Ik krijg het gevoel dat we richting Hangouts gaan. Zie je daar alle 10 mensen tegelijkertijd op het scherm trouwens?quote:Op donderdag 30 april 2020 15:27 schreef Momo het volgende:
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Teams of Hangout want daar zitten geen limieten op qua tijd.
Jaquote:Op donderdag 30 april 2020 15:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat we richting Hangouts gaan. Zie je daar alle 10 mensen tegelijkertijd op het scherm trouwens?
Zou dat met de mobiel ook kunnen?quote:
Je kunt wel inbellen met een mobiele telefoon in Hangouts. Of je dan ook beeld ziet, ik geloof van niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou dat met de mobiel ook kunnen?
Met Teams wisten we al zeker dat het daar niet kan, dus dat vind ik dan ook wat dat betreft niet echt een optie.
Hmm okay dat wordt dan lastig want volgens mij heeft m'n laptop-camera het begevenquote:Op donderdag 30 april 2020 15:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt wel inbellen met een mobiele telefoon in Hangouts. Of je dan ook beeld ziet, ik geloof van niet.
Dat heb ik nou met mijn tweede huis op Tenerife en mijn derde huis op Mallorca!quote:Op donderdag 30 april 2020 15:10 schreef Strani het volgende:
Is mis mijn zeiljacht bijvoorbeeld dagelijks, maar ik weet niet precies hoe dat jacht er uit ziet.
Je hebt duidelijk gewoon puik werk geleverd met de opvoedingquote:Op donderdag 30 april 2020 15:48 schreef Arizona het volgende:
Ik vind het trouwens wel gezellig dat mijn dochter veel thuis is, verpieter ik ook niet zo met het thuiswerken, heb ik tenminste nog af en toe aanspraakIk begeleid haar een klein beetje met school, soms help ik met bijvoorbeeld "iets" doen in Excel en ik controleer iedere week of ze een planning voor haar schoolwerk heeft gemaakt
. Vind het wel leuk hoor want nu krijg je toch ook meer inhoudelijk mee wat ze tegenwoordig doen in 4 VWO
. Ik weet nu dankzij de teams lessen ook hoe de docenten eruit zien en klinken
En we lunchen nu vrijwel altijd samen, dat kon ook nooit toen zij op school zat en ik op kantoor. Vandaag weer lekkere broodjes besteld bij een lokale lunchroom.
Maar het zal vast heel anders zijn als je jongere kinderen hebt of een vreselijk rebelse puber.
Die mis ik ook alquote:Op donderdag 30 april 2020 15:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met mijn tweede huis op Tenerife en mijn derde huis op Mallorca!
Dat lijkt me misschien wel waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 april 2020 15:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Die mis ik ook alMisschien zijn wij wel niet buren op die eilanden!
Geen privé eiland dat je niet kent missenquote:Op donderdag 30 april 2020 15:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met mijn tweede huis op Tenerife en mijn derde huis op Mallorca!
Maar goed ook, met al die verbouwingen van jou de hele tijd.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat lijkt me misschien wel waarschijnlijk
Ach het is natuurlijk niet allemaal manengeur en rozenschijnquote:Op donderdag 30 april 2020 15:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk gewoon puik werk geleverd met de opvoeding
Zoom sessies duren maar 40 minuten he en daar zie je ook geen anderen op je mobielquote:Op donderdag 30 april 2020 15:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm okay dat wordt dan lastig want volgens mij heeft m'n laptop-camera het begeven
Ik blijf toch maar bij Zoom.
Als beroepsluilak kan ik zeggen dat luiheid de bron is van oneinidige creativiteit als het gaat om het automatiseren en makkelijker maken van alles. Dus er is hoopquote:Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach het is natuurlijk niet allemaal manengeur en rozenschijn. Uiteraard hebben we ook onze irritaties naar elkaar en die komen ook nadrukkelijker boven als je veel bij elkaar bent. Ik kan me bijvoorbeeld ergeren aan haar (in mijn ogen) luiheid en zij vindt mij soms een bemoeial.
Maar de balans slaat toch wel duidelijk door naar positiviteit hoor.
Dat van die 40 minuten vind ik niet zo'n probleem, dan maak je daarna gewoon een andere call aan. Maar dat laatste is wel problematischquote:Op donderdag 30 april 2020 15:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Zoom sessies duren maar 40 minuten he en daar zie je ook geen anderen op je mobiel
Alleen de gene die praat zie je in beeldquote:Op donderdag 30 april 2020 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat van die 40 minuten vind ik niet zo'n probleem, dan maak je daarna gewoon een andere call aan. Maar dat laatste is wel problematischWat zie je daar dan wel?
Da's dan ook niet echt een geweldige optie neequote:Op donderdag 30 april 2020 16:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Alleen de gene die praat zie je in beeld
quote:Op donderdag 30 april 2020 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat van die 40 minuten vind ik niet zo'n probleem, dan maak je daarna gewoon een andere call aan. Maar dat laatste is wel problematischWat zie je daar dan wel?
twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 09-04-2020 om 17:18:15Hoekstra wil niet betalen voor Zoom en dus moeten de ministers elke 40 minuten opnieuw inloggen https://t.co/uaXQ43PSrL reageer retweet
Hahaha ja die zag ik langskomen, prachtigquote:Op donderdag 30 april 2020 16:10 schreef Em31 het volgende:
[..]twitter:DeSpeld twitterde op donderdag 09-04-2020 om 17:18:15Hoekstra wil niet betalen voor Zoom en dus moeten de ministers elke 40 minuten opnieuw inloggen https://t.co/uaXQ43PSrL reageer retweet
Jawel hoorquote:Op donderdag 30 april 2020 15:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt wel inbellen met een mobiele telefoon in Hangouts. Of je dan ook beeld ziet, ik geloof van niet.
Dan heeft mijn collega gelogen en wou hij niet in beeldquote:
Had ie waarschijnlijk geen kleren aanquote:Op donderdag 30 april 2020 16:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan heeft mijn collega gelogen en wou hij niet in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |