het boeit met niet zoveel, het komt overeen met andere data, zoals van Chris Martenson Peak Prosperityquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie heeft bedacht dat deze man enige vorm van autoriteit heeft?
"Hello Everyone,
My name is John Campbell and I am a retired Nurse Teacher and A and E nurse based in England"
KNVB lekker beginnen met het seizoen 2021/2022 in te plannenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:17 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Theaters, poppodia en organisatoren van sportwedstrijden die nu al weer volle bak aan het plannen zijn vanaf 1 september want dan kan het weer zijn trouwens ook vrij naïef, maar dat doen ze zichzelf aan.
NL 1,5m afstand houden, rest van de wereld 2mquote:
Ook een verzameling gekkies. Nog even een Jensen tv is een bronquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het boeit met niet zoveel, het komt overeen met andere data, zoals van Chris Martenson Peak Prosperity
Tsjah. Vandaag kwamen ze tot de conclusie dat er ook nog vergeten waren er 16 van maart mee te tellen. Zijn we er nou nog niet achter dat puur naar dat getal kijken zinloos is zolang die achterstanden maar blijven?quote:
Het wordt steeds gekker hier.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
NL 1,5m afstand houden, rest van de wereld 2m
verder het ontkennen van incubatietijd en mensen die losser worden met de regels.
als jij doctors gekkies noemt, dan ligt het probleem bij jouquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook een verzameling gekkies. Nog even een Jensen tv is een bron
wat zijn dan goede bronnen volgens jou, want dat hoor ik niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook een verzameling gekkies. Nog even een Jensen tv is een bron
Of dat je te simpelweg maken hebt met fluctuatie in de cijfers.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Vandaag kwamen ze tot de conclusie dat er ook nog vergeten waren er 16 van maart mee te tellen. Zijn we er nou nog niet achter dat puur naar dat getal kijken zinloos is zolang die achterstanden maar blijven?
Het is geloof ik al de hele week weer aan het stijgen.quote:
Zijn er in NL cijfers over de herkomst van de slachtoffers, als in is er een overrepresentatief deel van de mensen afkomstig uit landen waar geen uitgebreide vaccinatieprogramma's zijn?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:51 schreef Mike het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 2 mei 2020
Positief geteste personen 40.236 (+445)
Ziekenhuisopnames 10.951 (+97)
Overleden personen 4.987 (+94)
Ook weer iets uit je dikke duim.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
NL 1,5m afstand houden, rest van de wereld 2m
Chris Martenson, PhD (Duke), MBA (Cornell) is an economic researcher and futurist specializing in energy and resource depletion, and co-founder of PeakProsperity.comquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als jij doctors gekkies noemt, dan ligt het probleem bij jou
Ik ook, denk dat we een kanteling gaan zien de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:57 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, Ik ben bang dat het weer slechte kant op gaat.
Cijfers zien er goed uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:05 schreef BoerHagenees het volgende:
[..]
Ik ook, denk dat we een kanteling gaan zien de verkeerde kant op.
Ik denk het ook, we gaan allemaal dood.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:05 schreef BoerHagenees het volgende:
[..]
Ik ook, denk dat we een kanteling gaan zien de verkeerde kant op.
vandaar dat Frankrijk van die hoge cijfers heeft, knettergek zijn zequote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Ook weer iets uit je dikke duim.
Frankrijk is het bijvoorbeeld 1 meter, zoals ook het advies van de WHO is.
Voorlopig hebben die een veel extremere lockdown gedaan dan wij en maakt dat blijkbaar ook geen reet uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vandaar dat Frankrijk van die hoge cijfers heeft, knettergek zijn ze
Lekker 5 euro per biertje. Anders kunnen ze de boetes niet betalen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:07 schreef Oekelele het volgende:
Ach 1 juni gaat de horeca toch illegaal open..... Lekker pilsje kopen.
Nou prima hoor. Heb het er zeker voor over.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lekker 5 euro per biertje. Anders kunnen ze de boetes niet betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |