SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.![]()
Deze ook nog even hier, past wel in de reüniesfeerquote:![]()
Oh... dat lijkt me een briljante aanpassing, dan is de interactie tussen de dames onderling ook van geen enkel belang.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, laat ze idd in plaats van één logeerweek met 3, drie logeerweken met 1 houden. Lijkt me veel leuker.
![]()
Ja maar met meerdere dames tegelijk krijg je als kijker ook te zien of ze onderling haat en nijd hebben door jaloezie, en of eentje de rest enorm buiten spel zet voor zich enorm sletterig te gedragen enz enz enz.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... dat lijkt me een briljante aanpassing, dan is de interactie tussen de dames onderling ook van geen enkel belang.
Voor de kijker is dit spannender.![]()
Dat interesseert me eigenlijk niet, die onderlinge interactie tussen de dames (en soms heren) is helemaal niet van belang en alleen maar een storende factor.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar met meerdere dames tegelijk krijg je als kijker ook te zien of ze onderling haat en nijd hebben door jaloezie, en of eentje de rest enorm buiten spel zet voor zich enorm sletterig te gedragen enz enz enz.
Voor de kijker is dit spannender.![]()
Haha ach sommigen houden van die drama.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat interesseert me eigenlijk niet, die onderlinge interactie tussen de dames (en soms heren) is helemaal niet van belang en alleen maar een storende factor.![]()
![]()
quote:![]()
Ik krijg jeuk van dat filmpje. Annemarie en Annemiek lijken qua gedrag best op elkaar eigenlijk.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Kroket of frikandel?quote:Op zondag 10 mei 2020 13:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]![]()
Ik krijg jeuk van dat filmpje. Annemarie en Annemiek lijken qua gedrag best op elkaar eigenlijk.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
"Je bent alleen gekomen."
~Yvon
Er hoeft maar een scheet gelaten te worden of Yvon staat al op de stoep. Deze nepheid.
![]()
![]()
Yvon is sociaal erg handig, en tegelijkertijd vreselijk opdringerig. Ze kruipt nogal onder je huid.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:43 schreef Zipportal het volgende:
"Je bent alleen gekomen."
~Yvon
Er hoeft maar een scheet gelaten te worden of Yvon staat al op de stoep. Deze nepheid.
Niet iemand die ik als buurvrouw zou willen, om het zo maar even te zeggen.![]()
Ben benieuwd vanavond maar denk dat alleen Bastiaan en Milou nog samen zijn.Your beauty never ever scared me.![]()
Die guitige kop inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2020 18:48 schreef Phoebster het volgende:
Present!![]()
Ben benieuwd naar de toernee van Yvon. Die kleinste van Henk![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Die vragen steeds van haar.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Yvon is sociaal erg handig, en tegelijkertijd vreselijk opdringerig. Ze kruipt nogal onder je huid.
Niet iemand die ik als buurvrouw zou willen, om het zo maar even te zeggen.
"Wat doet dit met jou?"
"Heb je er wel genoeg aan gedaan?"
"Toon je wel een beetje wat je voor haar voelt?"
"En wat nu dan?"
"Hoe zie jij je het voor je?"![]()
Huis-, tuin- en keukenpsychologie. Verschikkelijk. Krijg er jeuk van. Krijg er overigens ook jeuk van als een psycholoog zulke vragen zou stellen. Ze zullen voor een hoop mensen vast werken, maar als je slim bent of dieper in de put zit, dan prik je zo door de nepheid heen.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vragen steeds van haar.
"Wat doet dit met jou?"
"Heb je er wel genoeg aan gedaan?"
"Toon je wel een beetje wat je voor haar voelt?"
"En wat nu dan?"
"Hoe zie jij je het voor je?"Somebody that I used to know![]()
Klopt, en dan lul je ze zo onder tafel en dan schiet je nog geen donder op!quote:Op zondag 10 mei 2020 19:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Huis-, tuin- en keukenpsycholoog. Verschikkelijk. Krijg er jeuk van. Krijg er overigens ook jeuk van als een psycholoog zulke vragen zou stellen. Ze zullen voor een hoop mensen vast werken, maar als je slim bent of dieper in de put zit, dan prik je zo door de nepheid heen.Herkenbaar!
![]()
![]()
Boksquote:Op zondag 10 mei 2020 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, en dan lul je ze zo onder tafel en dan schiet je nog geen donder op!Herkenbaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know![]()
quote:Op zondag 10 mei 2020 19:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
BoksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top!
![]()
Hoeveel afleveringen krijgen we nog?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
1 van dit seizoen, maar daarn zijn er nog een paar reünieafleveringen met boeren van vorige seizoenen.![]()
Ellendigquote:Op zondag 10 mei 2020 20:21 schreef Em31 het volgende:
Nou ben benieuwd hoe dit ellendige seizoen eindigt.![]()
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Wel romantisch.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zijn Rapekoffertjequote:Op zondag 10 mei 2020 20:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
bastiaan zijn gereedschapskist meegenomen![]()
Ze is nog enthousiast
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: