abonnement Unibet Coolblue
pi_192964135



Seizoen 4
In DREAM SCHOOL proberen bekende Nederlanders schoolverlaters opnieuw te inspireren om zichzelf te ontwikkelen. De jongeren die centraal staan zijn tussen de 16 en 23 jaar en stuk voor stuk vastgelopen in het reguliere schoolsysteem. Midden in de bosrijke omgeving van Hilversum ligt een klooster dat voor drie weken is omgetoverd tot de DREAM SCHOOL van kickbokser Lucia Rijker en rector Eric van 't Zelfde. Hun droom is dat het de docenten van DREAM SCHOOL wél lukt om door te dringen tot de drop outs.
https://www.ntr.nl/DREAM-SCHOOL/229

De Deelnemers

Elke dinsdagavond op NPO3 om 20.25.

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:29:41 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_192964139
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:28 schreef PiraatPiet het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, die was ik alweer vergeten.

Ben er bij deze groep bij een aantal echt benieuwd naar hoe het zal gaan doordringen. Voor mij is dit echt de meest vervelende groep in Dreamschool ooit.
Ik vond die irritante trans echt het kutste
Laffe huichelaar
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 5 mei 2020 @ 21:30:38 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_192964164
Emma was toch A-merk? Waarom dan Basic multi-vitamine
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192964168
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Deze gast heeft in al zijn lessen alleen maar onvrede veroorzaakt en geen enkele vooruitgang geboekt. Die had net zo goed niet kunnen komen
Hij heeft zich hier niet op voorbereid, waarschijnlijk had hij een compleet andere les in gedachten.

Dat zag je bij van rossum ook.
speak only if it improves the silence.
pi_192964173
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:28 schreef PiraatPiet het volgende: [..] Klopt inderdaad, die was ik alweer vergeten. Ben er bij deze groep bij een aantal echt benieuwd naar hoe het zal gaan doordringen. Voor mij is dit echt de meest vervelende groep in Dreamschool ooit.
Ja hele negatieve luie groep waarvan veel te verwend zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192964205
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]

Ja hele negatieve luie groep waarvan veel te verwend zijn.
De echte spiegel is nu pas. Wat dat betreft heeft sylvanna simons dreamschool samengevat in 1 opdracht, al was de uitvoering beroerd.
speak only if it improves the silence.
pi_192964249
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:32 schreef TjjWester het volgende:

[..]

De echte spiegel is nu pas. Wat dat betreft heeft sylvanna simons dreamschool samengevat in 1 opdracht, al was de uitvoering beroerd.
Hoe bedoel je dat precies?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192964280
Kan iemand dat topic over beperkte daten even kicken :@

@Chia
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192964338
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat precies?
Dat de meeste progressie pas word geboekt als ze een spiegel krijgen voorgehouden, de uitzendingen.

Bij de afgelopen reunie zeiden ook vele dat het kwartje pas definitief was gevallen toen ze hun zelf terugzagen op tv. Dan zie je pas je eigen gedrag, maniertjes en lessen in een derde persoon.
speak only if it improves the silence.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 5 mei 2020 @ 21:38:09 #10
319979 Fok-it
All is well
pi_192964363
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:28 schreef PiraatPiet het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, die was ik alweer vergeten.

Ben er bij deze groep bij een aantal echt benieuwd naar hoe het zal gaan doordringen. Voor mij is dit echt de meest vervelende groep in Dreamschool ooit.
Eens. En ik denk dat Lucia en vooral Erik dat ook vinden.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192964371
OMG die Emma doet me echt denken aan de intigrant bij Asterix!
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:45:10 #12
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_192964515
Wat een kutwijf die Emma. Zijn trouwens ook een aantal anderen die nooit in beeld komen, die wat alternatieve meisjes bijvoorbeeld. Wat een vervelende groep trouwens, mislukt zijn ze wel ja, vooral vanwege die respectloze houding naar anderen. Niets van wat die kinderen hebben gepresteerd rechtvaardigd dit gedrag.

[ Bericht 17% gewijzigd door Revanches op 05-05-2020 22:39:43 ]
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_192967359
Die kinderen hebben 1 op 1 serieus intense therapie nodig, niet met z'n 15en elkaar in de weg staan.

Ik vind Philip Huff juist goed. Hij geeft ruimte, maar laat zich ook niet kleineren door die etters. Het is totaal niet hetzelfde als hoe Van Rossem het deed.
  PR en moderator woensdag 6 mei 2020 @ 01:52:34 #14
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192967510
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:30 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Hij heeft zich hier niet op voorbereid, waarschijnlijk had hij een compleet andere les in gedachten.

Dat zag je bij van rossum ook.
Ik zou dan zeggen filter die groep gelijk en laat alle mensen die er geen zin in hebben lekker wat anders doen buiten het lokaal. Ze zitten daar voor zichzelf, graag of niet. Kan die les tenminste verder gaan zoals 'ie geplanned had voor de mensen die daar wél zitten om wat met zichzelf te doen. Want die zijn nou ook de sjaak dat hun les verneukt wordt door de mensen die dat niet doen, en door die gast die daar veel te lang op blijft hangen en z'n eigen les daarmee ook ontspoort.

Disrespectvolle kutgroep for the most part iig.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192969771
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 01:52 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik zou dan zeggen filter die groep gelijk en laat alle mensen die er geen zin in hebben lekker wat anders doen buiten het lokaal. Ze zitten daar voor zichzelf, graag of niet. Kan die les tenminste verder gaan zoals 'ie geplanned had voor de mensen die daar wél zitten om wat met zichzelf te doen. Want die zijn nou ook de sjaak dat hun les verneukt wordt door de mensen die dat niet doen, en door die gast die daar veel te lang op blijft hangen en z'n eigen les daarmee ook ontspoort.

Disrespectvolle kutgroep for the most part iig.
Daar is dreamschool nooit voor bedoeld.

Dreamschool draait niet om een groep wel gemotiveerde nette respectvolle kinderen die een snuffelstage krijgen maar om een groep die het volledig verpest heeft en weer op de rails geholpen moet worden.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:58:34 #16
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_192970432
Verschil met andere jaren us volgens mij ook dat er dit jaar meer havo/vwo dropouts in de groep zit t en die verbaal vaardig zijn en met taligheid hun eigen 'falen' rechtpraten.

Denk wel dat die schrijver gewend is om voor een bepaald publiek te spreken en dar hier nogal tegenvalt. Wat dat betreft doet hij wel een maartenvanrossumpje. Schrijver confronteert ze wel met hun gedrag.

Leerlingen of betergezegd deelnemers zijn zich wel meer bewust van impact op socialmedia, kijl naar een jesse die overal zijn accountnaam op kalkt of een Sana die telkens contact met de camera zoekt.
De mensen zijn gek geworden
  woensdag 6 mei 2020 @ 11:58:34 #17
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_192971834
Zou wel mooi zijn als Eric doorpakt _O_

(gaat niet gebeuren, maar toch)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 6 mei 2020 @ 15:37:55 #18
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_192974901
Misschien moet je eerst eens een set basisregels gaan hanteren.

Jassen aan de kapstok, capuchon van je hoofd af en geen tassen met vreten mee de les in. Daar begint het al mee.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  PR en moderator woensdag 6 mei 2020 @ 15:57:33 #19
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192975211
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:37 schreef fathank het volgende:
Misschien moet je eerst eens een set basisregels gaan hanteren.

Jassen aan de kapstok, capuchon van je hoofd af en geen tassen met vreten mee de les in. Daar begint het al mee.
Dat hebben ze eerst geprobeerd, dat soort regeltjes, en dan ben je alleen maar politieagentje aan het spelen ipv hulpverlener. Mede daardoor noemen ze het nu 'bouwstenen' ipv regels.
Dat die kinders zich niet aan hun eigen bouwstenen houden hebben ze alleen zichzelf mee.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 6 mei 2020 @ 16:21:22 #20
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_192975654
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:57 schreef Moira het volgende:

[..]

Dat hebben ze eerst geprobeerd, dat soort regeltjes, en dan ben je alleen maar politieagentje aan het spelen ipv hulpverlener. Mede daardoor noemen ze het nu 'bouwstenen' ipv regels.
Dat die kinders zich niet aan hun eigen bouwstenen houden hebben ze alleen zichzelf mee.
Er zal wel iemand voor gestudeerd hebben..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_192976089
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:37 schreef fathank het volgende:
Misschien moet je eerst eens een set basisregels gaan hanteren.

Jassen aan de kapstok, capuchon van je hoofd af en geen tassen met vreten mee de les in. Daar begint het al mee.
Dan moet je naar een andere locatie. Jassen uit, dekens weg en mutsen af is in het klooster echt geen optie.
speak only if it improves the silence.
pi_192980109
Ik snap de frustraties wel van de groep bij die Philip. Geeft 3 saaie colleges over boekengelul... En dan verbaast zijn over zo'n reactie van deze sjappies! Hoewel die Emma wel veel te ver gaat mrja is ook een borderliner he :')!
  woensdag 6 mei 2020 @ 20:01:29 #23
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192980849
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef Beursaap het volgende:
Ik snap de frustraties wel van de groep bij die Philip. Geeft 3 saaie colleges over boekengelul... En dan verbaast zijn over zo'n reactie van deze sjappies! Hoewel die Emma wel veel te ver gaat mrja is ook een borderliner he :')!
Dat 'boekengelul' vinden sommige mensen wel behoorlijk interessant. Maar mensen met het intellect van een pinda niet natuurlijk.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_192980915
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 20:01 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dat 'boekengelul' vinden sommige mensen wel behoorlijk interessant. Maar mensen met het intellect van een pinda niet natuurlijk.
En uit de gesprekken die op gang kwamen bleken de leerlingen het an sich ook wel interessant te vinden.
pi_192980944
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:07 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Daar is dreamschool nooit voor bedoeld.

Dreamschool draait niet om een groep wel gemotiveerde nette respectvolle kinderen die een snuffelstage krijgen maar om een groep die het volledig verpest heeft en weer op de rails geholpen moet worden.
Soms kan je beter accepteren dan sommigen hun hele leven in een uitkering blijven zitten.
Ze hebben niks aan het programma en kosten resources die anders besteed hadden kunnen worden aan die paar waar je wel wat mee kan, maar nu worden ondergesneeuwd
  woensdag 6 mei 2020 @ 20:10:39 #26
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192981088
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 20:04 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Soms kan je beter accepteren dan sommigen hun hele leven in een uitkering blijven zitten.
Ze hebben niks aan het programma en kosten resources die anders besteed hadden kunnen worden aan die paar waar je wel wat mee kan, maar nu worden ondergesneeuwd
Uh sorry hoor? Je mag al blij zijn dat ze gewoon gekomen zijn. Normaal zouden ze sowieso al niet komen dus wat zeur je nu

/s
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_192982466
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 6 mei 2020 @ 21:11:12 #29
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_192982579
- verkeerde topic
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_192983033
Er zitten een aantal hele slimme etters tussen, en die hebben veel invloed op de rest volgens mij.
Erik pakte ook niet echt door toen het met die leerling (Quino?) over muziek en de creatitiveit ging. Teksten zijn een groot onderdeel van muziek en ook creativiteit.
Maar het is een hele moeilijke groep dit jaar, en jammer voor de leerlingen dat de groep niet echt gebroken is om tot de individuen door te dringen, vooral heel jammer voor een meid als Arskaya.
  PR en moderator woensdag 6 mei 2020 @ 22:40:19 #31
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192984715
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Er zitten een aantal hele slimme etters tussen, en die hebben veel invloed op de rest volgens mij.
Erik pakte ook niet echt door toen het met die leerling (Quino?) over muziek en de creatitiveit ging. Teksten zijn een groot onderdeel van muziek en ook creativiteit.
Maar het is een hele moeilijke groep dit jaar, en jammer voor de leerlingen dat de groep niet echt gebroken is om tot de individuen door te dringen, vooral heel jammer voor een meid als Arskaya.
Yves was dat, met z'n puberkop. Hij zei ook dat 'ie die les van die kunstenares wel leuk vond en vervolgens toen die er weer was gaat 'ie stoer doen met z'n 'bro's' en halverwege de les aftaaien.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192985412
Waarom gaan Lucia en Erik niet in gesprek met Jelle? Ze praten nu al 3 afleveringen achter zijn rug negatief over hem zonder dat ze hem hierop aanspreken.
/
pi_193062165
Eric wilt de situatie beheersen en stuurt zichzelf weg ipv de jongeren....... :P :P :P
speak only if it improves the silence.
pi_193068965
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 21:29 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vond die irritante trans echt het kutste
Jade bedoel je? Och, daar kan je nog tien van in een klas hebben, als de les maar ‘s ochtends is. Je moet alleen geen hij-zij-discussie krijgen.
Dit vierde seizoen maakt zelfs de kijker overspannen.
pi_193069107
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 23:15 schreef Nectaro22 het volgende:
Waarom gaan Lucia en Erik niet in gesprek met Jelle? Ze praten nu al 3 afleveringen achter zijn rug negatief over hem zonder dat ze hem hierop aanspreken.
Ja snap ik ook niet maar mss te druk met mongolen emma.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193069170
Oh die transgender was ik vergeten. :o


Ze zouden eens een dreamschool moeten doen met alleen maar figuren als zij en joelle en emma. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 11 mei 2020 @ 19:07:33 #37
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193069828
Tamar blijft een van mijn favorieten hoor _O_ Zo'n type had deze groep goed kunnen gebruiken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193080772
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:58 schreef Da hopman het volgende:
Verschil met andere jaren us volgens mij ook dat er dit jaar meer havo/vwo dropouts in de groep zit t en die verbaal vaardig zijn en met taligheid hun eigen 'falen' rechtpraten.

Denk wel dat die schrijver gewend is om voor een bepaald publiek te spreken en dar hier nogal tegenvalt. Wat dat betreft doet hij wel een maartenvanrossumpje. Schrijver confronteert ze wel met hun gedrag.

Leerlingen of betergezegd deelnemers zijn zich wel meer bewust van impact op socialmedia, kijl naar een jesse die overal zijn accountnaam op kalkt of een Sana die telkens contact met de camera zoekt.
Ik heb ook het idee dat deze softie aanpak van 'bepaal je eigen regels maar het is toch jou eigen leven' niet goed werkt voor deze groep. Snap dat ze een aantal bouwstenen hebben voor zichzelf maar als school zijnde mogen ze toch ook een aantal vaste huisregels hebben? Dan bedoel ik gewoon standaard dingen als jas op kapstok, geen snoep eten in de klas, respectvol naar leraar, etc.

Ik vond Lucia leuker toen ze nog erop los schreeuwde in plaats van dat zachtaardig gesmiespel in iedereens oor.
/
pi_193083427
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:53 schreef Nectaro22 het volgende:

[..]

Ik heb ook het idee dat deze softie aanpak van 'bepaal je eigen regels maar het is toch jou eigen leven' niet goed werkt voor deze groep. Snap dat ze een aantal bouwstenen hebben voor zichzelf maar als school zijnde mogen ze toch ook een aantal vaste huisregels hebben? Dan bedoel ik gewoon standaard dingen als jas op kapstok, geen snoep eten in de klas, respectvol naar leraar, etc.

Ik vond Lucia leuker toen ze nog erop los schreeuwde in plaats van dat zachtaardig gesmiespel in iedereens oor.
Dat hebben ze in seizoen 1 of 2 geprobeerd en leverde constant discussie op over de regels, de jongeren graven zich in tegen de regels ipv hun echte problemen aan te pakken.

Daarnaast kun je wel 3 weken regels afdwingen maar dat heeft weinig zin als ze dat niet uit vrije wil doen, even los van het feit dat bepaalde dingen zoals jassen, dekens en mutsen gewoon voortkomt uit de locatie.
speak only if it improves the silence.
pi_193083450
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 18:06 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Jade bedoel je? Och, daar kan je nog tien van in een klas hebben, als de les maar ‘s ochtends is. Je moet alleen geen hij-zij-discussie krijgen.
Dit vierde seizoen maakt zelfs de kijker overspannen.
Jade is het jaar erna verslaafd geweest aan ghb volgens haar facebook. Of dat nu het gewenste resultaat was mag je zelf invullen.


quote:
Jade-Faye Jones
Ik snap je punt heb zelf meegedaan aan seizoen 2.
Maar dit laten ze expres gebeuren omdat je dit later op tv terug ziet en dan de klap van zelf reflectie krijgt hoe jezelf ziet gedragen.
Die klap veranderd je het meest.
X jade

je krijgt een jaar traject. Alleen moet je er wel wat voor doen.
Als je bijvoorbeeld kanker hebt word je behandeld maar je moet wel zelf voor je chemo naar het ziekenhuis. Dit klinkt als een super harde vergelijkingen neem mij niet kwalijk
Maar als die mensen die geklaagd hadden over na traject ja wat denk jezelf dat ze aan je deur komen met aanbiedingen en je kan kiezen wat je leuk vind.
Nee simpel genoeg ware mensen te lui vroegen geen hulp achteraf boos
Ik heb zelf gekozen het na traject niet helemaal te volgen ik ben na dreamschool heel hard op mijn bek gegaan aan ghb verslaafd geraakt maar dat heeft mij in laten zien laatste kans
Nu inmiddels alweer 1 jaar clean en alles op orde



[ Bericht 41% gewijzigd door TjjWester op 12-05-2020 15:26:07 ]
speak only if it improves the silence.
pi_193084838
Ik ben toch wel benieuwd naar wat er vanavond met Emma gaat gebeuren. Haar gedrag van de vorige aflevering werkt destructief voor de andere deelnemers.
pi_193084899
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 16:19 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar wat er vanavond met Emma gaat gebeuren. Haar gedrag van de vorige aflevering werkt destructief voor de andere deelnemers.
Anouk is meer aan de beurt als ik de promos zie.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 16:30:13 #43
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193085027
Heb de laatste week alle afgelopen seizoenen gekeken. Wat me toch steeds opvalt, is hoe lastiger de leerling is, hoe meer tijd en moeite erin wordt gestoken. Ze krijgen stages en baantjes aangeboden, meer aandacht, meer begeleiding, etc. Best vreemd eigenlijk dat er een klimaat ontstaat, ook buiten Dream School, waarin de mensen die het minst de kans verdienen, de meeste kansen krijgen. Hoeveel jonge koks in opleiding die wel gemotiveerd zijn zouden een moord plegen om in een Michelinrestaurant aan de slag te kunnen? Die kans krijgen ze wellicht niet, maar een zooitje blowende probleemjongeren mogen zo aanschuiven.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193085151
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 16:30 schreef Quotidien het volgende:
Heb de laatste week alle afgelopen seizoenen gekeken. Wat me toch steeds opvalt, is hoe lastiger de leerling is, hoe meer tijd en moeite erin wordt gestoken. Ze krijgen stages en baantjes aangeboden, meer aandacht, meer begeleiding, etc. Best vreemd eigenlijk dat er een klimaat ontstaat, ook buiten Dream School, waarin de mensen die het minst de kans verdienen, de meeste kansen krijgen. Hoeveel jonge koks in opleiding die wel gemotiveerd zijn zouden een moord plegen om in een Michelinrestaurant aan de slag te kunnen? Die kans krijgen ze wellicht niet, maar een zooitje blowende probleemjongeren mogen zo aanschuiven.
Wat gebeurt er als je die gasten geen aandacht geeft?? Deze hebben allemaal echte persoonlijke aandacht nodig. Veeal is het gebrek daaraan 1 van de redenen voor hun situatie.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 16:47:48 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193085358
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 16:30 schreef Quotidien het volgende:
Hoeveel jonge koks in opleiding die wel gemotiveerd zijn zouden een moord plegen om in een Michelinrestaurant aan de slag te kunnen?
Als je de goede opleiding volgt, daar heb je zelf invloed op, kom je daar over het algemeen vrij makkelijk tussen hoor. Hoe kom je erbij dat dat een haast onmogelijke taak is?
Laffe huichelaar
  dinsdag 12 mei 2020 @ 16:50:25 #46
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193085400
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 16:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je de goede opleiding volgt, daar heb je zelf invloed op, kom je daar over het algemeen vrij makkelijk tussen hoor. Hoe kom je erbij dat dat een haast onmogelijke taak is?
Lijkt me dat je niet zomaar een plekje krijgt bij zo'n Michelinrestaurant, toch? En zeker niet als je het type leerling bent dat blowend op school zit en stoelen naar een docent gooit.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193085796
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 16:50 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Lijkt me dat je niet zomaar een plekje krijgt bij zo'n Michelinrestaurant, toch? En zeker niet als je het type leerling bent dat blowend op school zit en stoelen naar een docent gooit.
Juvat legt vanavond heel mooi uit dat je verleden of je heden(ontsporing) geen reden is om geen toekomst te willen hebben.

Dat geld ook voor de maatschappij je verleden of heden is geen reden om nooit meer een toekomst te mogen hebben.

Onder al deze kinderen schuilen mooie mensen maar je moet het wel afpellen, van alle kinderen kun je mooie bijzondere momenten laten zien. Het zit erin.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 17:33:55 #48
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193086131
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 16:50 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Lijkt me dat je niet zomaar een plekje krijgt bij zo'n Michelinrestaurant, toch? En zeker niet als je het type leerling bent dat blowend op school zit en stoelen naar een docent gooit.
Als je een gemotiveerde leerling bent die ervoor wil gaan, krijg je best makkelijk een stageplek bij een sterrenrestaurant hoor. Anders dan wat jij stelt. Veel koksleerlingen zitten daar alleen niet op te wachten. Wanneer dat wel je ambitie is, en je bent zoals jij stelt een gemotiveerde leerling die er een moord voor zou doen, kom je r gewoon makkelijk tussen.

Blowende leerlingen die probleemgedrag vertonen komen in geen enkel restaurant makkelijk aan de bak. En leerlingen die deze kans krijgen en op hun stage hetzelfde probleemgedrag vertonen, of ze van Dream School komen of van een normale school, staan binnen 3 weken een beetje bordjes af te wassen en als zelfs dat niks is kunnen ze helemaal vertrekken.

Feit is dat je in de horeca minder makkelijk op je probleemgedrag op school afgerekend wordt omdat je daar in de keuken vaak niks van terug ziet. De structuur en hiërarchie in een professionele keuken is duidelijk en daar kom je met dat gedrag gewoon niet weg. Veel problematische scholieren kunnen in zo'n omgeving juist opbloeien.

Maar in je stelling kwam naar voren hoe oneerlijk het wel niet is dat gemotiveerde koks een moord zouden doen voor zo'n kans terwijl een probleemjongere er via dream school moeiteloos tussen komt. Dat berust dus niet op de waarheid, want die stageplaatsen zijn er zat, gemotiveerde leerlingen komen gewoon aan een stageplaats in sterrenzaken als ze daarvoor willen gaan
Laffe huichelaar
  dinsdag 12 mei 2020 @ 17:48:23 #49
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193086438
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 17:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

gemotiveerde leerlingen komen gewoon aan een stageplaats in sterrenzaken als ze daarvoor willen gaan
Als je dit zelf maar gelooft ^O^

Even solliciteren naar een stageplek in mijn studiegebied waar ik moet concurreren met honderden mensen die ontzettend veel kwaliteiten hebben. Ik kom er toch zo tussen volgens jou.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193086473
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 17:48 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Als je dit zelf maar gelooft ^O^

Even solliciteren naar een stageplek in mijn studiegebied waar ik moet concurreren met honderden mensen die ontzettend veel kwaliteiten hebben. Ik kom er toch zo tussen volgens jou.
Uiteraard komt je er niet zomaar tussen en zullen vele worden afgewezen. Maar stellen dat het quasi onmogelijk is gaat wel heel ver.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 17:51:42 #51
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193086516
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 17:49 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Uiteraard komt je er niet zomaar tussen en zullen vele worden afgewezen. Maar stellen dat het quasi onmogelijk is gaat wel heel ver.
Ok, het is niet onmogelijk. Maar blowend, slapend, schreeuwend en gewelddadig in een les zitten en dan zo'n topstage aangeboden krijgen is wel het andere uiterste.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 12 mei 2020 @ 17:54:22 #52
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193086580
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 17:48 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Als je dit zelf maar gelooft ^O^

Even solliciteren naar een stageplek in mijn studiegebied waar ik moet concurreren met honderden mensen die ontzettend veel kwaliteiten hebben. Ik kom er toch zo tussen volgens jou.
Of je hebt er geen idee van hoeveel koks in een sterrenzaak willen welken of je hebt er geen idee van hoeveel sterrenzaken er zijn in Nederland.

Maakt verder niet uit, je kan niet overal thuis in zijn, maar neem het dan in ieder geval gewoon aan van iemand wel weet waar hij het over heeft.
Laffe huichelaar
  dinsdag 12 mei 2020 @ 17:54:34 #53
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193086586
Het doet me ook heel erg denken aan een kind dat met een kleurplaat aan komt zetten en daar veelvuldig voor geprezen wordt. De lat ligt bij die jongeren letterlijk op de grond en nog struikelen ze erover. Want ze kunnen allemaal zoveel, ze zijn zo intelligent, ze hebben zo'n geweldige kwaliteiten. Nee, die hebben ze over het algemeen gewoon niet. Je hoeft niet te doen alsof iedereen geweldig is, op een gegeven moment is het gewoon klaar.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193086623
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 17:51 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ok, het is niet onmogelijk. Maar blowend, slapend, schreeuwend en gewelddadig in een les zitten en dan zo'n topstage aangeboden krijgen is wel het andere uiterste.
Deze kinderen moeten aangeslingerd worden, er moet opnieuw pit in komen. Deze chef heeft geen stage aangeboden met het idee dat is een nieuwe topkok maar het idee deze kinderen te inspireren.
speak only if it improves the silence.
pi_193086645
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 17:54 schreef Quotidien het volgende:
Het doet me ook heel erg denken aan een kind dat met een kleurplaat aan komt zetten en daar veelvuldig voor geprezen wordt. De lat ligt bij die jongeren letterlijk op de grond en nog struikelen ze erover. Want ze kunnen allemaal zoveel, ze zijn zo intelligent, ze hebben zo'n geweldige kwaliteiten. Nee, die hebben ze over het algemeen gewoon niet. Je hoeft niet te doen alsof iedereen geweldig is, op een gegeven moment is het gewoon klaar.
Alle kinderen hebben juist laten zien dat ze wel genoeg talent hebben voor een goede toekomst. Maar daar hebben ze wel hulp bij nodig.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 17:57:16 #56
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193086649
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 17:51 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ok, het is niet onmogelijk. Maar blowend, slapend, schreeuwend en gewelddadig in een les zitten en dan zo'n topstage aangeboden krijgen is wel het andere uiterste.
Uiteraard. Dat is de stelling dan ook niet. Je stelt dat leerlingen die gemotiveerd zijn en er een moord voor zouden doen geen plaats krijgen omdat dit soort leerlingen er tussendoor fietsen.

Ik begrijp best wat je probeert te zeggen, dat het raar is dat je met geen zak doen zoveel in de schoot geworpen krijgt terwijl veel mensen zo'n kans niet krijgen terwijl er er alles voor over hebben. Ben ik tot op zekere hoogte ook wel met je eens. Het gekozen voorbeeld is alleen niet zo goed omdat het niet klopt. Maar laten we daar verder geen punt meer van maken
Laffe huichelaar
  dinsdag 12 mei 2020 @ 17:58:08 #57
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193086675
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 17:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Uiteraard. Dat is de stelling dan ook niet. Je stelt dat leerlingen die gemotiveerd zijn en er een moord voor zouden doen geen plaats krijgen omdat dit soort leerlingen er tussendoor fietsen.

Ik begrijp best wat je probeert te zeggen, dat het raar is dat je met geen zak doen zoveel in de schoot geworpen krijgt terwijl veel mensen zo'n kans niet krijgen terwijl er er alles voor over hebben. Ben ik tot op zekere hoogte ook wel met je eens. Het gekozen voorbeeld is alleen niet zo goed omdat het niet klopt. Maar laten we daar verder geen punt meer van maken
Goed, ik nam aan dat een stage bij zo'n topkok wel iets exclusiever zou zijn. Maar dat blijkt nogal mee te vallen allemaal, weet ik dat ook weer.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193086696
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 17:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Uiteraard. Dat is de stelling dan ook niet. Je stelt dat leerlingen die gemotiveerd zijn en er een moord voor zouden doen geen plaats krijgen omdat dit soort leerlingen er tussendoor fietsen.

Ik begrijp best wat je probeert te zeggen, dat het raar is dat je met geen zak doen zoveel in de schoot geworpen krijgt terwijl veel mensen zo'n kans niet krijgen terwijl er er alles voor over hebben. Ben ik tot op zekere hoogte ook wel met je eens. Het gekozen voorbeeld is alleen niet zo goed omdat het niet klopt. Maar laten we daar verder geen punt meer van maken
Juist de mensen waar het tijdelijk slechter mee gaat moet je het meeste in investeren.

Zou gek zijn als een slechte jeugd, slechte ouders of verkeerde keuzes betekend dat je nooit meer een toekomst mag hebben.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 18:00:23 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193086721
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 17:58 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Goed, ik nam aan dat een stage bij zo'n topkok wel iets exclusiever zou zijn. Maar dat blijkt nogal mee te vallen allemaal, weet ik dat ook weer.
In de horeca struikelt men over het algemeen van stagiairs. Nou zie je in sterrenzaken wel meer leerlingkoks (BBL) dan stagiairs (BOL), maar het is niet ongewoon dat een sterrenzaak het jaar begint met 10 leerlingen over het hele bedrijf verdeeld. De goeien blijven vanzelf bovendrijven.
Laffe huichelaar
  dinsdag 12 mei 2020 @ 18:04:22 #60
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193086809
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 17:59 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Juist de mensen waar het tijdelijk slechter mee gaat moet je het meeste in investeren.

Zou gek zijn als een slechte jeugd, slechte ouders of verkeerde keuzes betekend dat je nooit meer een toekomst mag hebben.
Klopt en vaak zie je dat zulke jongens juist excelleren in de structuur van bijvoorbeeld een keukenbrigade waar de lijnen heel duidelijk zijn en de communicatie heel direct. Maar niet in een sterrenrestaurant omdat je daar ook gewoon veel vaardigheden voor nodig hebt.

Je moet niet denken dat ze daar aan de pass komen te staan. Daar beginnen ze als keukenhulp dus werken ze in de afwas en doen ze de meest eenvoudige voorbereidende werkzaamheden. Denk aan aardappels schillen voor de mousseline etc. Werk waar je niks aan kan verpesten. Je kan dan wel klimmen, maar alleen als je laat zien over vaardigheden te beschikken die je simpelweg niet hebt als je geen koksopleiding hebt genoten.

Maar als je dan wat anders gaat doen na een half jaar en er staat op je CV dat je keukenhulp bij een sterrenzaak geweest bent, staat het toch mooi. Ook buiten de horeca
Laffe huichelaar
  dinsdag 12 mei 2020 @ 18:04:45 #61
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193086817
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 17:59 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Juist de mensen waar het tijdelijk slechter mee gaat moet je het meeste in investeren.

Zou gek zijn als een slechte jeugd, slechte ouders of verkeerde keuzes betekend dat je nooit meer een toekomst mag hebben.
Je mag best een goede toekomst hebben. Maar dat moet je zelf waarmaken.

Ik had net zo'n jeugd en was net zo'n probleemgeval. Heb hard aan mezelf gewerkt, maar bleef toch tegen dingen aanlopen en kreeg echt wel hard de deur in mijn gezicht dichtgeslagen op een gegeven moment. Dan moet je zelf kansen gaan creëeren en bepaalde doelen behalen. Mensen die er met de pet naar gooien maar blijven overspoelen met kansen en aandacht, daar ben ik niet zo van.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193086833
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 17:58 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Goed, ik nam aan dat een stage bij zo'n topkok wel iets exclusiever zou zijn. Maar dat blijkt nogal mee te vallen allemaal, weet ik dat ook weer.
Daarbij wordt diegene na zijn stage nog niet automatisch aangenomen door die topkok om met een droomsalaris in dat restaurant achterover te leunen. Wel helpt een aanbeveling door een persoon met status je flink in de goede richting, om daarmee het verleden van een drop-out te compenseren.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 18:06:53 #63
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193086875
Weinig mensen weten dit, maar je kunt gewoon als je 21+ bent hbo of universiteit gaan doen met een paar deelcertificaten op havo of vwo niveau. Nederlands, Engels en geschiedenis en je kunt nota bene een rechtenstudie gaan doen. Kan iedereen zo doen. Alleen het volhouden is een ander verhaal.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 12 mei 2020 @ 18:09:16 #64
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193086929
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 18:06 schreef Quotidien het volgende:
Weinig mensen weten dit, maar je kunt gewoon als je 21+ bent hbo of universiteit gaan doen met een paar deelcertificaten op havo of vwo niveau. Nederlands, Engels en geschiedenis en je kunt nota bene een rechtenstudie gaan doen. Kan iedereen zo doen. Alleen het volhouden is een ander verhaal.
Hoeveel van de jongeren die dit seizoen meedoen op dream school denk je dat dit kunnen?
Laffe huichelaar
pi_193086950
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 18:06 schreef Quotidien het volgende:
Weinig mensen weten dit, maar je kunt gewoon als je 21+ bent hbo of universiteit gaan doen met een paar deelcertificaten op havo of vwo niveau. Nederlands, Engels en geschiedenis en je kunt nota bene een rechtenstudie gaan doen. Kan iedereen zo doen. Alleen het volhouden is een ander verhaal.
Daarmee geef je dus aan dat je de opzet van dit programma totaal niet snapt.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 18:10:23 #66
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193086957
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 18:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoeveel van de jongeren die dit seizoen meedoen op dream school denk je dat dit kunnen?
Met een beetje discipline en hersens kan iedereen dat. Maar zonder discipline ga je als kok ook falen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193086968
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 18:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoeveel van de jongeren die dit seizoen meedoen op dream school denk je dat dit kunnen?
Binnen te overziene tijd aan de eisen voldoen om hbo te volgen: twee of drie.
Het volhouden, dat vraag ik me ernstig af.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 18:11:05 #68
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193086970
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 18:10 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Daarmee geef je dus aan dat je de opzet van dit programma totaal niet snapt.
Een veel gebruikt excuus is het gebrek aan startkwalificaties. Die heb je amper nodig, dat wil ik ermee zeggen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193086980
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 18:10 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Met een beetje discipline en hersens kan iedereen dat. Maar zonder discipline ga je als kok ook falen.
De kinderen die vorig seizoen een stage als kok aangeboden kregen hebben dat niet aangeboden gekregen met het idee daar gaan ze echt verder mee.
speak only if it improves the silence.
pi_193086994
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 18:11 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Een veel gebruikt excuus is het gebrek aan startkwalificaties. Die heb je amper nodig, dat wil ik ermee zeggen.
Veel van deze jongeren zitten in een diepe put. Je zult ze daar eerst uit moeten vissen voordat je begint over een opleiding.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 18:13:05 #71
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193087006
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 18:12 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Veel van deze jongeren zitten in een diepe put. Je zult ze daar eerst uit moeten vissen voordat je begint over een opleiding.
Ik denk dat een nuttige dagbesteding prioriteit nummer een is om uit de put te komen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 12 mei 2020 @ 18:13:17 #72
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193087011
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 18:10 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Met een beetje discipline en hersens kan iedereen dat. Maar zonder discipline ga je als kok ook falen.
Die discipline is dus het probleem. Als ze dat gehad hadden, hadden ze niet zo veelvuldig in de problemen gekomen op school. Daar proberen ze juist aan te werken. Jongeren de tools geven om toch te slagen in de maatschappij. Of dat met een baan, werkervaring, een mbo of via een toelatingsonderzoek is.
Laffe huichelaar
pi_193087018
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 17:59 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Juist de mensen waar het tijdelijk slechter mee gaat moet je het meeste in investeren.

Zou gek zijn als een slechte jeugd, slechte ouders of verkeerde keuzes betekend dat je nooit meer een toekomst mag hebben.
Er is een verschil tussen nooit meer een toekomst en alles maar krijgen uiteraard.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 12 mei 2020 @ 18:14:06 #74
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193087030
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 18:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die discipline is dus het probleem. Als ze dat gehad hadden, hadden ze niet zo veelvuldig in de problemen gekomen op school. Daar proberen ze juist aan te werken. Jongeren de tools geven om toch te slagen in de maatschappij. Of dat met een baan, werkervaring, een mbo of via een toelatingsonderzoek is.
Hoe bouw je die discipline op dan?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193087035
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 18:13 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik denk dat een nuttige dagbesteding prioriteit nummer een is om uit de put te komen.
Erin geloven is nummer 1.
speak only if it improves the silence.
pi_193087060
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 18:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen nooit meer een toekomst en alles maar krijgen uiteraard.
Deze dreamschool leerlingen krijgen niet alles, dat heeft vorige seizoenen wel bewezen.
speak only if it improves the silence.
pi_193087091
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 18:15 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Deze dreamschool leerlingen krijgen niet alles, dat heeft vorige seizoenen wel bewezen.
Nee klopt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193090034
:)
pi_193090070
Dit wordt weer smullen
pi_193090102
Dit (en vorig) seizoen niet gezien.

Heftig voorstukje :D
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193090202
tuig tv w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193090256
Jaja
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193090268
Erik is er nu al klaar mee
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:29:10 #84
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193090290
Die dekens snap ik nog steeds niet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193090317
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Die dekens snap ik nog steeds niet.
Eric ook niet
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193090320
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:28 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Erik is er nu al klaar mee
En terecht doe toch normaal met je deken en zuipen. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193090324
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Die dekens snap ik nog steeds niet.
Heel koud daar: oud gebouw, gedeeltelijk open dak en geen verwarming. Je ziet lucia en die kunstenaressen bijvoorbeeld ook met mutsen en dekens/doeken rondlopen.
speak only if it improves the silence.
pi_193090326
Emma. Waarom komt zij niet bij First Dates?
anonieme razernist
pi_193090354
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:30 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Heel koud daar: oud gebouw, gedeeltelijk open dak en geen verwarming. Je ziet lucia en die kunstenaressen bijvoorbeeld ook met mutsen en dekens/doeken rondlopen.
Goed punt. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193090360
Stuur ze naar huis.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:32:50 #91
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193090378
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:30 schreef NoCigar het volgende:
Emma. Waarom komt zij niet bij First Dates?
Ze heeft een vriend.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:32:52 #92
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193090380
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:30 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Heel koud daar: oud gebouw, gedeeltelijk open dak en geen verwarming. Je ziet lucia en die kunstenaressen bijvoorbeeld ook met mutsen en dekens/doeken rondlopen.
Tijd voor een andere locatie dus. Is geen gezicht en geeft juist een slecht voorbeeld.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193090381
Ik snap niet dat Eric dit al jaren trekt. Lucia is gewoon naief.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193090383
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:32 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Ze heeft een vriend.
Die hebben vast een stabiele relatie :+
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:33:56 #95
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193090397
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:33 schreef KennyPowers het volgende:
Ik snap niet dat Eric dit al jaren trekt. Lucia is gewoon naief.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193090418
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:33 schreef KennyPowers het volgende:
Ik snap niet dat Eric dit al jaren trekt. Lucia is gewoon naief.
Dat is gewoon haar rol, lucia en eric benaderen de kinderen allebei van een andere kant en dat maakt hun krachtig.

In seizoen 2 denk ik hebben ze strenge regels geintroduceerd en dat leverde eindelijk niks op. Wegduiken achter discussies over regels.
speak only if it improves the silence.
pi_193090423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:33 schreef StephanL het volgende:

[..]

Die hebben vast een stabiele relatie :+
Hij is geimporteerd.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:36:32 #98
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193090452
Vind Philip het toch wel aardig doen hoor :)
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:36:35 #99
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193090453
Ah ja de welbekende 'we willen gestraft worden' :O
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:37:49 #100
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193090479
_O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:38:00 #101
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193090482
Zijn stem lijkt trouwens op Martijn Koning bedenk ik me nu :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193090485
Damian is een sociopaat of een aardig persoon.
pi_193090515
Welk boek is het?

Van hem?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193090521
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:32 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Ze heeft een vriend.
Geluksvogel!
anonieme razernist
pi_193090531
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:39 schreef KennyPowers het volgende:
Welk boek is het?

Van hem?
Yep
pi_193090536
hoe kan jij zeggen dat ik het boek niet kan schelen dan
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193090537
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:39 schreef KennyPowers het volgende:
Welk boek is het?

Van hem?
Niemand in de stad
speak only if it improves the silence.
pi_193090550
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:39 schreef KennyPowers het volgende:
Welk boek is het?

Van hem?
Ja.
anonieme razernist
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:40:17 #109
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193090551
FITTIE
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193090555
:')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193090563
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:39 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Niemand in de stad
Thanks
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193090564
Ja wie is hier nu de volwassene

Ga hem echt dood stompen hoor
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:40:43 #113
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193090565
Anouk :r :r :r
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193090570
Zo wat een woorden.
pi_193090574
Lekkere pittige meiden.
anonieme razernist
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:40:59 #116
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193090575
Doodsbedreiging. Wegsturen die dikke pad :r
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193090579
Anouk ook een trans?
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:41:14 #118
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193090580
"kankermongool"

"Geen respect"
pi_193090582
zucht
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193090589
Anouk :')
pi_193090595
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Doodsbedreiging. Wegsturen die dikke pad :r
Vind dit ook wel te ver gaan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193090606
Bijzonder wat er in dat hoofd omgaat
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193090609
Anouk en haar standaard verweer :')
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:43:10 #124
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193090613
Borderline :R
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193090619
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:41 schreef xminator het volgende:
Anouk ook een trans?
Volgevreten na de dood van haar vader.

Zijn dood was in haar ogen zijn eigen schuld..........
speak only if it improves the silence.
pi_193090621
Anouk kan wel een ander perspectief hebben, egocentrisch figuur.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:43:46 #127
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193090627
Drie flessen wijn lol
pi_193090628
Goede wijn?
anonieme razernist
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:43:48 #129
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193090629
Het accent maakt het nog vervelender op de een of andere manier.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator dinsdag 12 mei 2020 @ 20:43:52 #130
155227 crew  Guppy
dus
pi_193090632
3 flessen. Martien Meiland is impressed
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_193090634
B:)B B:)B B:)B
pi_193090636
Tering 3 flessen 8)7
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:43:59 #133
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193090637
3 flessen wijn :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193090640
ja maar ik zeg sorry
ja is niet goed maar ik zeg het wel eerlijk
ja ik ben er niet trots op maar het is wel zo
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193090645
'Ja maar ik ben eerlijk' als excuus voor alles :r
pi_193090646
Hoe hou je drie flessen binnen?
pi_193090659
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:44 schreef Bluedisplay het volgende:
Hoe hou je drie flessen binnen?
Gewoon over het hele weekend? Niet een avond toch?
pi_193090661
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Gewoon over het hele weekend? Niet een avond toch?
Oh dacht dat het over een avond ging
pi_193090662
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:44 schreef Bluedisplay het volgende:
Hoe hou je drie flessen binnen?
Ligt eraan hoelang je krijgt.
anonieme razernist
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:45:42 #140
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193090665
Alles voor de fame.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193090673
Temptation island bash
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193090676
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:43 schreef Guppy het volgende:
3 flessen. Martien Meiland is impressed
:D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193090682
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Gewoon over het hele weekend? Niet een avond toch?
Dan is het vast niet gezond, maar kan best :P
anonieme razernist
pi_193090696
Wat een onzin, zat vakgebieden waar je binnenkomt zonder papiertje met talent. Moet je wel wat uitvoeren ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator dinsdag 12 mei 2020 @ 20:47:28 #145
155227 crew  Guppy
dus
pi_193090704
Dat gezeik dat het ook altijd allemaal maar leuk moet zijn...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_193090711
megool
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193090712
Oprotten met je nepexcuses
pi_193090715
Hou de eer aan jezelf, welke eer papoea
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:48:08 #149
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193090718
Philip doet het prima vind ik :Y
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:48:18 #150
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193090725
Dat onderzoek dateert uit de jaren 70(?) Net of kinderen uit die jaren en de jaren daarna geen rockster ,actrice, of iets dergelijks wilden worden.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193090733
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:45 schreef superniger het volgende:
Alles voor de fame.
Wat opzich gek is, om aan dreamschool te mogen meedoen moet je 5 rondes overleven. Ronde 3 is een gesprek met een sociaal rechercheur dat bij sommige 3.5 tot 4 uur heeft geduurt. Waarin je helemaal wordt doorgezaagd over je verhaal.
speak only if it improves the silence.
  Moderator dinsdag 12 mei 2020 @ 20:48:47 #152
155227 crew  Guppy
dus
pi_193090737
Philip: *gierende banden!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_193090747
Is Selena sinds het weekend alweer gespot trouwens? Zag geen ragebol in de klas volgens mij
pi_193090748
Deze outfit :D
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:49:33 #155
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193090757
Sana pls :')
pi_193090758
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:49 schreef Chia het volgende:
Is Selena sinds het weekend alweer gespot trouwens? Zag geen ragebol in de klas volgens mij
_O-
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:49:34 #157
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193090759
Senna gaat klappen krijgen van Lucia.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193090762
:{ :{ :{ :'( :'( :'(
  Moderator dinsdag 12 mei 2020 @ 20:50:11 #159
155227 crew  Guppy
dus
pi_193090772
Hahaha "probleem ligt niet bij jou", euhm, jawel :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:50:16 #160
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193090776
Heeft Senna havo/vwo gedaan?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:50:22 #161
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193090780
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:49 schreef Chia het volgende:
Is Selena sinds het weekend alweer gespot trouwens? Zag geen ragebol in de klas volgens mij
Ze is pas weer nodig tijdens corvee.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193090781
Senagodin _O_
pi_193090785
Ze lijkt wel normaal eigenlijk.
anonieme razernist
pi_193090789
Sana wil graag bevestiging dat haar slachtofferrol oké is
pi_193090793
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ze is pas weer nodig tijdens corvee.
_O-
pi_193090798
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:50 schreef Chia het volgende:
Sana wil graag bevestiging dat haar slachtofferrol oké is
Yup
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator dinsdag 12 mei 2020 @ 20:51:10 #167
155227 crew  Guppy
dus
pi_193090799
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:50 schreef Chia het volgende:
Sana wil graag bevestiging dat haar slachtofferrol oké is
Ze zegt het zelfs letterlijk. "Je moet zeggen dat ik het probleem niet ben". Lolwut?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_193090818
Precies werkt niet dus kan je beter gaan. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193090821
Slachtofferrol wordt naar perfectie gespeeld. Defensief zijn, ander aanvallen en huilen.
pi_193090824
Oh, wacht.
anonieme razernist
pi_193090826
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:50 schreef Chia het volgende:
Sana wil graag bevestiging dat haar slachtofferrol oké is
Ze wordt ook wel heel erg aan de kant geschoven, lucia houdt er graag van om sana als dader neer te zetten in eerdere conflicten.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:52:15 #172
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193090828
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Slachtofferrol wordt naar perfectie gespeeld. Defensief zijn, ander aanvallen en huilen.
Inderdaad.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193090833
Hier is Lucia dus echt niet naïef
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:52:48 #174
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193090843
Ik wil Sana troosten met mijn leuter.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:52:56 #175
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_193090845
Wat een act.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:53:33 #176
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193090854
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:52 schreef Chia het volgende:
Hier is Lucia dus echt niet naïef
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193090874
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:52 schreef Chia het volgende:
Hier is Lucia dus echt niet naïef
Dit meisje lijkt ook niet zo onverbeterlijk als de meeste anderen
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:54:40 #178
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193090886
Gezond voedsel, dat wordt wat.
pi_193090889
Eric straks

I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193090903
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Gezond voedsel, dat wordt wat.
Neem gezond voedsel niet te serieus :P :P het is vooral speelvoedsel.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:55:26 #181
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_193090906
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:52 schreef superniger het volgende:
Ik wil Sana troosten met mijn leuter.
Sow.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:56:08 #182
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193090924
Eric gaat straks klappen uitdelen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193090933
Ik moet ook minder suiker eten. ;(

Maar snoep is zo lekker. -O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193090964
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:54 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Dit meisje lijkt ook niet zo onverbeterlijk als de meeste anderen
Ze zit anders behoorlijk vast in haar patroon. En het is echt heel makkelijk om in de val te trappen en inderdaad iets te zeggen over dat het niet allemaal haar schuld is.

Omdat dat ook wel zo is, maar nu niet relevant.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:57:49 #185
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193090969
Yves :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193091014
uichips
kaaschips
knoflookchips

emma kent alles
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193091015
Voor de mensen die echt willen weten hoe het met de deelnemers gaat(anders dan jullie verwachten) is er na elke aflevering een after talk met hugo op het kanaal van npo3
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:59:09 #188
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193091016
Bij Emma meteen dat shot op die tas
pi_193091025
Szechuanpeper
anonieme razernist
pi_193091028
Ik wil ook batterij proeven
  dinsdag 12 mei 2020 @ 20:59:45 #191
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193091036
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:59 schreef TjjWester het volgende:
Voor de mensen die echt willen weten hoe het met de deelnemers gaat(anders dan jullie verwachten) is er na elke aflevering een after talk met hugo op het kanaal van npo3
Kanaal? Op yt of wat?
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:00:04 #192
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193091045
Emma doet weer interessant om daarna weer te zitten mokken :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 12 mei 2020 @ 21:00:14 #193
319979 Fok-it
All is well
pi_193091050
Eric ontploft straks
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_193091053
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 20:59 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Kanaal? Op yt of wat?
IG
speak only if it improves the silence.
pi_193091055
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Emma doet weer interessant om daarna weer te zitten mokken :')
Irritante doos is het ja
pi_193091087
Eric gaat flippen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193091088
Hier gaan we
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193091095
Wat een betweter is Emma toch. Ze wilt elke opmerking corrigeren. Bah.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:01:26 #199
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193091104
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:00 schreef TjjWester het volgende:

[..]

IG
Hoe gaat het met Sana en Ariscaya?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:01:54 #200
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193091121
MAD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:02:39 #201
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193091140
TOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193091149
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat een betweter is Emma toch. Ze wilt elke opmerking corrigeren. Bah.
Ik had haar al lang verzopen ergens achteraf in een sloot.
anonieme razernist
pi_193091154
Wat een glad babyhuidje heeft Jelle
pi_193091157
Eric _O_
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193091160
Arrogant joch
Twiddel
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:03:37 #206
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193091168
ERICGOD _O_
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:03:55 #207
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193091178
ERICED
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193091179
Vraag me af of Eric nog wel mee wilt doen volgend seizoen.
Twiddel
pi_193091185
Groot gelijk er zijn misschien een paar leerlingen met inzet bekijk het maar
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193091187
Vreemd dat hij Jelle zo aanpakt ipv die agressieve schelders
anonieme razernist
pi_193091222
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:01 schreef superniger het volgende:

[..]

Hoe gaat het met Sana en Ariscaya?
Met ariscaya goed, sana geen idee.
speak only if it improves the silence.
pi_193091231
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:04 schreef NoCigar het volgende:
Vreemd dat hij Jelle zo aanpakt ipv die agressieve schelders
Hij ziet gewoon die dom lachende smoel voor zich

Terwijl Jelle deze dag voor zijn doen volgens mij wel zijn best heeft gedaan.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:06:00 #213
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_193091239
Wie luistert er nou naar een handdoek?
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:07:14 #214
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193091275
Ik snap Eric heel goed. Ook dat hij Jelle als voorbeeld neemt. Dat is soms nodig om iets duidelijk te maken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193091278
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:03 schreef summer2bird het volgende:
Vraag me af of Eric nog wel mee wilt doen volgend seizoen.
Hij zit in een moeilijke periode. Hij zij vorige week tegen lucia ik parkeer mijn verdriet en rouw tot over een paar weken, dan is het herfstvakantie.

Dat kan natuurlijk niet.
speak only if it improves the silence.
pi_193091281
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:05 schreef Chia het volgende:

[..]

Hij ziet gewoon die dom lachende smoel voor zich

Terwijl Jelle deze dag voor zijn doen volgens mij wel zijn best heeft gedaan.
Iemand voor kankermongool uitgemaakt, niet in een handdoek gezeten.
anonieme razernist
pi_193091294
Die meid met 2 neus piercings komt zo weinig in beeld. Ik weet haar naam nog steeds niet.
pi_193091300
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:04 schreef NoCigar het volgende:
Vreemd dat hij Jelle zo aanpakt ipv die agressieve schelders
Jelle moest een flinke opdonder krijgen. Niks geholpen trouwens hij is nog steeds de oude.
speak only if it improves the silence.
pi_193091313
Op zich wel goed van Amina dat ze zich een keer uitsprak. Had qua timing beter gekund, maar ze zit daar voor haarzelf en je moet toch een keer die drempel over en het hoeft niet gelijk perfect.
pi_193091314
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:07 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Hij zit in een moeilijke periode. Hij zij vorige week tegen lucia ik parkeer mijn verdriet en rouw tot over een paar weken, dan is het herfstvakantie.

Dat kan natuurlijk niet.
Nee daarom, zou het goed kunnen begrijpen dat dit een breekpunt vormt voor hem in het programma.
Twiddel
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:08:27 #221
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193091316
Ariscaya komt er wel
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193091324
Ayahuasca trekt het ook niet meer.
anonieme razernist
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:08:56 #223
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193091333
Yuvat ++
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193091338
Die Emma echt :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193091350
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:08 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nee daarom, zou het goed kunnen begrijpen dat dit een breekpunt vormt voor hem in het programma.
Volgend jaar zijn de wonden geheeld en komt echt wel weer terug als vanouds.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:09:39 #226
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193091353
Timo heeft verstandige teksten.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:09:42 #227
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_193091354
Doe ook eens al die petjes en rotzooi af.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:10:00 #228
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193091367
"er is geen schuld"
pi_193091417
Ook al let Damian te veel op anderen, merendeel van de groep is een stoorzender, ik snap deze reactie.
pi_193091423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Die meid met 2 neus piercings komt zo weinig in beeld. Ik weet haar naam nog steeds niet.
Jasmijn??
speak only if it improves the silence.
pi_193091445
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:10 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
"er is geen schuld"
Je moet de situatie ook niet benaderen vanuit wie is er schuld. Dan ontploft de zaak pas echt.
speak only if it improves the silence.
pi_193091449
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Die meid met 2 neus piercings komt zo weinig in beeld. Ik weet haar naam nog steeds niet.
Die met dat groene haar?

Ook nog nooit iets van gehoord idd
pi_193091471
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:11 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Jasmijn??
Jasmijn ja. Zij is de enige die zich relatief normaal gedraagt.
pi_193091474
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:11 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ook al let Damian te veel op anderen, merendeel van de groep is een stoorzender, ik snap deze reactie.
Ik zou die stoorzenders al niet trekken dus hoe moet iemand die zelf een probleemgeval is dat doen
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193091504
Anouk jelle en emma moeten weg dan valt er nog wat van te maken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193091519
Juvat :9
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:14:52 #237
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193091542
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Anouk jelle en emma moeten weg dan valt er nog wat van te maken.
pi_193091546
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Juvat :9
Zou je juvat doen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:15:04 #239
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_193091554
Ik zal ook niet dansen.. Onzin.
pi_193091561
Volgens mij is juvat ook wel cool
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193091568
wereldgozer
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193091576
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij is juvat ook wel cool
Idd
pi_193091577
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Anouk jelle en emma moeten weg dan valt er nog wat van te maken.
Jelle is de gene die het meest kneedbaar is voor eric. Die jongen heeft een strenge vader nodig, iets wat hem altijd ontbrak.

Dat waren trouwens ook zijn woorden bij hugo.
speak only if it improves the silence.
pi_193091583
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zou je juvat doen?
Wie niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_193091595
Anouk weer in haar emotiestand
pi_193091609
"In elke leugen zit een kern van waarheid" :o
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193091624
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:15 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Jelle is de gene die het meest kneedbaar is voor eric. Die jongen heeft een strenge vader nodig, iets wat hem altijd ontbrak.

Dat waren trouwens ook zijn woorden bij hugo.
Paar meppen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:17:19 #248
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193091626
"een aantal lessen"
pi_193091641
In mijn herinnering was Jelle nog niet eens heel vervelend dit seizoen
pi_193091642
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wie niet.
Zou die bottomen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:17:58 #251
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193091646
"ik ben irritant aanwezig, maar vroeger was ik fucking irritant aanwezig, dus het is oké"
pi_193091648
Jezelf een schouderklopje geven, omdat je iets minder debiel doet dan voorheen :')
pi_193091659
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:17 schreef Bluedisplay het volgende:
In mijn herinnering was Jelle nog niet eens heel vervelend dit seizoen
Nouja hij loopt wat aan te kloten, niet te storend maar hij doet geen zak eigenlijk
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193091682
White knight Anouk
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193091686
Anouk is de hele dag al geobsedeerd door Jelle
  Moderator dinsdag 12 mei 2020 @ 21:20:01 #256
155227 crew  Guppy
dus
pi_193091719
Wie is Jelle als ie niet de grapjas is? Een lege huls...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_193091722
I'm a joker
I'm a smoker
I'm a midnight toker
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193091729
Ik denk veel mensen daar vooral wenselijke antwoorden geven.
anonieme razernist
pi_193091733
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:20 schreef KennyPowers het volgende:
I'm a joker
I'm a smoker
I'm a midnight toker
_O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193091734
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:17 schreef Bluedisplay het volgende:
In mijn herinnering was Jelle nog niet eens heel vervelend dit seizoen
Is hij ook niet, vooral een verwend joch dat weinig regels kent.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:20:47 #261
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193091755
Komt die ruzie met die koffiedame niet meer?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193091756
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:20 schreef Guppy het volgende:
Wie is Jelle als ie niet de grapjas is? Een lege huls...
Wie weet dat nou op die leeftijd.
anonieme razernist
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 mei 2020 @ 21:21:08 #263
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193091768
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:19 schreef Chia het volgende:
Anouk is de hele dag al geobsedeerd door Jelle
Ze wil een keer flink genomen worden door hem
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193091779
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nouja hij loopt wat aan te kloten, niet te storend maar hij doet geen zak eigenlijk
Dat is juist waarvoor hij op dreamschool zit, eric en lucia slagen er niet in om dat te veranderen.

Terwijl jelle meermaals heeft aangegeven wat hij nodig heeft.
speak only if it improves the silence.
pi_193091787
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:20 schreef Revanches het volgende:
Komt die ruzie met die koffiedame niet meer?
Ja wat zijn we opgelicht :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193091798
Beetje handtastelijk, die begroeting.
anonieme razernist
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:22:05 #267
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193091801
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:19 schreef Chia het volgende:
Anouk is de hele dag al geobsedeerd door Jelle


Die heeft vast een stil verlangen in haar onderbewustzijn :P
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193091802
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:20 schreef Guppy het volgende:
Wie is Jelle als ie niet de grapjas is? Een lege huls...
Juist daarom wil hij niet veranderen, lucia zou zich juist moeite moeten doen omdat beeld weg te halen.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:22:16 #269
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193091805
Rollenspel met Melody :9

'Wat doet al dat stro hier?'
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193091810
EMMA :( :( :( :(
pi_193091818
Die kleden :')
pi_193091831
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:20 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Wie weet dat nou op die leeftijd.
Ik denk dat jelle zich dat heel erg realiseerd, hij is bang voor verandering. In zijn ogen is zijn huidige gedrag het enige waar hij succes mee heeft.
speak only if it improves the silence.
pi_193091846
Pak hem maar aan
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193091854
Haha jezus
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:24:05 #275
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193091862
Volgende week knokken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:24:09 #276
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193091866
Waar was de kantinejuf?
pi_193091872
Een paar petsen voor anouk _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:24:15 #278
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193091874
Anouk jezus christus

En die ruzie met die koffiedame kwam dus niet -O-
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193091878
Anouk is gestoord
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:24:27 #280
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193091882
Koffiejuffrouw censuur :( reinste beflikkering!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193091884
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:24 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Waar was de kantinejuf?
Ja raar dit
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193091916
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:23 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ik denk dat jelle zich dat heel erg realiseerd, hij is bang voor verandering. In zijn ogen is zijn huidige gedrag het enige waar hij succes mee heeft.
Dat hij dacht als een of andere autist over te komen als hij gewoon een les alleen maar zou luisteren was wel veelzeggend
pi_193091937
Ik heb weer een heleboel empowerende en positieve ontwikkelingen gezien.
anonieme razernist
pi_193091952
Jelle is met dit gedraag een sociaal terrorist!
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:28:26 #285
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_193092029
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:25 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat hij dacht als een of andere autist over te komen als hij gewoon een les alleen maar zou luisteren was wel veelzeggend
Een narcist dus
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_193092117
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:25 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat hij dacht als een of andere autist over te komen als hij gewoon een les alleen maar zou luisteren was wel veelzeggend
Kijk bijvoorbeeld naar ruben nicolai of gordon die allebei wel eens hebben gezegd ik voel mij alleen gewenst als ik grappig ben en het publiek voor me klapt. Zeker nicolai houdt zich staande met zijn Kijk mij grappig zijn act(wat hij ook weleens heeft toegegeven). Beide leven ze op applaus.

Zal me niks verbazen als jelle daar ook in is gaan geloven. Als hij de grappige jelle tevoorschijn haalt is hij iemand, dan zijn mensen geintresseerd in hem en is hij populair.

De echte jelle?? Zero.
speak only if it improves the silence.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:31:21 #287
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_193092160
Die insta live waar iemand het eerder over had

https://www.instagram.com/npo_3/live/
pi_193092165
Sana is as we speak live met hugo op npo3 ig. Voor de geintresseerde.
speak only if it improves the silence.
pi_193092284
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:31 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Die insta live waar iemand het eerder over had

https://www.instagram.com/npo_3/live/
Heb ik niet, neem het even op :+
pi_193092352
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:35 schreef StephanL het volgende:

[..]

Heb ik niet, neem het even op :+
Ook te bekijken zonder account, gewoon even op de profielfoto klikken.
speak only if it improves the silence.
pi_193092433
Die nagel ;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193092437
Oh verkeerde topic!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193092459
Dus die pot en dat dikkertje gaan volgende week op de vuist? Het zal toch niet... Man man wat ene vreselijke groep dit jaar tijd voor dientplicht!
pi_193092485
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh verkeerde topic!
Nagel van Anouk in het laatste shot was ook niet charmant hoor, Ariscaya had hopelijk haar bril op, anders had haar oog er al uit kunnen liggen
pi_193092530
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Nagel van Anouk in het laatste shot was ook niet charmant hoor, Ariscaya had hopelijk haar bril op, anders had haar oog er al uit kunnen liggen
Oh haalde ze gericht uit? :o :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193092561
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oh haalde ze gericht uit? :o :r
Nee :P maar ze had wel haar klauwen uitgeslagen om iets te gebaren
pi_193092710
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 21:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Nee :P maar ze had wel haar klauwen uitgeslagen om iets te gebaren
Raar mens dat het is :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 mei 2020 @ 21:51:12 #298
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193092845
Sena O+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:54:21 #299
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193092951
Bijna
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:54:36 #300
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193092958
Vol
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 12 mei 2020 @ 21:54:51 #301
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193092962
.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')