Yes zie je welquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:33 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Nee het klopt wel! Want de aarde is gewoon rond. Maar als je dán op een heuvel staat, dan zit je wel in de straling. En wij hier in ons platte landje niet
Kopen op je ereaderquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:35 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gelezen, en de juf las ze ook niet voor.
Dan krijg je de Anja Saga er gratis bijquote:
Ja ik miste je slechtheid ook zó erg. De hele tijd offline zijn met mijn eigen goede ik werd ook maar saaiquote:
Daar hou ik je aanquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan krijg je de Anja Saga er gratis bij
Nou ho ho, je krijgt andere dingen gratis bij de Anja saga, niet andersom.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan krijg je de Anja Saga er gratis bij
Ik denk dat ik na zo'n 100 verhalen zal gaan bundelen. Dus nog zo'n 94 te gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:11 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan! Enig idee wanneer deze briljante serie uit gaat komen? Dan kan ik een aftel-kalender gaan maken.
Je bent nog slechter dan ik al dacht!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ho ho, je krijgt andere dingen gratis bij de Anja saga, niet andersom.
Dat hangt er helemaal vanaf wanneer @Strani schrijft en wanneer ik bepaal wanneer Anja's leven weer voortgezet wordtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:11 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan! Enig idee wanneer deze briljante serie uit gaat komen? Dan kan ik een aftel-kalender gaan maken.
Er zijn toch wel meer dan 6 Anja's geweest?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na zo'n 100 verhalen zal gaan bundelen. Dus nog zo'n 94 te gaan.
Ik dacht van niet! Kan ook zijn dat ik de tel wat kwijt ben natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer dan 6 Anja's geweest?
Daar weet Anja alles vanquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil er wel een béétje aan verdienen hè! Als schrijver krijg je toch al bijna niks
Ja, maar, die horen er ook bij!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht van niet! Kan ook zijn dat ik de tel wat kwijt ben natuurlijk.
Er zijn ook een paar onofficiële Anja's geweest, héle korte verhaaltjes. Maar die tel ik niet als hoofdstukken.
Hoe profiteert Anja er dan van als alle verhalen over haar gratis worden weggeven?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar weet Anja alles vanMaar juist daarom zou ik juist wel wat solidariteit met haar verwachten!
Anja profiteert ervan dat we met haar situatie begaan zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe profiteert Anja er dan van als alle verhalen over haar gratis worden weggeven?
Ik vind dat ze erbij horen. Dat is net zo'n director's cut waarvan je achteraf denkt 'dit had je er gewoon niet in durven stoppen, maar had het wel wat sappiger gemaakt'quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarover zullen de meningen altijd verdeeld zijn, vrees ik!
Daar komt het allemaal wel op neer inderdaad.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Anja profiteert ervan dat we met haar situatie begaan zijn![]()
Maar jij bent slecht dus... had eigenlijk niet anders van je verwacht
Hmm nou vooruit, maar ja, ze zijn lastig te vinden, die hele korte verhaaltjesquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind dat ze erbij horen. Dat is net zo'n director's cut waarvan je achteraf denkt 'dit had je er gewoon niet in durven stoppen, maar had het wel wat sappiger gemaakt'
We kunnen ook per verkocht boek een gedeelte van de opbrengst aan een goed doel schenken. Om bijv. verwarde stacaravanvrouwtjes zoals Anja te helpenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar komt het allemaal wel op neer inderdaad.
Je eigen administratie niet op orde hebben...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nou vooruit, maar ja, ze zijn lastig te vinden, die hele korte verhaaltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |