Nou dat lijkt me ook wat vergezocht.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
zaterdag 9 mei 2020 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:[/b]
[..]
En dan gaat iedereen ineens op hem letten en komen zijn dubieuze zaken aan het licht.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me ook wat vergezocht.
Al denk ik wel dat hij moeiteloos de helft van de westerse wereld zou laten sterven om Afrika te redden.
Ben jij het Bill?quote:
de smaak van tiramisuquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wel tof. Was helemaal op een andere manier maar wel met alle smaken van de tiramisu.
Ja toch, zonder glas ook en dan door de deur kruipen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Zouden jullie zwarte industriielook deuren nemen in de woonkamer?
[ afbeelding ]
Heel gaaf maar alleen als je er een schoonmaakster bij krijgtquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, heb het wel in de badkamer.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Saaiquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee is de douchedeur. De badkamer en wc zelf hebben een dichte deur
Elk huis dat wordt verbouwd door een opkoper wordt van zulke deuren voorzien. Saai en fantasieloos.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk besteld.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Elk huis dat wordt verbouwd door een opkoper wordt van zulke deuren voorzien. Saai en fantasieloos.
Ik ben niet verrast.quote:
Wel leuk op zich maar niet praktisch. En bij mij in huis staat het niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat de reden dat iedereen me zo raar aankeek toen ik Glenfiddich 12 jaar oud bestelde?*quote:
'Doe mij maar een 12-jarige'quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dat de reden dat iedereen me zo raar aankeek toen ik Glenfiddich 12 jaar oud bestelde?*
*dit was voor de quarantine. #staythefuckathome
GODDAMNITquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Doe mij maar een 12-jarige'
Ja, plausibel
als ik jou was zou ik dat zeker doenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Welke gek verft de plint niet wit???quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:21 schreef Ruse het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik dat zeker doen
ook zo’n filmlamp op een driepoot, óveral shutters natuurlijk, en je moet je woonkamer ook ongeveer in drie tinten vergrijsd diarree verven, maar dan niet de plinten en de kozijnen, die lekker laten knallen in het wit
Does rustig johquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:21 schreef Ruse het volgende:
[..]
ook zo’n filmlamp op een driepoot, óveral shutters natuurlijk, en je moet je woonkamer ook ongeveer in drie tinten vergrijsd diarree verven, maar dan niet de plinten en de kozijnen, die lekker laten knallen in het wit
owja en je moet een antiek meubel verkrachten door de zaag erin te zetten en er lekker krijtverf overheen te kwatsen
Reeeeeeeee !!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:21 schreef Ruse het volgende:
[..]
owja en je moet een antiek meubel verkrachten door de zaag erin te zetten en er lekker krijtverf overheen te kwatsen
nee niks, aan de bakquote:
Man man cool the fuck down.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:28 schreef Ruse het volgende:
[..]
nee niks, aan de bak
zo’n plastic traprenovatie met ledverlichting, natuurlijk een houtlook pvc vloertje overal hetzelfde in huis, je tuin plaveien tot je het een plein kunt noemen en daar dan een overkapping tegen het huis en een tweede overkapping met mancave achterin de tuin en daartussenin dan een volledige tweede woonkamer aan buitenmeubels die eigenlijk niet tegen water kunnen
Wat, gun je het hem niet om morgen wakker te worden tussen lege tequila flessen, 3 hoeren, coke over het keukenblad? Beetje jammer wel heur.quote:
Jazeker wel. Maar jammer van de digitale poep die hij dan typt. Had je ook een extra beurtje kunnen hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat, gun je het hem niet om morgen wakker te worden tussen lege tequila flessen, 3 hoeren, coke over het keukenblad? Beetje jammer wel heur.
Sharing is caringquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jazeker wel. Maar jammer van de digitale poep die hij dan typt. Had je ook een extra beurtje kunnen hebben.
Misschien waar jij woont?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:48 schreef Ruse het volgende:
als ik het typ is het poep maar als 3/4 NL het doet is het mooi
Thank the gods I don't live there...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:48 schreef Ruse het volgende:
als ik het typ is het poep maar als 3/4 NL het doet is het mooi
nou, alleen als ze van metaal zijn hequote:Op zondag 10 mei 2020 00:07 schreef CherryLips het volgende:
Kozijnen moeten tegenwoordig toch zwart?
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:28 schreef Ruse het volgende:
[..]
nee niks, aan de bak
zo’n plastic traprenovatie met ledverlichting, natuurlijk een houtlook pvc vloertje overal hetzelfde in huis, je tuin plaveien tot je het een plein kunt noemen en daar dan een overkapping tegen het huis en een tweede overkapping met mancave achterin de tuin en daartussenin dan een volledige tweede woonkamer aan buitenmeubels die eigenlijk niet tegen water kunnen
VT-wonen stijl.quote:Op zondag 10 mei 2020 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
En doen roepen dat je lekker je eigen stijl hebt.
Och jeetje. Zou je dat wel doen voor de proeftijd?quote:Op zondag 10 mei 2020 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik Cali meeneem naar mijn moeder voor Moederdag heb ik verder toch geen bloemen of cadeau nodig?
Zo maar eens die kant op.
Jawel.quote:Op zondag 10 mei 2020 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik Cali meeneem naar mijn moeder voor Moederdag heb ik verder toch geen bloemen of cadeau nodig?
Dat hangt er vanaf of je moeder een vaas heeft die groot genoeg is om Cali in te zetten.quote:Op zondag 10 mei 2020 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bedankt voor je advies, was inderdaad nog even vergeten dat ik in mijn proeftijd zit.quote:Op zondag 10 mei 2020 09:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Och jeetje. Zou je dat wel doen voor de proeftijd?
Ja je kunt niet ieder meidje maar meenemen naar je moeder. Op een gegeven moment neemt ze het niet meer serieusquote:Op zondag 10 mei 2020 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies, was inderdaad nog even vergeten dat ik in mijn proeftijd zit.
Het gegeven dat je overweegt om haar aan je moeder voor te stellen terwijl je voor haar niks meer dan een middel bent om haar fysieke lusten te bevredigen, is sowieso een dik minpunt op je beoordeling, schat ik zo in.quote:Op zondag 10 mei 2020 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies, was inderdaad nog even vergeten dat ik in mijn proeftijd zit.
En vrouwen zijn voornamelijk concurrentenquote:Op zondag 10 mei 2020 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja je kunt niet ieder meidje maar meenemen naar je moeder. Op een gegeven moment neemt ze het niet meer serieus
5 euro + de tip dat je voor dat bedrag een prima bosje bij de benzinepomp kan kopen. Daarmee laat je zien dat je er echt over hebt nagedacht.quote:Op zondag 10 mei 2020 09:25 schreef scrupuleus het volgende:
Ik geef ma gewoon 20euro, kan ze zelf bloemen kopen
Zit je ook in de jury?quote:Op zondag 10 mei 2020 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gegeven dat je overweegt om haar aan je moeder voor te stellen terwijl je voor haar niks meer dan een middel bent om haar fysieke lusten te bevredigen, is sowieso een dik minpunt op je beoordeling, schat ik zo in.
Je hebt gelijk. Ik wacht kerstmis wel even af.quote:Op zondag 10 mei 2020 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja je kunt niet ieder meidje maar meenemen naar je moeder. Op een gegeven moment neemt ze het niet meer serieus
Cali en ik noemen het de selectiecommissie. Maar idd, daar zit ik ook in.quote:
Ik verander nu het bedragquote:Op zondag 10 mei 2020 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
5 euro + de tip dat je voor dat bedrag een prima bosje bij de benzinepomp kan kopen. Daarmee laat je zien dat je er echt over hebt nagedacht.
Kerstmis?quote:Op zondag 10 mei 2020 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik wacht kerstmis wel even af.
Te duur omdat ze het eigenlijk niet waard is?quote:Op zondag 10 mei 2020 09:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Verdomme heeft die kutschool een mail gedaan, dat de jongste zelf wat moet maken met hulp van papa. Die ik niet gelezen heb.![]()
Maar gecompenseerd met een te dure kledingbon
Dat arme mens.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te duur omdat ze het eigenlijk niet waard is?
Zou CE over een paar jaar ook zo over Cali posten hier?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 12:02 schreef AirwiN het volgende:
Zou CE
[..]
Zou CE over een paar jaar ook zo over Cali posten hier?
Eerder andersom.quote:Op zondag 10 mei 2020 12:02 schreef AirwiN het volgende:
Zou CE
[..]
Zou CE over een paar jaar ook zo over Cali posten hier?
Hoezo dat danquote:
Jij bent het mannetje in de relatie?quote:
Nee joh, we hebben een beetje een max bedrag afgesproken. Tuurlijk is ze het waard.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te duur omdat ze het eigenlijk niet waard is?
Ah! Dat verklaartquote:
Zit je nu zelf met een klein stijfje een fapje te doen?quote:
Heb jij wel eens een man of vrouw genomen met een voorbinddildo?quote:Op zondag 10 mei 2020 13:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit je nu zelf met een klein stijfje een fapje te doen?
Nee, dat is nog niet voorgekomen.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:29 schreef AirwiN het volgende:
Heb jij wel
[..]
Heb jij wel eens een man of vrouw genomen met een voorbinddildo?
Nog niet? Staat wel op je bucket list?quote:
Hmm, weet ik eigenlijk niet zo goed. En jij?quote:
Nog nooit gedaan. Staat ook niet op mijn bucket list.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:14 schreef Debsterr het volgende:
Hmm, weet ik eigenlijk niet zo goed. En jij?
Zowel geven als ontvangen?quote:Op zondag 10 mei 2020 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Staat ook niet op mijn bucket list.
quote:
Preuts ventje ben je ook.quote:
Omdat ook dikke mensen kleding nodig hebben?quote:Op zondag 10 mei 2020 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom gaat de C&A van maat 46 naar 60.
Ja als je dik bent en je hebt maat 50 zie je er toch al niet uit, dus dan boeit het niet dat je aangewezen bent op maat 60.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat ook dikke mensen kleding nodig hebben?
Waarom zou je je dan nog aankleden?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja als je dik bent en je hebt maat 50 zie je er toch al niet uit, dus dan boeit het niet dat je aangewezen bent op maat 60.
Oh! Op die manier las ik het niet. Dat zou wel raar zijn jaquote:Op zondag 10 mei 2020 15:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja als je dik bent en je hebt maat 50 zie je er toch al niet uit, dus dan boeit het niet dat je aangewezen bent op maat 60.
Doe ik niet eens elke dag meerquote:
Buiten?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Doe ik niet eens elke dag meercasual friday -> badjasvrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |