Griep kun je ook in juni krijgen hoorquote:Op woensdag 29 april 2020 10:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Just a flu bro.. terwijl het inmiddels bijna mei is.
idd. precies mijn punt. We kijken nu vooral naar landen met een lock down, maar het lijkt me juist verstandig om te gaan kijken wat er gebeurt met de landen zonder lock down of maatregelen. Hoe manifesteert de corona daar, kun je iets leren van dat experiment.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Het is wel een mooi experiment van wat er gebeurt zonder maatregelen.
Je bent hopelijk toch wel een beetje bekend met Wit-Rusland, de dictatoriale Loekasjenko en het gebrek aan vrijheid in het land?quote:Op woensdag 29 april 2020 10:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Misschien is Wit Rusland een lachertje en ja er zijn inderdaad doden te betreuren, maar het zijn er maar 79, kloppen deze cijfers en zo ja waarom zijn het er zo weinig als er bij ons veel meer doden te betreuren is. Onafhankelijke onderzoeksbureaus mogen van mij hier wel onderzoek na doen of de lockdown echt zo geweldig heeft geholpen of maken ons juist ziek door de lock down. denk aan depressies, weinig beweging, weerstand verliezen, stress, zorgen, gebrek aan contact. etc.
Jordan had ooit een Flu game, speelde ook gewoon en HOEquote:Op woensdag 29 april 2020 10:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Just a flu bro.. terwijl het inmiddels bijna mei is.
China ook, toch kwamen daar voldoende foto's en filmpjes vandaan.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
https://www.ipsnews.be/ar(...)and-qua-persvrijheid
Wit-Rusland staat wereldwijd in de top als het gaat om censuur en het beperken van de persvrijheid.
Ik bedoel dat die logica er nog steeds is terwijl het bijna mij is.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Griep kun je ook in juni krijgen hoor![]()
Jaargetijde heeft er niks mee te maken.
Is die netflix docu het kijken waard?quote:Op woensdag 29 april 2020 10:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jordan had ooit een Flu game, speelde ook gewoon en HOE
Kan ja. Normaal niet in Nederland. Zomergriep bestaat niet. Probeer anderen niet voor de gek te houden.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Griep kun je ook in juni krijgen hoor![]()
Jaargetijde heeft er niks mee te maken.
Nog niet gezienquote:Op woensdag 29 april 2020 10:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is die netflix docu het kijken waard?
Zeker!quote:Op woensdag 29 april 2020 10:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is die netflix docu het kijken waard?
Dat land is ook wel ietsjes groter.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
China ook, toch kwamen daar voldoende foto's en filmpjes vandaan.
Ik vind het gewoon kort door de bocht om deze landen als lachertjes af te schilderen, terwijl je juist van deze landen kunt leren. China is ook een dictatuur maar ook daar kon de wereld genoeg van leren. De kunst is wel deze landen serieus te nemen en niet te gaan wachten tot het te laat is. Die fout heeft de wereld gemaakt toen de chinezen ons waarschuwden voor deze corona.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Je bent hopelijk toch wel een beetje bekend met Wit-Rusland, de dictatoriale Loekasjenko en het gebrek aan vrijheid in het land?
China is een megagroot land met 1 miljard inwoners, Wit-Rusland heeft er 9 miljoen. Niet te vergelijken.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2020 10:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Welke logica? Er is toch niemand meer die Covid als een influenza-variant wegzet? Behalve dan dus die Wit-Russische president misschien.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die logica er nog steeds is terwijl het bijna mij is.
In februari was het al belachelijk. 2,5 maabd later des te meer.
Noord-Korea dan, 0 doden.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon kort door de bocht om deze landen als lachertjes af te schilderen, terwijl je juist van deze landen kunt leren. China is ook een dictatuur maar ook daar kon de wereld genoeg van leren. De kunst is wel deze landen serieus te nemen en niet te gaan wachten tot het te laat is. Die fout heeft de wereld gemaakt toen de chinezen ons waarschuwden voor deze corona.
Ja, in de zomer is er nooit iemand ziek in Nederland inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kan ja. Normaal niet in Nederland. Zomergriep bestaat niet. Probeer anderen niet voor de gek te houden.
kquote:Op woensdag 29 april 2020 10:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon kort door de bocht om deze landen als lachertjes af te schilderen, terwijl je juist van deze landen kunt leren. China is ook een dictatuur maar ook daar kon de wereld genoeg van leren. De kunst is wel deze landen serieus te nemen en niet te gaan wachten tot het te laat is. Die fout heeft de wereld gemaakt toen de chinezen ons waarschuwden voor deze corona.
Kledingwinkels zijn sowieso flink genaaid. Aangezien die vaak met een afnameverplichting zitten van de leveranciers. Als die niet door hun voorraad komen, gaat dat echt heel snel veel geld kosten.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lijkt erop dat alles langzaam weer open gaat, wat betreft winkels. Vriendin werd ook opgeroepen om donderdag weer te beginnen de een grote kledingzaak waar ze werkt. Ze zullen wel eerst van hun oude assortiment afmoeten, want de winterjassen hangen er nogDat soort dingen denk je normaal niet echt aan.
Behalve hun grote leiderquote:
Gaat een prima uitverkoop worden om voor komende winter in te kopen dus.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lijkt erop dat alles langzaam weer open gaat, wat betreft winkels. Vriendin werd ook opgeroepen om donderdag weer te beginnen de een grote kledingzaak waar ze werkt. Ze zullen wel eerst van hun oude assortiment afmoeten, want de winterjassen hangen er nogDat soort dingen denk je normaal niet echt aan.
Er kan inderdaad een enkeling vanuit het buitenland besmet raken met influenza. Dat klopt. Maar influenza zal in Nederland absoluut NIET rondgaan in de zomer.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, in de zomer is er nooit iemand ziek in Nederland inderdaad.
Aangezien de bulk vd doden mannen van boven de 70 zijn zou het best waar kunnen zijn. De meeste mannen halen de 70 nml niet in (Wit)-Russiaquote:Op woensdag 29 april 2020 10:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Misschien is Wit Rusland een lachertje en ja er zijn inderdaad doden te betreuren, maar het zijn er maar 79, kloppen deze cijfers en zo ja waarom zijn het er zo weinig als er bij ons veel meer doden te betreuren is. Onafhankelijke onderzoeksbureaus mogen van mij hier wel onderzoek na doen of de lockdown echt zo geweldig heeft geholpen of maken ons juist ziek door de lock down. denk aan depressies, weinig beweging, weerstand verliezen, stress, zorgen, gebrek aan contact. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |