Leuk geprobeerd, maar het gaat niet om de Times: het zijn de woorden van McCord (bepaald geen democraat). Dat er geen enkele aanklager te vinden was - op de muppet van Barr na - die dat document om Flynn niet verder te vervolgen wilde onderteken is ook al veelzeggend, zoals Speknek eerder al aangaf.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je citeert NYT en WaPo, dat zijn zo'n beetje de gedrukte propagandakanalen van de DNC en de gevestigde macht in Washington DC. Zij speelden samen met wat tv-zenders en websites de hoofdrol in het opkloppen van de Ruslandbullshit.
Wat nou als. Wat nou als er maanmannetjes bestaan? Prachtige afleidingsmanoeuvre, zo kan ik het ook: maar stel nou even dat Trump, Powell ea. maar wat lullen en vooral hun eigen hachje willen redden.quote:Maar stel nou even dat Trump, Sydney Powell ea. gelijk hebben en Flynn totaal niks verkeerd gedaan heeft en alleen heeft bekend in een plea deal om niet in grotere problemen te komen (omdat de staat kan blijven doorprocederen tot in de eeuwigheid en Flynn bankroet ging en bovendien dreigden zijn zoon dezelfde behandeling te geven). En stel nu ook dat de reden van het te grazen nemen van Flynn waren bijvoorbeeld:
-Het de nieuwe regering Trump lastig te maken
-Flynn te gebruiken als bewijs voor de Russian collusion en misschien wel hem valse verklaringen jegens Trump te laten afdwingen
-Flynn geloofde niet dat Rusland een probleem vormde maar China
-Flynn eerder op slechte voet stond met Obama mbt. het weigeren van Obama om moslimfundamentalisme aan te pakken
-Flynn te veel wist van het reilen en zeilen in de wereld van de veiligheidsdiensten en van plan was de bezem door die diensten te halen
Stel nu even dat dat echt zou zijn, zou jij het dan gerechtvaardigd vinden dat een onschuldig iemand door de staat kapot wordt geprocedeerd en gedwongen wordt een valse bekentenis af te leggen? En dat deze onschuldige man voor een paar jaar achter de tralies zou gaan, persoonlijk failliet zou zijn vanwege de miljoenen aan advocaat- en proceskosten?
Ik had al verwacht dat je niet bereid was om eens van de mogelijkheid uit te gaan dat Flynn onschuldig was. Het is niet voor iedereen weggelegd om de zaak eens van een andere kant te kunnen bekijken. Zulk tweedimensionaal denken zie ik bij nogal wat andere users; al kom je met onweerlegbaar bewijs van iets, ze vertikken het om zich er eens in te verdiepen. Ik zie dan ook de goed ingelichte @dellipder hele epistels tikken met opsommingen van feiten, screenshots uit officiele documenten en dan ook nog zijn eigen mening en vervolgens gaan de gutmenschen op hun high horse trollen over iets triviaals, in plaats van nu echt te lezen wat er staat en daar eens kritisch over na te denken. Want Orange Man is nu eenmaal Bad - einde discussie. Het heeft geen zin om met dat soort kortzichtige onverbeterbare betweters over dingen in discussie te gaan wanneer je zelf wel open minded bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar het gaat niet om de Times: het zijn de woorden van McCord (bepaald geen democraat). Dat er geen enkele aanklager te vinden was - op de muppet van Barr na - die dat document om Flynn niet verder te vervolgen wilde onderteken is ook al veelzeggend, zoals Speknek eerder al aangaf.
Het gaat evenmin om de Post: het gaat om het oordeel van een federale rechter. Niks interpretatie van een "gedrukt propagandakanaal".
[..]
Wat nou als. Wat nou als er maanmannetjes bestaan? Prachtige afleidingsmanoeuvre, zo kan ik het ook: maar stel nou even dat Trump, Powell ea. maar wat lullen en vooral hun eigen hachje willen redden.
Ik snap niet hoe jouw uiteenzetting van speculaties de zuivere motieven van Barr aantoont, of de artikelen waaruit het tegendeel blijkt kan weerleggen.
Open je ogen!!!1quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat je niet bereid was om eens van de mogelijkheid uit te gaan dat Flynn onschuldig was. Het is niet voor iedereen weggelegd om de zaak eens van een andere kant te kunnen bekijken. Zulk tweedimensionaal denken zie ik bij nogal wat andere users; al kom je met onweerlegbaar bewijs van iets, ze vertikken het om zich er eens in te verdiepen. Ik zie dan ook de goed ingelichte @:dellipder hele epistels tikken met opsommingen van feiten, screenshots uit officiele documenten en dan ook nog zijn eigen mening en vervolgens gaan de gutmenschen op hun high horse trollen over iets triviaals, in plaats van nu echt te lezen wat er staat en daar eens kritisch over na te denken. Want Orange Man is nu eenmaal Bad - einde discussie. Het heeft geen zin om met dat soort kortzichtige onverbeterbare betweters over dingen in discussie te gaan wanneer je zelf wel open minded bent.
Ik kijk naar de gegevens die beschikbaar zijn. Dat zou jij ook eens moeten doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat je niet bereid was om eens van de mogelijkheid uit te gaan dat Flynn onschuldig was.
De. Fucking. Ironie.quote:Het is niet voor iedereen weggelegd om de zaak eens van een andere kant te kunnen bekijken. Zulk tweedimensionaal denken zie ik bij nogal wat andere users; al kom je met onweerlegbaar bewijs van iets, ze vertikken het om zich er eens in te verdiepen.
Gutmenschen, high horse, trollen over iets triviaals, kortzichtige onverbeterlijke betweters. Toe maar. Als je nu eens met evenveel inhoud kwam als met verwijten dan konden we het nog eens ergens over hebben. Maar ik zie al dat je genoeg van Orange Man geleerd hebt wanneer het aankomt op "hoe om te gaan met al die vervelende mensen die allemaal nare maar daarom niet minder terechte kritiek uiten op de grote leider".quote:Ik zie dan ook de goed ingelichte @:dellipder hele epistels tikken met opsommingen van feiten, screenshots uit officiele documenten en dan ook nog zijn eigen mening en vervolgens gaan de gutmenschen op hun high horse trollen over iets triviaals, in plaats van nu echt te lezen wat er staat en daar eens kritisch over na te denken. Want Orange Man is nu eenmaal Bad - einde discussie. Het heeft geen zin om met dat soort kortzichtige onverbeterbare betweters over dingen in discussie te gaan wanneer je zelf wel open minded bent.
Dat heb je inderdaad goed gezien. Roep iets als Orange Man BAd en TDI en je hoeft niet meer in discussie met al die vervelende users die kritiek hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat je niet bereid was om eens van de mogelijkheid uit te gaan dat Flynn onschuldig was. Het is niet voor iedereen weggelegd om de zaak eens van een andere kant te kunnen bekijken. Zulk tweedimensionaal denken zie ik bij nogal wat andere users; al kom je met onweerlegbaar bewijs van iets, ze vertikken het om zich er eens in te verdiepen. Ik zie dan ook de goed ingelichte @:dellipder hele epistels tikken met opsommingen van feiten, screenshots uit officiele documenten en dan ook nog zijn eigen mening en vervolgens gaan de gutmenschen op hun high horse trollen over iets triviaals, in plaats van nu echt te lezen wat er staat en daar eens kritisch over na te denken. Want Orange Man is nu eenmaal Bad - einde discussie. Het heeft geen zin om met dat soort kortzichtige onverbeterbare betweters over dingen in discussie te gaan wanneer je zelf wel open minded bent.
De kwestie is helemaal niet het verdedigen van Donald Trump, omdat in deze materie -en in het geheel van Russia collusion- de Amerikaanse president volkomen inwisselbaar is. En wat betreft anderen overhalen heb ik allang geaccepteerd dat van alle mensen die overtuigd waren dat Trump een marionet was van Vladimir Putin, Micheal Avenatti en Stormy Daniels respectievelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
Dat er mensen zijn die nu nog tijd stoppen in het overtuigen van anderen dat Trump en zijn boevenbende he-le-maal niks fout hebben gedaan en dat het allemaal één groot democratisch complot is om De Grote Leider onderuit te schoffelen is werkelijk ongelofelijk.
De bochten waarin je je moet wringen om vooral jezelf voor de gek te houden...
Een paar onjuistheden, want Brandon van Grack, de openbaar aanklager in de Micheal Flynn zaak, is niet vervangen. EDMO-aanklager Jeff Jensen werd op 14 februari aangesteld om de onderzoeksstappen in de Flynn zaak te onderzoeken, nadat Flynn zijn schuldbekentenis in januari wilde intrekken over vermeende wangedrag in de vervolging. Dus een onafhankelijke aanklager werd aangesteld om de aantijgingen van de verdediging te onderzoeken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:35 schreef Isdatzo het volgende:
Barr is al jaren bezig om dat Mueller-rapport uit elkaar te trekken, door bijvoorbeeld de aanklager die ermee belast was te vervangen door z'n eigen muppet.
Daarom kun je niet vol blijven houden dat van Grack's terugtrekking expliciet te maken heeft met de Flynn-zaak of dat dit "een vervanging is van een muppet".twitter:Techno_Fog twitterde op donderdag 07-05-2020 om 19:41:51It's not just the Flynn case.
Van Grack is withdrawing as counsel for the Govt in other cases as well.
I wouldn't be surprised if that's it for Van Grack at the DOJ. https://t.co/tfBIrw8rxT reageer retweet
Iedereen mag overal zijn/haar mening over geven. Feit blijft dat Jeffrey Jensen vanaf februari toezicht hield op de zaak Flynn en dat dit resulteerde dat onderdrukte, ontlastend bewijsmateriaal geproduceerd werd. Timothy Shea gaf vervolgens de aanbeveling tot motion to dismiss with prejudice, die hij vervolgens indiende.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:09 schreef Isdatzo het volgende:
De timing is wel héél opmerkelijk, maar ik stelde dan ook niet dat van Grack's terugtrekking het gevolg was van de Flynn-zaak maar dat wie er daarna aangesteld werd een muppet van Barr is. Je kan hier een heel punt van maken, maar dit was slechts één van de aanwijzingen die erop duiden dat Barr er persoonlijk zijn missie van heeft gemaakt om het Mueller-rapport compleet te ontrafelen.
Hij steekt dat zelf ook niet onder stoelen of banken.
Iedere president/regering benoemt overal in de overheid en bij Justitie zoveel mogelijk gelijkgestemde geesten op belangrijke posities. Die mensen aan de top benoemen vervolgens weer gelijkgestemde zielen in de plekken onder hen op de ladder. Gedurende acht jaar Obama zijn daar dus trouwe volgers van de DNC benoemd, die Trump vervolgens erfde van Obama. Aangezien een nieuwe 'administration' een beperkt aantal kandidaten heeft geselecteerd voor zulke functies, zullen vele belangrijke functies tijdelijk nog bezet blijven worden door top- en middenmensen uit het andere politieke kamp. Trump kreeg dus Comey, Brennan, Clapper, McCabe en al die andere samenzweerders uit de Obamabtijd die hem in het begin van het presidentschap alleen maar hebben geprobeerd tegen te werken. En dan zijn er ook nog mensen uit het eigen kamp die Trump heimelijk tegenwerkten. Dat leidde tot de Muellerprobe en de impeachment. En nu nog wordt Trump door diens eigen overheid aan alle kanten tegengewerkt, bijvoorbeeld door huidig FBI-baas Wray, die toestaat dat allerlei documenten waarvan de president en de rechters zeggen dat ze moeten worden vrijgegeven, veel vertraging oplopen, van onder tot boven zwart gemaakt zijn of gewoon helemaal niet geleverd worden. Steeds blijkt bijvoorbeeld dat nog meer sms'jes van Peter Stzrok naar Lisa Page zijn, terwijl men dan steeds beweert ze echt allemaal aangeleverd te hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:44 schreef Isdatzo het volgende:
Ah ja, ik begrijp het al denk ik: het punt is dat het slechts de democratische powers that be zijn die vieze spelletjes spelen? Dat Trump en de zijnen daar de onschuldige slachtoffers van zijn is jammer, maar daar gaat het je niet om.
Het gaat eigenlijk niet om "vieze spelletjes spelen", want de materie waarin ik me verdiep is veel serieuzer dan een robbertje vechten tussen "links" en "rechts". En het is sowieso pertinent geen issue van Democrat versus Republican. Ik denk dat je ook moet begrijpen dat mijn focus niet zozeer ligt in het sentimentele aspect dat door wangedrag van Justitie, de FBI, de CIA, et cetera levens van onschuldigen zijn geruïneerd en burgerrechten zijn geschonden, maar dat ik wil begrijpen wat er precies gebeurd is. En dit leer ik door de feiten daarover uit bijvoorbeeld de officiële documenten en verklaringen die mensen geven te halen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:44 schreef Isdatzo het volgende:
Ah ja, ik begrijp het al denk ik: het punt is dat het slechts de democratische powers that be zijn die vieze spelletjes spelen? Dat Trump en de zijnen daar de onschuldige slachtoffers van zijn is jammer, maar daar gaat het je niet om.
twitter:aaronjmate twitterde op vrijdag 08-05-2020 om 03:39:15Interesting admission in Crowdstrike CEO Shaun Henry's testimony. Henry is asked when "the Russians" exfiltrated the data from DNC.
Henry: "We did not have concrete evidence that the data was exfiltrated from the DNC, but we have indicators that it was exfiltrated." 🤔 https://t.co/TyePqd6b5P reageer retweet
Bedankt voor je uitgebreide reactie(s), wat dat betreft een verademing in BNW. Ik heb nu geen tijd om al het materiaal waarnaar je refereert zelf door te spitten (ik zal er later naar kijken) en daarnaast mis ik een beetje hoe hieruit zou moeten volgen dat de zaak tegen Flynn inderdaad geen legitieme grondslag kent.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:55 schreef dellipder het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk niet om "vieze spelletjes spelen", want de materie waarin ik me verdiep is veel serieuzer dan een robbertje vechten tussen "links" en "rechts". En het is sowieso pertinent geen issue van Democrat versus Republican. Ik denk dat je ook moet begrijpen dat mijn focus niet zozeer ligt in het sentimentele aspect dat door wangedrag van Justitie, de FBI, de CIA, et cetera levens van onschuldigen zijn geruïneerd en burgerrechten zijn geschonden, maar dat ik wil begrijpen wat er precies gebeurd is. En dit leer ik door de feiten daarover uit bijvoorbeeld de officiële documenten en verklaringen die mensen geven te halen.
[ afbeelding ]
Extract uit het DoJ OIG-rapport, bladzijde XIII Executive Summary
Justice Department Believes It Should Have Ended Surveillance of Trump Adviser Earlier
Government tells court it lacked probable cause in last two of four eavesdropping applications for Carter Page
Twee van de vier FISA's tegen Carter Page zijn onrechtmatig gebleken. Met andere woorden heeft de FBI op zijn minst zes maanden illegaal burgerrechten van Carter Page geschonden, omdat er geen probable cause (meer) was om hem te surveilleren. FISA Title I is overigens two-hop. Niet alleen kan met deze autorisatie retrospectief en in de toekomst worden onderzocht, maar ook op dezelfde manier mensen onderzocht worden waarmee Page in contact komt. En mensen die in contact komen met die mensen.
[ afbeelding ]
Dit is een extract uit de opinion and order van rechter Rosemary Collyer. Wat hier staat is dat van de NSA-database (die alle communicatie, zoals telefoongesprekken, e-mails, sms-berichten, et cetera bewaart en indexeert) verzoeken om informatie te verzamelen in veband net (contra-inlichtingen)-onderzoeken in een half jaar tijd 85% daarvan niet volgens de normale werkwijzen deugden. En als je dit rapport leest (ik beveel het aan) dan kun je leren dat de overtredingen onder andere zijn gedaan door entiteiten buiten de overheid; privé of commerciële entiteiten.
Bron (Let op: directe download link)[ afbeelding ]twitter:aaronjmate twitterde op vrijdag 08-05-2020 om 03:39:15Interesting admission in Crowdstrike CEO Shaun Henry's testimony. Henry is asked when "the Russians" exfiltrated the data from DNC.
Henry: "We did not have concrete evidence that the data was exfiltrated from the DNC, but we have indicators that it was exfiltrated." 🤔 https://t.co/TyePqd6b5P reageer retweet
bron
Laat dus even inzinken dat Crowdstrike de enige partij is die bewijs van hack-activiteiten had kunnen vinden en de beide eigenaren, afzonderlijk van elkaar, beweren geen fysiek bewijs van een hack te hebben. Dit is de kern van de discussie dat de Trump-campagne had samengewerkt/samengespannen/gecoördineerd/collusion met de Russen om daarmee de uitslag van de verkiezingen te beïnvloeden. Op zijn minst is dit opmerkelijk.
Enkele rechtszaken die verband houden met de speculatie van een Russische hack en de bewering van Crowdstrike nog meer ondergraven, zijn onder andere Concord (de Russische trollfarm), waarvan de rechter stelde dat de regering niet bewezen had dat Concord gelinkt was aan de Russische regering (zaak is overigens geseponeerd) en de zaak Roger Stone waar de regering moest toegeven dat de FBI geen eindrapportage van Crowdstrike heeft gekregen. Met andere woorden de claim van de FBI dat de Russen de DNC-server hebben gehackt heeft zij niet gestaafd met eigen forensisch onderzoek maar overgenomen uit een ontwerp-rapport van Crowdstrike. Ik heb hierover eerder een uitgebreid bericht gemaakt die je hier kunt vinden.
Veel in deze discussie is politiek geladen, maar feiten zijn onpartijdig, eigenwijs en persistent. Iedereen kan overal een mening over hebben, maar dit neemt niet weg dat er zaken hebben plaatsgevonden (men kan deze lezen uit openbaar gemaakte overheidsdocumenten) die het media narratief ondergraven en/of die simpelweg laakbaar zijn.
Welnee, als je ziet wat de Trump-regering voor elkaar heeft gekregen dan klopt dit niet. Alleen Obamacare is niet gelukt. Verder heeft de Trump-regering de krijgsmacht een inmense injectie gegeven, er zijn talloze trade deals gesloten, de problemen met de grens met Mexico zijn aangepakt (inclusief muur), een belastingverlaging is ingevoerd, het vernietigen van ISIS, de Verenigde Staten zijn energie onafhankelijk, benoemen van federale rechters en twee Supreme Court rechters, het schrappen van tienduizenden bureaucratische regels, et cetera.quote:Op woensdag 13 mei 2020 14:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
En dan zijn er ook nog mensen uit het eigen kamp die Trump heimelijk tegenwerkten. Dat leidde tot de Muellerprobe en de impeachment.
.quote:En nu nog wordt Trump door diens eigen overheid aan alle kanten tegengewerkt, bijvoorbeeld door huidig FBI-baas Wray, die toestaat dat allerlei documenten waarvan de president en de rechters zeggen dat ze moeten worden vrijgegeven, veel vertraging oplopen, van onder tot boven zwart gemaakt zijn of gewoon helemaal niet geleverd worden
Dit heb ik in zojuist ingebracht in dit bericht.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
en daarnaast mis ik een beetje hoe hieruit zou moeten volgen dat de zaak tegen Flynn inderdaad geen legitieme grondslag kent.
Lol hoogst ongebruikelijk... Weet je wat ook hoogst ongebruikelijk is ?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Narratief? Alsjeblieft man, in de VS worden er nooit zaken geseponeerd wanneer een verdachte bekend heeft. Barr is al jaren bezig om dat Mueller-rapport uit elkaar te trekken, door bijvoorbeeld de aanklager die ermee belast was te vervangen door z'n eigen muppet. En diezelfde muppet (Shea dus) laat nu de zaak tegen Flynn vallen omdat er hoegenaamd geen legitieme grondslag was voor het verhoor, en dat daarom de uitspraken van Flynn niet van belang zouden zijn en het dus niet uitmaakt of ze waar of gelogen zijn.
Welnu, die argumenten lijken niet heel erg stand te houden: https://www.nytimes.com/2(...)r-michael-flynn.html (Let wel, mevrouw staat erom bekend vrij conservatief te zijn.)
Terug naar Barr, die eerder - hoogst ongebruikelijk - in scherpe bewoordingen is bekritiseerd door een federale rechter op zijn (onzuivere?) motieven inzake het Mueller-rapport: https://www.washingtonpos(...)42f7803a7_story.html
Onpartijdig uhum vast ja.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:23 schreef speknek het volgende:
Dat is een hoogst curieuze verdediging die, lijkt mij, totaal geen stand houdt. Dat ze geen interest in de zaak hebben is nou juist waarom het amici zijn, en geen partij in de zaak, amici curiae moeten nou juist onpartijdig zijn. Ze maakt dus eigenlijk hun argument voor ze.
Het is wellicht vreemd dat de groep zich zo opwerpt (edit: niet vreemd, ze geeft zelf aan dat al heel veel groepen zich eerder opgewerpt hebben), maar goed, het is nog altijd aan de rechtbank om ze wel of niet te horen, en Sullivan wil ze horen schijnbaar.
https://www.foxnews.com/o(...)to-interfere-in-casequote:The 16 former Watergate prosecutors who are now determined to insert themselves into the Flynn case just happen to be the same lawyers (minus one) who penned a joint op-ed in the Washington Post on October 10, 2019 headlined “We investigated the Watergate scandal. We believe Trump should be impeached.” Of course, we know how that turned out.
Woorden die Sullivan direct weer introk na een kort recessquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:38 schreef speknek het volgende: de rechter eerder al hardop vroeg of hij niet de doodstraf moest krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |