SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.![]()
Ze kan beter met Claudia de Breij gaan .
Heeft ze meteen een paardEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Komt een man te dichtbij is het een viespeuk, komt ie niet in de buurt is ie afstandelijkquote:Op zondag 3 mei 2020 21:02 schreef Em31 het volgende: Heeft ze wel gelijk in, hij is ook erg afstandelijk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Dit meisje is complex in al haar simpelheid."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Annemiek denkt: ja avondje samen lukt wel, maar meer...
Die jongen gaat wel een postzak krijgen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ik denk dat ze uit elke provincie eentje wil proberen om erachter te komen dat zij het probleem is.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Misschien moet ze eerst eens neuken voordat ze iemand afschrijft. Dan maar de slet van het dorp maar het kan je op nieuwe inzichten brengen.Go hard or go home![]()
Oké man.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Komt een man te dichtbij is het een viespeuk, komt ie niet in de buurt is ie afstandelijk![]()
Annemiek doet een 'its not you, its me' richting een tv programmaKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Oei dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Misschien draait Nienke helemaal om straks omdat Jan een kwade dronk heeft.Your beauty never ever scared me.![]()
Dan neemt ie een gewoon weer een snuifje om zich weer goed te voelen.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Misschien draait Nienke helemaal om straks omdat Jan een kwade dronk heeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 3 mei 2020 21:06 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit shirt moet je dragen als je op date gaat met Annemiek.![]()
![]()
Ohja die zoekt niet alleen een leuke vriend maar die wil vast ook heel speciaal ontmaagd worden.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:05 schreef Noek het volgende:
Misschien moet ze eerst eens neuken voordat ze iemand afschrijft. Dan maar de slet van het dorp maar het kan je op nieuwe inzichten brengen.![]()
Wat levert deze trip Geert nou op? Hij zit daar echt met tegenzin.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ze had toch al veel vriendjes gehadquote:Op zondag 3 mei 2020 21:07 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ohja die zoekt niet alleen een leuke vriend maar die wil vast ook heel speciaal ontmaagd worden.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Tsja die gast is gewoon simpel...Daar kun je niet al te veel van verwachten ook...know'm sayin?
word? word.![]()
Ik snap niet waarom hij überhaupt gegaan is.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:07 schreef BlackNero het volgende:
Wat levert deze trip Geert nou op? Hij zit daar echt met tegenzin.The secret of getting ahead is getting started![]()
Lijkt me ook wel kut, hij voelt geen klik, zit je daar dagen verplicht. Mét camera ook nogquote:Op zondag 3 mei 2020 21:07 schreef BlackNero het volgende:
Wat levert deze trip Geert nou op? Hij zit daar echt met tegenzin.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Denk dat Geert Jan en Geert maar van vrouw moeten wisselen. Dan wordt er tenminste nog bij 1 stel gebatst.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Contractjequote:Op zondag 3 mei 2020 21:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij überhaupt gegaan is.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zal je wel verwarmen
Dit is ripYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Volgensmij zitten er in dit seizoen meer ongemakkelijke momenten dan in alle vorige seizoenen bij elkaar.![]()
Het is alleen nog wachten op draaiende kopjes.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:10 schreef Remco het volgende:
Volgensmij zitten er in dit seizoen meer ongemakkelijke momenten dan in alle vorige seizoenen bij elkaar.![]()
Dit is pijnlijk."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Lekker in de aanval een gesprek voeren
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ja de rest 0/10quote:Op zondag 3 mei 2020 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik geef alleen Bastian en Milou een kans eigenlijk.![]()
Ze redeneert met haar hoofd, dan gaat het lang duren.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik Jan en Nienke.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik geef alleen Bastian en Milou een kans eigenlijk.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Beter die kutgeintjes dan een of ander verzuurd iemand.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Prachtige TV was dat, al blijft die Canadees in zijn kamer terwijl zijn twee dates in de keuken op 'Happy' dansen nog mooierquote:Op zondag 3 mei 2020 21:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is alleen nog wachten op draaiende kopjes.![]()
![]()
Milou wil geen huisvrouw worden, dus dat wordt hem ook niet.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Mwa, na paar keer neuken zijn ze het zatquote:Op zondag 3 mei 2020 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Die heeft wel rondgeneukt hoor. En volgende dag gewoon weer exit.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:10 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik weet niet of die in de buurt mochten komen van onze ijskoningin.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bijna awkward ditOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Maar deze 2 hebben wel de meest romantische stedentrip ook. Ik wil Bastiaan ook wel zien met een kaart rondlopen door Edinburgh of zo.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Met de kro camera er boven opquote:Op zondag 3 mei 2020 21:12 schreef RamboDirk het volgende:
Super geile setting man, beetje neuken in de jacuzzi onder het noorderlicht.![]()
In zo'n ambiance is het ook wel makkelijk om in love te raken. Als ze eenmaal thuis zijn dan is het weer snel voorbij tussen Tandvlees en Milou.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Alsof je zo even je boerenbedrijf kunt verplaatsenquote:Al helemaal in de buurt van een stad is dat onbetaalbaar.
Op 't randje en erover.
Met andere woorden: waar begin je aan?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ja dacht ik ook alquote:Op zondag 3 mei 2020 21:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Zitten er geen grote bank in Antwerpen of zo?![]()
Durven = willenquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik loop een paar minuten achter met kijken, maar bij Geert & Angela: dat zijn verongelijkte vrouwen die mopperen dat de man zich niet laat zien.
Je kan hem ook gewoon in z'n waarde laten en het puur bij jezelf houden.Somebody that I used to know![]()
Dat mensen zo intiem op de televisie willenAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dat is geen optie voor hem, dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:13 schreef Noek het volgende:
Of je verkoopt je boerderij en zoekt zelf een andere baan.sig verwijderd door FA![]()
Montage-godThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
In Middelburg zijn geen vergelijkbare banen als ECB of new York.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ze gaat toch niet in Middelburg wonen en werken?
New York, Bangkok......
Waarom doe je in vredesnaam mee
SOONY![]()
Zo maar echt hoor...quote:Op zondag 3 mei 2020 21:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ga eerst gewoon daten en heb dit gesprek over een paar maandenYour beauty never ever scared me.![]()
Geert steekt gewoon geen poot uit en kan alleen maar dom lullen, ben je klaar mee als je daar een weekend mee moet optrekken.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:13 schreef Postbus100 het volgende:
Ik loop een paar minuten achter met kijken, maar bij Geert & Angela: dat zijn verongelijkte vrouwen die mopperen dat de man zich niet laat zien.
Je kan hem ook gewoon in z'n waarde laten en het puur bij jezelf houden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja ook echt dit ook hè net of je de eerste maanden meteen moet gaan samenwonen. :’) spreek gewoon elk weekend af ofzo.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ga eerst gewoon daten en heb dit gesprek over een paar maanden![]()
Voor haar dus ook niet maar dat wordt wel aan/van haar gevraagd.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is geen optie voor hem, dat is wel duidelijk.Go hard or go home![]()
Dit.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:14 schreef DKUp het volgende:
Ze gaat toch niet in Middelburg wonen en werken?
New York, Bangkok......
Waarom doe je in vredesnaam mee
Wat voor werk doet Milou eigenlijk? Heb dat gemistThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Middelburg heeft ongetwijfeld ook wel een Rabobank filiaal.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In Middelburg zijn geen vergelijkbare banen als ECB of new York.![]()
Milou zou wel willen proberen maar Bastian ziet beren op de weg.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik geef alleen Bastian en Milou een kans eigenlijk.
Ik geef nog het meest Jan en Nienke een kans zo op de citytrips bekeken
mag het weten![]()
Ga nog eens een folder doorbladeren, Geert.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 3 mei 2020 21:15 schreef kibo het volgende:
Geert tikt alleen maar biertjes weg terwijl de rest ligt te batsen![]()
![]()
Sneu voor Angela.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Maar inderdaad, hij heeft wel een punt vind ik... Waarom is alleen een groot bedrijf uitdagend.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Daarom schrijf je ook aan 'Boer zoekt Vrouw'quote:Op zondag 3 mei 2020 21:13 schreef Noek het volgende:
Of je verkoopt je boerderij en zoekt zelf een andere baan.
Op 't randje en erover.
Als ik met mijn broer weg ben is het wel iets gezelligerquote:Op zondag 3 mei 2020 21:15 schreef matthijst het volgende:
Godverdomme, alsof ze met d'r broer weg is.![]()
Iets analytisch bij een bankquote:Op zondag 3 mei 2020 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit.
Wat voor werk doet Milou eigenlijk? Heb dat gemist![]()
Echt? Eet je dat vaak bij zalm?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Moet wel van hem af komen he, hij laat helemaal niets blijken dat ie ook maar iets wil.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:15 schreef matthijst het volgende:
Godverdomme, alsof ze met d'r broer weg is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Analist bij de ECB.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit.
Ja, sorry, alsof hij met z'n zus weg isquote:Op zondag 3 mei 2020 21:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet wel van hem af komen he, hij laat helemaal niets blijken dat ie ook maar iets wil.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
'Milou heeft gister een grote bah gedaan. Netjes in het potje!'quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
waarom verkoopt tandvlees z'n boerderij niet.
Ga lekker met d'r mee de wereld over.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Hoe zou Elise hier naar kijken?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
twee keer per maand van Zeeland naar Frankfurt rijden, 4,5 uur rijden.
Ja lekker de drie lokale boeren analyseren. Ik snap Milou wel, het is een verslavende omgeving.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Middelburg heeft ongetwijfeld ook wel een Rabobank filiaal.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ziedend.quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Zij schreef hemquote:Op zondag 3 mei 2020 21:18 schreef matthijst het volgende:
waarom verkoopt tandvlees z'n boerderij niet.
Ga lekker met d'r mee de wereld over.
Op 't randje en erover.
Die plek van Bastiaan en Milou is wel super romantisch zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The secret of getting ahead is getting started![]()
Schoonmaker.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit.
Knappe vent als je dat in 4.5 lukt.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:18 schreef monkyyy het volgende:
twee keer per maand van Zeeland naar Frankfurt rijden, 4,5 uur rijden.
Op normale dag wel 6+Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Die ligt lekker al tegen iemand anders aan.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ze heeft gewoon ontdekt dat hij een kleine piemel heeft.The secret of getting ahead is getting started![]()
Echt he, super mooi daar.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die plek van Bastiaan en Milou is wel super romantisch zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja lekker boeiend zo'n suffe kantoorbaanquote:Op zondag 3 mei 2020 21:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja lekker de drie lokale boeren analyseren. Ik snap Milou wel, het is een verslavende omgeving.Het maakt niet uit waar je op kantoor zit.
Op 't randje en erover.
Met z'n 4 KI-kinderenquote:Op zondag 3 mei 2020 21:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ze heeft gewoon ontdekt dat hij een kleine piemel heeft.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Nienke is out.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Cokepikkiequote:Op zondag 3 mei 2020 21:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ze heeft gewoon ontdekt dat hij een kleine piemel heeft.![]()
Of er niet zoveel van bakt...quote:Op zondag 3 mei 2020 21:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ze heeft gewoon ontdekt dat hij een kleine piemel heeft.![]()
Je merkt in dit programma altijd dat die mensen allemaal super desperate op zoek zijn naar liefde. Die "diepe" gesprekken ook allemaal terwijl je elkaar nog nauwelijks kent.
Rot op man, geniet gewoon van je weekend weg samen.![]()
Ook al terugtrekkende bewegingen
doet ie het of doet ie het niet ?Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Rijdt die wagen nog een beetje?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Das waar.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:21 schreef RamboDirk het volgende:
Je merkt in dit programma altijd dat die mensen allemaal super desperate op zoek zijn naar liefde. Die "diepe" gesprekken ook allemaal terwijl je elkaar nog nauwelijks kent.
Rot op man, geniet gewoon van je weekend weg samen.
Die Karine moet Geert Jan echt niet trouwens.![]()
Ze doen allemaal alsof ze morgen voor het altaar staan... Doe eerst rustig allemaal, ga gewoon daten! Man man man[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik denk steeds aan mijn oude Windows bureaublad
Die lappen gras
Nevermindquote:Op zondag 3 mei 2020 21:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik geef nog het meest Jan en Nienke een kans zo op de citytrips bekeken
Lopen ze nu bij Arthurs Seat helemaal alleen?
mag het weten![]()
Dit.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:22 schreef Guppy het volgende:
Ze doen allemaal alsof ze morgen voor het altaar staan... Doe eerst rustig allemaal, ga gewoon daten! Man man man![]()
Dus toch hé!quote:Op zondag 3 mei 2020 21:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ze heeft gewoon ontdekt dat hij een kleine piemel heeft.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert !quote:Op zondag 3 mei 2020 21:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ze heeft gewoon ontdekt dat hij een kleine piemel heeft.
Althans,dat zeggen mannen met een kleine.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jaquote:Op zondag 3 mei 2020 21:23 schreef Mar_an het volgende:
Als ik dit allemaal zie, heb ik wel zin om weer een stedentrip te boeken.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je mag binnenkort naar Wenen!quote:Op zondag 3 mei 2020 21:23 schreef Mar_an het volgende:
Als ik dit allemaal zie, heb ik wel zin om weer een stedentrip te boeken.Go hard or go home![]()
Oeffelt ligt in Brabantquote:Op zondag 3 mei 2020 21:23 schreef Joosie200 het volgende:
Geert denkt: carnaval kunnen ze beter in Limburg![]()
Vera kijkt dit met een of andere pik in d'r mond.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Wat een grapjas die Geert.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jezus Geert
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ditquote:Op zondag 3 mei 2020 21:23 schreef Mar_an het volgende:
Als ik dit allemaal zie, heb ik wel zin om weer een stedentrip te boeken.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Gastquote:Op zondag 3 mei 2020 21:24 schreef PzKpfw het volgende:
Vera kijkt dit met een of andere pik in d'r mond.![]()
![]()
Haha wat een eikel die Geert.
Te rustig, houdt zelf de hele dag z'n poephoofd dicht.
Wat een saaie lul, zit gewoon nog af te beren op Vera-man.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Geert: het ligt niet aan mij maar aan jou.
quote:Op zondag 3 mei 2020 21:23 schreef Mar_an het volgende:
Als ik dit allemaal zie, heb ik wel zin om weer een stedentrip te boeken.Nou KLM vliegt gewoon nog naar veel steden, vliegen naar stockholm en daar is alles nog openquote:ik zeg doen!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Dat ja.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:25 schreef BlackNero het volgende:
Geert: het ligt niet aan mij maar aan jou.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2020 21:24 schreef PzKpfw het volgende:
Vera kijkt dit met een of andere pik in d'r mond.![]()
D'r eigen pik.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Gvd Geert.Leg alles bij haar neer
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ja we zijn het erover eens prima toch
Man man man
Hahahaquote:Op zondag 3 mei 2020 21:25 schreef BlackNero het volgende:
Geert: het ligt niet aan mij maar aan jou.
Jaaaa echt hè omg!!!!!!
Wat een eikel.The secret of getting ahead is getting started![]()
wat WIL die gast, echtGaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Het is en blijft 'n boerquote:
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Even mededelen dat het niets wordt en het ligt aan haarYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Wat een eikel zeg. Legt het bij Angela neer, terwijl hij zelf alleen maar over de omgeving lult en daardoor haar op afstand hield.![]()
Zielig voor haar
Een vrouwelijke ik?! Da fuq
Geert wil geen flauwekulletjes. Hij is van het oude principe.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wat een eikelquote:Op zondag 3 mei 2020 21:26 schreef monkyyy het volgende:
Even mededelen dat het niets wordt en het ligt aan haar![]()
Geert moet het maar bij z'n koeien houden. Misschien dat daar wel wat te neuken valt en ze praten ook niet terug.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
twitter:De_Stentor twitterde op zondag 03-05-2020 om 21:26:41‘Alle boeren blijven alleen dit jaar’ https://t.co/WUDGGR89l8 reageer retweet
![]()
Beter een kleine die pijpt dan een grote die bijt, aldus mijn lilliputer-buurvrouw.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert !
Althans,dat zeggen mannen met een kleine.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Vera zag dit aankomen.
Echt he.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
En anders neemt ie er maar wat geitjes bij.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Geert moet het maar bij z'n koeien houden. Misschien dat daar wel wat te neuken valt en ze praten ook niet terug.![]()
Sad!quote:Op zondag 3 mei 2020 21:27 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:De_Stentor twitterde op zondag 03-05-2020 om 21:26:41‘Alle boeren blijven alleen dit jaar’ https://t.co/WUDGGR89l8 reageer retweet
Ze hadden het beter op dag 1 kunnen vertellen. En dan gewoon het er mooi van nemen daar in Malta.mag het weten![]()
Vrouwelijke ik.. volgens mij ga je die nooit vinden..
Even los van de vraag of je dat überhaupt moet willen in een relatie.![]()
Jan is meteen weer depressief. Misschien dat een borrel helpt.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Iemand die je even af en toe beetje afremt is ook niet verkeerd nee.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:28 schreef Marcoss het volgende:
Vrouwelijke ik.. volgens mij ga je die nooit vinden..
Even los van de vraag of je dat überhaupt moet willen in een relatie.Your beauty never ever scared me.![]()
Geert had gewoon eerlijk moeten zijn en niet op citytrip moeten gaan. Dit wist hij al voordat hij vertrok.![]()
Geert is wel lekker duidelijk iigI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Told ya. Nienke en Jan, het komt nog goed.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Of een snuiffiequote:Op zondag 3 mei 2020 21:29 schreef BlackNero het volgende:
Jan is meteen weer depressief. Misschien dat een borrel helpt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heupen van Milou
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Even 3 dagen raven met z'n vriendenquote:Op zondag 3 mei 2020 21:29 schreef BlackNero het volgende:
Jan is meteen weer depressief. Misschien dat een borrel helpt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
ik heb toch het idee soms dat het concept van BZV tegen de boeren werkt. je kunt maar beter niet bij de eerste 5 zitten, dan heb je tenminste tijd om meerdere vrouwen/mannen rustig te leren kennenGaat voor de BHFH-award 2005!
Klopt.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:30 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb toch het idee soms dat het concept van BZV tegen de boeren werkt. je kunt maar beter niet bij de eerste 5 zitten, dan heb je tenminste tijd om meerdere vrouwen/mannen rustig te leren kennen![]()
Is het vandaag moederdag?
Boycot!quote:Op zondag 3 mei 2020 21:30 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb toch het idee soms dat het concept van BZV tegen de boeren werkt. je kunt maar beter niet bij de eerste 5 zitten, dan heb je tenminste tijd om meerdere vrouwen/mannen rustig te leren kennen![]()
En dan zijn na het keuzemoment één-op-één en dan moeten ze gelijk op vakantie en een definitieve keuze maken.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:30 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb toch het idee soms dat het concept van BZV tegen de boeren werkt. je kunt maar beter niet bij de eerste 5 zitten, dan heb je tenminste tijd om meerdere vrouwen/mannen rustig te leren kennen
Daarom moeten de boeren ook veel meer één-op-één dingen doen als er nog meerdere vrouwen zijn.![]()
quote:![]()
MooiFuquote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
ja zeker. ik vind het toch ook raar dat Geert er nu na 2 dagen citytrip met Angela vrij snel achterkomt dat het het toch allemaal niet is...dan heb je tijdens de logeerweek ook wel iets fout gedaanquote:Op zondag 3 mei 2020 21:32 schreef BobW het volgende:
[..]
En dan zijn na het keuzemoment één-op-één en dan moeten ze gelijk op vakantie en een definitieve keuze maken.
Daarom moeten de boeren ook veel meer één-op-één dingen doen als er nog meerdere vrouwen zijn.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Die zal wel van een gast zijn ja.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Geposte AD-artikel niet gelezen?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Toen Geert zijn uiterst scherpzinnige inzichten deelde, zag je Angela hem echt aankijken van: "geloof je deze bullshit nou echt? Je bent echt te achterlijk voor woorden".Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Wat een haat.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:40 schreef Fascination het volgende:
Toen Geert zijn uiterst scherpzinnige inzichten deelde, zag je Angela hem echt aankijken van: "geloof je deze bullshit nou echt? Je bent echt te achterlijk voor woorden".
Forum Opties Forumhop: Hop naar: