SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2020 20:16:53 ]
Er werd twee minuten lang niet gepost, dat was wel teleurstellend.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:16 schreef Caland het volgende:
Het vorige topic was behoorlijk snel vol
Een beetje zoals een gemiddelde wagon in de jaren 40
ok je hebt me.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je nog naar Dortmund wil kun je je beter gedeisd houwe gap.
Nee dit is de eerste keer.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:18 schreef Max23 het volgende:
Vertelt Willy elk jaar? Kan me het niet herinneren.
Nee, dit is voor het eerst sinds WW2, UNIEK !!quote:Op maandag 4 mei 2020 20:18 schreef Max23 het volgende:
Vertelt Willy elk jaar? Kan me het niet herinneren.
quote:Op maandag 4 mei 2020 20:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee, dit is voor het eerst sinds WW2, UNIEK !!
Dat wij dit samen op Fok mee mogen maken. Dit vergeet ik nooit meer!quote:
ondankbare hondquote:Op maandag 4 mei 2020 20:21 schreef Mansjester het volgende:
Dat herdenken van oorlogsslachtoffers is eerlijk gezegd een ver van mn bed show. Het raakt me nooit zo
Ik ben benieuwd wanneer deze traditie stopt eigenlijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:21 schreef Mansjester het volgende:
Dat herdenken van oorlogsslachtoffers is eerlijk gezegd een ver van mn bed show. Het raakt me nooit zo
The Battle of Nuremberg komt toch dichtbij?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:21 schreef Mansjester het volgende:
Nadat Willie afstand doet van de troon.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer deze traditie stopt eigenlijk.
Als WO3 is geweest?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na de volgende oorlogquote:Op maandag 4 mei 2020 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ZIJ ZIJN WEL VOOR JOUW VRIJHEID DOODGEGAAN JA???quote:Op maandag 4 mei 2020 20:21 schreef Mansjester het volgende:
Het dichtstbij komt dan nog mijn FM carrière met Nurnberg.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
The Battle of Nuremberg komt toch dichtbij?
Zou wel mooi zijn als die poppenkast dan ook meteen stopt.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nadat Willie afstand doet van de troon.
Ik heb er weinig last van, prima toch zo.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als die poppenkast dan ook meteen stopt.
Welke vrijheid? Kunnen niet eens naar de kroeg.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
ZIJ ZIJN WEL VOOR JOUW VRIJHEID DOODGEGAAN JA???
@yatsquote:Op maandag 4 mei 2020 20:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Volgend jaar in het gelredome dus xD
Alleen die ene keer tochquote:Op maandag 4 mei 2020 20:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij zei dat je zou stoppen met deze act
dat had jij mij beloofd
40-45quote:Op maandag 4 mei 2020 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel snipers zouden op de bovenverdiepingen wacht houden?
@RamboDirk kent de dodenweg waar Sterchele zich over vier dagen maar dan twaalf jaar terug doodreed, dus een beetje respect asjeblief.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer?
Nee weet je wat, ik ben helemaal niet benieuwd. Rot gewoon op.
RamboDirk heeft een goede vrouwensmaak.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer?
Nee weet je wat, ik ben helemaal niet benieuwd. Rot gewoon op.
Elke keer als jij iemand complimenteert voor zijn of haar smaak moet ik weer aan die walgelijke tosti's van je denken.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RamboDirk heeft een goede vrouwensmaak.
Mijn tosti's walgelijk vindenquote:Op maandag 4 mei 2020 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke keer als jij iemand complimenteert voor zijn of haar smaak moet ik weer aan die walgelijke tosti's van je denken.
Of aan de lama's.
Klopt, dat is een rotweg. Richting Knokke, elke 600 meter stoplichten. Maar inmiddels wel een stuk verbetert.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:RamboDirk kent de dodenweg waar Sterchele zich over vier dagen maar dan twaalf jaar terug doodreed, dus een beetje respect asjeblief.
Dat vinden @onlogisch @Caland @Lenny_Leonard en ik fijn zeg!quote:Op maandag 4 mei 2020 20:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, dat is een rotweg. Richting Knokke, elke 600 meter stoplichten. Maar inmiddels wel een stuk verbetert.
Verbetert. Die laat je gewoon staan ja?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vinden @:onlogisch @:caland @:lenny_leonard en ik fijn zeg!
Waarom denk je dat ik de mentions plaatsquote:Op maandag 4 mei 2020 20:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verbetert. Die laat je gewoon staan ja?
Heeft wel wat, ja.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik vind het trouwens wel aardig dat ík topic #7500 heb.
Glijmiddel staat klaar, ouwe reus.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Had ik jou maar.
Want je weet hoe ik over je denk...
quote:Op maandag 4 mei 2020 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Glijmiddel staat klaar, ouwe reus.
Dat is niet mijn probleem.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat je echt zulke tosti's maakt.
quote:Op maandag 4 mei 2020 20:42 schreef GGMM het volgende:
@:tjacka zal met een beter verhaal moeten komen dan een bijna-doodervaring om hier aandacht te krijgen.
Die foto uit Nederland zal het wel niet zijnquote:Op maandag 4 mei 2020 21:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://www.nytimes.com/i(...)ght-coronavirus.html?
Wie de bekende Nederlandse journalist weet te herkennen op een van deze foto's, krijgt van mij een pakketje snuisterijen.
Mij niet bekendquote:Op maandag 4 mei 2020 21:34 schreef StephanL het volgende:
Bekend dat er nu een docu op Vice is, dat heet Ajax - Feyenoord : Achter de Rivaliteit?
Ik kijk Final days of Anne Frank op National Geographicquote:Op maandag 4 mei 2020 21:34 schreef StephanL het volgende:
Bekend dat er nu een docu op Vice is, dat heet Ajax - Feyenoord : Achter de Rivaliteit?
Ik lees het kinderboek Anne voor het eerst (en laatst) met de treinquote:Op maandag 4 mei 2020 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk Final days of Anne Frank op National Geographic
Anne gaat doodquote:Op maandag 4 mei 2020 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk Final days of Anne Frank op National Geographic
quote:Op maandag 4 mei 2020 21:01 schreef Caland het volgende:
https://facebook.com/even(...)656980263504/?ti=icl
Zullen we meedoen?
Vakantie vandaag. Alleen morgen en donderdag naar school. Lekker man.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Jojogodin
Nog hard gewerkt vandaag of vakantie?
Morgen?quote:Op maandag 4 mei 2020 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vakantie vandaag. Alleen morgen en donderdag naar school. Lekker man.
Tja als je niet gezond bent snap ik dat, maar de rest heeft gewoon een trap onder de kont nodig.quote:
Nicequote:Op maandag 4 mei 2020 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja als je niet gezond bent snap ik dat, maar de rest heeft gewoon een trap onder de kont nodig.
Uiteraard.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
Het eerste deel van jurassic park is toch gewoon het beste
quote:Op maandag 4 mei 2020 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, vriend is dan thuis vanwege 5 mei, dus dan kan ik even naar school.
Je hebt ook therapie daarvoorquote:Op maandag 4 mei 2020 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, vriend is dan thuis vanwege 5 mei, dus dan kan ik even naar school.
Eensquote:Op maandag 4 mei 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
Het eerste deel van jurassic park is toch gewoon het beste
twitter:SpursOfficial twitterde op maandag 04-05-2020 om 20:00:01🗓 Friday marks one year since our remarkable Champions League semi-final victory over Ajax.
✨ This week we'll bring you the untold stories from that famous night in Amsterdam.
#THFC ⚪ #COYS reageer retweet
Inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die foto uit Nederland zal het wel niet zijn
Welke was het? Ik heb tenminste alle foto's bekekenquote:Op maandag 4 mei 2020 21:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Prijsvraag inmiddels gesloten. Doet toch niemand mee.
quote:Op maandag 4 mei 2020 21:56 schreef Caland het volgende:
twitter:SpursOfficial twitterde op maandag 04-05-2020 om 20:00:01🗓 Friday marks one year since our remarkable Champions League semi-final victory over Ajax.
✨ This week we'll bring you the untold stories from that famous night in Amsterdam.
Ik had hem niet herkendquote:Op maandag 4 mei 2020 21:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De foto uit Iran.
Links Thomas Erdbrink. Onze man in Teheran.
Nog altijd geblokkeerd.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:56 schreef Caland het volgende:
?quote:Op maandag 4 mei 2020 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom deze haat
Dacht dat we vrienden waren
Zielig ja, ze hebben het altijd al op hem gemunt. Wist je dat hij hij bijna geen trainer mocht worden omdat ie het mentaal niet aankon om in een klaslokaal te zitten? Gemeen hequote:Op maandag 4 mei 2020 22:07 schreef Caland het volgende:
Ondertussen gaat de ongefundeerde kritiek op JaapGOD maar door
Walgelijk
Het voelt echt als heel erg lang geleden dat Stam trainer was van Feyenoord.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zielig ja, ze hebben het altijd al op hem gemunt. Wist je dat hij hij bijna geen trainer mocht worden omdat ie het mentaal niet aankon om in een klaslokaal te zitten? Gemeen he
Staat er op netflix geen leuk oorlogsmateriaalquote:Op maandag 4 mei 2020 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Dunkirk, Saving Private Ryan, Jurassic Park en Indiana Jones TLC op de tv.
Ik ga Netflix kijken nu.
Ik heb nooit Indiana Jones gezien, is dat wat?quote:Op maandag 4 mei 2020 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Dunkirk, Saving Private Ryan, Jurassic Park en Indiana Jones TLC op de tv.
Ik ga Netflix kijken nu.
Het doet mij in ieder geval goed dat Kyran en Dummie in het anti-Jaaphoekje zitten. Dat betekent dus dat hij geweldig werk verrichtquote:Op maandag 4 mei 2020 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zielig ja, ze hebben het altijd al op hem gemunt. Wist je dat hij hij bijna geen trainer mocht worden omdat ie het mentaal niet aankon om in een klaslokaal te zitten? Gemeen he
quote:Op maandag 4 mei 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het doet mij in ieder geval goed dat Kyran en Dummie in het anti-Jaaphoekje zitten. Dat betekent dus dat hij geweldig werk verricht
The Vietnam War.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat er op netflix geen leuk oorlogsmateriaal
Die heb ik al gezien maatquote:
Zeker wel.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit Indiana Jones gezien, is dat wat?
twitter:AwaydaysNL twitterde op maandag 04-05-2020 om 22:12:31Het doek dat vanmorgen werd opgehangen door Willem II-supporters is vanmiddag door supporters van FC Utrecht meegenomen en in de brand gestoken.
De Utrecht-supporters hebben ook een doekje gemaakt met de tekst ‘Kk Willem II, gr. Utrecht’.
📸 Firms from Holland https://t.co/hfsh0yOv9N reageer retweet
Goed statement, lekker kort.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:16 schreef Caland het volgende:
twitter:AwaydaysNL twitterde op maandag 04-05-2020 om 22:12:31Het doek dat vanmorgen werd opgehangen door Willem II-supporters is vanmiddag door supporters van FC Utrecht meegenomen en in de brand gestoken.
De Utrecht-supporters hebben ook een doekje gemaakt met de tekst ‘Kk Willem II, gr. Utrecht’.
@:lenny_leonard @:paul
quote:Op maandag 4 mei 2020 22:16 schreef Caland het volgende:
Ik kan infantiele acties in/rond het stadion, spreekkoren etc. altijd best waarderen of er de humor van inzien. Maar dit soort shit zal ik denk ik nooit echt begrijpenquote:
Ik vind het over rated.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit Indiana Jones gezien, is dat wat?
Ik heb een paar weken geleden de eerste gezien, best vermakelijk verder hoor.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nummer 171 in de top 250 op Moviemeter.
Misschien toch maar eens kijken.
Welk genre?quote:Op maandag 4 mei 2020 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar die films mis je niks aan. Heb je nog een Netflix tip?
Palmeras en la Nieve, Legends of the Fall, Lion, Mudbound.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik vrijwel elk genre wel leuk, maar liever geen comedy.
Bedankt.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Palmeras en la Nieve, Legends of the Fall, Lion, Mudbound.
ik heb tot nu toe alle films gezien waar @GGMM op Moviemeter een review over heeft geschrevenquote:Op maandag 4 mei 2020 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nummer 171 in de top 250 op Moviemeter.
Misschien toch maar eens kijken.
Toevalligquote:Op maandag 4 mei 2020 22:56 schreef Buitendam het volgende:
Iedere keer als ik foto's voorbij zie komen van uitgemergelde gevangenen in die kampen denk ik direct aan de kat van René.
ik ook Buitendamquote:Op maandag 4 mei 2020 22:56 schreef Buitendam het volgende:
Iedere keer als ik foto's voorbij zie komen van uitgemergelde gevangenen in die kampen denk ik direct aan de kat van René.
Mogelijk kapperszaken begin volgende week open. Buitenterrassen van horeca mogelijk op 1 juni weer open. Voorstellen liggen er. Kabinet neemt ze naar verwachting woensdag over om geleidelijk de lockdown terug te draaien (bron: ANP).quote:Op maandag 4 mei 2020 22:07 schreef Caland het volgende:
Ondertussen gaat de ongefundeerde kritiek op JaapGOD maar door
Walgelijk
quote:Op maandag 4 mei 2020 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mogelijk kapperszaken begin volgende week open. Buitenterrassen van horeca mogelijk op 1 juni weer open. Voorstellen liggen er. Kabinet neemt ze naar verwachting woensdag over om geleidelijk de lockdown terug te draaien (bron: ANP).
Mening? @:Jancees
Url?quote:Op maandag 4 mei 2020 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mogelijk kapperszaken begin volgende week open. Buitenterrassen van horeca mogelijk op 1 juni weer open. Voorstellen liggen er. Kabinet neemt ze naar verwachting woensdag over om geleidelijk de lockdown terug te draaien (bron: ANP).
Dit is genot maatquote:Op maandag 4 mei 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)-op-1-juni~ad6d881b/
Eens ja.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje flauw dat op een maandag te doen, doe het dan 29/05
Ik vrees een beetje dat zaagtandeffect na elke versoepeling waar men het nu constant over heeft.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelachen.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:16 schreef Caland het volgende:
eensquote:Op maandag 4 mei 2020 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje flauw dat op een maandag te doen, doe het dan 29/05
Hoe bedoel jequote:Op maandag 4 mei 2020 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje dat zaagtandeffect na elke versoepeling waar men het nu constant over heeft.
Oei lekken van pm dit.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 08:51 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg een PM
Als ik jou ooit in levende lijve tegenkom dan trek ik je kop van je romp, vieze gore antisemiet. Ik doe dat namens mijn hele vermoorde familie.
Hardop gelachen
Goedemorgen!
https://www.telegraaf.nl/(...)jand-bij-corona-exitquote:
Was het @Plompzakker ?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 08:51 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg een PM
Als ik jou ooit in levende lijve tegenkom dan trek ik je kop van je romp, vieze gore antisemiet. Ik doe dat namens mijn hele vermoorde familie.
Hardop gelachen
Goedemorgen!
denk niet dat mensen de 2e keer weer zo makkelijk thuis te houden zijn nog even los van de betaalbaarheid, laat staan een keer of 10quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:31 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)jand-bij-corona-exit
Dat je vanuit de huidige dalende lijn qua besmettingsgevallen en ziekenhuisopnames na versoepeling weer een tijdelijke scherpe piek krijgt. Waardoor die lockdown natuurlijk weer strengere vormen krijgt. En dat riedeltje 10x herhalen of zo tot er ergens in 2022 (hopelijk) een vaccin is.
Ik geloof daar niet inquote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:31 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)jand-bij-corona-exit
Dat je vanuit de huidige dalende lijn qua besmettingsgevallen en ziekenhuisopnames na versoepeling weer een tijdelijke scherpe piek krijgt. Waardoor die lockdown natuurlijk weer strengere vormen krijgt. En dat riedeltje 10x herhalen of zo tot er ergens in 2022 (hopelijk) een vaccin is.
Nederlanders zijn een volgzaam volkje.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk niet dat mensen de 2e keer weer zo makkelijk thuis te houden zijn nog even los van de betaalbaarheid, laat staan een keer of 10
Dat was dan ook niet verboden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze staan keurig in de rij bij de Ikea bedoel je?
ik denk ook dat het wel mee gaat vallen, die besmettingen met carnaval zijn vooral binnen gebeurd, hutjemutje OV of vliegtuig lijkt me nog wel een aardig risico maar een terras pakken niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:59 schreef Caland het volgende:
Zolang er geen evenementen etc zijn zal het allemaal wel meevallen joh. Die paar man op een terras zijn het risico niet
Denk ik ook. Alleen als er een tweede golf komt, dan is de IC daar niet klaar voor.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:59 schreef Caland het volgende:
Zolang er geen evenementen etc zijn zal het allemaal wel meevallen joh. Die paar man op een terras zijn het risico niet
Als je dat gewoon veilig doetquote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Wacht maar tot er weer vanalles open mag zoals de terrassen.
Moeten ze maar gewoon gaan werken voor hun kankergeld daar tochquote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk ik ook. Alleen als er een tweede golf komt, dan is de IC daar niet klaar voor.
Waar halen we de mensen vandaan dan? Of moeten ze gewoon meer gaan werken?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeten ze maar gewoon gaan werken voor hun kankergeld daar toch
het is toch ook geen vak maar een roepingquote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar halen we de mensen vandaan dan? Of moeten ze gewoon meer gaan werken?
Werken nu 12-uurs diensten met de helft meer patiënten per verpleegkundige. Beter gewoon 24 uur achter elkaar laten werken. Deden ze in Italië volgens mij ook.
Maar nee, in Nederland kan dat weer niet.
Vanuit personeel is dat best te doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:25 schreef Tjacka het volgende:
Ontsmetten bij binnenkomst op het terras. Wij bedienen de gasten niet meer aan tafel maar brengen het naar een centraal punt. Ik zie het probleem niet zo.
Gemiddelde terras is net zo goed hutje mutje. Helemaal in Amsterdam.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk ook dat het wel mee gaat vallen, die besmettingen met carnaval zijn vooral binnen gebeurd, hutjemutje OV of vliegtuig lijkt me nog wel een aardig risico maar een terras pakken niet.
Terrasdichtheid is niet echt een Amsterdams probleemquote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Gemiddelde terras is net zo goed hutje mutje. Helemaal in Amsterdam.
Die zijn drukker dan in Den Haag en Utrecht?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
natuurlijk maar het is net zoiets als plassen in de zee tov plassen in je badkuip, in zee heb je er beduidend minder last vanquote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Goeie metafoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar het is net zoiets als plassen in de zee tov plassen in je badkuip, in zee heb je er beduidend minder last van
Niet drukker maar kleiner.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die zijn drukker dan in Den Haag en Utrecht?
Waar is die het hoogst? Nijmegen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Terrasdichtheid is niet echt een Amsterdams probleem
Zeker.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar is die het hoogst? Nijmegen?
Hij is leukquote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar het is net zoiets als plassen in de zee tov plassen in je badkuip, in zee heb je er beduidend minder last van
maar je ziet de druk toenemen, iedereen gaat er nu al vanuit dat we per 1 juno weer op het terras zittenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is leuk
De vraag is natuurlijk wel of het op die manier werkt. Je ziet dat zo'n piek relatief snel kan ontstaan, Zweden doet het met een mildere lockdown ook relatief slecht in de cijfers ten opzichte van andere Scandinavische landen. Wat Lenny zegt. Wij zijn nog lang niet op het punt dat we ons weer een nieuwe piek kunnen veroorloven.
Tijd voor een vrachtwagen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar is die het hoogst? Nijmegen?
Omdat de cijfers gunstig zijn en er volop op gehint is door de media.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar je ziet de druk toenemen, iedereen gaat er nu al vanuit dat we per 1 juno weer op het terras zitten
ik denk dat ze het gewoon gaan proberen met die 1,5m en dan zal blijken dat het niet werkt, als dan de toename in opnames uitblijft laten ze het gewoon zo en volgt meer versoepeling.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat de cijfers gunstig zijn en er volop op gehint is door de media.
Maar dat zou betekenen dat eerst die anderhalve meter van tafel moet.
Weet niet of er voldoende draagvlak is bij horecaondernemers om op die manier hun zaak te moeten runnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat ze het gewoon gaan proberen met die 1,5m en dan zal blijken dat het niet werkt, als dan de toename in opnames uitblijft laten ze het gewoon zo en volgt meer versoepeling.
er zijn er natuurlijk veel die niet eens open kunnen of een dermate klein terras hebben dat het zinloos is.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet of er voldoende draagvlak is bij horecaondernemers om op die manier hun zaak te moeten runnen.
Van bijvoorbeeld Hilversum weet ik dat het gros liever dicht blijven en wachten tot er helemaal geen beperkende maatregelen meer zijn.
In Nijmegen oa daarom nu het voorstel om de terrassen de straat op te trekken (kosteloos). Beetje festivalideequote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zijn er natuurlijk veel die niet eens open kunnen of een dermate klein terras hebben dat het zinloos is.
dat willen ze in Amsterdam ook doen begreep ik op de Nieuwmarkt en dan opbrengst delen, geen idee of ze dat ook op andere pleinen willen gaan doenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nijmegen oa daarom nu het voorstel om de terrassen de straat op te trekken (kosteloos). Beetje festivalidee
Maar waar die mogelijkheid er niet is zullen andere ondernemers dan (terecht) klagen over oneerlijke concurrentie vanuit de gemeente.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nijmegen oa daarom nu het voorstel om de terrassen de straat op te trekken (kosteloos). Beetje festivalidee
Dat zou tof zijn maar krijg je dan niet weer snel heel veel mensen bij elkaar?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat willen ze in Amsterdam ook doen begreep ik op de Nieuwmarkt en dan opbrengst delen, geen idee of ze dat ook op andere pleinen willen gaan doen
Kijk naar die Ikea schapen. Het moment dat het open gaat zit het overal vol, of staan er overal rijen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn maar krijg je dan niet weer snel heel veel mensen bij elkaar?
Kunnen ze wellicht beter de terrassen gewoon opengooien zonder restricties zodat je meer spreiding genereert.
En het doet vrijwel niks in de cijfersquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk naar die Ikea schapen. Het moment dat het open gaat zit het overal vol, of staan er overal rijen.
Gewoon scannen bij binnenkomst, iedereen die ouder is dan 60 of er ziek uitziet krijgt een markering. Een mooie goudgele ster ofzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
En het doet vrijwel niks in de cijfers
Gewoon opengooien dus
dat blijft altijd een gevaar met terrassen en alcohol, het wordt snel gezellig en gaan mensen toch weer bij elkaar proberen te zitten, ik zou zeggen als je bang bent of vatbaar ga dan maar niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn maar krijg je dan niet weer snel heel veel mensen bij elkaar?
Kunnen ze wellicht beter de terrassen gewoon opengooien zonder restricties zodat je meer spreiding genereert.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Nijmegen rijden al die hippies op fietsen en in van die oude VW busjes.
Dat sowieso. Maar als je een ruim opgezet maar beperkt gebied in de stad zou aanwijzen waar je wél mag zuipen laat het zich natuurlijk raden wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk naar die Ikea schapen. Het moment dat het open gaat zit het overal vol, of staan er overal rijen.
Gaan ze braaf 1,5 meter uit elkaar staan tijdens het zuipen, maar wel op 10cm afstand van elkaar bij de pisbakken...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar als je een ruim opgezet maar beperkt gebied in de stad zou aanwijzen waar je wél mag zuipen laat het zich natuurlijk raden wat er gaat gebeuren.
Al zou je er in slagen voldoende maatregelen door te voeren en te handhaven krijgt het snel weer het karakter van een evenement. Iets wat we nu juist even niet meer wilde gaan doen
Maar dat ging over een paar duizend man die redelijkerwijs afstand hielden van elkaar, als je de terrassen open zou gooien heb je al snel over een half miljoen of meer die daar op af komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
En het doet vrijwel niks in de cijfers
Gewoon opengooien dus
daarom, het is bijna niet te handhaven, laat het gewoon vrij, ben je dik, oud of zwak blijf dan thuisquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaan ze braaf 1,5 meter uit elkaar staan tijdens het zuipen, maar wel op 10cm afstand van elkaar bij de pisbakken...
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaan ze braaf 1,5 meter uit elkaar staan tijdens het zuipen, maar wel op 10cm afstand van elkaar bij de pisbakken...
Kunnen we aan dat lijstje ook lelijk toevoegen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, het is bijna niet te handhaven, laat het gewoon vrij, ben je dik, oud of zwak blijf dan thuis
graagquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kunnen we aan dat lijstje ook lelijk toevoegen?
Jij wil niet het terras op?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kunnen we aan dat lijstje ook lelijk toevoegen?
Ow shitquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan dan mooi je moeder gezelschap houden.
Of gewoon met klachten hoe mild ook thuisblijven.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, het is bijna niet te handhaven, laat het gewoon vrij, ben je dik, oud of zwak blijf dan thuis
Heb je al gestemd op het mooiste eredivisie shirt ooit? Ik heb de Fey shirts uit mijn geboorteseizoen genomen: 75/76quote:
Ik hoor ook alleen maar goede recensies, zelfs van Dickie.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:56 schreef Caland het volgende:
Die MJ docu is echt gaaf trouwens, en ik heb geen interesse voor basketball
Toevalligquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je al gestemd op het mooiste eredivisie shirt ooit? Ik heb de Fey shirts uit mijn geboorteseizoen genomen: 75/76
Ik kende zijn grootsheid al wel aangezien ik ben opgegroeid met space jam (lol), maar wat een baas.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoor ook alleen maar goede recensies, zelfs van Dickie.
70/71 wel een mooi shirt, jammer dat ze toen nog niet aan logo's dedenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig
Ik heb deze gekozen
[ afbeelding ]
Minus 92/93 dan aangezien je er 3 mocht insturen
Goede keuzesquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig
Ik heb deze gekozen
[ afbeelding ]
Welke heb jij gekozen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
70/71 wel een mooi shirt, jammer dat ze toen nog niet aan logo's deden
Was dat 2012/2013 shirt er niet ook in Blijdorp versie? Of was dat weer een ander seizoen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig
Ik heb deze gekozen
[ afbeelding ]
Ik heb als derde shirt het gele Goudengids shirt gekozen. Zelfde periode als die lichtblauwe en met dezelfde schaduwstrepen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
niks, niet echt zin in maar die thuisshirts uit de jaren 70 zijn wel de mooiere, uitshirts heb ik weinig mee al vond ik die lichtblauwe TDK wel een mooie, zoiets dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja na de winterstopquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was dat 2012/2013 shirt er niet ook in Blijdorp versie? Of was dat weer een ander seizoen?
Die zijn klassiek en tijdloos.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
niks, niet echt zin in maar die thuisshirts uit de jaren 70 zijn wel de mooiere, uitshirts heb ik weinig mee al vond ik die lichtblauwe TDK wel een mooie, zoiets dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:ggmm al wakker? Ik heb een film gekeken. Interesse in review?
Ik heb de laatste 10 jaar niet dit cijfer uitgedeeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow
Op basis van deze review ga ik deze film zeker kijken
dat vond ik ook wel een mooiequote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb als derde shirt het gele Goudengids shirt gekozen. Zelfde periode als die lichtblauwe en met dezelfde schaduwstrepen.
Als die krant de Telegraaf is, geloof ik je.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 10 jaar niet dit cijfer uitgedeeld.
Twijfelde nog even tussen een 9 en een 10, maar zou echt niet weten wat er beter kon aan deze film.
Kijk mij ineens voor de krant werken met deze toelichting
@:maxi-mus
@:jr-style-93
Jullie deze al gezien?
Die heb ik in de kast hangen. Helaas wel met wat haken erin.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb als derde shirt het gele Goudengids shirt gekozen. Zelfde periode als die lichtblauwe en met dezelfde schaduwstrepen.
Ik heb nog wel die retro Opel variant gekocht.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heb ik in de kast hangen. Helaas wel met wat haken erin.
Ook voor jou een aanrader. Prima film om ook met je dochter te kijken bijvoorbeeld. Leuk hondje erbij enzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als die krant de Telegraaf is, geloof ik je.
Ik zal het zeker overwegenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook voor jou een aanrader. Prima film om ook met je dochter te kijken bijvoorbeeld. Leuk hondje erbij enzo.
Ik kijk erg uit naar jouw review.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:34 schreef GGMM het volgende:
Als het Caland niks lijkt is dat een extra reden om deze film te kijken.
twitter:koryoinleiden twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 12:18:38Book #2. He just passed away, but George Steiner has been a major influence on my thinking, writing, and reading. After Babel I devoured several times. It is impossibly erudite ánd polemical. I still find it impossible to read Steiner and not to be engaged and challenged. https://t.co/QI9MiGnFve reageer retweet
Muziek voor proleten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:36 schreef Zipportal het volgende:
Tino Martin reageert op valse optreden in M
https://www.mediacourant.(...)valse-optreden-in-m/
@:JanCees
Die is in Den Haag om te protesteren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:36 schreef Zipportal het volgende:
Tino Martin reageert op valse optreden in M
https://www.mediacourant.(...)valse-optreden-in-m/
@:JanCees
Gaan de Olympische spelen toch door?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
Het bevrijdingsvuur is al aangestoken @:Doublepain
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon allemaal #fakenews om Poetingod in een kwaad daglicht te zettenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:03 schreef Elan het volgende:
COR / Drie Russische artsen uit raam gevallen na kritiek op corona-aanpak
Genot
Doet me aan een bepaald subforum denken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon allemaal #fakenews om Poetingod in een kwaad daglicht te zetten
Walgelijk
Dagje weg met de stichtingtwitter:WodanenJ twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 14:00:19Live in de arrestantenbus Den haag nu https://t.co/uoddc8iD2z reageer retweet
Echt afstand houden is er ook niet bij. Ruimt wel lekker op zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Achterlijke kanjerhoer met dat nexitshirt
Fan van JensenGodquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Achterlijke kanjerhoer met dat nexitshirt
de enige columnist van VI die ik te pruimen vond was JDquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:16 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "'Ik droom er weleens van, dat ik zes dagen naast Andy moet zitten'" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/opi(...)ten/share/984b71a27b
@:muskusboktor57
Nee nog niet, gaat op de lijst.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 10 jaar niet dit cijfer uitgedeeld.
Twijfelde nog even tussen een 9 en een 10, maar zou echt niet weten wat er beter kon aan deze film.
Kijk mij ineens voor de krant werken met deze toelichting
@:maxi-mus
@:jr-style-93
Jullie deze al gezien?
Dat leg ik je toch uit mongoolquote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanuit personeel is dat best te doen.
Maar hoe ga je in godsnaam die anderhalve meter in acht nemen.
Laat staan als mensen gaan zuipen.
Oei heb ik dat gedaanquote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja maar jij moet niet bedreigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |