Ja precies!quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dat zeker
Nou heb ik jullie wel m'n uitzicht laten zien in video maar dat kan natuurlijk op het raam geplakt zijn
quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies!
Stranita blijkt ook helemaal niet uit Colombia te komen, maar uit Coevorden
Preciesquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]En het was helemaal geen vliegtuig die dag om thuis te komen maar gewoon buslijn 308
Kan toch niet slapenquote:
*PROEST*quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies!
Stranita blijkt ook helemaal niet uit Colombia te komen, maar uit Coevorden
Dat zou wat zijn, dat ik me zó schaam voor Lelystad dat ik in eerste instantie alleen toegeef dat ik in Almere woonquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*PROEST*
En dan komt Strani stiekem gewoon zelf uit Lelystad
Lastig voetjevrijen zo!quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto heeft ook wel wat, een 1,5 m diner.
Ik zag al wat tekenen dat er gewoon een green screen achter zitquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dat zeker
Nou heb ik jullie wel m'n uitzicht laten zien in video maar dat kan natuurlijk op het raam geplakt zijn
Zat Twitter door te ploegen en likete iets van jou en toen was het van 'ja shit'quote:
Almere is wel bekenderquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, dat ik me zó schaam voor Lelystad dat ik in eerste instantie alleen toegeef dat ik in Almere woon
There's no escaping! Ik haal je terug, of het nou hier is, op Twitter of elders!quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zat Twitter door te ploegen en likete iets van jou en toen was het van 'ja shit'
Dit deed ik vooral zelfquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
There's no escaping! Ik haal je terug, of het nou hier is, op Twitter of elders!
Ja maar ja die tweet was ook onweerstaanbaar goed natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit deed ik vooral zelfHad beter moeten weten
Hmm ja da's waar!quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Almere is wel bekenderDus kun je al sneller een andere bekende aanwijzen van "zie je wel! er zijn meer toffe mensen hier!"
twitter:op1npo twitterde op donderdag 07-05-2020 om 23:35:10Sportschooleigenaar @ArieBoomsma: "Sportscholen horen een voortrekkersrol te spelen in het opbouwen van de weerstand van de bevolking." Minister Eric Wiebes is teleurgesteld in de beslissing om de sportscholen dicht te houden, want “er waren prima protocollen aangeleverd." https://t.co/SZ13Flpm0I reageer retweet
Zelfvleierquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ja die tweet was ook onweerstaanbaar goed natuurlijk
Ik zit vol goede ideeën, zolang ze er even worden uitgepeurdquote:
Kom je zoveel tekort joh stakker? Ik heb begrepen dat Anja ergens bij jou ronddwaaltquote:
Ik weet zelf niet eens waar Anja is! Dat moet ik nog beslissen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom je zoveel tekort joh stakker? Ik heb begrepen dat Anja ergens bij jou ronddwaalt
Ga daar straks maar lekker over dromen danquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet eens waar Anja is! Dat moet ik nog beslissen.
Green screen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dat zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |