Hmm maar ik wil er echt gelijk nieuwe plantjes in zetten. Ik worstel met iets wat zeker 15 jaar lang een brandnetel/braamveldje is geweest.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee na 2 maand totaal opgenomen.
Roundup is gewoon een zeepsoort die door het blad wordt opgenomen en de CO2 opname stopt.
Opzich kun je het drinken
hehehquote:Op donderdag 30 april 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
godver iemand heeft weer de naam aangepast
In de voortuin is het niet echt onkruid maar de wortels van de boom aan de overkant van de straat die omhoog komen, die sterven even af maar gaan na een paar weken weer gewoon vrolijk verder. Achter heb ik iets staan waar ik al zoveel zooi overheen heb gegooid en die sterft telkens af om vervolgens weer net zo vrolijk terug te keren.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat dan? Er is niets recistent tegen behalve misschien distels.
Franticquote:Op donderdag 30 april 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
Daarvoor zou ik het dan niet gebruiken, dan gewoon grof geschut er op en afgraven en verse grond er inquote:Op donderdag 30 april 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm maar ik wil er echt gelijk nieuwe plantjes in zetten. Ik worstel met iets wat zeker 15 jaar lang een brandnetel/braamveldje is geweest.
Nee gewoon terecht.quote:
Doe nou geduld hebben anders gaat het mis.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm maar ik wil er echt gelijk nieuwe plantjes in zetten. Ik worstel met iets wat zeker 15 jaar lang een brandnetel/braamveldje is geweest.
Zie je, daar heb je het al, slavendrijver.quote:
Zat mensen niet hoor Dat is het bizarre ervan Nou, dan hoef je je dus ook niet in te houden met noemen dat diegene ongelooflijk de tering stinkt en dat je er niet mee wilt of kunt samenwerken door zijn/haar eigen toedoen Toedeloe, hoi sociale uitsluiting, dagggg, opbokken met je gore kutlijf en attitude En dan hopen dat ze snel zelf weggaan of eruit flikkerenquote:Op donderdag 30 april 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende: [..] je schaamt je toch kapot als je weet dat je stinkt?
Stokje in de billetjes en likken maar aan die gerbillolliequote:Op donderdag 30 april 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Gerbils likken, als ze niet zulke scherpe tandjes zouden hebben zou dit best nog wel eens een hype kunnen worden.
Zevenblad zeker?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de voortuin is het niet echt onkruid maar de wortels van de boom aan de overkant van de straat die omhoog komen, die sterven even af maar gaan na een paar weken weer gewoon vrolijk verder. Achter heb ik iets staan waar ik al zoveel zooi overheen heb gegooid en die sterft telkens af om vervolgens weer net zo vrolijk terug te keren.
Daar is geen budget voor. Dus ik probeer gewoon zoveel mogelijk wortels te verwijderen en dan hopen dat ik het daarna een beetje bij kan houden.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik het dan niet gebruiken, dan gewoon grof geschut er op en afgraven en verse grond er in
Misschien kunnen we dan gaan voor een nieuw soort pest als pandemie?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Gerbils likken, als ze niet zulke scherpe tandjes zouden hebben zou dit best nog wel eens een hype kunnen worden.
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je, daar heb je het al, slavendrijver.
Monsanto kan ze vast zonder tandjes kwekenquote:Op donderdag 30 april 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
ja als iemand het niet kan boeien maar dat kan ik mij zo niet voorstellenquote:Op donderdag 30 april 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Zat mensen niet hoor Dat is het bizarre ervan Nou, dan hoef je je dus ook niet in te houden met noemen dat diegene ongelooflijk de tering stinkt en dat je er niet mee wilt of kunt samenwerken door zijn/haar eigen toedoen Toedeloe, hoi sociale uitsluiting, dagggg, opbokken met je gore kutlijf en attitude En dan hopen dat ze snel zelf weggaan of eruit flikkeren
Dit denk ik ook maar ontzettend lastig om te zeggen toch.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat mensen niet hoor Dat is het bizarre ervan Nou, dan hoef je je dus ook niet in te houden met noemen dat diegene ongelooflijk de tering stinkt en dat je er niet mee wilt of kunt samenwerken door zijn/haar eigen toedoen Toedeloe, hoi sociale uitsluiting, dagggg, opbokken met je gore kutlijf en attitude En dan hopen dat ze snel zelf weggaan of eruit flikkeren
Vaak zat meegemaaktquote:Op donderdag 30 april 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als iemand het niet kan boeien maar dat kan ik mij zo niet voorstellen
Nee ik weet niet wat het is, ziet er meer uit als een plant met een stam dan als bladonkruid.quote:
Och jaquote:Op donderdag 30 april 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit denk ik ook maar ontzettend lastig om te zeggen toch.
ff serieusquote:Op donderdag 30 april 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Beetje sabbelen op zo'n gerbilhoofdje tot je een piep hoort en zijn oogjes eruit ploppen.
Dan gewoon zelf met de spade de grond in.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar is geen budget voor. Dus ik probeer gewoon zoveel mogelijk wortels te verwijderen en dan hopen dat ik het daarna een beetje bij kan houden.
Zelfde als ranzige Iris met haar free bleeding. Je zou dat maar naast je hebben zitten op kantoor.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelfde als ranzige Iris met haar free bleeding. Je zou dat maar naast je hebben zitten op kantoor.
(nou leek iris mij niet echt van het werkende type maar goed)
Ik ben sowieso al te laat.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe nou geduld hebben anders gaat het mis.
Gewoon glysulfaat gebruiken zoals roundup, na een week nog eens, een week wachten en alles is tot de wortel dood.
Dan omspitten en een laag potgrond opbrengen.
Dan planten.
Ps je bent rijkelijk laat.
In sommige gevallen hoort zoiets gewoon bij je functie. Ik heb mensen ook vaak genoeg moeten aanspreken op persoonlijke hygiene of ongepaste kleding.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit denk ik ook maar ontzettend lastig om te zeggen toch.
Voornamelijk op mijn knieën, werkt voor mij toch het beste.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gewoon zelf met de spade de grond in.
Heerlijk juist, de hele dag kutopmerkingen maken en tomatensaus overal neer kwakken.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelfde als ranzige Iris met haar free bleeding. Je zou dat maar naast je hebben zitten op kantoor.
(nou leek iris mij niet echt van het werkende type maar goed)
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voornamelijk op mijn knieën, werkt voor mij toch het beste.
Tukse!quote:Op donderdag 30 april 2020 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Dat tussen haakjes ook echt![]()
![]()
![]()
![]()
Nu echt tukken, lachend en al. Thanks
Ajuus!
Ja ik heb zo’n geval van een werknemer die behandeld een klant en die man is ontzettend gay, voorzitter kappers vereniging en paul de leeuw ineen.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Och ja
Als iemand terminaal is is dat moeilijker. Alles went
Dit is ook in belang van anderen, en is wat aan te doen als men wil
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik heb zo’n geval van een werknemer die behandeld een klant en die man is ontzettend gay, voorzitter kappers vereniging en paul de leeuw ineen.
En die klaagt nu steeds bij mij datbik de werknemer aanspreken daarover.
En het gaat om een mega groot contract.
Die werknemer al bepraat en gezegd ga nou douchen voordat je daarheen gaat enz maar hij doet er geen reet aan en zit ook altijd onder kattenharen.
quote:
Wat zou jij doen?quote:
nou ja als de klant er klachten over heeft? Opdracht door iemand anders laten doen?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zou jij doen?
Hem ontslaan? Zijn werk doet ie prima en neemt altijd diensten van iedereen over enzo.
Gewoon even de hogedrukspuit er op zetten?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zou jij doen?
Hem ontslaan? Zijn werk doet ie prima en neemt altijd diensten van iedereen over enzo.
Tja dat heb ik overwogen.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als de klant er klachten over heeft? Opdracht door iemand anders laten doen?
Als hij zo op kantoor komt naar huis sturen om te douchenquote:Op donderdag 30 april 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zou jij doen?
ja dit is wel kwalijk toch? aantekening in het dossier ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja dat heb ik overwogen.
Maar hij doet hetbprima al 5 jaar. En moet zeker een half jaar iemand inwerken.
Ja ga met kerels in devtechniek werken, dan heb je na een maand niemand meer.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als hij zo op kantoor komt naar huis sturen om te douchenVervolgens een persoonlijk indringend gesprek. Je vertegenwoordigd een bedrijf bij klanten, dan zorg je maar dat je er een beetje fatsoenlijk bijloopt.
Zelfde met mensen die perse het hele jaar in een korte broek willen lopen of 5 dagen in de week hetzelfde verwassen bandshirt met gaten dragen.
Tja wij ruiken niks.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is wel kwalijk toch? aantekening in het dossier ofzo?
Nee.quote:
misschien kan je werknemer voor het naar die locatie toegaan een schoon shirt aandoen?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee.
Misschien heel soms een beetje zurig maar zeker niet echt stinken.
En ik heb hem aangenomen vanuit zo’n gemeente traject als iemand al lang zonder werk zit. Hij kwam uit de drukkerij techniek, en opgeleid tot wat hij nu doet.
Doet het super en je moet maatschappelijk verantwoord ondernemen voor bepaalde gemeentes.
En zo’n zelfde figuur gaat dan iemand gewoon in de grond trappen.
Soms..mensen..
goed ideequote:Op donderdag 30 april 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ok ik rook er eentje en dan pitten.
Weet je wat pas een goed idee is?quote:
Ja, dat is helemaal prima maar in het bedrijfsleven heb je niet alleen te maken met je eigen reverentiekader maar ook met dat van je klanten. Daar heb je dan ook (hoe stom je dat zelf ook mag vinden) te maken met vragen en eisen die voor jou misschien helemaal niet een probleem zijn. Dan kan je twee dingen doen, dikke vinger aan je klant geven en kijken of het daarna je klant nog steeds is (geschikt wanneer jij de enige bent die een dienst kan leveren), of je past je (in redelijkheid) aan aan het verwachtingspatroon van je klant.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee.
Misschien heel soms een beetje zurig maar zeker niet echt stinken.
En ik heb hem aangenomen vanuit zo’n gemeente traject als iemand al lang zonder werk zit. Hij kwam uit de drukkerij techniek, en opgeleid tot wat hij nu doet.
Doet het super en je moet maatschappelijk verantwoord ondernemen voor bepaalde gemeentes.
En zo’n zelfde gemeente figuur die MVO bedenkt gaat dan iemand gewoon in de grond trappen.
Soms..mensen..
Ja had gehoopt dat jij dat wist.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Glas water en dan ook richting mijn bed
Soms heb je wel goede ideeën.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ha weet je toch dat ik niet weet
Antwoord C!quote:Op donderdag 30 april 2020 23:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal prima maar in het bedrijfsleven heb je niet alleen te maken met je eigen reverentiekader maar ook met dat van je klanten. Daar heb je dan ook (hoe stom je dat zelf ook mag vinden) te maken met vragen en eisen die voor jou misschien helemaal niet een probleem zijn. Dan kan je twee dingen doen, dikke vinger aan je klant geven en kijken of het daarna je klant nog steeds is (geschikt wanneer jij de enige bent die een dienst kan leveren), of je past je (in redelijkheid) aan aan het verwachtingspatroon van je klant.
T 'is maar net welke rol je dan wil spelen.
Je bent mijn uitspraken aan het vervalsenquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent mijn uitspraken aan het vervalsen
Naar mens dat je bent.quote:
Dan kun je zo de brug weer ophalen.quote:
Heerlijk toch, een midweeks weekend.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 05:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar ik had gister en woensdag ook al weekend.
Fijne dag om vrij te zijn wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 06:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heerlijk toch, een midweeks weekend.
Dat heb ik elke donderdag.
Kantoorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:50 schreef Koen66 het volgende:
iemand nog spannende dingen op de planning staan vandaag?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:50 schreef Koen66 het volgende:
misschien buiten stukje wandelen ofzoquote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:50 schreef Koen66 het volgende:
ik zou het weer ff goed in de gaten houden, is ietwat vochtig vandaagquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ja neequote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:50 schreef Koen66 het volgende:
Trumpquote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:08 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/280522/(...)hinees-lab-komt.html
O jeequote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:08 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/280522/(...)hinees-lab-komt.html
ik loop wel tussen de vochtigheid doorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou het weer ff goed in de gaten houden, is ietwat vochtig vandaag
Buurman HaKaatjequote:
Ja he?quote:
Budaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Buurman HaKaatje
[..]
Ja he?
Dat heb je soms
Ik had een paar vrije dagen, dan heb ik minder zin om achter mijn laptop te kruipen.
[..]
Budaaaaaa
Ik ben ook niet vooruit te brandenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Niet zo heel veel zin om te werken vandaag, to put it mildly.
QFTquote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Niet zo heel veel zin om te werken vandaag, to put it mildly.
Ik heb na vandaag vier dagen vrij. Alleen nou net vandaag nog een klus waar ik geen zin in hebquote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook niet vooruit te branden
En het erge is, ik ben net 5 dagen vrij geweest, morgen is het weekend en na één dag werken ben ik er weer twee vrij
En dan nóg....
Betrek je dat via leverancier Cov-IT?quote:
Bah dat ken ik ja..quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dussss Lekker vroeg gaan slapen, van kwart voor drie tot kwart over zes wakker geweest en liggen nadenken over van alles, en nou had ik liever nog een uurtje uitgeslapen
![]()
Middagdutje mogelijk?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Dussss Lekker vroeg gaan slapen, van kwart voor drie tot kwart over zes wakker geweest en liggen nadenken over van alles, en nou had ik liever nog een uurtje uitgeslapen
![]()
dik kans van jaquote:
Ik zou wel een aparte kamer met glazen dak willen voor middagdutjes tijdens regenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dik kans van jaOf ik trek er gewoon doorheen, zo'n drama is het ook allemaal niet
een tentquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:13 schreef Molo het volgende:
Kan ook een caravan neerzetten in de tuin maar is toch anders
Slaap ik volgende week wel weer inquote:
waar? korte vakantie?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Slaap ik volgende week wel weer in![]()
Twee nachtjes, zin in
ga je naar die anderhalvemeterbestendige camping ja?quote:
Awyeah!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga je naar die anderhalvemeterbestendige camping ja?
Hmmm, een terrarium dus. Zie je, dat reptilian klopt toch welquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou wel een aparte kamer met glazen dak willen voor middagdutjes tijdens regen
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm, een terrarium dus. Zie je, dat reptilian klopt toch wel
2020 is geannuleerdquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Mei en pas 3 reisjes gemaakt. Dit jaar klopt echt voor geen meter
je kan proberen zo lang te slapen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet gewoon doorspoelen naar december?
Ja hier ook. En dan was ik er nog vlot bij.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Neem je nu 2 weken om te eten en dan gewoon je bed inquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een zomerslaap klinkt als een goed idee
Daar komt het onder de streep wel op neer ja.quote:
Ja ik ook. Londen, Budapest en Hull in een periode van 6 wekenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier ook. En dan was ik er nog vlot bij.
nee joh.. igg vooralsnog niet..quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neem je nu 2 weken om te eten en dan gewoon je bed in
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb nog wel reserves om op te teren.
Ik heb nog stille hoop op het najaarquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zitten al in maand 5. gaat niets meer worden hoor dit jaar
mja misschien. hoop het voor je.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog stille hoop op het najaarEn wandelen in de herfst is geen straf
Een Bitterbal Wake-up Call. Rijmt ook nogquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja misschien. hoop het voor je.
k maak je wel wakker als het weer mag ;P
Mei en 0 reisjesquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn eerste uitje stond gepland precies dat weekend dat alle grote evenementen afgelast werden.quote:
Hmmm, een weekendje weg in eigen land.quote:
Voor mij ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:44 schreef Bos81 het volgende:
Mijn laatste echte reisje was in 2018.. Dit jaar staat vooralsnog nog iets gepland in oktober..
Hoop dat het door kan gaan Bos.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:44 schreef Bos81 het volgende:
Mijn laatste echte reisje was in 2018.. Dit jaar staat vooralsnog nog iets gepland in oktober..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik was in oktober 2018 in Praagquote:
Ja, anders hoop ik dat ik de reis kan verplaatsen naar volgend jaar voorjaar ofzo. Maar ik wacht wel even af. Kijken hoe de reisorganisatie de crisis doorstaat.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:48 schreef Muck het volgende:
Ik heb echt geen zin meer
Gebruikers zijn te achterlijk vandaag
Aha maak zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ga jij die gebruiker voor me bellen?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Eyo, met Haags."
"Ik krijg een foutmelding."
"Nice"
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Eyo, met Haags."
"Ik krijg een foutmelding."
"Nice"
JAAAAAAAAAquote:
Ik ben al naar Albanië, Winterberg en Zwitserland geweest. Uitgevoerde vs gecancelde reisjes staat vooalsnog 3-2. Ik heb nog wat plannen voor augustus / september maar het kan dus zomaar nog een 3-4 nederlaag worden dit jaar. En dan nog geflatteerd omdat ik al heel lang geen nieuwe plannen meer maak (zodat er dus ook niks te cancellen valt).quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ik ook. Londen, Budapest en Hull in een periode van 6 weken
"Nice, edelachtbare."quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee in het echt ben ik wel wat zakelijker.
Ja, corona gooit wel wat roet in het eten. En als ik akkoord zou gaan met die maatregel van mijn werkgever (wat ik waarschijnlijk niet doe) dan kan ik het helemaal wel vergeten voor de rest van het jaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben al naar Albanië, Winterberg en Zwitserland geweest. Uitgevoerde vs gecancelde reisjes staat vooalsnog 3-2. Ik heb nog wat plannen voor augustus / september maar het kan dus zomaar nog een 3-4 nederlaag worden dit jaar. En dan nog geflatteerd omdat ik al heel lang geen nieuwe plannen meer maak (zodat er dus ook niks te cancellen valt).
je doet het niet hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, corona gooit wel wat roet in het eten. En als ik akkoord zou gaan met die maatregel van mijn werkgever (wat ik waarschijnlijk niet doe) dan kan ik het helemaal wel vergeten voor de rest van het jaar.
Ik heb overigens nog nooit edelachtbare gezegd op het werkquote:
Ja dat doe ik ook. Veel persoonlijkerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog nooit edelachtbare gezegd op het werk
Gewoon iedereen bij de voornaam, ongeacht functie
quote:
Ik denk dat je een aardige kerel bentquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap dat jullie een heel ander beeld van mij hebben dan wat ik hier laat zien.
Oh, bedankt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je een aardige kerel bent
en als je dat niet doet....?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, corona gooit wel wat roet in het eten. En als ik akkoord zou gaan met die maatregel van mijn werkgever (wat ik waarschijnlijk niet doe) dan kan ik het helemaal wel vergeten voor de rest van het jaar.
Ik moest nog een extensie hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed gedaanWat was het probleem nou?
Kunnen we Zoomen!quote:
Oh dat heeft verder geen gevolgen voor je baanzekerheidsfactor bedoel je?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is geld geen issue en is het even afwachten wat het virus doet
Ik heb ook geen Zoom en ik wil die rommel niet op m'n echte pc. Dus virtueel.quote:
Valt niks te zien joh.quote:
Als genoeg andere collega's wel meedoen, gaan er geen banen verloren. En als dat niet zo is, dan bestaat er een kans dat er gereorganiseerd wordt. En toch heb ik dat liever dan een werkgever die een greep in mijn portemonnee doet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat heeft verder geen gevolgen voor je baanzekerheidsfactor bedoel je?
Is wat voor te zeggen ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als genoeg andere collega's wel meedoen, gaan er geen banen verloren. En als dat niet zo is, dan bestaat er een kans dat er gereorganiseerd wordt. En toch heb ik dat liever dan een werkgever die een greep in mijn portemonnee doet.
Kwaliteit valt me nog alles mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met die aardappelcamera niet nee. Ja, twee blokjes...
quote:Sun is shinin' in the sky
There ain't a cloud in sight
It's stopped rainin' everybody's in the play
And don't you know
It's a beautiful new day, hey hey
Hier was het heel eventjes blauw, dus ik was even optimistischquote:
Ik ben wel gecharmeerd van de "drop dit codewoord en we helpen je" aanpak.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Stuur ik straks mijn vrouw naar de apotheek voor 19 maskers.....
https://www.nu.nl/coronav(...)19-bij-apotheek.html
Ik heb wel een beetje dubbele gevoelens bij de "maak dit geheime codewoord aan de hele wereld bekend" aanpakquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel gecharmeerd van de "drop dit codewoord en we helpen je" aanpak.
Maar da's de misvatting, het is niet geheim. Dat hoeft ook niet, het moet alleen niet opvallen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje dubbele gevoelens bij de "maak dit geheime codewoord aan de hele wereld bekend" aanpak
Ook wel eens last vanquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben super zenuwachtig en weet niet waarom
Netjes naar het afvalbrenggebeurenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
brengen jullie verfresten netjes weg of gaat het gewoon mee met het huisvuil?
Huisvuilquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Ik stel het niet op prijs dat je mijn melding hier openbaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Waar doe je dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik sta op positie 2 van 180 als ik op mijn eigen studio reageer. Waarom kan dit überhaupt en waarom heeft iemand meer recht op mijn studio dan ik zelf.
Dit was in andere landen al maandenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Stuur ik straks mijn vrouw naar de apotheek voor 19 maskers.....
https://www.nu.nl/coronav(...)19-bij-apotheek.html
Ja, ik heb een vervelende periode achter de rug en merk dat die gevoelens wat sneller opborrelen en langer blijven hangen dan normaal.quote:
Wegbrengenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Ja, gisteren al gelezen. De NHS in de UK heeft hierover een brandbrief verstuurd.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdumd
23 MINUTEN GELEDEN
Onderzoek naar onbekende ziekte bij kinderen en covid-19
De Wereldgezondheidsorganisatie onderzoekt of het nieuwe coronavirus bij sommige kinderen een zeldzame en heftige ontstekingsreactie veroorzaakt. De afgelopen week zijn in een aantal landen enkele gevallen bekend geworden.
Ook in Nederland zijn twee kinderen op de intensive care beland met het onbekende ziektebeeld. De kinderen zijn een aantal keren getest op de aanwezigheid van het coronavirus, maar in alle gevallen was de uitslag negatief. Ze hadden geen covid-19-infectie.
https://nos.nl/artikel/23(...)id-19-te-wijten.html
SSH heeft zo'n overzichtje waarin je alle beschikbare kamers en woningen kunt zien, als je er dan op klikt verschijnt er een "nu reageren" knopje. Ik ging het eens proberen voor mijn eigen woning en toen lukte het daadwerkelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar doe je dat?Even kijken of iemand ook recht op mijn appartement ment te hebben. Dan mag die meteen de hypotheek gaan betalen
Oh, sorryquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stel het niet op prijs dat je mijn melding hier openbaart
Maar hoezo staat ie überhaupt beschikbaar dan? Heb je geen huurcontract of wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
SSH heeft zo'n overzichtje waarin je alle beschikbare kamers en woningen kunt zien, als je er dan op klikt verschijnt er een "nu reageren" knopje. Ik ging het eens proberen voor mijn eigen woning en toen lukte het daadwerkelijk. Dit systeem
. Volgens mij zou ik ook gewoon uitgenodigd worden en tot de eerste 20 behoren en de studio kunnen accepteren.
[ afbeelding ]
Wij hadden laatst ook weer een fijne klant. "Hallo, we zijn een FAQ aan het maken. Welk antwoord moeten we neerzetten bij de vraag: "De app crasht, wat kan ik doen?" want dan kan de gebruiker het zelf oplossen".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Is. Niet. Hoe. App. Crashes. Werken. Laten we even met een universeel antwoord komen die iedere crash ooit ter wereld op welk apparaat dan ook oplost
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik heb doorgegeven dat ik ga verhuizen en dan wordt hij op de site gezet zodat mensen kunnen reagerenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hoezo staat ie überhaupt beschikbaar dan? Heb je geen huurcontract of wat?
Goed idee. Dat universele antwoord is: "Loop naar de ontwikkelaar en sla je laptop kapot op zijn of haar hoofd!"quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij hadden laatst ook weer een fijne klant. "Hallo, we zijn een FAQ aan het maken. Welk antwoord moeten we neerzetten bij de vraag: "De app crasht, wat kan ik doen?" want dan kan de gebruiker het zelf oplossen".
Dit. Is. Niet. Hoe. App. Crashes. Werken. Laten we even met een universeel antwoord komen die iedere crash ooit ter wereld op welk apparaat dan ook oplost
.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij hadden laatst ook weer een fijne klant. "Hallo, we zijn een FAQ aan het maken. Welk antwoord moeten we neerzetten bij de vraag: "De app crasht, wat kan ik doen?" want dan kan de gebruiker het zelf oplossen".
.
Ah zo, okee. Ik wou zeggen, al in opa's tijd was het zo dat je een half jaar na je afstuderen opgerot moest wezenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb doorgegeven dat ik ga verhuizen en dan wordt hij op de site gezet zodat mensen kunnen reageren.
Oh sorry, was voor Tinder bedoeldquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, sorry
Wil je volgende keer je foutmelding bijvoegen in plaats van de flamoes-foto?
je hebt toch geen huur flesquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar doe je dat?Even kijken of iemand ook recht op mijn appartement meent te hebben. Dan mag die meteen de hypotheek gaan betalen
* Muck swipet Moloquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op Tinder wel ff die pic van je kaduuke bestandje verwijderen dan.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed idee. Dat universele antwoord is: "Loop naar de ontwikkelaar en sla je laptop kapot op zijn of haar hoofd!"
Het was ook nog eens zo onduidelijk omschreven dat mijn baas de vraag überhaupt niet snaptequote:
Nu is dat een jaar. Maar het controlemoment ligt op een heel ideaal moment van het jaar, waardoor ik twee jaar en een maand kon profiterenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah zo, okee. Ik wou zeggen, al in opa's tijd was het zo dat je een half jaar na je afstuderen opgerot moest wezen
Neequote:
Maximiserquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:10 schreef RockNijntje het volgende:
Nu is dat een jaar. Maar het controlemoment ligt op een heel ideaal moment van het jaar, waardoor ik twee jaar en een maand kon profiteren.
Ah, gebruikersquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Het was ook nog eens zo onduidelijk omschreven dat mijn baas de vraag überhaupt niet snapte. Ik heb uiteindelijk zo'n standaard antwoordje opgesteld van "Indien de app crasht, start de app dan opnieuw op. Indien het nogmaals gebeurt, stuur dan een mail naar [e-mailadres] en vermeld het model van uw telefoon/tablet en wat u aan het doen was in de app toen de crash optrad."
Gaan ze waarschijnlijk nog steeds mailtjes krijgen als "ik was op mijn zwarte telefoon een film aan het kijken terwijl ik de was deed" maar ja ach we hebben geprobeerd je onmogelijke vraag te beantwoorden doei.
[..]
Die op het terras waar de achterwand uit donderde?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een kast opgeruimd die al 10 jaar niet was opgeruimd
Respect. Zoiets zou ik dus echt nóóit doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga na 1,5 jaar al weg dus eigenlijk ben ik heel liefquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maximiser![]()
Maar nu is het echt voorbij met de pret, hup kssjt. Wegwezen
Schattig zijn ze hèquote:
Vaak werkt het beter om het apparaat opnieuw op te starten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Het was ook nog eens zo onduidelijk omschreven dat mijn baas de vraag überhaupt niet snapte. Ik heb uiteindelijk zo'n standaard antwoordje opgesteld van "Indien de app crasht, start de app dan opnieuw op. Indien het nogmaals gebeurt, stuur dan een mail naar [e-mailadres] en vermeld het model van uw telefoon/tablet en wat u aan het doen was in de app toen de crash optrad."
Gaan ze waarschijnlijk nog steeds mailtjes krijgen als "ik was op mijn zwarte telefoon een film aan het kijken terwijl ik de was deed" maar ja ach we hebben geprobeerd je onmogelijke vraag te beantwoorden doei.
[..]
Nu is dat een jaar. Maar het controlemoment ligt op een heel ideaal moment van het jaar, waardoor ik twee jaar en een maand kon profiteren.
Soms wil je ze doodknuffelen, soms heb je spijt dat je dat niet gedaan hebtquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Respect. Zoiets zou ik dus echt nóóit doen.
[..]
Ik ga na 1,5 jaar al weg dus eigenlijk ben ik heel lief.
[..]
Schattig zijn ze hè.
Maar serieus. Ga je er vanuit dat als een app crasht, mensen eerst op een wite gaan kijken of er iets over in een FAQ staat?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:10 schreef RockNijntje het volgende:
Het was ook nog eens zo onduidelijk omschreven dat mijn baas de vraag überhaupt niet snapte . Ik heb uiteindelijk zo'n standaard antwoordje opgesteld van "Indien de app crasht, start de app dan opnieuw op. Indien het nogmaals gebeurt, stuur dan een mail naar [e-mailadres] en vermeld het model van uw telefoon/tablet en wat u aan het doen was in de app toen de crash optrad."
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die op het terras waar de achterwand uit donderde?
Kwamen er nog lijken uit de kast?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |