Hahaha prachtig beeldquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was een mooie tweet van destijdsEen still dat ze creepy in de camera kijkt en dan een tekst als "Love is forever, sings Leonora. As she pushes yet another boy in her basement"
Dat zal het ook wel zijn ja!quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het van de officiële organisatie uitgaat, spreekt het al snel meer aan natuurlijk.
Het zijn er zeker veelquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht, een deel kijkt op Facebook ook wellicht. Maar dan nog.![]()
Maar moet zeggen dat met Eurovision Home Concerts, Eurovision Again, Eurojury, dit en andere dingen het soms wel wat veel is.
Ik denk dat wij ook nog leuker zijn dan afgelopen dinsdag, dat is natuurlijk enorm afleidend.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:26 schreef Momazie het volgende:
Dit is indd wel de mindere halve finale.
Kan ook minder goed mijn aandacht erbij houden.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was een mooie tweet van destijdsEen still dat ze creepy in de camera kijkt en dan een tekst als "Love is forever, sings Leonora. As she pushes yet another boy in her basement"
Hahaquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ook nog leuker zijn dan afgelopen dinsdag, dat is natuurlijk enorm afleidend.
En komt het eerder in de aangeraden video'squote:Op donderdag 7 mei 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het van de officiële organisatie uitgaat, spreekt het al snel meer aan natuurlijk.
Is dit een verkapt compliment?quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ook nog leuker zijn dan afgelopen dinsdag, dat is natuurlijk enorm afleidend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |