de dokter moeten.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
auto stofzuigen voor de apk?Moet dat? Echt nog nooit gedaan.
Ik maak mijn auto altijd pas ná het garagebezoek schoon. Is dat zo raar?quote:Op maandag 11 mei 2020 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zijn er ook mensen die geen schoon ondergoed aantrekken wanneer ze naar de dokter moeten.
Tis maar waar je jezelf prettig bij voelt natuurlijk.
Hele week johquote:Op maandag 11 mei 2020 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word gewoon echt niet warm vandaag, wat een drama
Hoop toch niet dat ik de hele week zo zit te rillenquote:
Oh ja, dat moet ik ook weer eens doen eigenlijk, maar ja, waar moet ik dan heen gaan rijden.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:07 schreef gcjoel het volgende:
ik maak mijn auto nooit schoon.
Wel gister een eind mee gereden dus de accu is weer gered![]()
trui/vest aan?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoop toch niet dat ik de hele week zo zit te rillen
Ik ging voor moederdag naar mn moeder dus ruim 1,5 uur rijden. Dat is wel genoegquote:Op maandag 11 mei 2020 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook weer eens doen eigenlijk, maar ja, waar moet ik dan heen gaan rijden.
Strak vest en loszittend vest over elkaar. Normaal krijg ik het daar makkelijk warm mee. Maar die wind komt gewoon door mn huis hequote:
ohw ja, die van mij staat alweer 2 weken stil.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:07 schreef gcjoel het volgende:
Ik bijna het hele jaar al niet. Maar dat kwam door 2 flinke schades, telkens kwam mijn auto van binnen en buiten compleet gereinigd terug.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:07 schreef gcjoel het volgende:
Ja, dat is wel genoeg inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ging voor moederdag naar mn moeder dus ruim 1,5 uur rijden. Dat is wel genoeg
Ook een oplossing. Als je auto vies is, schade maken, zodat je gerepareerd moet worden en dan gelijk weer helemaal schoongemaakt wordt.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik bijna het hele jaar al niet. Maar dat kwam door 2 flinke schades, telkens kwam mijn auto van binnen en buiten compleet gereinigd terug.
Ik geloof dat ik nog niet een dag niet gereden heb.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, die van mij staat alweer 2 weken stil.
komend weekend maar weer eens aan denken
doordeweeks rij ik met een andere auto..quote:Op maandag 11 mei 2020 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog niet een dag niet gereden heb.
Wel een beetje een eerste levensbehoefte van me denk ik.
Eerst een fles sherry langs opa en oma gebracht, 50 minuten. Toen door naar de ene ouders, 20 minuten, door naar de andere ouders, 40 minuten, terug naar huis, 1 uur en 10 minuten. Kilometer quota weer gehaald hoorquote:Op maandag 11 mei 2020 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ging voor moederdag naar mn moeder dus ruim 1,5 uur rijden. Dat is wel genoeg
How dare youquote:Op maandag 11 mei 2020 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doordeweeks rij ik met een andere auto..
Mwa vind ik toch een ander ietsquote:Op maandag 11 mei 2020 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zijn er ook mensen die geen schoon ondergoed aantrekken wanneer ze naar de dokter moeten.
Tis maar waar je jezelf prettig bij voelt natuurlijk.
Dacht ineens aan Onslow.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik schaam me niet echt als mijn auto vies is.
Die van mijn pa was ook altijd vies want die is bouwvakker, dus ik heb lage standaarden.
2 weken is toch niks? Daar moet een auto wel tegen kunnen.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, die van mij staat alweer 2 weken stil.
komend weekend maar weer eens aan denken
pff je moet er maar zin in hebben!quote:Op maandag 11 mei 2020 11:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eerst een fles sherry langs opa en oma gebracht, 50 minuten. Toen door naar de ene ouders, 20 minuten, door naar de andere ouders, 40 minuten, terug naar huis, 1 uur en 10 minuten. Kilometer quota weer gehaald hoor.
Net als jouw posts toch?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Qua lage schaamfactor redelijk hetzelfde.
Wij hadden een buurman die wel een kloon van hem leek.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht ineens aan Onslow.
[ afbeelding ]
ja, dat wel, maar af en toe mag die toch een beetje bewegen.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
2 weken is toch niks? Daar moet een auto wel tegen kunnen.
Dus volgende week nieuwe quarantaine.quote:
Ik weet niet wat normaal is. De meeste zijn altijd vrij schoon van binnen maar er komen weleens auto's binnen waar je best misselijk van wordt.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik maak mijn auto altijd pas ná het garagebezoek schoon. Is dat zo raar?
Nee, waarom?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus volgende week nieuwe quarantaine.
Oh, dat geloof ik gelijk. Die geven over het algemeen ook minder om de auto dan een man doet, hequote:Op maandag 11 mei 2020 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet wat normaal is. De meeste zijn altijd vrij schoon van binnen maar er komen weleens auto's binnen waar je best misselijk van wordt.
En geloof het of niet. De smerigste auto's zijn van vrouwen.
Niet zo mooi, maar er gebeuren wel meer onjuistheden op deze gehaktbal.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eend
Wat vinden wij daarvan @:Superdonald
Dus jij bent trots op mij?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet wat normaal is. De meeste zijn altijd vrij schoon van binnen maar er komen weleens auto's binnen waar je best misselijk van wordt.
En geloof het of niet. De smerigste auto's zijn van vrouwen.
quote:Op maandag 11 mei 2020 11:38 schreef Elvi het volgende:
Wat is #obamagate? want het is trending op Twitter maar als ik dan ga lezen kom ik alleen maar gekkies tegen die zeggen dat het vast niet in de mainstream media wordt besproken maar zelf bespreken ze het ook niet.
quote:The president flooded his Twitter feed throughout the day with articles and commentary about Flynn’s case, much of which promoted the claim that the Obama administration was trying to frame then president-elect Trump.
“The biggest political crime in American history, by far,” the president wrote in a tweet that shared a claim Barack Obama used “his last weeks in office to target incoming officials and sabotage the new administration
The justice department announced on Thursday that it was dropping charges against Flynn, in a move that has prompted concerns about judicial independence. Mr Trump has spent much of his time since then pushing various claims of a conspiracy about the Obama administration. One tweet simply read: “OBAMAGATE!” ”.
Trump valt Obama aan omdat Obama in een soort podcast voor zijn vereniging van oud-werknemers heeft gezegd dat hij vindt dat het beleid wat Trump voert in reactie op de corona-crisis erg slordig en chaotisch isquote:Op maandag 11 mei 2020 11:38 schreef Elvi het volgende:
Wat is #obamagate? want het is trending op Twitter maar als ik dan ga lezen kom ik alleen maar gekkies tegen die zeggen dat het vast niet in de mainstream media wordt besproken maar zelf bespreken ze het ook niet.
Dit wist iedereen al.quote:The president flooded his Twitter feed throughout the day with articles and commentary about Flynn’s case, much of which promoted the claim that the Obama administration was trying to frame then president-elect Trump.
Och, zijn best wat grotere te noemen.quote:“The biggest political crime in American history, by far,”
Ok. Maar dat is toch ook zo? Waarom zijn de gekkies dan zo overtuigd dat Obama nu 'exposed' is. Trump heeft letterlijk alles op zn beloop gelaten. Ik bedoel, het is een aanwijsbaar feit als je terugkijkt naar zn persconferenties.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:50 schreef Ruse het volgende:
[..]
Trump valt Obama aan omdat Obama in een soort podcast voor zijn vereniging van oud-werknemers heeft gezegd dat hij vindt dat het beleid wat Trump voert in reactie op de corona-crisis erg slordig en chaotisch is
Raarrrrrrquote:Op maandag 11 mei 2020 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een overspannen zooitje bij de kapper
Komt een vrouw binnen helemaal paniekerig, ik vind het zo eng allemaal, hoe gaan jullie te werk. Straks mag ik mijn kleinkinderen niet meer zien. Reeeereeeequote:
Dat mocht ze toch al niet als ze oud isquote:Op maandag 11 mei 2020 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt een vrouw binnen helemaal paniekerig, ik vind het zo eng allemaal, hoe gaan jullie te werk. Straks mag ik mijn kleinkinderen niet meer zien. Reeeereeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |