Joh al die dikke auto's van ondernemers zijn 9 vd 10 keer van de lease-maatschappij. Ook dat kan soms gunstiger zijn dan een goedkopere auto zelf kopen, want die lease kan je aftrekken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Helderp, bedankt! het probleem lijkt em dus ook te zitten in het ontmoedigepn van het opbouwen van reserves.
Het verklaart wel waarom ik een lokale ondernemer in een range rover zie rijden maar hij na een maand al aan het zuurstof moet (no pun intended).
Je krijgt als buitenstaander dan al gauw het idee dat hij onnodig heeft lopen kopen en dus het aan zichzelf te denken heeft. Onwetend dat het dus aangemoedigd wordt.
Dan nog heb ik wel zoiets van verkoop maar eerst je te dure auto en 2e huis.
Als je in de bijstand aanklopt wordt dat ook doodleuk gezegd immers.
https://www.ad.nl/dossier(...)qxNAsDNVmn2DFAp5C-Q4quote:De bedden in het tijdelijke zorghotel in Ahoy blijven leeg
Het in allerhaast opgebouwde zorghotel in twee hallen van Ahoy is nog altijd leeg. De ziekenhuizen in de Rotterdamse regio raakten in de coronacrisis niet zo overspoeld met patiënten als gevreesd. ,,Aan de ene kant is het zonde dat het niet wordt gebruikt, maar bovenal ben ik blij dat dit niet gebeurt'', zegt Arjen Littooij, directeur van de Veiligheidregio Rotterdam-Rijnmond.
Mooi toch. Dat het zo snel geregeld kon worden, maar ook dat het uiteindelijk niet nodig blijkt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:40 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)qxNAsDNVmn2DFAp5C-Q4
Liever te streng dan te lafjes, want dan was dit topic helemaal ontploft.. alleen maar goed dat dit het redelijk snel onder controle lijkt te zijn gekomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:30 schreef zoost het volgende:
gisteren bij #Jinek waren alle key-spelers aanwezig (behalve RIVM) en de teneur was duidelijk dat ze achteraf wellicht te sterke maatregelen hebben afgekondigd. Meneer van de IC bracht nog enige nuance aan, maar iedereen sprak al op een evaluerende manier, alsof het al voorbij is. Mischien komt het weer terug in de winter...twitter:Jinek_RTL twitterde op donderdag 30-04-2020 om 22:52:48Nu het aantal ic-patiënten af blijft nemen, is het de vraag wat er nog komen gaat. Diederik Gommers: 'Misschien kan een flinke toename in de winter.' Achter de schermen zijn ze hard aan het werk voor meer bedden en een hoge kwaliteit in de zorg. #jinek https://t.co/A9WJL7P4LD reageer retweet
Ja!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:57 schreef _I het volgende:
Enquête over de toekomst van Nederland
De Sociaal-Economische Raad ondersteunt het initiatief Namens Nederland, dat op 15 april van start is gegaan. Het is een grootschalige enquête onder inwoners van Nederland over de toekomst van Nederland.
===
Al ingevuld?
Better save then sorry. Helemaal mee eens, maar wat ook opvalt is hoe weinig met wist/weet en hoe veel verschillende opvattingen er zijn binnen het OMT. Je krijgt toch het idee dat de geïnteresseerde fokker die het nieuws volgt prima binnen het OMT kan functioneren zonder dat het opvalt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Liever te streng dan te lafjes, want dan was dit topic helemaal ontploft.. alleen maar goed dat dit het redelijk snel onder controle lijkt te zijn gekomen.
Kan, maar iemand met 2 of zelfs 3 huizen (Jort), moet niet voor staatssteun aankloppen, vind ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Joh al die dikke auto's van ondernemers zijn 9 vd 10 keer van de lease-maatschappij. Ook dat kan soms gunstiger zijn dan een goedkopere auto zelf kopen, want die lease kan je aftrekken.
Mijn opa en oma hebben altijd goed geld kunnen verdienen. Zij betalen een paar duizend Euro per maand aan het verzorgingshuis. Met daarbij wel de notitie dat doordat ze geld hebben lang thuis hebben kunnen blijven wonen. Daar betaal je echter wel ¤ 800,- per dag voor uit eigen zak voor dag en nacht hulp. Dus dan belast je ook al de overheid minder.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan, maar iemand met 2 of zelfs 3 huizen (Jort), moet niet voor staatssteun aankloppen, vind ik.
Staatsteun moet zich beperken tot overleven, basisbehoeften, en niet tot in stand houden van rijkdom waar je aan gewend was.
Dus kun je een van je extra huizen met overwaarde verkopen, dan doe je dat eerst maar.
Misschien is het nu niet het moment, maar wanneer is het moment daar dan wel. Dat wij Nederland een wegwerpcultuur hebben, dat wisten we al. Er gaan nu plannen komen dat er statiegeld komt op flesjes en blikjes. Een beetje vreemd als je ziet hoeveel plastic er nu extra gefabriceerd wordt in verband met de corona crisis. Niet alleen in Nederland maar zelfs over de hele wereld. Dan is het verbieden van de plastic tassen en zakjes in Nederland een lachertje.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat die snappen dat het strategisch handig is even hun smoel te houden
9 vd 10 MKBers hebben geen 2e of 3e huis hoor.... misschien een caravan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan, maar iemand met 2 of zelfs 3 huizen (Jort), moet niet voor staatssteun aankloppen, vind ik.
Staatsteun moet zich beperken tot overleven, basisbehoeften, en niet tot in stand houden van rijkdom waar je aan gewend was.
Dus kun je een van je extra huizen met overwaarde verkopen, dan doe je dat eerst maar.
Ok laat de buurvrouw maar creperen dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:53 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hebben altijd goed geld kunnen verdienen. Zij betalen een paar duizend Euro per maand aan het verzorgingshuis. Met daarbij wel de notitie dat doordat ze geld hebben lang thuis hebben kunnen blijven wonen. Daar betaal je echter wel ¤ 800,- per dag voor uit eigen zak voor dag en nacht hulp. Dus dan belast je ook al de overheid minder.
De buurvrouw heeft nooit gewerkt en krijgt dezelfde voorziening FOC.
Vind je dat eerlijk?
Ik niet.
Ja nou dan verkopen ze die!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:55 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
9 vd 10 MKBers hebben geen 2e of 3e huis hoor.... misschien een caravan.
Wow, thanks, dit is een soort natte droom voor elke statisticus.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:54 schreef _I het volgende:
[..]
Elke uitspraak heeft al een effect die in de gaten wordt gehouden.
O.a. google brengt onze bewegingen in kaart. Dus er wordt steeds meer duidelijk, zonder dat je het door hebt.
Sterker nog, een 2e of een 3e huis is niet van een eigenaar, deze is van de bank waar een enorme hypotheek op staat. En bakstenen kun je niet opetenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:55 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
9 vd 10 MKBers hebben geen 2e of 3e huis hoor.... misschien een caravan.
Er zijn gelukkig nog tussenwegen en andere oplossingenquote:
Dat is niet best hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:46 schreef zoost het volgende:
[..]
Better save then sorry. Helemaal mee eens, maar wat ook opvalt is hoe weinig met wist/weet en hoe veel verschillende opvattingen er zijn binnen het OMT. Je krijgt toch het idee dat de geïnteresseerde fokker die het nieuws volgt prima binnen het OMT kan functioneren zonder dat het opvalt.
Voordat je zorggaatgebruiken kan je ook je geld weggeven aan he kinderen belastingvrij tot een bepaalde hoogtequote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:53 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hebben altijd goed geld kunnen verdienen. Zij betalen een paar duizend Euro per maand aan het verzorgingshuis. Met daarbij wel de notitie dat doordat ze geld hebben lang thuis hebben kunnen blijven wonen. Daar betaal je echter wel ¤ 800,- per dag voor uit eigen zak voor dag en nacht hulp. Dus dan belast je ook al de overheid minder.
De buurvrouw heeft nooit gewerkt en krijgt dezelfde voorziening FOC.
Vind je dat eerlijk?
Ik niet.
Haha, als je het wil zien, zitten we al in een soort matrix. De data is er al.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Wow, thanks, dit is een soort natte droom voor elke statisticus.![]()
Wist geeneens van het bestaan van deze site/link.
Nee hoe kom je hierbij?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is niet best hoor.
Dan worden we op dit moment bestuurd door een stel arrogante clowns met lange tenen zonder kennis van zaken maar met een te groot vooroordeel.
Ofwel een paar gekken die niet weten waarmee ze bezig zijn.
quote:
Je vergeet een smiley met een dikke duim in de mondquote:
Dat is ook gebeurd, ook niet belastingvrij, maar dan blijft er nog over.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Voordat je zorggaatgebruiken kan je ook je geld weggeven aan he kinderen belastingvrij tot een bepaalde hoogte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |