Dit inderdaad, heerlijk in de buitenlucht.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:46 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja de sportscholen zijn dicht.
Zodoende zit ik dan maar veel op de fiets/hardlopen. En daar was het perfect weer voor de afgelopen weken, eerlijk is eerlijk. Goed voor je weerstand ook, lekker in de zon buiten bewegen.
Loopt daar nog steeds rap op ja. Overigens hebben de staten in Brazilië redelijk wat vrijheid en luisteren ze niet heel gewillig naar die idioot aan te top.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij betreurt de doden wel dat scheeltlas trouwen dat Brasil China is gepasseerd qua doden
Je denkt dat Wit-Rusland zorgvuldig test én hun cijfers publiceert?quote:Op woensdag 29 april 2020 09:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik vond het inderdaad ook lachen, wij zijn het lachertje met al de economische schade.
Stel je voor dat na het einde van corona er vrijwel niks is gebeurt in Wit Rusland, ik denk dat wel een aantal politici zich stevig gaan beraadden waar we in vredesnaam mee bezig zijn geweest.
Probleem is dat directie dit wil, dus managers dus iedereen die op kantoor aanwezig is en daarmee dus hart voor de zaak heeft krijgt eerder promotie/verlenging want teamplayers.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gezien de beperkte plekken in het OV straks mogen de mensen die zo graag naar kantoor willen dan lekker naar kantoor. Ik zag gister die aflevering van Monitor terug over het kantoor na corona....echt blij kan je daar niet van worden. Omdat ze ook aanraden per direct te stoppen met flexplekken zit je sowieso met een tekort aan plekken, nog los van die 1,5. Waar normaal in de ochtend Pietje er is en in de middag Jantje gaat dat dan nu niet werken, of je moet tussendoor die hele werkplek weer schoonmaken. Dus als we toch moeten kiezen wie wel naar kantoor komt, inderdaad lekker de managers zelf als ze dat graag willen plus die mensen die ook graag op kantoor zitten. Dan blijf ik wel thuis. Iedereen happy.
Wil wel weer naar kantoor in de toekomst maar dat kan dus ook prima af met 1 of 2 dagen waarin je dan meteen je fysieke overleggen doet of andere zaken waarbij fysiek contact handiger is. Het kan zeker met de helft af in ieder geval qua fysieke aanwezigheid. Scheelt mega veel reisbewegingen (milieu, tijd etc) plus veel mensen voelen zich er beter bij als ik ook de aflevering zag over de kantoortuin bij Monitor, waar ook niemand op zit te wachten.
Hong Kong is sowieso erg nice!quote:Op woensdag 29 april 2020 09:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hongkong heeft de afgelopen week amper cases erbij gekregen
Ondertussen solliciteer ik naar banen en geniet wat HK allemaal te bieden heeft (in vrijheid). Ik mag niet klagen!
Hoe?quote:Op woensdag 29 april 2020 09:53 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dus moet je zorgen dat mensen de regels opvolgen. Ze een stukje versoepelen zorgt er alleen maar voor dat mensen zichzelf nog veel meer vrijheden gaan permitteren. Geef ze een vinger en je bent je hand kwijt.
Veel landen zijn vrij lastig één-op-één met elkaar te vergelijken dus ook daar moet je je niet zo gemakkelijk bij door de neus laten nemen.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En toch, ik wil het wel zien hoe landen het ervan af brengen die niet in lock down zijn geweest. Is het echt zo erg gesteld of worden we op een dwaalspoor gezet.
Check de grafieken van onze IC-bezetting, de ziekenhuisopnames, etc. Die waren aan het stijgen en zonder maatregelen waar we verder boven onze capaciteit uitgekomen. Dus ja, het is zo erg gesteld.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En toch, ik wil het wel zien hoe landen het ervan af brengen die niet in lock down zijn geweest. Is het echt zo erg gesteld of worden we op een dwaalspoor gezet.
Handhaven. 400 euro boete plus een strafblad zitten veel mensen toch niet op te wachten lijkt me. Je zit nu een beetje op een kantelpunt. Als je je nu strak opstelt krijg je mensen nog terug hun hok in. Als je nog twee of drie weken wacht niet meer, en daar heb je dan maanden last van.quote:
om te werken prima, wonen duur en qua weer/smog ook niet echt geweldig al heb ik het daar wel altijd naar m'n zin gehadquote:
Fantastisch, duizendmaal beter dan het posten van elfendertig tweets zoals soms gebeurd. Als ik dat had gewild had ik wel op twitter gezetenquote:Op woensdag 29 april 2020 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://twitter.com/bslagter/status/1252536453353144323?s=20
Zoiets?
Ik zit nog niet zo lang op twitter![]()
Misschien is Wit Rusland een lachertje en ja er zijn inderdaad doden te betreuren, maar het zijn er maar 79, kloppen deze cijfers en zo ja waarom zijn het er zo weinig als er bij ons veel meer doden te betreuren is. Onafhankelijke onderzoeksbureaus mogen van mij hier wel onderzoek na doen of de lockdown echt zo geweldig heeft geholpen of maken ons juist ziek door de lock down. denk aan depressies, weinig beweging, weerstand verliezen, stress, zorgen, gebrek aan contact. etc.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:55 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Loopt daar nog steeds rap op ja. Overigens hebben de staten in Brazilië redelijk wat vrijheid en luisteren ze niet heel gewillig naar die idioot aan te top.
Wit-Rusland ook een lachertje natuurlijk. Een volledig gestoorde president die vodka aanraadt en zegt dat er nog niemand aan het virus overleden is. En dit vervolgens serieus als argument aanvoeren. Manmanman.
waarschijnlijk niet veel beter dan dat Nederland het doet. kom op zeg, dat testen is overal een lachertje. Waarheid is wel als het in Wit Rusland een drama was, dan kun je dat nooit en te nimmer verbergen.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je denkt dat Wit-Rusland zorgvuldig test én hun cijfers publiceert?
Deze is nog beter:quote:Op woensdag 29 april 2020 10:00 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Fantastisch, duizendmaal beter dan het posten van elfendertig tweets zoals soms gebeurd. Als ik dat had gewild had ik wel op twitter gezeten
Nog wel, tot Bolsonaro er daadwerkelijk een vorm van AI-5 doorheen weet te krijgen waar gestoorde demonstranten van de week zo hard om riepen (die riepen dus eigenlijk om een terugkeer van militaire dictatuur). Het gaat wekelijks wat verder de verkeerde kant op daar...quote:Op woensdag 29 april 2020 09:55 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Loopt daar nog steeds rap op ja. Overigens hebben de staten in Brazilië redelijk wat vrijheid en luisteren ze niet heel gewillig naar die idioot aan te top.
En een president die zegt dat ijshockeyen het beste remedie is, want het is er lekker koud. Competitie moest dus door blijven gaan, nu zit een van de teams met 20+ besmette spelers.quote:Wit-Rusland ook een lachertje natuurlijk. Een volledig gestoorde president die vodka aanraadt en zegt dat er nog niemand aan het virus overleden is. En dit vervolgens serieus als argument aanvoeren. Manmanman.
Besmette spelers betekent nog geen dode spelers. Die mensen hebben griep, worden weer beter en het leven gaat door. wat een drama zeg...quote:Op woensdag 29 april 2020 10:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog wel, tot Bolsonaro er daadwerkelijk een vorm van AI-5 doorheen weet te krijgen waar gestoorde demonstranten van de week zo hard om riepen (die riepen dus eigenlijk om een terugkeer van militaire dictatuur). Het gaat wekelijks wat verder de verkeerde kant op daar...
[..]
En een president die zegt dat ijshockeyen het beste remedie is, want het is er lekker koud. Competitie moest dus door blijven gaan, nu zit een van de teams met 20+ besmette spelers.
https://www.ipsnews.be/ar(...)and-qua-persvrijheidquote:Op woensdag 29 april 2020 10:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet veel beter dan dat Nederland het doet. kom op zeg, dat testen is overal een lachertje. Waarheid is wel als het in Wit Rusland een drama was, dan kun je dat nooit en te nimmer verbergen.
Dat is toch al zo?quote:Op woensdag 29 april 2020 09:59 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Handhaven. 400 euro boete plus een strafblad zitten veel mensen toch niet op te wachten lijkt me. Je zit nu een beetje op een kantelpunt. Als je je nu strak opstelt krijg je mensen nog terug hun hok in. Als je nog twee of drie weken wacht niet meer, en daar heb je dan maanden last van.
Je krijgt geen griep van een niet-griepvirus.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:06 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Besmette spelers betekent nog geen dode spelers. Die mensen hebben griep, worden weer beter en het leven gaat door. wat een drama zeg...
nogmaals, als Wit Rusland ook 5000 doden te betreuren heeft, dan helpt censuur niet meer. Dan heb je paniek.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
https://www.ipsnews.be/ar(...)and-qua-persvrijheid
Wit-Rusland staat wereldwijd in de top als het gaat om censuur en het beperken van de persvrijheid.
Just a flu bro.. terwijl het inmiddels bijna mei is.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:06 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Besmette spelers betekent nog geen dode spelers. Die mensen hebben griep, worden weer beter en het leven gaat door. wat een drama zeg...
Burgemeester van Las Vegas zal jaloers zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Het is wel een mooi experiment van wat er gebeurt zonder maatregelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |