abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 mei 2020 @ 17:26:14 #101
62913 Blik
The one and Only!
pi_192894346
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:18 schreef Patroon het volgende:

[..]

Het is een wijsbesluit geweest om zijn wereldfietsreis na 14 dagen te stoppen, hij was anders omgekomen van de honger :D
:D
pi_192894350
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:18 schreef Patroon het volgende:

[..]

Het is een wijsbesluit geweest om zijn wereldfietsreis na 14 dagen te stoppen, hij was anders omgekomen van de honger :D
:D Haha viel wel mee, in het buitenland waren ook winkels gelukkig. Hoe ziet een gemiddelde dag van jou qua voeding er uit dan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:03 schreef Fretwork het volgende:
Ik snap wel hoe broodje aan zn naam komt :D

Kaiserbroodjes misschien wat te veel, maar ontbijt is wel weer weinig. Ik denk dat dit redelijk klopt in grove lijnen.
Plus, vergeet niet dat 5 kaiserbroodjes wegwerken ook wel een goede sessie is.

Ik had voor mijn doen een stevige lunch met 620-700 kcal
Komt omdat mijn ontbijt meestal rond 5:30 is, daar neem ik vaak niet echt de tijd voor en eet dan op het werk wat meer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:31 schreef kanovinnie het volgende:
Weegt die ossenworst ook 20 gram per plak? En had je er 10?
Ja dat klopt wel, was van dat smeerbare ossenworst.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 16:19 schreef Zelva het volgende:

[..]

Hoe krijg je het voor elkaar om die Fanta zo precies op de milliliter naar binnen te krijgen?
Dat moet natuurlijk +/- 200ml zijn. Volgens mij komt dat doordat de app een andere portie heeft dan de inhoud van onze glazen en ik voor het gemak *0,8 deed ofzo.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 17:48:27 #103
117107 MarcoD
.........
pi_192894675
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:11 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik vind met name de totale hoeveelheid van alles gewoon... veel. Als ik in de middag 4 broodjes naar binnen werk hoef ik ‘s avond niet ook een dubbele portie gnocchi naar binnen te werken. En daarbij ook nog 0.8 liter fanta, banaan, wine gums, chocola, .4 liter optimel, etc.
Tuurlijk, je kan die lege calorieën veel beter voor voedingsmiddelen met meer voedingswaarde inruilen.
Verder misschien wat eenzijdig, moet niet teveel moeite kosten.. no offence begrijp het wel maar toch, van fanta winecums en chocolade ga je ook niet echt beter worden natuurlijk.

Misschien moet kolonel eens naar iets van mealprep kijken oid weet je wat je eet, hoeveel kcal verdeling vet, eiwitten, koolhydraten en vezels (weinig vezels ook over de dag) etc. En dat je variatie krijgt.

[ Bericht 6% gewijzigd door MarcoD op 01-05-2020 18:00:51 ]
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  vrijdag 1 mei 2020 @ 17:58:09 #104
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192894836
Ik doe ook mee met die app, jongens :7 Doelstelling 3 kilo minder aan einde van de maand, maar vooral een beter inzicht in wat ik eet. Ik zal maar niet zeggen hoeveel ik vandaag geaced heb :')
pi_192894902
Oef meal prep, Dan wordt het we serieus hoor. Dat doen vooral de jongens die leven op kipfilet, rijst en broccoli. Hardcore bodybuilders vaak.

Ik doe; iifym (if it fits your macros). Dat is vergeleken met de gemiddelde Nederlander al extreem gezond. En relatief veel eiwitten en groenten, weinig snacks en matig met koolhydraten ( en dan liefst volkoren, bonen etc).

Edit: 3100kcal hier vandaag, maar ook 8 km hardgelopen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Spanky78 op 01-05-2020 18:06:51 ]
Whatever...
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:20:38 #106
117107 MarcoD
.........
pi_192895238
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:01 schreef Spanky78 het volgende:
Oef meal prep, Dan wordt het we serieus hoor. Dat doen vooral de jongens die leven op kipfilet, rijst en broccoli. Hardcore bodybuilders vaak.

Ik doe; iifym (if it fits your macros). Dat is vergeleken met de gemiddelde Nederlander al extreem gezond. En relatief veel eiwitten en groenten, weinig snacks en matig met koolhydraten ( en dan liefst volkoren, bonen etc).

Edit: 3100kcal hier vandaag, maar ook 8 km hardgelopen.
Mwa ik denk wel dat het een heel simpele manier is om je macro’s/voedingswaarde op peil
te krijgen. En het is natuurlijk wel wat meer als broccoli rijst en kip. Dat zie je ze voornamelijk eten richting de competitie toch?

En het geeft weer wat rust omdat je weet wat je meeneemt naar je werk en het niet laat aankomen op ik koop snel even wat in de super of grijp snel wat uit de voorraadkast van moeders en pleur dat in mij tas om op het werk op te eten.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_192895414
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:20 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Mwa ik denk wel dat het een heel simpele manier is om je macro’s/voedingswaarde op peil
te krijgen. En het is natuurlijk wel wat meer als broccoli rijst en kip. Dat zie je ze voornamelijk eten richting de competitie toch?

En het geeft weer wat rust omdat je weet wat je meeneemt naar je werk en het niet laat aankomen op ik koop snel even wat in de super of grijp snel wat uit de voorraadkast van moeders en pleur dat in mij tas om op het werk op te eten.

Als je maanden werkt om zo
Min mogelijk vet en vocht over je gekweekte spieren te hebben dan is het wel handig dat niet te verknallen door een keer uit je naad te gaan in de supermarkt. Dan in mealpreppen wel helpen.

Gelukkig komt het voor de rest niet zo nauw. Zolang je in kcals niet te hoog zit en voldoende groente / vezels/ vitaminen en alle macro’s eet is dat prima.

Het is zeker een simpele manier, als je kan leven met deze saaiheid in je voeding. Ik zou dat niet kunnen of willen.
Whatever...
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:33:24 #108
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192895429
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik doe ook mee met die app, jongens :7 Doelstelling 3 kilo minder aan einde van de maand, maar vooral een beter inzicht in wat ik eet. Ik zal maar niet zeggen hoeveel ik vandaag geaced heb :')
3 kilo in een maand is echt te veel om af te vallen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:35:04 #109
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192895444
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

3 kilo in een maand is echt te veel om af te vallen.
Ik schakel naar 2. Maar in ieder geval wil ik een mooie trend naar beneden :P
  vrijdag 1 mei 2020 @ 18:36:57 #110
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192895473
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:20 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Mwa ik denk wel dat het een heel simpele manier is om je macro’s/voedingswaarde op peil
te krijgen. En het is natuurlijk wel wat meer als broccoli rijst en kip. Dat zie je ze voornamelijk eten richting de competitie toch?

En het geeft weer wat rust omdat je weet wat je meeneemt naar je werk en het niet laat aankomen op ik koop snel even wat in de super of grijp snel wat uit de voorraadkast van moeders en pleur dat in mij tas om op het werk op te eten.

Ik kwam laatst dit tegen: https://musclemeals.nl/pr(...)iaties-4-kip-smaken/

Dat lijkt me wel wat. Ik moet er nog eens goed naar kijken. Natuurlijk is het als je het zelf kookt vast goedkoper. Maar het is ook wel weer relaxt dat alles kant en klaar is en voor zover ik kan beoordelen prima gezond.

Moet ik alleen wel nog even een grotere vriezer kopen :s)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192895744
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik kwam laatst dit tegen: https://musclemeals.nl/pr(...)iaties-4-kip-smaken/

Dat lijkt me wel wat. Ik moet er nog eens goed naar kijken. Natuurlijk is het als je het zelf kookt vast goedkoper. Maar het is ook wel weer relaxt dat alles kant en klaar is en voor zover ik kan beoordelen prima gezond.

Moet ik alleen wel nog even een grotere vriezer kopen :s)
Dit is wel aardig en oog al wat gevarieerd toevallig ook wel eens naar zitten kijken. Overigens zijn deze maaltijden voor afslanken en dus lowcal, 300kcal per maaltijd is weinig!

Ze hebben ook andere varianten. Ik heb begrepen dat ze best lekker zijn. En ik vind het niet extreem duur.
Whatever...
pi_192895759
Toen ik jonger was, kon ik dat soort hoeveelheden als Kolonel ook wel ongestraft eten. Maar op een gegeven moment moet je er mee stoppen anders word je tonnetje rond.

Ik vind het best lastig, voeding. Ik sport om lekker te kunnen eten en drinken er cetera. En dat lekkere eten is meestal gezond en drank met mate. Maar ben best veel met eten bezig. In de zin van dat ik 's ochtends al uit kan kijken naar het avond eten, of als ik naar bed ga al zijn het in m'n ontbijt. Om dan nog eens calorieën te tellen wordt me wat teveel. Maar goed, aan mijn gewicht kan ik niet heel veel meer doen. Veel vet heb ik niet, ben gewoon groot.
Aldus.
pi_192895822
Even een totaal ander dingetje. Ik kreeg net mijn Castelli perfetto ros binnen (hemelsblauw). Wat een mooi jasje is dat uit de uitverkoop.

Bij mij past gelukkig de normale maat Castelli (+1) uitstekend. Blij mee!
Whatever...
pi_192895895
Ik hou het vaak wel ongeveer bij, ik eet meestal tussen de 2200 en 3000 kcal per dag, dat verbrand ik ook, afhankelijk van hoeveel ik fiets. Bij een tocht van 150+ km eet ik vaak bewust wel wat meer
pi_192895902
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:00 schreef Spanky78 het volgende:
Even een totaal ander dingetje. Ik kreeg net mijn Castelli perfetto ros binnen (hemelsblauw). Wat een mooi jasje is dat uit de uitverkoop.

Bij mij past gelukkig de normale maat Castelli (+1) uitstekend. Blij mee!
Die wilde ik eigenlijk ook maar vond een heel goedkoop Nalini Xwarm jack en ben daar voor gegaan. Dat is een beetje gek jack maar zit en voelt fantastisch. Nu nog wachten tot de winter.
Aldus.
pi_192895990
Kunnen jullie niet beter naar CUL gaan? :D
pi_192896027
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:04 schreef Z het volgende:

[..]

Die wilde ik eigenlijk ook maar vond een heel goedkoop Nalini Xwarm jack en ben daar voor gegaan. Dat is een beetje gek jack maar zit en voelt fantastisch. Nu nog wachten tot de winter.
De perfetto ros lijkt me niet extreem warm. Ik denk dat je onder de 5 graden toch iets warmers wilt, of hele goede onderkleding. Het is meer voor de herfst en voorjaar, of een winderige koude zomerdag wat mij betreft.

Nalini heb ik niets van, die xwarm ziet er wel comfy uit trouwens.

Ik krijg binnenkort nog iets van santini binnen. Ben benieuwd, van dat merk heb ik nog niets. En het was een goedkoopje online, dus een beetje een gok.
Whatever...
pi_192896040
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Kunnen jullie niet beter naar CUL gaan? :D
Daar hing ik vroeger vaak rond. Koken is een andere hobby van me, geen grappen. Ik heb een verzameling Japanse keukenmessen voor wie het met me ineens is. :6
Whatever...
  vrijdag 1 mei 2020 @ 19:15:38 #119
62913 Blik
The one and Only!
pi_192896052
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:00 schreef Spanky78 het volgende:
Even een totaal ander dingetje. Ik kreeg net mijn Castelli perfetto ros binnen (hemelsblauw). Wat een mooi jasje is dat uit de uitverkoop.

Bij mij past gelukkig de normale maat Castelli (+1) uitstekend. Blij mee!
Waar heb je hem gehaald en voor welke prijs?
pi_192896083
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:14 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

De perfetto ros lijkt me niet extreem warm. Ik denk dat je onder de 5 graden toch iets warmers wilt, of hele goede onderkleding. Het is meer voor de herfst en voorjaar, of een winderige koude zomerdag wat mij betreft.

Nalini heb ik niets van, die xwarm ziet er wel comfy uit trouwens.

Ik krijg binnenkort nog iets van santini binnen. Ben benieuwd, van dat merk heb ik nog niets. En het was een goedkoopje online, dus een beetje een gok.
Ik zit al maanden op mijn nieuwe clubkleding van Santini te wachten, gaat nog wel ff duren, ben ik bang :{
  vrijdag 1 mei 2020 @ 19:21:27 #121
117107 MarcoD
.........
pi_192896115
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:54 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dit is wel aardig en oog al wat gevarieerd toevallig ook wel eens naar zitten kijken. Overigens zijn deze maaltijden voor afslanken en dus lowcal, 300kcal per maaltijd is weinig!

Ze hebben ook andere varianten. Ik heb begrepen dat ze best lekker zijn. En ik vind het niet extreem duur.
Doe er een volwaardige koolhydraatbron bij en je bent klaar/hebt wel een maaltijd hoger in kcal.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_192896192
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:15 schreef Blik het volgende:

[..]

Waar heb je hem gehaald en voor welke prijs?
150 euro bij Banierhuis. Hebben sowieso wat leuke koopjes winterspul/herfst, maar je maat moet er net bij zitten.
Whatever...
pi_192896230
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:21 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Doe er een volwaardige koolhydraatbron bij en je bent klaar/hebt wel een maaltijd hoger in kcal.
Dat is waar, zakje bonen van hak en je hebt meer carbs, vezels en eiwit.

Overigens hebben ze ook andere pakketten voor bodybuilders bijv. Met andere verhoudingen.
Whatever...
pi_192896299
Als je geen powermeter hebt en ook je calorieën niet bijhoudt, mag je hier dan nog komen?
Demain, on roule
  vrijdag 1 mei 2020 @ 19:34:46 #125
117107 MarcoD
.........
pi_192896308
Denk prima geschikt voor Kano, in regio Amsterdam heb je volgens mij nog 10 van die kant & klaar (niet fast-food) bezorgmaaltijden.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')