Wat een mooi lentebordquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:01 schreef ondeugend het volgende:
Inmiddels traditie hier thuis...
Salade van witte en groene asperges
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig!! De foto en de salade.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:01 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kan ik lid worden van jouw familie?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:01 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat een mooi lentebord
Leuk ook die hamroosjes.
quote:
Dank allen maar.....quote:
Ook zoquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:50 schreef golfer het volgende:
Meegedaan met de soep:
CUL / Kook mee met CUL: maaltijdsoep op woensdag 6 mei
Ouderwetse moeder danquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:16 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mijn geboortemaand/jaar zit in mijn schermnaam
Mwoa, valt mee.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ouderwetse moeder dan![]()
Mooi welz goede herinneringen aan zulk servies. Zelfgemaakte vla en appelcompote van oma
Uh jaquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:24 schreef Molo het volgende:
Sutlac bedoel je? Lekker! Klinkt goed!
Hier pasta met venkel en buffelmozzarella. Maar nu zin in lamsspiezen
Ik heb dat servies ookquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ouderwetse moeder dan![]()
Mooi welz goede herinneringen aan zulk servies. Zelfgemaakte vla en appelcompote van oma
Inspiratie voor het toetjes topic; Oma's vlaquote:
En voor morgen nog eentjequote:
Dat snap ik!quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En voor morgen nog eentje
En had ook chocolade cheesecake besteldEn in de vriezer liggen mini-tompoucen en slagroomsoesjes. Ben helemaal happy
Soms ben ik zo jaloers op jouquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En had ook chocolade cheesecake besteldEn in de vriezer liggen mini-tompoucen en slagroomsoesjes. Ben helemaal happy
Gewoon vretenquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Soms ben ik zo jaloers op jou
Snoepkont
Ik voel me dan schuldig en daarna misselijk.. dus meestal begin ik er niet eens :/
Yeahquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh maar ik krijg zo’n Bossche Bol nooit helemaal op hoor. Geen zin om me misselijk te eten.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja dan misselijk en achteraf schuldig
mja dat heb ik dan weer welquote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh maar ik krijg zo’n Bossche Bol nooit helemaal op hoor. Geen zin om me misselijk te eten.
Schuldig voel ik me sowieso niet maar heb ook niet echt dat ik op mijn gewicht ofzo moet letten
Ontopic: ontbijt was kwark met cruesli chocolade en rozijnen.
Rond een uur of 10 een Bossche Bol.
Net een smoothie van zomerfruit, jus d’orange en kwark.
Straks naar een vriend om te borrelen maar twijfel want het is warmmmm en laatst was ik ookal na 2 glaasjes wijn licht in mijn hoofd
Dus misschien gewoon aan de limo om borreltijd
Ik neem mee kipkerrie en zalmsalade en ga zo even nog eiersalade maken
Burger Kingquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen kwark met druiven en 2 gekookte eieren.
Vanmiddag popcorn en hoorntje met pure chocolade- en citroenijs.
Vanavond burger king en nu een oranje slush
CUL / Thuis-uit-eten. Welk restaurant heeft er voor jou gekookt?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:59 schreef golfer het volgende:
Wij laten vandaag voor ons koken en thuis bezorgen door de oudste bistro (uit 1971) van Haarlem, Bistro Wilma en Albert, https://wilma-alberts.nl/
Verslag met foto's later in het daarvoor bestemde topic.
Ohhhh wat heerlijk zeg!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
Ik heb boeuf bourguignon gemaakt.[ link | afbeelding ] Zo lekker wat rode kool en aardappelpuréé
Lekker! Ook je ontbijt op bed.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Blokjes kaas en stukjes brie met komkommer en cherry-tomaatjes
Vanavond komkommersalade, gemarineerde kipdij-filet en Franse frietjes.
liefquote:Op zondag 10 mei 2020 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Ooh moeders heeft een heel groot slaatje gemaakt en daarbij ook nog spareribs
Dat rode serviesquote:Op maandag 11 mei 2020 12:11 schreef drakin het volgende:
na alle toetjes van gister nu maar even gezonde lunch
[ afbeelding ]
Geen knoflook?quote:Op maandag 11 mei 2020 15:19 schreef uniekhoorn het volgende:
heb nog groene asperges, paprika, rode ui, aubergine en courgette die ik ga grillen, daarbij nog een tentakel octopus, eveneens grillen. Het moet allemaal op, weggooien is gewoon zonde.
Owwwwwwwwwwwww ja, natuurlijk, dat was ik anders vergeten.... Thanks!quote:
Vanavond pizza, maar dan van Turks broodquote:Op maandag 11 mei 2020 15:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwww ja, natuurlijk, dat was ik anders vergeten.... Thanks!
What´s you eating?
Dat zijn draakjesquote:
Dat ben ik nu aan het eten, met zacht gekookte eitjes, beenham, krieltjes en gesmolten boter.. Classic way almost alwatysquote:
Yum, ik denk ook zo, moeders gaat het makenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat ben ik nu aan het eten, met zacht gekookte eitjes, beenham, krieltjes en gesmolten boter.. Classic way almost alwatys
Ik snap de combi erwtensoep met kruidenboter niet ....quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:56 schreef Scheepskok het volgende:
Ik hield het vandaag eenvoudig. Dit komt uit de hamsteropslag, mijn eigen supermarkt thuis.
[ afbeelding ]
Erwtensoep met stokbrood met smeltkaas en knoflookkruidenboter.
Oordeel:
De erwtensoep is goed en zeker goed gevuld, kan niet tippen aan de slager, maar voor bliksoep een dikke 8+! Alleen wat aan de flauwe kant, maar omdat fabrikanten zich beter gedragen rond de zouttoevoeging zie ik dat graag door de vingers. Een beetje maggi deed wonderen.
De stokbrood was wat droog, maar dat kan ook komen dat hij een week over datum was, het was een afbakbrood. De kruidenboter bevat veel knoflook, ik vind dat lekker, maar het is goed dat we thuiswerken morgen en een glas water mee naar bed dus. De kaas was gepeperd, maar je proeft toch meer een kruidensmaak dan een pepersmaak, had wat meer zwarte peper in gemogen.
Al met al, een 8 voor dit gerecht, een herhaling waard, maar dan met verse stokbrood.
Griebelpudding noemde mijn ex dat altijd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ontbeten met zelfgemaakte griesmeelpudding met kaneel en blauwe bessen.
Als lunch zo wortels met zelfgemaakte hummus.
Als avondeten gebakken aardappels, worstjes en even kijken welke groenten ik nog heb liggen.
De kruidenboter gaat op het brood, niet in de soep.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik snap de combi erwtensoep met kruidenboter niet ....
OT: handje naturel ribbelchips.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:59 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
De kruidenboter gaat op het brood, niet in de soep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |