Die volg ik sowieso al!quote:
Nou dan ben je toch al begonnenquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:19 schreef Momo het volgende:
Trouwens meer geluisterd van Roxen(Roemenie) en Victoria(Bulgarije), dat zijn artiesten die ik blijf volgen.
quote:
Mooi om te zien dat die liedjes toch ook waardering krijgenquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:19 schreef Greys het volgende:
In zo'n overzichtje valt het me wel op dat ik Estland eigenlijk best een leuk lied vind.
Ik had het meer over 8 uur achter elkaar podcasts beluisterenquote:
Oja dat doe ik meestal ook niet zo extreem hoorquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had het meer over 8 uur achter elkaar podcasts beluisteren
Ik vond Denemarken vorig jaar ook echt verschrikkelijk. Dat was echt goedkope stembait.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:20 schreef Em31 het volgende:
Denemarken haalt voor mijn gevoel altijd met van die simpele nummers toch de finale.
Ja deze was ook gewoon wel catchyquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:20 schreef Em31 het volgende:
Denemarken haalt voor mijn gevoel altijd met van die simpele nummers toch de finale.
Zou zomaar kunnen kloppenquote:
Vaak van die simpele huppelnummertjes ja, maar vaak slaan ze toch wel de plank goed vind ik. Alleen vorig jaar vond ik echt overgewaardeerdquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:20 schreef Em31 het volgende:
O ik moest even nadenken, maar o mijn god jaquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond Denemarken vorig jaar ook echt verschrikkelijk. Dat was echt goedkope stembait.
Hoeveel dan?quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:21 schreef Greys het volgende:
Er kijk wel echt weinig mensen zeg, had wel meer verwacht.
De organisatie is marketing technisch niet echt handig geloof ikquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:21 schreef Greys het volgende:
Er kijk wel echt weinig mensen zeg, had wel meer verwacht.
Slecht niet, maar wel echt jammer als je weet wat het had kunnen zijnquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:21 schreef Fred_B het volgende:
Portugal is zo slecht, en dan te bedenken dat ze Passe-Partout konden hebben
Jaquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:21 schreef Meke het volgende:
[..]
O ik moest even nadenken, maar o mijn god jaDat was echt erg
Op FOK! of algemeen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:21 schreef Greys het volgende:
Er kijk wel echt weinig mensen zeg, had wel meer verwacht.(Niet hier maar in totaal).
Zou het toch te veel zijn, qua allemaal georganiseerde dingen?
Dat is wel jammer, met alles wat erin is gestoptquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:21 schreef Greys het volgende:
Er kijk wel echt weinig mensen zeg, had wel meer verwacht.(Niet hier maar in totaal).
Zou het toch te veel zijn, qua allemaal georganiseerde dingen?
Die hebben de finale gehaald vanwege dat jury punten gedoequote:Op donderdag 7 mei 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vaak van die simpele huppelnummertjes ja, maar vaak slaan ze toch wel de plank goed vind ik. Alleen vorig jaar vond ik echt overgewaardeerd
quote:
Dat wás het bij mij, maar vind de revamp toch wel geslaagd. Is toen een aantal plekjes gestegenquote:
Wat een zaterdag was datquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Slecht niet, maar wel echt jammer als je weet wat het had kunnen zijn
Nou, ZIJ had vooral een tandarts nodigquote:
Het is toch gewoon een kleurloze melodie? (Zeker in vergelijking natuurlijk)quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Slecht niet, maar wel echt jammer als je weet wat het had kunnen zijn
Ik ben er 1 vanquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Er kijken 870 mensen nu op YouTube. Valt me best tegen.
En een psychiater want met zo'n liedje moet het wel zo zijn dat je moordneigingen hebt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, ZIJ had vooral een tandarts nodig
Jaquote:
Oh wacht, een deel kijkt op Facebook ook wellicht. Maar dan nog.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]Dat lijkt me veel te weinig eigenlijk. Zitten veel mensen op streams met commentaar in eigen taal misschien?
Ja, kan er wel heerlijk nostalgisch om lachen nuquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een zaterdag was datalles ging mis, heerlijk
Of weer inhaken voor de finale?quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Van de week rond 1300, maar misschien hadden mensen wat anders verwacht?
Haha zo verschrikkelijkquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
JaOok dat al die andere talen langskwamen
![]()
![]()
Oh ja veel favorieten gingen onderuitquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een zaterdag was datalles ging mis, heerlijk
Hiiiiiiiiiquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En een psychiater want met zo'n liedje moet het wel zo zijn dat je moordneigingen hebt.
Da's waar! Ach ja, zolang de mensen die wel kijken maar lol hebbenquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht, een deel kijkt op Facebook ook wellicht. Maar dan nog.![]()
Maar moet zeggen dat met Eurovision Home Concerts, Eurovision Again, Eurojury, dit en andere dingen het soms wel wat veel is.
Liebe ist für alle da!quote:
Ja vind ik ook niet zoveelquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Er kijken 870 mensen nu op YouTube. Valt me best tegen.
Denk dat mensen hadden gehoopt op de hele liedjes.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Van de week rond 1300, maar misschien hadden mensen wat anders verwacht?
Ja dat vind ik ook wel. Eurojury is wel heel erg zelfde concept.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar moet zeggen dat met Eurovision Home Concerts, Eurovision Again, Eurojury, dit en andere dingen het soms wel wat veel is.
Met simracen kijken is soms ook teveel. Dan zijn 3 races te gelijk bezig.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het van de officiële organisatie uitgaat, spreekt het al snel meer aan natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:24 schreef Momo het volgende:
Ik zag Home Concerts uiteindelijk wel 150.000 kijkers had met upload. (dan moet je uiteindelijk 70% van de hele uitzending hebben gezien om mee te tellen als kijker)
Ik vond het een beetje gemeen om te zeggen, maar stiekem denk ik dit ookquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En een psychiater want met zo'n liedje moet het wel zo zijn dat je moordneigingen hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat mensen hadden gehoopt op de hele liedjes.
Was een mooie tweet van destijdsquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje gemeen om te zeggen, maar stiekem denk ik dit ook
Hahaha prachtig beeldquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was een mooie tweet van destijdsEen still dat ze creepy in de camera kijkt en dan een tekst als "Love is forever, sings Leonora. As she pushes yet another boy in her basement"
Dat zal het ook wel zijn ja!quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het van de officiële organisatie uitgaat, spreekt het al snel meer aan natuurlijk.
Het zijn er zeker veelquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ook nog leuker zijn dan afgelopen dinsdag, dat is natuurlijk enorm afleidend.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:26 schreef Momazie het volgende:
Dit is indd wel de mindere halve finale.
Kan ook minder goed mijn aandacht erbij houden.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was een mooie tweet van destijdsEen still dat ze creepy in de camera kijkt en dan een tekst als "Love is forever, sings Leonora. As she pushes yet another boy in her basement"
Hahaquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ook nog leuker zijn dan afgelopen dinsdag, dat is natuurlijk enorm afleidend.
En komt het eerder in de aangeraden video'squote:Op donderdag 7 mei 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het van de officiële organisatie uitgaat, spreekt het al snel meer aan natuurlijk.
Is dit een verkapt compliment?quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ook nog leuker zijn dan afgelopen dinsdag, dat is natuurlijk enorm afleidend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |