Hmm maar ik wil er echt gelijk nieuwe plantjes in zetten. Ik worstel met iets wat zeker 15 jaar lang een brandnetel/braamveldje is geweest.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee na 2 maand totaal opgenomen.
Roundup is gewoon een zeepsoort die door het blad wordt opgenomen en de CO2 opname stopt.
Opzich kun je het drinken
hehehquote:Op donderdag 30 april 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
godver iemand heeft weer de naam aangepast
In de voortuin is het niet echt onkruid maar de wortels van de boom aan de overkant van de straat die omhoog komen, die sterven even af maar gaan na een paar weken weer gewoon vrolijk verder. Achter heb ik iets staan waar ik al zoveel zooi overheen heb gegooid en die sterft telkens af om vervolgens weer net zo vrolijk terug te keren.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat dan? Er is niets recistent tegen behalve misschien distels.
Franticquote:Op donderdag 30 april 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
Daarvoor zou ik het dan niet gebruiken, dan gewoon grof geschut er op en afgraven en verse grond er inquote:Op donderdag 30 april 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm maar ik wil er echt gelijk nieuwe plantjes in zetten. Ik worstel met iets wat zeker 15 jaar lang een brandnetel/braamveldje is geweest.
Nee gewoon terecht.quote:
Doe nou geduld hebben anders gaat het mis.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm maar ik wil er echt gelijk nieuwe plantjes in zetten. Ik worstel met iets wat zeker 15 jaar lang een brandnetel/braamveldje is geweest.
Zie je, daar heb je het al, slavendrijver.quote:
Zat mensen niet hoor Dat is het bizarre ervan Nou, dan hoef je je dus ook niet in te houden met noemen dat diegene ongelooflijk de tering stinkt en dat je er niet mee wilt of kunt samenwerken door zijn/haar eigen toedoen Toedeloe, hoi sociale uitsluiting, dagggg, opbokken met je gore kutlijf en attitude En dan hopen dat ze snel zelf weggaan of eruit flikkerenquote:Op donderdag 30 april 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende: [..] je schaamt je toch kapot als je weet dat je stinkt?
Stokje in de billetjes en likken maar aan die gerbillolliequote:Op donderdag 30 april 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Gerbils likken, als ze niet zulke scherpe tandjes zouden hebben zou dit best nog wel eens een hype kunnen worden.
Zevenblad zeker?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de voortuin is het niet echt onkruid maar de wortels van de boom aan de overkant van de straat die omhoog komen, die sterven even af maar gaan na een paar weken weer gewoon vrolijk verder. Achter heb ik iets staan waar ik al zoveel zooi overheen heb gegooid en die sterft telkens af om vervolgens weer net zo vrolijk terug te keren.
Daar is geen budget voor. Dus ik probeer gewoon zoveel mogelijk wortels te verwijderen en dan hopen dat ik het daarna een beetje bij kan houden.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik het dan niet gebruiken, dan gewoon grof geschut er op en afgraven en verse grond er in
Misschien kunnen we dan gaan voor een nieuw soort pest als pandemie?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Gerbils likken, als ze niet zulke scherpe tandjes zouden hebben zou dit best nog wel eens een hype kunnen worden.
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je, daar heb je het al, slavendrijver.
Monsanto kan ze vast zonder tandjes kwekenquote:Op donderdag 30 april 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
ja als iemand het niet kan boeien maar dat kan ik mij zo niet voorstellenquote:Op donderdag 30 april 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Zat mensen niet hoor Dat is het bizarre ervan Nou, dan hoef je je dus ook niet in te houden met noemen dat diegene ongelooflijk de tering stinkt en dat je er niet mee wilt of kunt samenwerken door zijn/haar eigen toedoen Toedeloe, hoi sociale uitsluiting, dagggg, opbokken met je gore kutlijf en attitude En dan hopen dat ze snel zelf weggaan of eruit flikkeren
Dit denk ik ook maar ontzettend lastig om te zeggen toch.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat mensen niet hoor Dat is het bizarre ervan Nou, dan hoef je je dus ook niet in te houden met noemen dat diegene ongelooflijk de tering stinkt en dat je er niet mee wilt of kunt samenwerken door zijn/haar eigen toedoen Toedeloe, hoi sociale uitsluiting, dagggg, opbokken met je gore kutlijf en attitude En dan hopen dat ze snel zelf weggaan of eruit flikkeren
Vaak zat meegemaaktquote:Op donderdag 30 april 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als iemand het niet kan boeien maar dat kan ik mij zo niet voorstellen
Nee ik weet niet wat het is, ziet er meer uit als een plant met een stam dan als bladonkruid.quote:
Och jaquote:Op donderdag 30 april 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit denk ik ook maar ontzettend lastig om te zeggen toch.
ff serieusquote:Op donderdag 30 april 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Beetje sabbelen op zo'n gerbilhoofdje tot je een piep hoort en zijn oogjes eruit ploppen.
Dan gewoon zelf met de spade de grond in.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar is geen budget voor. Dus ik probeer gewoon zoveel mogelijk wortels te verwijderen en dan hopen dat ik het daarna een beetje bij kan houden.
Zelfde als ranzige Iris met haar free bleeding. Je zou dat maar naast je hebben zitten op kantoor.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelfde als ranzige Iris met haar free bleeding. Je zou dat maar naast je hebben zitten op kantoor.
(nou leek iris mij niet echt van het werkende type maar goed)
Ik ben sowieso al te laat.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe nou geduld hebben anders gaat het mis.
Gewoon glysulfaat gebruiken zoals roundup, na een week nog eens, een week wachten en alles is tot de wortel dood.
Dan omspitten en een laag potgrond opbrengen.
Dan planten.
Ps je bent rijkelijk laat.
In sommige gevallen hoort zoiets gewoon bij je functie. Ik heb mensen ook vaak genoeg moeten aanspreken op persoonlijke hygiene of ongepaste kleding.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit denk ik ook maar ontzettend lastig om te zeggen toch.
Voornamelijk op mijn knieën, werkt voor mij toch het beste.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gewoon zelf met de spade de grond in.
Heerlijk juist, de hele dag kutopmerkingen maken en tomatensaus overal neer kwakken.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelfde als ranzige Iris met haar free bleeding. Je zou dat maar naast je hebben zitten op kantoor.
(nou leek iris mij niet echt van het werkende type maar goed)
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voornamelijk op mijn knieën, werkt voor mij toch het beste.
Tukse!quote:Op donderdag 30 april 2020 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Dat tussen haakjes ook echt![]()
![]()
![]()
![]()
Nu echt tukken, lachend en al. Thanks
Ajuus!
Ja ik heb zo’n geval van een werknemer die behandeld een klant en die man is ontzettend gay, voorzitter kappers vereniging en paul de leeuw ineen.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Och ja
Als iemand terminaal is is dat moeilijker. Alles went
Dit is ook in belang van anderen, en is wat aan te doen als men wil
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik heb zo’n geval van een werknemer die behandeld een klant en die man is ontzettend gay, voorzitter kappers vereniging en paul de leeuw ineen.
En die klaagt nu steeds bij mij datbik de werknemer aanspreken daarover.
En het gaat om een mega groot contract.
Die werknemer al bepraat en gezegd ga nou douchen voordat je daarheen gaat enz maar hij doet er geen reet aan en zit ook altijd onder kattenharen.
quote:
Wat zou jij doen?quote:
nou ja als de klant er klachten over heeft? Opdracht door iemand anders laten doen?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zou jij doen?
Hem ontslaan? Zijn werk doet ie prima en neemt altijd diensten van iedereen over enzo.
Gewoon even de hogedrukspuit er op zetten?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zou jij doen?
Hem ontslaan? Zijn werk doet ie prima en neemt altijd diensten van iedereen over enzo.
Tja dat heb ik overwogen.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als de klant er klachten over heeft? Opdracht door iemand anders laten doen?
Als hij zo op kantoor komt naar huis sturen om te douchenquote:Op donderdag 30 april 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zou jij doen?
ja dit is wel kwalijk toch? aantekening in het dossier ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja dat heb ik overwogen.
Maar hij doet hetbprima al 5 jaar. En moet zeker een half jaar iemand inwerken.
Ja ga met kerels in devtechniek werken, dan heb je na een maand niemand meer.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als hij zo op kantoor komt naar huis sturen om te douchenVervolgens een persoonlijk indringend gesprek. Je vertegenwoordigd een bedrijf bij klanten, dan zorg je maar dat je er een beetje fatsoenlijk bijloopt.
Zelfde met mensen die perse het hele jaar in een korte broek willen lopen of 5 dagen in de week hetzelfde verwassen bandshirt met gaten dragen.
Tja wij ruiken niks.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is wel kwalijk toch? aantekening in het dossier ofzo?
Nee.quote:
misschien kan je werknemer voor het naar die locatie toegaan een schoon shirt aandoen?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee.
Misschien heel soms een beetje zurig maar zeker niet echt stinken.
En ik heb hem aangenomen vanuit zo’n gemeente traject als iemand al lang zonder werk zit. Hij kwam uit de drukkerij techniek, en opgeleid tot wat hij nu doet.
Doet het super en je moet maatschappelijk verantwoord ondernemen voor bepaalde gemeentes.
En zo’n zelfde figuur gaat dan iemand gewoon in de grond trappen.
Soms..mensen..
goed ideequote:Op donderdag 30 april 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ok ik rook er eentje en dan pitten.
Weet je wat pas een goed idee is?quote:
Ja, dat is helemaal prima maar in het bedrijfsleven heb je niet alleen te maken met je eigen reverentiekader maar ook met dat van je klanten. Daar heb je dan ook (hoe stom je dat zelf ook mag vinden) te maken met vragen en eisen die voor jou misschien helemaal niet een probleem zijn. Dan kan je twee dingen doen, dikke vinger aan je klant geven en kijken of het daarna je klant nog steeds is (geschikt wanneer jij de enige bent die een dienst kan leveren), of je past je (in redelijkheid) aan aan het verwachtingspatroon van je klant.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee.
Misschien heel soms een beetje zurig maar zeker niet echt stinken.
En ik heb hem aangenomen vanuit zo’n gemeente traject als iemand al lang zonder werk zit. Hij kwam uit de drukkerij techniek, en opgeleid tot wat hij nu doet.
Doet het super en je moet maatschappelijk verantwoord ondernemen voor bepaalde gemeentes.
En zo’n zelfde gemeente figuur die MVO bedenkt gaat dan iemand gewoon in de grond trappen.
Soms..mensen..
Ja had gehoopt dat jij dat wist.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Glas water en dan ook richting mijn bed
Soms heb je wel goede ideeën.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ha weet je toch dat ik niet weet
Antwoord C!quote:Op donderdag 30 april 2020 23:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal prima maar in het bedrijfsleven heb je niet alleen te maken met je eigen reverentiekader maar ook met dat van je klanten. Daar heb je dan ook (hoe stom je dat zelf ook mag vinden) te maken met vragen en eisen die voor jou misschien helemaal niet een probleem zijn. Dan kan je twee dingen doen, dikke vinger aan je klant geven en kijken of het daarna je klant nog steeds is (geschikt wanneer jij de enige bent die een dienst kan leveren), of je past je (in redelijkheid) aan aan het verwachtingspatroon van je klant.
T 'is maar net welke rol je dan wil spelen.
Je bent mijn uitspraken aan het vervalsenquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent mijn uitspraken aan het vervalsen
Naar mens dat je bent.quote:
Dan kun je zo de brug weer ophalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |