Dus omdat we in een Covid-crisis zitten, moeten we meteen alle andere onderwerpen laten vallen? Dat lijkt me niet de juiste aanpak. Prima om de focus nu tijdig te verschuiven, maar nadenken over de onderwerpen waar we aan gaan werken ná deze crisis lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:16 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Als er mensen dood liggen te gaan op de IC en je probeert nog steeds je geloof te verkopen dan heb ik er ook best wel moeite mee om je serieus te nemen.
Iedereen zal toch hun verwachtingen moeten bij gaan stellen, Rutte gaat veel mensen uit hun droom halen dat ze op vakantie kunnen idd.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:17 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Hele volksstammen denken dat ze gewoon weer in het vliegtuig naar Alanya of Ibiza kunnen stappen om twee weken in de zon te liggen en in de disco te gaan staan, want dat is immers na 1 juno en dan kan het weer. Ja niet dus, en Rutte doet er goed aan om dat in elk geval vast duidelijk te maken. Voorkomt een hoop teleurstellingen.
Theaters, poppodia en organisatoren van sportwedstrijden die nu al weer volle bak aan het plannen zijn vanaf 1 september want dan kan het weer zijn trouwens ook vrij naïef, maar dat doen ze zichzelf aan.
Mensen klimaatgekkies noemen, de enige die ik als een gekkie zie doen, ben jij.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:16 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Als er mensen dood liggen te gaan op de IC en je probeert nog steeds je geloof te verkopen dan heb ik er ook best wel moeite mee om je serieus te nemen.
Klopt helemaal. En gelukkig maarquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:24 schreef BoerHagenees het volgende:
[..]
Mensen klimaatgekkies noemen, de enige die ik als een gekkie zie doen, ben jij.
Groen wordt de toekomst, en die zal alleen maar versnellen dankzij de crisis.
Deal with it.
Vind jij het normaal om keer op keer te beweren dat Hooibaal Boer Hagenees is? Je lijkt wel een kleuter van 3 jaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:29 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ok hooibaal. Ga je nog een mast in de fik zetten dit weekend?
Op basis van wat zou die explosie komen? Hierboven heb ik al uitgelegd waarom en hoe we die explosie voorkomen. Kan iemand bindend uitleggen waarom we die explosie dan wél kunnen verwachten?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:20 schreef Ven1972 het volgende:
Er is een reële kans op een 2e golf virusexplosie lijkt me. Maar als men zo ziet vraag ik me af hoe jullie nog wel aan 1,5 meter afstand te houden van elkaar, geen drukte op zoeken elders in de stad of terwijl ook goed aan hygiënische maatregelen zoals zoveel mogelijk handen wassen.
Dus de hele wereld wordt besmet, maar toch gaan we ouderen isoleren?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:37 schreef Solingjan het volgende:
IRC en Imperial.ac UK verwachten wereldwijd dit jaar 7 miljard besmettingen
40 miljoen doden.
Door social distance van ouderen en risicogroepen is het dodental enigszins terug te brengen naar 20 miljoen.
Ik vind dit absoluut niet kunnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:29 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ok hooibaal. Ga je nog een mast in de fik zetten dit weekend?
Je hebt het telkens over solidariteit, maar zelf heb je dat niet echt he? Als je écht solidair zou denken dan zou je begrip hebben voor ALLE partijen. Je hebt echt wat met de horeca? De horeca haal jij er telkens bij; voorstanders van versoepelingen benoemen het nog minder. Is het echt pure afgunst? Zo komt het wel over. Je posts zijn in ieder geval niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:40 schreef BoerHagenees het volgende:
[..]
Dit zal inderdaad ons beleid gaan worden. Mensen zullen zich er toch in moeten gaan berusten. Eind mei is het zeker niet afgelopen, waarom dan niet meteen mensen het er goed in peperen door de maatregelen te verlengen tot september?
Verder de horeca die 1 juni wil openen of het nou mag of niet....schande! Laat al die horeca maar op de fles gaan. Sterker laat desnoods maar alle horeca failliet gaan in Nederland, zal er voor mensen ook niet te kiezen zijn. Zien we na de crisis wel weer verder.
Nogmaals. Ik zie hier maar weinig mensen zeuren om terrasjes. Terwijl jij het er elke post bij haalt. Wie zit er nou te zeuren?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:43 schreef BoerHagenees het volgende:
[..]
Ik zou er niet zeker van zijn dat er geen piek volgt in oktober, zeker gezien hoe iedereen een stuk lakser omgaat, het stukken drukker is in het openbare leven, en dat mensen maar lopen te klagen dat de terrassen zsm open moeten. Wat zal het een teleurstelling zijn als ze horen dat geen horecaonderming opengaat, en terrassen we dit jaar, terecht, wel kunnen vergeten.
Solidariteit richting de economie, werknemers, werkgevers, ondernemers, depressieve mensen, talloze sectoren is inderdaad ver te zoeken bij types zoals jij.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:53 schreef BoerHagenees het volgende:
[..]
Grote evenementen zijn straks niet meer nodig om als verspreider van het virus te dienen, mensen zoeken elkaar steeds meer op op straat. Het wordt maar drukker en drukker.
De solidariteit brokkelt met de dag af. Beschamend hoe wij als burger het zorgpersoneel zo in de kou laten staan.
dit is opzettelijke mishandeling, zij zijn er om over de volksgezondheid te waken, die taak doen ze bewust niet, niet per ongeluk of onmacht/overmacht.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:42 schreef _I het volgende:
[..]
Er lijkt wel een stuk overzicht en intelligentie te missen.
de briefing van donderdag deed echt pijn aan mijn hoofd.
- Het RIVM bepaalt wie in de zorg bij welke handeling welke bescherming krijgt
- Die behoefte is in kaart gebracht, met een maximum van 4 mln per week
- Veel medewerkers in de zorg geven aan dat ze meer nodig hebben om zich veilig te voelen
- In de briefing geven ze aan dat ze nu exact 4 mln per week inkopen
- Ze zeggen ook dat 4 x zoveel mogelijk was geweest
- Dat deden ze niet, want de behoefte was er niet
- Maar het RIVM voorkomt dat de thuiszorg, gehandicaptenzorg en mantelzorg mee kunnen draaien in de behoefte.
Zoveel tegenstrijdigheden en leugens! Net als met die testen. Zijn ze er nu wel of niet. Waarom mag Duitsland niet helpen met 5.000 testen. Want we hebben genoeg capaciteit, maar geen vraag, want niemand mag getest worden.
Cirkelredenaties waar je weinig vertrouwen van krijgt.
Kijk aub die videoquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dus de hele wereld wordt besmet, maar toch gaan we ouderen isoleren?
Wie heeft bedacht dat deze man enige vorm van autoriteit heeft?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:37 schreef Solingjan het volgende:
Nu op YouTube dr John Campbell met zeer verontrustende video
IRC en Imperial.ac UK verwachten wereldwijd dit jaar 7 miljard besmettingen
40 miljoen doden.
Door social distance van ouderen en risicogroepen is het dodental enigszins terug te brengen naar 20 miljoen.
En weer.
Testen tracking tracing en isolation.
Stop je kop maar in het zand.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie heeft bedacht dat deze man enige vorm van autoriteit heeft?
"Hello Everyone,
My name is John Campbell and I am a retired Nurse Teacher and A and E nurse based in England"
Een gepensioneerde zuster die op een bierviltje wat berekeningen maaktquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:46 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Stop je kop maar in het zand.
Hij baseert zich op wetenschappelijke feiten.
Heb je de video trouwens gezien? Dan reageer je wel anders.
Boerhagenees is een beetje de extremere persoonlijkheid van hooibaal. Die is sinds de komst van boerhagenees wat milder geworden, vermoedelijk omdat hij boerhagenees als overdrukventiel kan gebruiken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:46 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ik zeg 1 juni terrassen open en hooibaal/Boerhagenees verplicht comazuipen! Die weten niet wat ze meemaken. Een leven buiten hun zolderkamer.
het boeit met niet zoveel, het komt overeen met andere data, zoals van Chris Martenson Peak Prosperityquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie heeft bedacht dat deze man enige vorm van autoriteit heeft?
"Hello Everyone,
My name is John Campbell and I am a retired Nurse Teacher and A and E nurse based in England"
KNVB lekker beginnen met het seizoen 2021/2022 in te plannenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:17 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Theaters, poppodia en organisatoren van sportwedstrijden die nu al weer volle bak aan het plannen zijn vanaf 1 september want dan kan het weer zijn trouwens ook vrij naïef, maar dat doen ze zichzelf aan.
NL 1,5m afstand houden, rest van de wereld 2mquote:
Ook een verzameling gekkies. Nog even een Jensen tv is een bronquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het boeit met niet zoveel, het komt overeen met andere data, zoals van Chris Martenson Peak Prosperity
Tsjah. Vandaag kwamen ze tot de conclusie dat er ook nog vergeten waren er 16 van maart mee te tellen. Zijn we er nou nog niet achter dat puur naar dat getal kijken zinloos is zolang die achterstanden maar blijven?quote:
Het wordt steeds gekker hier.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
NL 1,5m afstand houden, rest van de wereld 2m
verder het ontkennen van incubatietijd en mensen die losser worden met de regels.
als jij doctors gekkies noemt, dan ligt het probleem bij jouquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook een verzameling gekkies. Nog even een Jensen tv is een bron
wat zijn dan goede bronnen volgens jou, want dat hoor ik niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook een verzameling gekkies. Nog even een Jensen tv is een bron
Of dat je te simpelweg maken hebt met fluctuatie in de cijfers.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Vandaag kwamen ze tot de conclusie dat er ook nog vergeten waren er 16 van maart mee te tellen. Zijn we er nou nog niet achter dat puur naar dat getal kijken zinloos is zolang die achterstanden maar blijven?
Het is geloof ik al de hele week weer aan het stijgen.quote:
Zijn er in NL cijfers over de herkomst van de slachtoffers, als in is er een overrepresentatief deel van de mensen afkomstig uit landen waar geen uitgebreide vaccinatieprogramma's zijn?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:51 schreef Mike het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 2 mei 2020
Positief geteste personen 40.236 (+445)
Ziekenhuisopnames 10.951 (+97)
Overleden personen 4.987 (+94)
Ook weer iets uit je dikke duim.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
NL 1,5m afstand houden, rest van de wereld 2m
Chris Martenson, PhD (Duke), MBA (Cornell) is an economic researcher and futurist specializing in energy and resource depletion, and co-founder of PeakProsperity.comquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als jij doctors gekkies noemt, dan ligt het probleem bij jou
Ik ook, denk dat we een kanteling gaan zien de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:57 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, Ik ben bang dat het weer slechte kant op gaat.
Cijfers zien er goed uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:05 schreef BoerHagenees het volgende:
[..]
Ik ook, denk dat we een kanteling gaan zien de verkeerde kant op.
Ik denk het ook, we gaan allemaal dood.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:05 schreef BoerHagenees het volgende:
[..]
Ik ook, denk dat we een kanteling gaan zien de verkeerde kant op.
vandaar dat Frankrijk van die hoge cijfers heeft, knettergek zijn zequote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Ook weer iets uit je dikke duim.
Frankrijk is het bijvoorbeeld 1 meter, zoals ook het advies van de WHO is.
Voorlopig hebben die een veel extremere lockdown gedaan dan wij en maakt dat blijkbaar ook geen reet uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vandaar dat Frankrijk van die hoge cijfers heeft, knettergek zijn ze
Lekker 5 euro per biertje. Anders kunnen ze de boetes niet betalen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:07 schreef Oekelele het volgende:
Ach 1 juni gaat de horeca toch illegaal open..... Lekker pilsje kopen.
Nou prima hoor. Heb het er zeker voor over.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lekker 5 euro per biertje. Anders kunnen ze de boetes niet betalen.
1. countable nounquote:
Volgens mij verschilt de praktijk niet heel erg van de Nederlandse situatie.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Voorlopig hebben die een veel extremere lockdown gedaan dan wij en maakt dat blijkbaar ook geen reet uit.
Of kost het 25¤ per pint......even lekker laten zien dat je het kunt betalen..... Proostquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lekker 5 euro per biertje. Anders kunnen ze de boetes niet betalen.
Yup, maar in een heel ander gebied hé.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
1. countable noun
A PhD is a degree awarded to people who have done advanced research into a particular subject. PhD is an abbreviation for 'Doctor of Philosophy'.
He is more highly educated, with a PhD in Chemistry.
...an unpublished PhD thesi
Laat deze gekkie Ven1972 maar. Hij beweerde gisteren ook doodleuk dat corona mogelijk kanker veroorzaakt want dat denkt hijquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Op basis van wat zou die explosie komen? Hierboven heb ik al uitgelegd waarom en hoe we die explosie voorkomen. Kan iemand bindend uitleggen waarom we die explosie dan wél kunnen verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |