Te vroeg? Het is bijna half zesquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende: [..] M'n vraag wat doe je? En nog te vroeg ook
![]()
Je had beter een ander fragment kunnen imiteren, als Johan wegloopt. Dat past beter bij je gemoedstoestand.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk je hebt geen argumenten dus je herhaalt nogmaals je popie-jopie geneuzel
Dag mag hoor, maar je komt over als een dorpsidioot.
Ik loop niet wegquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je had beter een ander fragment kunnen imiteren, als Johan wegloopt. Dat past beter bij je gemoedstoestand.
Goed bezig makker!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik loop niet weg
En ik ben ook niet boos eigenlijk, ik moet zeggen dat ik op wat typfoutjes en vormfoutjes na een prima rationaal verhaal heb getypt waar ik trots op kan zijn!
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed bezig makker!
Laat je niet kisten hè.
Kan me weinig users herinneren die niet al eens een meltdown hebben gehad.
Is Drizzt_ zanger Lorenzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:52 schreef Caland het volgende:
Misschien kunnen we zanger Lorenzo regelen voor #GGMMout
@:drizzt_dourden kom van je luie reet af
Voor je moeder blijf je altijd een winnaar!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik loop niet weg
En ik ben ook niet boos eigenlijk, ik moet zeggen dat ik op wat typfoutjes en vormfoutjes na een prima rationaal verhaal heb getypt waar ik trots op kan zijn!
Ik had niet anders verwacht maar fijn dat je jezelf een sticker geeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik loop niet weg
Als het in jouw hoofd maar zo is Renéquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik loop niet weg
Dit is niet waar en zeer pijnlijk voor mequote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor je moeder blijf je altijd een winnaar!
En #FreeDoublepain zou dat ook moeten zijn.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:52 schreef Caland het volgende:
Misschien kunnen we zanger Lorenzo regelen voor #GGMMout
@:drizzt_dourden kom van je luie reet af
Natuurlijk fijn als je zelf eens niet de gebeten hond bentquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch is er als de kippen bij om @:ggmm zijn graf aan te stampen.
Rot op.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:54 schreef scrupuleus het volgende:
Welke teringlijer zat er aan mijn post?
Incasseren toch?
Watje.
Dit is overigens echt waar.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n huichelaar en hypocriet joh
Leuk dat we beide een dierenverwijzing maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk fijn als je zelf eens niet de gebeten hond bent
Had die lul maar opslag moeten geven.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch is er als de kippen bij om @:ggmm zijn graf aan te stampen.
Ik vraag me echt af hoe het achter de schermen gaat. Vindt er overleg plaats over het te voeren beleid en de feedback die mods terugkrijgen?quote:
Moet je naar de ic toe?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga maar eens afsluiten. Leuk om bij deze meltdown te zijn geweest. Erg leuk om het vanuit de andere kant eens mee te maken.
Je gaat je klaarmaken voor een razzia ?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga maar eens afsluiten. Leuk om bij deze meltdown te zijn geweest. Erg leuk om het vanuit de andere kant eens mee te maken.
Het gaat niet om zinvol/zzinloos, het gaat erom dat iemand er dagelijks last van ondervindt of niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap @:GGMM wel. Onnodig mentionen is flauw en kinderachtig. En daarom mentiont hij mensen die uberhaupt als jaren niet online zijn geweest zodra hij een pakketje binnen krijgt. Want dat is heel zinvol mentionen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg leuk om het vanuit de andere kant eens mee te maken.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je gaat je klaarmaken voor een razzia ?
beleiudquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe het achter de schermen gaat. Vindt er overleg plaats over het te voeren beleiud en de feedback die mods terugkrijgen?
Kijk bijvoorbeeld naar Sport en Wielrennen, daar doen de mods het echt goed
Beleiudquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe het achter de schermen gaat. Vindt er overleg plaats over het te voeren beleiud en de feedback die mods terugkrijgen?
Niet zinvol, maar zou je dit flauw en kinderachtig noemen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap @:GGMM wel. Onnodig mentionen is flauw en kinderachtig. En daarom mentiont hij mensen die uberhaupt als jaren niet online zijn geweest zodra hij een pakketje binnen krijgt. Want dat is heel zinvol mentionen.
Slob en Rellende hebben ook echt wel een makje, zeker zonder de grote rondes.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nou, bij deze. Ik ondervind er bijzonder veel last van als jij users gaat mentionen die helemaal niet actief zijn op dit forum.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat niet om zinvol/zzinloos, het gaat erom dat iemand er dagelijks last van ondervindt of niet.
[..]
beleiudquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |