Er was een veulen geborenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:39 schreef Donna het volgende:
Ik lees net op Linda dat Steffi en Roel beschuit met muisjes klaar hebben staan voor Yvon.
https://www.linda.nl/nieu(...)utm_campaign=kijktip
Ok, even dacht ik ‘wat vreemd, een zwangerschap vier je toch niet met beschuit met muisjes’.quote:
https://boerzoektvrouw.kr(...)lUlzt-tvUNT58I7Yc9wcquote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:39 schreef Donna het volgende:
Ik lees net op Linda dat Steffi en Roel beschuit met muisjes klaar hebben staan voor Yvon.
https://www.linda.nl/nieu(...)utm_campaign=kijktip
Jan en Paulinequote:Uitzendingen
Zondag 17 mei Henk en Fiona/Marnix en Emmie/Steffie en Roel
Zondag 24 mei Fleur en Herman/Jaap en Helle
Zondag 31 mei Willem / Aad en Ingrid
Zondag 7 juni Theo / Jan en Pauline
Die waren toch sowieso nog nooit bij een reünie te zien? hebben afstand genomen van het programma geloof ik.quote:
Ja klopt, net als veel andere oud-deelnemers.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Die waren toch sowieso nog nooit bij een reünie te zien? hebben afstand genomen van het programma geloof ik.
Ik zou in het format dan ook liever zien dat er veel meer individuele tijd is met de kandidaten. Ze speeddaten 5 minuten (waarbij de boer na kandidaat 5 al te gaar is om wéér zo'n vlot kutgesprekje te starten) en daarna zit je met zijn drieen op een hoop.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:35 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ik snap hem ook heel goed. Milou kwam heel wat spannender over dan Elise.
Ja, laat ze idd in plaats van één logeerweek met 3, drie logeerweken met 1 houden. Lijkt me veel leukerquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:41 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik zou in het format dan ook liever zien dat er veel meer individuele tijd is met de kandidaten. Ze speeddaten 5 minuten (waarbij de boer na kandidaat 5 al te gaar is om wéér zo'n vlot kutgesprekje te starten) en daarna zit je met zijn drieen op een hoop.
Natuurlijk krijgt een flirter, een spontane en energieke logee dan veel meer aandacht. Maar krijg je daar goede relaties van? Je zag bij de meeste boeren dat de tijd en het moment om eens een serieuze vraag te stellen over de toekomst er niet van kwam. Daar tegenover zag je bij jan dat hij een middag op zijn gemak kon kletsen met nienke en de vonk was er.
Tegen wie niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
In de vooruitblik zegt Yvon Jaspers: "Ben je alleen?" Tegen wie zal dit zijn? Boer Geert Jan?
Zou voor de verandering wel eens aardig zijn als juist de partner wel komt opdagen en de boer zelf niet.quote:
Dat is een paar dagen terug al aan de orde geweest hier, zo’n 100 reacties geleden.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
In de vooruitblik zegt Yvon Jaspers: "Ben je alleen?" Tegen wie zal dit zijn? Boer Geert Jan?
Jaaaa Jan en Pauline!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:31 schreef Chia het volgende:
[..]
https://boerzoektvrouw.kr(...)lUlzt-tvUNT58I7Yc9wc
[..]
Jan en Pauline
Dank je wel voor je reactie, ik zal eventueel terug gaan lezen,quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is een paar dagen terug al aan de orde geweest hier, zo’n 100 reacties geleden.
Tegen die boer uit de webserie die aan tafel zat.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dank je wel voor je reactie, ik zal eventueel terug gaan lezen,
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:06 schreef W00fer het volgende:
[..]
Tegen die boer uit de webserie die aan tafel zat.
Ja terug gelezen en gevonden. Ja, Jan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Denk dat Yvon het richting Jan had met haar 'Je bent alleen!?' (ik bedoel: Geert, Geert Jan en Annemieke zijn geen verrassing dat ze alleen komen, en Bastiaan komt samen. Dus wie blijft er dan over?).
Nee, want de boer uit de webserie scoren bovengemiddeld.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Ja terug gelezen en gevonden. 'Je bent alleen!?' Ja, Jan.
Ik zie het zondag dan wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:12 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nee, want de boer uit de webserie scoren bovengemiddeld.
Deal!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je een keer met me gaat fietsen kan je wellicht een glimp van ze opvangen.
Ik lees regelmatig je kritische opmerkingen op de posts hier, maar ik lees hier de afgelopen dagen juist alleen maar nette goed beargumenteerde posts.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:05 schreef Quotidien het volgende:
De psychoanalyses en psychologie van de koude grond bereiken wel ongekende dieptes hier, zeg. Twee mensen vinden elkaar leuk/lief/aantrekkelijk en gaan daarom een relatie aan. Waarom wordt dit helemaal kapot geanalyseerd? Zo moeilijk is het toch niet?
Was Annemarie aka 'frikandel of kroket' ook niet viesmad achteraf?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Die waren toch sowieso nog nooit bij een reünie te zien? hebben afstand genomen van het programma geloof ik.
Weet ik niet, zou kunnen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was Annemarie aka 'frikandel of kroket' ook niet viesmad achteraf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |