abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192847073

BradgeTV is terug! Zowel tijdens als na Corona gaat er vreugde worden gebracht in tal van onnozele / leuke / (misschien) interessante filmpjes over een deel van mijn leven.

"Natuurlijk werd er wel eens een leugentje verteld om eigen bestwil (onder andere de so you think you can Peugeotpoetsen-stage, en Braad's wraak op de Polo) maar het is inderdaad meestal een tamelijk pretentieloze kijkervaring. Overduidelijk gemaakt enthousiasme waarbij alles amazing en awesome is zie je bij Braad niet, een auto van 1500 euro wordt al beschouwd als duur, het vlees wordt gewoon aangebrand getoond, en vogelnest en touwtjesshirt in volle glorie gedragen. Je ziet een persoon in plaats van een zorgvuldig opgebouwd levend reclamebord."

Geniet.

Focus Mei 2019 - April 2020
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 28 april 2020 @ 18:40:00 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192847084
*O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192847133
pi_192847206
Hello everybody _O_
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  dinsdag 28 april 2020 @ 18:53:54 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192847257
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 april 2020 17:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Wtf is dat voor kanaal.
Zit ff naar de rest van het kanaal te kijken. Echt zieke shit staat erop :{
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192847263
Tokkelen op een keyboard, godver _O_
Nieuw is niet altijd beter.
  dinsdag 28 april 2020 @ 18:54:39 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192847276
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 18:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Tokkelen op een keyboard, godver _O_
Ik dacht dat ie geen klassiek kon spelen. Blijkbaar wel :D _O_
pi_192847456
Valt wel mee
.
pi_192847830
Het is wel echt leuk, goh talentjes wel die bradge nog had eigenlijk niet gedacht. Maar ok hij heeft wel de keyboard skills enzo. Ik doe het hem niet na hoor zo even op verzoekjes. Dus ja wel leuk om even live te kijken en mee te chatten
  dinsdag 28 april 2020 @ 19:36:05 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192847897
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 19:33 schreef kree het volgende:
Het is wel echt leuk, goh talentjes wel die bradge nog had eigenlijk niet gedacht. Maar ok hij heeft wel de keyboard skills enzo. Ik doe het hem niet na hoor zo even op verzoekjes. Dus ja wel leuk om even live te kijken en mee te chatten
:Y *O*
pi_192848194
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2020 19:36 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:Y *O*
Weet je ik was echt verbaasd wel moet ik zeggen? Dam’n zeg ik noem echt willekeurig nrs die zelfs voor mij wat oefening zouden kosten nog, maar hij pakt ze live mee gelijk enzo en uit hoofd.

Nou ok kan 1 ding zeggen dat is wel knap sowieso al, dan ben je echt muzikant.

Stomme is door die topics hier lijkt het alsof hij een onwijze retard soms is en dat is dus echt niet zo.
Kweet niet, nou over uurtje ofzo is ie weer live :)
pi_192848262
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 19:48 schreef kree het volgende:

[..]

Weet je ik was echt verbaasd wel moet ik zeggen? Dam’n zeg ik noem echt willekeurig nrs die zelfs voor mij wat oefening zouden kosten nog, maar hij pakt ze live mee gelijk enzo en uit hoofd.

Nou ok kan 1 ding zeggen dat is wel knap sowieso al, dan ben je echt muzikant.

Stomme is door die topics hier lijkt het alsof hij een onwijze retard soms is en dat is dus echt niet zo.
Kweet niet, nou over uurtje ofzo is ie weer live :)
Nou het is ook niet zo netjes van jou om te zeggen dat het in de topics lijkt alsof hij een onwijze retard is... :{ Mensen hier reageren gewoon op hem maar niemand die zo over hem praat zoals jij wat dat betreft.. Misschien een beetje erom denken wat je zegt Kree want dit vind ik niet bepaald netjes sorry hoor
pi_192848318
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 19:52 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou het is ook niet zo netjes van jou om te zeggen dat het in de topics lijkt alsof hij een onwijze retard is... :{ Mensen hier reageren gewoon op hem maar niemand die zo over hem praat zoals jij wat dat betreft.. Misschien een beetje erom denken wat je zegt Kree want dit vind ik niet bepaald netjes sorry hoor
Door de reacties van mensen hier lijkt het zo, niet door de reacties van Braddie zelf :')
Stop eens geen woorden in zijn mond
pi_192848352
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 19:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Door de reacties van mensen hier lijkt het zo, niet door de reacties van Braddie zelf :')
Stop eens geen woorden in zijn mond
Ik denk dat je niet goed las wat ik typte. Valt zo te interpreteren wat jij denkt maar dat is niet wat ik zeg. Ik heb het juist over die andere mensen in mijn tweede zin ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2020 19:56:03 ]
pi_192848363
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 19:52 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Dat hangt er maar vanaf hoe je het opvat he. En zeker hij is voor gek verklaard hier hoor op het forum en als lachertje.
Maar die dude heeft dus wel gewoon talent en het is dat ik het nu even live volg dus waardoor ik echt onwijs van mening van verandert ben. Sure vast niet alles gelezen. Maar zie dit als positief naar hem en negatief naar alle stomme reacties die er echt wel waren ;). Ok :)
pi_192848399
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 19:55 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet goed las wat ik typte. Valt zo te interpreteren wat jij denkt maar dat is niet wat ik zeg. Ik heb het juist over die andere mensen in mijn tweede zin ;)
Klopt, ik las het niet goed.
Excuus :*
pi_192848421
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 19:55 schreef kree het volgende:

[..]

Dat hangt er maar vanaf hoe je het opvat he. En zeker hij is voor gek verklaard hier hoor op het forum en als lachertje.
Maar die dude heeft dus wel gewoon talent en het is dat ik het nu even live volg dus waardoor ik echt onwijs van mening van verandert ben. Sure vast niet alles gelezen. Maar zie dit als positief naar hem en negatief naar alle stomme reacties die er echt wel waren ;). Ok :)
Nou ik zie anders vooral respect naar hem toe in dit forum. Soms bepaalde opmerkingen maar in het algemeen heel netjes en positief. Dat je in die reacties leest dat hij voor gek wordt verklaard etc. zegt wat meer over jou zoals ik het zie maar oke. Ben het ermee eens dat er soms wel stomme reacties tussen zitten maar je hebt overal wel rotte appels tussen zitten
pi_192848435
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 19:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Klopt, ik las het niet goed.
Excuus :*
Geeft niet, ik snap wel hoe je het las en dat is ook niet heel raar :* kussiekroel
pi_192848485
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 19:57 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ik zie anders vooral respect naar hem toe in dit forum. Soms bepaalde opmerkingen maar in het algemeen heel netjes en positief. Dat je in die reacties leest dat hij voor gek wordt verklaard etc. zegt wat meer over jou zoals ik het zie maar oke. Ben het ermee eens dat er soms wel stomme reacties tussen zitten maar je hebt overal wel rotte appels tussen zitten
Nu mss wel, maar lees je ook wat er in rood staat voor reactie veld?
Dat kwam vast niet door niks en ik kan het al raden hoor waardoor, gelijk vooroordelen.

Nouja ik hou erover op, ik kijk zo even verder met braderie ik vindt t leuk
pi_192848555
- lees de topicpointer -

[ Bericht 97% gewijzigd door Faux. op 28-04-2020 22:53:26 ]
pi_192848579
Trouwens als je wil dan wil ik je nog wel helpen met de Chineze vrouw via dm aangezien via het forum niet echt mag, ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het nu eigenlijk zit.
pi_192848620
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:02 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja dat kwam omdat hij zijn moeder boodschappen liet betalen, wajong heeft maar wel een keyboard op afkoop van 1000 euro heeft, elke keer een nieuwe auto etc. etc. Dat maakt mij niet uit, maar ja dan komen daar gesprekken over en als Braddie die niet fijn vindt dan komt er in het rood te staan dat hij dat niet wil. Heeft weinig met vooroordelen te maken maar meer met wat mensen te horen kregen van Braddie zelf. Alsnog goed hoor dat er niet al teveel over gepraat mag worden hoor, op den duur is er ook wel genoeg over gepraat niet waar :P Maar het is niet iets wat juist voor Braddie spreekt dat in zijn topic in het rood staat waar je niet over mag praten.
Tja weet je allemaal vooraf en gelijk heb je een sticker enzo en zeker hier op fok, ik zie het toch ook
Maar hoe kijk je ernaar dan gewoon in de realiteit als nu en niet het verleden mee tellen? Ik vindt dat ie het echt wel heel leuk doet op dat kanaal van hem. En ook nog echt talent wel. Want ik kan ok piano spelen he enzo, maar ik doe het hem niet na hoor even zo rechtstreeks op verzoek. Nou daar mag je wel wat respect voor hebben denk ik.
pi_192848666
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:04 schreef phoenyx het volgende:
Trouwens als je wil dan wil ik je nog wel helpen met de Chineze vrouw via dm aangezien via het forum niet echt mag, ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het nu eigenlijk zit.
Offtopic ik had al gezegd had laatste vraag gesteld en open en is niet meer op gereageerd, wmb is het daarmee gewoon klaar en kan ik dus ook geen leuke verhalen meer vertellen enzo in dat topic.

Tenzij ze zelf nu nog reageerd. Maar way offtopic voor hier
pi_192848684
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:02 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja dat kwam omdat hij zijn moeder boodschappen liet betalen, wajong heeft maar wel een keyboard op afkoop van 1000 euro heeft, elke keer een nieuwe auto etc. etc. Dat maakt mij niet uit, maar ja dan komen daar gesprekken over en als Braddie die niet fijn vindt dan komt er in het rood te staan dat hij dat niet wil. Heeft weinig met vooroordelen te maken maar meer met wat mensen te horen kregen van Braddie zelf. Alsnog goed hoor dat er niet al teveel over gepraat mag worden hoor, op den duur is er ook wel genoeg over gepraat niet waar :P Maar het is niet iets wat juist voor Braddie spreekt dat in zijn topic in het rood staat waar je niet over mag praten.
Waarom begin je er dan weer over?
pi_192848689
Nou ff wachten op bradge weer :). Ik volg het wel even de live uitzending enzo
pi_192848726
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:08 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

Ga maar lekker naar dat andere topic als je erover wil praten voor ie dicht is trouwens want bijna vol.
pi_192848733
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:05 schreef kree het volgende:

[..]

Tja weet je allemaal vooraf en gelijk heb je een sticker enzo en zeker hier op fok, ik zie het toch ook
Maar hoe kijk je ernaar dan gewoon in de realiteit als nu en niet het verleden mee tellen? Ik vindt dat ie het echt wel heel leuk doet op dat kanaal van hem. En ook nog echt talent wel. Want ik kan ok piano spelen he enzo, maar ik doe het hem niet na hoor even zo rechtstreeks op verzoek. Nou daar mag je wel wat respect voor hebben denk ik.
Ik heb juist ook heel veel respect voor wat hij kan, vind het erg knap en hij doet dat erg goed. Ook zijn vlogjes vind ik zelfs nog goed in elkaar gezet, ik doe video-editing (beginner) maar moet zoiets als zijn intro nog leren te maken.
pi_192848736
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:10 schreef kree het volgende:

[..]

Ga maar lekker naar dat andere topic als je erover wil praten voor ie dicht is trouwens want bijna vol.
Huh? Dit topic is net geopend...
pi_192848742
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:08 schreef kree het volgende:
Nou ff wachten op bradge weer :). Ik volg het wel even de live uitzending enzo

Deze al gezien van 2 uur geleden? Kan je zien in de tussentijd doe ik ook af en toe :)
pi_192848749
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:08 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:10 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

In vergelijking met de reacties hier komt Braddie juist intelligent over.
pi_192848763
quote:

[..]

Niet dit topic maar er wordt alweer gehint naar het andere wat ik opende of vertelde. En vindt t hier niet thuishoren in dit topic gewoon. Dus vandaar en degene die het posten weten het wel. Verhuis naar die topics als je mij wat wil vragen ofzo. Het gaat hier niet om mij nl.
pi_192848784
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:11 schreef Chia het volgende:

[..]

[..]

In vergelijking met de reacties hier komt Braddie juist intelligent over.
Jij bent ook wel echt zo'n sneermeid hé :P
pi_192848801
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:12 schreef kree het volgende:

[..]

Niet dit topic maar er wordt alweer gehint naar het andere wat ik opende of vertelde. En vindt t hier niet thuishoren in dit topic gewoon. Dus vandaar en degene die het posten weten het wel. Verhuis naar die topics als je mij wat wil vragen ofzo. Het gaat hier niet om mij nl.
Ik heb het niet over jou, maar over Bradge. Dit is nl. het Bradgetopic en niet het kreetopic, zie ook de TT. Ik geef aan dat phoenyx in zn post zelf weer over Brads financiën begint.
pi_192848804
quote:

[..]

Hij heeft het niet over dit topic
pi_192848811
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:11 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Deze al gezien van 2 uur geleden? Kan je zien in de tussentijd doe ik ook af en toe :)
Neee nog niet, maar juist het live ervan is wel leuk eigenlijk.
pi_192848817
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:13 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Jij bent ook wel echt zo'n sneermeid hé :P
Ben het gewoon oneens met kree op dat punt.
pi_192848822
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:14 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

Ik heb het niet over jou, maar over Bradge. Dit is nl. het Bradgetopic en niet het kreetopic, zie ook de TT. Ik geef aan dat phoenyx in zn post zelf weer over Brads financiën begint.
God het woordje financiën in de mond nemen is niet hetzelfde als erover beginnen hoor
pi_192848837
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:15 schreef phoenyx het volgende:

[..]

God het woordje financiën in de mond nemen is niet hetzelfde als erover beginnen hoor
“ Nou ja dat kwam omdat hij zijn moeder boodschappen liet betalen, wajong heeft maar wel een keyboard op afkoop van 1000 euro heeft, elke keer een nieuwe auto etc. etc. ”

...
pi_192848838
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:15 schreef Chia het volgende:

[..]

Ben het gewoon oneens met kree op dat punt.
Ow dacht dat je het ook over mij had omdat ik gequote werd vandaar sorry
pi_192848844
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:15 schreef phoenyx het volgende:

[..]

pi_192848859
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:16 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ow dacht dat je het ook over mij had omdat ik gequote werd vandaar sorry
Ik quotte alleen ZwangerPetro, maar je reacties onderstrepen mijn punt inderdaad wel. En deze ook weer, je kan toch lezen? dan zie je toch dat ik jou niet quotte? _O-
pi_192848861
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:16 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

“ Nou ja dat kwam omdat hij zijn moeder boodschappen liet betalen, wajong heeft maar wel een keyboard op afkoop van 1000 euro heeft, elke keer een nieuwe auto etc. etc. ”

...
Ja oke prima ik snap je punt. De kern mag altijd wel gemeld worden het gaat erom dat er geen ellenlange discussies over ontstaan lijkt mij. De kern is muziek, eten en auto's, laten we het daarbij houden
pi_192848881
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:17 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik quotte alleen ZwangerPetro, maar je reacties onderstrepen mijn punt inderdaad wel. En deze ook weer, je kan toch lezen? dan zie je toch dat ik jou niet quotte? _O-
Hij had het over mij vandaar.
pi_192848889
Doe is rustig joh jullie O+
pi_192848893
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:17 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Hij had het over mij vandaar.
Maar dan quote ik jou nog steeds niet, zoals jij stelt.
pi_192848901
Je melding dat de reacties van braddie intelligenter overkomen hadden toch betrekking op kree en mij? :{
pi_192848918
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:18 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar dan quote ik jou nog steeds niet, zoals jij stelt.
Nee maar je snapt het idee toch, het ging toch over mij en kree, de reactie van jou. Sorry hoor dat ik niet elk moment kijk of iets een quote van mij was of niet terwijl ik wel begrijp waar het over gaat
pi_192848925
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:18 schreef phoenyx het volgende:
Je melding dat de reacties van braddie intelligenter overkomen hadden toch betrekking op kree en mij? :{
Klopt, dat spreek ik toch ook niet tegen?
pi_192848929
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:18 schreef kree het volgende:
Doe is rustig joh jullie O+
Ja sorry, je hebt gelijk
pi_192848934
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:19 schreef Chia het volgende:

[..]

Klopt, dat spreek ik toch ook niet tegen?
Ik zeg toch ook niet dat jij dat tegenspreekt?
pi_192848943
Oké
pi_192848959
Ik laat het even hierbij sorry, ik kijk Braddie zijn stream straks weer :) Laten we gewoon plezier hebben, bedoelde het ook niet verkeerd naar jou Chia, en kree bedankt voor je reacties :) Braddie let's go :)
pi_192848989
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:17 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja oke prima ik snap je punt. De kern mag altijd wel gemeld worden het gaat erom dat er geen ellenlange discussies over ontstaan lijkt mij. De kern is muziek, eten en auto's, laten we het daarbij houden
Hopelijk begrijp je dat de kern benoemen vaak zorgt voor hele lange discussies die we juist niet willen hebben? Heb net je post over dat geld gelul geTRd. Nokken.
.
pi_192849055
Nouj wel klaar dus denk iig in dit topic?

Ik zou bradge zo aannemen hoor als er weer een band projectje is, fucking wel talent en wss beter nog als ik kan en kom heel ver op piano wel.

Maar dat live zo even doen is gewoon leuk en moet iedereen vooral ff kijken als ie weer live gaat.
Dus hou dan dat hele gezeik hierbuiten het topic enzo het heeft gewoon geen nut ook.
pi_192849085
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Hopelijk begrijp je dat de kern benoemen vaak zorgt voor hele lange discussies die we juist niet willen hebben? Heb net je post over dat geld gelul geTRd. Nokken.
Wat betekent nokken?
pi_192849108
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:29 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Wat betekent nokken?
Ermee ophouden.
  dinsdag 28 april 2020 @ 20:36:24 #57
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192849201
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 17:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Wat doe jij??
Advies geven.
  dinsdag 28 april 2020 @ 20:37:48 #58
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192849237
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:27 schreef kree het volgende:
Nouj wel klaar dus denk iig in dit topic?

Ik zou bradge zo aannemen hoor als er weer een band projectje is, fucking wel talent en wss beter nog als ik kan en kom heel ver op piano wel.

Maar dat live zo even doen is gewoon leuk en moet iedereen vooral ff kijken als ie weer live gaat.
Dus hou dan dat hele gezeik hierbuiten het topic enzo het heeft gewoon geen nut ook.
Wat heb jij gesnoven?
pi_192849265
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat heb jij gesnoven?
Niks hoor maar vindt t wel beetje overdreven dat er een onwijze discussie gemaakt wordt over iets wat eigenlijk wel gewoon leuk is en ook niks verkeerd aan bedoelt is.

Kies sowieso #teammuzikant enzo. Dus vergeet het maar, jullie hele discussie boeit me niet ik kijk gewoon lekker verder.
pi_192849311
Het topic en de stream en vlogs zijn in het algemeen heel positief. Gaat ook erg goed met zijn kanaal gelukkig ook met de superchats ^O^
pi_192849372
Wat is een superchat?
pi_192849403
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:44 schreef ZwangerPetro het volgende:
Wat is een superchat?
Dat vroeg ik me ook af.

Maar min of meer denk ik komt neer dat je live kunt kijken en reageren op youtube
pi_192849408
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:44 schreef ZwangerPetro het volgende:
Wat is een superchat?
Volgens mij heette dat zo, dat je geld kan geven en dat je chat dan extra duidelijk naar voren komt.
pi_192849411
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:46 schreef kree het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af.

Maar min of meer denk ik komt nier dat je live kunt kijken en reageren op youtube
Voorgelezen bericht waar je ¤2,- + voor betaalt.
pi_192849457
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:46 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Voorgelezen bericht waar je ¤2,- + voor betaalt.
Ja nou ik heb geen cent gedokt en bradge reageerd gewoon ook hoor?

Ik weet dat dit systeem er is btw. Maar je moet dat meer zien als iemand fooitje geven :)
  dinsdag 28 april 2020 @ 20:49:18 #66
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192849463
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:46 schreef kree het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af.

Maar min of meer denk ik komt neer dat je live kunt kijken en reageren op youtube
Dat kon altijd al.
pi_192849478
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:49 schreef kree het volgende:

[..]

Ja nou ik heb geen cent gedokt en bradge reageerd gewoon ook hoor?

Ik weet dat dit systeem er is btw. Maar je moet dat meer zien als iemand fooitje geven :)
Ja. Je vroeg wat een superchat is, daar geef ik antwoord op.

Dat staat los van het feit dat een normale chat ook werkt.
pi_192849505
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:49 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ja. Je vroeg wat een superchat is, daar geef ik antwoord op.

Dat staat los van het feit dat een normale chat ook werkt.
Ik vroeg het niet want het roest me aan me reet.

Ik vroeg me wel af na een vraag, wat is het nu eigenlijk.

Maar het boeit mij niet? Ik vindt t gewoon leuk en hoop dat ie gewoon doorgaat ermee.

Zit sl beetje te wachten eigenlijk nu :P
pi_192849722
Doe gewoon allemaal even rustig zeg -O-
pi_192849760
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 20:51 schreef kree het volgende:

[..]

Ik vroeg het niet want het roest me aan me reet.

Ik vroeg me wel af na een vraag, wat is het nu eigenlijk.

Maar het boeit mij niet? Ik vindt t gewoon leuk en hoop dat ie gewoon doorgaat ermee.

Zit sl beetje te wachten eigenlijk nu :P
Juist ja. Weer en herinnering dat ik simpelweg niet op je moet reageren, want er komt toch geen fatsoenlijke reactie.

Cheers Kree :W
pi_192849774
phoenyx en kree:

pi_192849804
Live weer :D
pi_192849818
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 21:01 schreef kree het volgende:

[..]

Je weet je hoeft met dit soort dingen bij mij niet de moeite te doen en dat ik wat moet raden enzo?

Joh het boeit me echt geen fuck en heb er geen zin in ook. Ik zeg dat bradge wel talent heeft en heel goed weg komt met live zelfs ook. En dat zeg ik als muzikant en als persoon.
Dus fuck off ga ergens anders zeuren en raadseltjes doen, er zijn er een paar hoor waar het toch al in de afzeik modus zit naar mij. Boeie ...
Nou zeg :{ Ik vond je verschijning in dit topic juist leuk. Er valt toch niemand je aan? Phoenyx dacht dat je ons juist aan het beledigen was. Als je denkt dat de hele wereld tegen je is, dan maak je dat langzaam aan zelf de waarheid.

Ik heb geen haat jegens jou, zoals ik gister al zei. Je bent geen slechte kerel, alleen een beetje gek. Ik ook. De meeste mensen zijn gek op hun eigen manier, dat maakt mensen juist interessant.
pi_192849819
  dinsdag 28 april 2020 @ 21:11:32 #75
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192849848
Matige fittie, dat kan beter.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_192849856
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2020 21:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Nou zeg :{ Ik vond je verschijning in dit topic juist leuk. Er valt toch niemand je aan? Phoenyx dacht dat je ons juist aan het beledigen was. Als je denkt dat de hele wereld tegen je is, dan maak je dat langzaam aan zelf de waarheid.

Ik heb geen haat jegens jou, zoals ik gister al zei. Je bent geen slechte kerel, alleen een beetje gek. Ik ook. De meeste mensen zijn gek op hun eigen manier, dat maakt mensen juist interessant.
Mss verkeerd opgevat dan door mij ook. Maar ik heb ook geen haat. Maar het gaat om wat bradge doet en voor nu is het alweer leuk live zo op youtube, dus strijdbijl begraven bij deze.,
pi_192849860
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 21:11 schreef kree het volgende:

[..]

Mss verkeerd opgevat dan door mij ook. Maar ik heb ook geen haat. Maar het gaat om wat bradge doet en voor nu is het alweer leuk live zo op youtube, dus strijdbijl begraven bij deze.,
^O^
pi_192850342
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 21:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

^O^
Wat een gedoe eigenlijk om niks :D maar dan toch uiteindelijk elkaar wel weer gevonden :) ^O^
pi_192850418
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_192850521
@ItsTheBradgeHere

Aan het einde van de vlog ben je geweest bij FastForward aan de E19 bij Brecht toch?
Hier

Daar moet je echt nooit wat te eten kopen, is echt niet te vreten.
Ik ben er 2 jaar lang elke dag langsgereden en verschillende dingen geprobeerd en het is allemaal vieze troep.
En een Bicky Burger is echt prima te eten maar echt niet daar.

Antiklant: Er werkt een rondborstige milf van eind 40 en ze hebben bijna bevroren Jupiler O+

[ Bericht 4% gewijzigd door junkiexp op 28-04-2020 22:03:19 ]
pi_192850624

@ItsTheBradgeHere Dit was ook een mooi kleurtje hé :P
pi_192851000
STREAM PRIMEUR

Misschien een derde kanaal in het vooruitzicht :o
pi_192851044
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
STREAM PRIMEUR

Misschien een derde kanaal in het vooruitzicht :o
Met welk thema? Culinair?
pi_192851051
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:37 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

Met welk thema? Culinair?
Auto's
pi_192851115
quote:
_O_ meteen even kijken
pi_192851141
oh mén die had ik al gezien
  dinsdag 28 april 2020 @ 22:45:38 #87
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_192851183
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Auto's
Vakjes review!

De achtbaan gaat weer goed. Gisteravond ging de auto eruit en nu komt er een auto kanaal!
  dinsdag 28 april 2020 @ 22:48:55 #88
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_192851229
quote:
Ah! Met Bibi in een prominente bijrol ^O^
pi_192851270
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:48 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Ah! Met Bibi in een prominente bijrol ^O^
Bibi O+ O+
  dinsdag 28 april 2020 @ 23:16:01 #90
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192851556
Ik snap het nut van al die kanalen niet.
pi_192851667
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 23:16 schreef leolinedance het volgende:
Ik snap het nut van al die kanalen niet.
Hij wil het muziekkanaal gescheiden houden van het ''onzin'' kanaal.
En TheBrage is internationaal en BradgeTV is nationaal.
pi_192851821
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2020 23:25 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Hij wil het muziekkanaal gescheiden houden van het ''onzin'' kanaal.
En TheBrage is internationaal en BradgeTV is nationaal.
Dit.
TheBradge is muziek en Engelstalig. BradgeTV is alles daarnaast en Nederlandstalig.
.
pi_192851889
Er werd vandaag gul gedoneerd zag ik op de livestream
  PR en moderator dinsdag 28 april 2020 @ 23:58:28 #94
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192851958
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 23:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Dit.
TheBradge is muziek en Engelstalig. BradgeTV is alles daarnaast en Nederlandstalig.
Maar TheBradge heeft 1000+ subs dus je hebt er toch meer baat bij om alles gewoon op 1 te gooien en bijv. verschillende afspeellijsten te maken?
Fuck the EBU.
pi_192851970
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 23:58 schreef Moira het volgende:

[..]

Maar TheBradge heeft 1000+ subs dus je hebt er toch meer baat bij om alles gewoon op 1 te gooien en bijv. verschillende afspeellijsten te maken?
Prima dat TheBradge zoveel subs heeft. Maar als ik nu opeens Nederlandse vlogs ga maken op dat kanaal en een afspeellijst ga maken voor die NL vlogs dan gaan oprecht mensen wel afhaken. Dus ik hou het lekker gescheiden. Verschillende soorten publiek per kanaal anders word het onoverzichtelijk en nu weten mensen waar ze op abonneren.
.
  PR en moderator woensdag 29 april 2020 @ 00:02:08 #96
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192851989
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 00:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Prima dat TheBradge zoveel subs heeft. Maar als ik nu opeens Nederlandse vlogs ga maken op dat kanaal en een afspeellijst ga maken voor die NL vlogs dan gaan oprecht mensen wel afhaken. Dus ik hou het lekker gescheiden. Verschillende soorten publiek per kanaal anders word het onoverzichtelijk en nu weten mensen waar ze op abonneren.
aight aight, dan mis ik alsnog wel het nut van een potentieel 3e autokanaal :P
Fuck the EBU.
  woensdag 29 april 2020 @ 00:08:34 #97
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192852032
Ik mis nog een kanaaltje op pornhub voor de echte liefhebbers van TheBrade snapte
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_192852133
Was weer een gezellig stream en weinig gezeik, wordt iedere dag leuker *O*
pi_192852230
Mensen in topic #28. Volgens mij? Heb ik iets geroepen over dat er mij iets is aangepraat.. Dit is niet waar, het kwam zo op mij over als gevoel en ik handelde daar impulsief naar. Bij deze dus excuses.
.
pi_192852979
Ik vond het leuk gister met keyboard en verzoekjes enzo.
Nu ben ik vanavond niet thuis of later. Maar staat er nog wat in de planning verder qua live?

(Ik moet btw eens even het demo filmpje bekijken van dat keyboard welke jij gebruikt bradge, haha er kan toch verdomt veel mee. Ik gebruik het niet he omdat ik zo goed altijd of helemaal alleen of dan wel met een band speel. Want met die s90es kan ook wel meer, maar ok gebruik vooral de piano patch 9/10 keer of Rhodes enzo.

Orgel soms, hangt van de band af )

Ik heb daarvoor en dan hebben we het nu over heel lang terug hoor, zeg maar 15 jaar plus een keyboard gehad van de PSR serie. Ook met akkoord begeleiding enzo, maar dat was toen nog even niet zo geavanceerd als wat die van jou nu doet. Al met al, het blijft aardig knap dat je het wel allemaal zo kunt spelen. Auto begeleiding of niet. :). Top man

Nu heb ik btw twee midi keyboards hier staan ivm ruimte die ik gebruik met ipad en apps enzo. Maargoed dat is een heel topic appart waard denk ik :)

[ Bericht 46% gewijzigd door kree op 29-04-2020 07:07:55 ]
pi_192853286
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 00:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mensen in topic #28. Volgens mij? Heb ik iets geroepen over dat er mij iets is aangepraat.. Dit is niet waar, het kwam zo op mij over als gevoel en ik handelde daar impulsief naar. Bij deze dus excuses.
De auto gaat dus wel weg?
pi_192853694
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 00:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dit roep je alleen maar omdat er weer op je ingepraat is. Als je straks wakker wordt draai je weer 180 graden.
pi_192853704
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:04 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

De auto gaat dus wel weg?
V&A topic is weer open
  woensdag 29 april 2020 @ 08:51:16 #104
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192853726
Ik heb weer even geen aandacht besteed aan de topics en meteen loop ik weer hopeloos achter.
  woensdag 29 april 2020 @ 08:53:58 #105
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_192853758
Deze maar kopen Braddie? Al is het maar voor de poëzie in de advertentie.

Volvo 240 2.3 Polar U9 1993 Rood
¤ 450,00
http://link.marktplaats.n(...)mpaign=socialbuttons
pi_192853790
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:49 schreef Chia het volgende:

[..]

V&A topic is weer open
Bod van 500 euro.
Gaat ie spijt van krijgen.

Vroeg of laat komt er toch wel weer een andere auto, en voor 500 koop je de ellende van een ander.
Laat deze gewoon repareren en keuren en zet hem desnoods weg/schors hem, als je hem voorlopig niet gebruikt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Forum Admin woensdag 29 april 2020 @ 08:59:31 #107
58651 crew  murp
murp
pi_192853811
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2020 07:01 schreef kree het volgende:
Ik vond het leuk gister met keyboard en verzoekjes enzo.
Nu ben ik vanavond niet thuis of later. Maar staat er nog wat in de planning verder qua live?

(Ik moet btw eens even het demo filmpje bekijken van dat keyboard welke jij gebruikt bradge, haha er kan toch verdomt veel mee. Ik gebruik het niet he omdat ik zo goed altijd of helemaal alleen of dan wel met een band speel. Want met die s90es kan ook wel meer, maar ok gebruik vooral de piano patch 9/10 keer of Rhodes enzo.

Orgel soms, hangt van de band af )

Ik heb daarvoor en dan hebben we het nu over heel lang terug hoor, zeg maar 15 jaar plus een keyboard gehad van de PSR serie. Ook met akkoord begeleiding enzo, maar dat was toen nog even niet zo geavanceerd als wat die van jou nu doet. Al met al, het blijft aardig knap dat je het wel allemaal zo kunt spelen. Auto begeleiding of niet. :). Top man

Nu heb ik btw twee midi keyboards hier staan ivm ruimte die ik gebruik met ipad en apps enzo. Maargoed dat is een heel topic appart waard denk ik :)
Ik voorzie een samenwerking met Brad? :o
  woensdag 29 april 2020 @ 09:03:34 #108
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192853848
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:49 schreef Chia het volgende:

[..]

V&A topic is weer open
:')
  woensdag 29 april 2020 @ 09:08:48 #109
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192853913
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:53 schreef Yozzz het volgende:
Deze maar kopen Braddie? Al is het maar voor de poëzie in de advertentie.

Volvo 240 2.3 Polar U9 1993 Rood
¤ 450,00
http://link.marktplaats.n(...)mpaign=socialbuttons
Nee dat is niks voor Braad.
pi_192853924
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:59 schreef murp het volgende:

[..]

Ik voorzie een samenwerking met Brad? :o
Nou wie weet? Er is hier een platform al voor he dat iedereen kan bijdragen enzo en samen een track maken.

Totaal online dus dat. Maar goh hoe heette dat nou weer, even zoeken
  Forum Admin woensdag 29 april 2020 @ 09:11:27 #112
58651 crew  murp
murp
pi_192853938
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:09 schreef kree het volgende:

[..]

Nou wie weet? Er is hier een platform al voor he dat iedereen kan bijdragen enzo en samen een track maken.

Totaal online dus dat. Maar goh hoe heette dat nou weer, even zoeken
Staan jouw muzikale kunsten ergens op het internet?
pi_192853954
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:11 schreef murp het volgende:

[..]

Staan jouw muzikale kunsten ergens op het internet?
Jawel delen wel, op facebook stukken en hoop christelijk enzo maargoed als je wil ik wil wel linkje delen, maar wil fok niet onwijs linken enzo gelijk aan mij persoonlijk. Naja je snapt waarom denk? Haha
  Forum Admin woensdag 29 april 2020 @ 09:13:07 #114
58651 crew  murp
murp
pi_192853960
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:12 schreef kree het volgende:

[..]

Jawel delen wel, op facebook stukken en hoop christelijk enzo maargoed als je wil ik wil wel linkje delen, maar wil fok niet onwijs linken enzo gelijk aan mij persoonlijk. Naja je snapt waarom denk? Haha
geef!
pi_192853969
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:13 schreef murp het volgende:

[..]

geef!
Ok wat wil je horen, Rock christelijk of musicals?

Of paar tutorial filmpjes zelf gemaakt voor piano, Dat is mss nog wel het leukste denk, ook met mobiel gemaakt net als bradge
  Forum Admin woensdag 29 april 2020 @ 09:15:34 #116
58651 crew  murp
murp
pi_192853987
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:14 schreef kree het volgende:

[..]

Ok wat wil je horen, Rock christelijk of musicals?
doe maar iets, wat jij goed vind :)
  Forum Admin woensdag 29 april 2020 @ 09:16:47 #117
58651 crew  murp
murp
pi_192854001
maar dan even via de DM verder, anders krijg ik weer klachten dat ik te veel offtopic ga.. Alvast mijne excuses :')
pi_192854002
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:15 schreef murp het volgende:

[..]

doe maar iets, wat jij goed vind :)
Nou er is meer maar doe je het youtube linkje maar, Die mag btw gedeeld worden enzo maarja aks je beetje rekening houdt met. Doe het filmpje gewoont, kijk de rest maar via kanaaal op youtube. Wacht
pi_192854019
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:16 schreef murp het volgende:
maar dan even via de DM verder, anders krijg ik weer klachten dat ik te veel offtopic ga.. Alvast mijne excuses :')
Ja we houden erover op, zie maar even deze en kun je doorbladeren naar paar andere

Mag wel ff side offtopic, sorry mods ;)
pi_192854197
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:48 schreef Chia het volgende:

[..]

Dit roep je alleen maar omdat er weer op je ingepraat is. Als je straks wakker wordt draai je weer 180 graden.
Er is dus op hem ingepraat dat er een dag eerder niet op hem is ingepraat. Bradception weder.
pi_192854341
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:31 schreef Rectum het volgende:

[..]

Er is dus op hem ingepraat dat er een dag eerder niet op hem is ingepraat. Bradception weder.
Euh watte gehehe
pi_192854356
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:57 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Bod van 500 euro.
Gaat ie spijt van krijgen.

Vroeg of laat komt er toch wel weer een andere auto, en voor 500 koop je de ellende van een ander.
Laat deze gewoon repareren en keuren en zet hem desnoods weg/schors hem, als je hem voorlopig niet gebruikt.
Absoluut. Niets ten nadele van het bod van Treinhoer in V&A (voor een particulier aangeboden auto met veel ervaring en nu bijna verlopen apk is het geen echt onrealistisch bod), maar nu verkopen betekent a. een hoop afschrijving over een jaar en b. dat Braad zichzelf weer veroordeelt tot het shoppen in de allerlaagste prijsklasse voor een mogelijke opvolger.

Waarom is er nu eigenlijk weer van gedachten veranderd?
pi_192854377
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Absoluut. Niets ten nadele van het bod van Treinhoer in V&A (voor een particulier aangeboden auto met veel ervaring en nu bijna verlopen apk is het geen echt onrealistisch bod), maar nu verkopen betekent a. een hoop afschrijving over een jaar en b. dat Braad zichzelf weer veroordeelt tot het shoppen in de allerlaagste prijsklasse voor een mogelijke opvolger.

Waarom is er nu eigenlijk weer van gedachten veranderd?
Niet om kunnen gaan met impulsen.
pi_192854408
Treinhoer heeft zijn zinnen dus op die auto gezet, ik ben er zeker van dat hij en Moira ook de mensen zijn die op hem hebben ingepraat.

Hij is erg gevoelig voor wat met name zij zegt. Dat was in eerdere vlogs ook al een issue (denk bijvoorbeeld aan het vloggen in de auto wat hij jaren deed, en ineens niet meer kon nadat zij daarover had lopen preken :') )
blablablabla
pi_192854432
#TeamBraddie #KeepTheFoFo
pi_192854442
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:47 schreef Rectum het volgende:
pi_192854506
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:47 schreef Rectum het volgende:
#TeamBraddie #KeepTheFoFo #kree
pi_192854522
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:51 schreef kree het volgende:

[..]

#pilletje
pi_192854618
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

#pilletje
#ducktape enzo Naja ontopic maar weer nu he ;)
  woensdag 29 april 2020 @ 10:03:00 #130
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192854646
Okee dus de auto gaat weg, maar toch niet, maar toch wel, en Kree heeft het topic ook gevonden inmiddels.

Ben weer bij geloof ik.
pi_192854763
@ItsTheBradgeHere Wat moet er gebeuren voor de APK?

Zou deze echt niet weg doen, is een prima auto en je weet nu wat je hebt.
Zijn betrouwbare auto's en is deze prijsklasse koop je vaak ellende van een ander met de bijhorende kosten.

Airco vullen moet voor en tientje of 7 te doen zijn, gewoon een mannetje van marktplaats die bij je thuis langs komt kan ook hé.

Als er onderdelen vervangen moeten worden kan ik dat kosteloos voor je doen als het niet te lastig is.
pi_192854836
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:12 schreef junkiexp het volgende:
@:ItsTheBradgeHere Wat moet er gebeuren voor de APK?

Zijn betrouwbare auto's en is deze prijsklasse koop je vaak ellende van een ander met de bijhorende kosten.

Airco vullen moet voor en tientje of 7 te doen zijn, gewoon een mannetje van marktplaats die bij je thuis langs komt kan ook hé.

Als er onderdelen vervangen moeten worden kan ik dat kosteloos voor je doen als het niet te lastig is.
Zo'n niet werkende airco is natuurlijk jammer, maar voor de apk irrelevant. Laat de Focus anders eerst eens voorkeuren, als er maar weinig aan moet gebeuren zal het ook slimmer zijn om hem (als je hem dan toch perse weg wilt doen) met verse keuring te koop te zetten.
pi_192854866
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zo'n niet werkende airco is natuurlijk jammer, maar voor de apk irrelevant. Laat de Focus anders eerst eens voorkeuren, als er maar weinig aan moet gebeuren zal het ook slimmer zijn om hem (als je hem dan toch perse weg wilt doen) met verse keuring te koop te zetten.
Dat is wel slim idd :)
En volgens mij rijdt Brad niet veel dus er kan nooit veel versleten zijn.
En roesten doen deze modellen volgens mij niet.
pi_192854992
Verpest het nou eens niet gasten. Als Bradge een andere auto wil, laat hem dan lekker. + het is schitterend content materiaal als hij een serie op z’n kanaal begint waar hij opzoek gaat naar een nieuwe auto! (Incl vlogs van bezichtigingen en testritjes). Dus allemaal bakkes dicht, weg met de focus en tijd voor wat nieuws!
Ik ben ook maar een mens
  woensdag 29 april 2020 @ 10:29:13 #135
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_192855004
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 09:51 schreef kree het volgende:

[..]

#kree ?
AZ
ALKMAAR
pi_192855052
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:28 schreef Welvaert het volgende:
Verpest het nou eens niet gasten. Als Bradge een andere auto wil, laat hem dan lekker. + het is schitterend content materiaal als hij een serie op z’n kanaal begint waar hij opzoek gaat naar een nieuwe auto! (Incl vlogs van bezichtigingen en testritjes). Dus allemaal bakkes dicht, weg met de focus en tijd voor wat nieuws!
We geven gewoon advies, het is niet de meest verstandige keuze.
Goedkoper rijden als dit kan bijna niet en hij heeft nu een prima auto.
  Moderator woensdag 29 april 2020 @ 10:35:45 #137
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192855089
5 euro voor die auto
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_192855151
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:32 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Maar het is by far wel de LEUKSTE keuze
Ik ben ook maar een mens
pi_192855164
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:03 schreef herverwijderd het volgende:
Okee dus de auto gaat weg, maar toch niet, maar toch wel, en Kree heeft het topic ook gevonden inmiddels.

Ben weer bij geloof ik.
Dat laatste van je 1e zin is vrij vervelend.
pi_192855189
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:39 schreef Welvaert het volgende:

[..]

Maar het is by far wel de LEUKSTE keuze
Klopt, maar dan moet je wel een beetje geld achter de hand hebben.
Ik zou even wachten tot YT wat geld uitkeert en het dan doen als je het zo graag wil :)
  woensdag 29 april 2020 @ 10:43:27 #141
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192855206
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:40 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Dat laatste van je 1e zin is vrij vervelend.
Gewoon negeren :P
pi_192855256
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:29 schreef Durmada het volgende:

[..]

#kree ?
Omdat ik ben voor ;)
pi_192855263
je auto verkopen aan een treinhoer :')___!!!

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2020 10:48:02 ]
pi_192855305
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:32 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Dit ja, verder dubieus nadat er eerst
behoorlijk door bepaalde personen op hem is ingepraat.
blablablabla
pi_192855307
Ik snap dus echt niet en is niet alleen dit topic. Waarom moet alles naar de grond toe getrokken worden?
Zelfs is het nog wel een leuk topic. Of iemand doet eens wat leuks...

Gvd ipv positief te zijn is het vooral van “ik plaats een post”. En probeer mezelf daar zoveel beter door te voelen omdat het natuurlijk altijd makkelijker is iemand de grond in te trappen en er zelf boven uit te komen?

Fuck it. Neem het is zoals het allemaal is en dit is leuk en ik gooi me voor de kogel hoor om dit te verdedigingen.
  woensdag 29 april 2020 @ 10:59:50 #146
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_192855437
Even een rondje op marktplaats en wat andere autosites leert mij dat ¤800,00 een zeer scherpe (lees: lage) prijs is. De meeste andere advertenties van zo'n Futura uit '04 gaan toch > ¤1000,00, zelf bij eentje die op 3 cilinders loopt. :{

Hoe graag ik ook zou zien dat Braad een nieuw automotive avontuur aangaat met een of andere knakenbak, lijkt me het zeker niet de verstandige keus... :X
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_192855448
Voor de APK moeten simpele dingen gebeuren schat ik. Ik heb'm nog niet laten voorkeuren maar aangezien ik ervaring heb met goedkopere auto's en hun bijgeluiden durf ik mijn geld wel te zetten op:

- 2 Banden
- Trommelremmen achter (Ze piepen behoorlijk)
- Kogel voor (Bij achteruitrijden bonkt'ie, kan óók een motorsteun zijn though)
- ABS problematiek.

Dan heb je het denk ik wel gehad, in Juni gaat 'ie voor de keuring. Treinhoer is net in het V&A topic aangesproken. Auto gaat niet weg. Ik verlies er te veel op, en het is een érg fijne en betrouwbare auto, enige reden waarom ik 'm nu weg zou willen doen is omdat ik weinig rij vanwege die Corona toestand, maar als dat voorbij is ga ik weer spijt krijgen en ga ik iets anders terug kopen en no way dat ik een fijne auto zoals deze ga terugkopen voor het budget wat ik dan heb :') Dus hij blijft.
.
  woensdag 29 april 2020 @ 11:01:09 #148
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_192855454
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:51 schreef kree het volgende:
Ik snap dus echt niet en is niet alleen dit topic. Waarom moet alles naar de grond toe getrokken worden?
Zelfs is het nog wel een leuk topic. Of iemand doet eens wat leuks...

Gvd ipv positief te zijn is het vooral van “ik plaats een post”. En probeer mezelf daar zoveel beter door te voelen omdat het natuurlijk altijd makkelijker is iemand de grond in te trappen en er zelf boven uit te komen?

Fuck it. Neem het is zoals het allemaal is en dit is leuk en ik gooi me voor de kogel hoor om dit te verdedigingen.
Kom eens met concrete voorbeelden?
AZ
ALKMAAR
pi_192855458
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Auto gaat niet weg.
_O-

Ja en vannacht open je dat V&A topic weer nadat er op je is ingepraat, we weten het nu wel.
  Moderator woensdag 29 april 2020 @ 11:01:44 #150
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192855459
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Even een rondje op marktplaats en wat andere autosites leert mij dat ¤800,00 een zeer scherpe (lees: lage) prijs is. De meeste andere advertenties van zo'n Futura uit '04 gaan toch > ¤1000,00, zelf bij eentje die op 3 cilinders loopt. :{

Hoe graag ik ook zou zien dat Braad een nieuw automotive avontuur aangaat met een of andere knakenbak, lijkt me het zeker niet de verstandige keus... :X
Waarschijnlijk is er dan ook vanalles mis mee gezien de apk ook over een paar weken verloopt
  woensdag 29 april 2020 @ 11:03:02 #151
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192855476
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:01 schreef Durmada het volgende:

[..]

Negeer die gast toch gewoon, voor je het weet neemt hij het hele topic over en is het de grote Kree show en dat zou jammer zijn.
pi_192855477
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:

Ik heb voor die van mij met nieuwe APK en een beurt 1k precies betaald. Dus inderdaad, ik ben eigenlijk gewoon debiel dat ik'm weg doe uberhaupt. Lekker laten keuren volgende maand, en dan karren, ding staat bijna op de 3 ton en dat gaat'ie vast wel halen ook.
.
pi_192855481
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:01 schreef Chia het volgende:

[..]

_O-

Ja en vannacht open je dat V&A topic weer nadat er op je is ingepraat, we weten het nu wel.
Ja, lol prima.
.
pi_192855485
Lmao
  woensdag 29 april 2020 @ 11:04:10 #155
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192855487
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:03 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Ja, lol prima.
Nee maar even ga je hem nou wel of niet verkopen? Het gaat zo snel, ik hou het niet bij. Ik heb er verder geen mening over trouwens.
pi_192855508
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:04 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Nee maar even ga je hem nou wel of niet verkopen? Het gaat zo snel, ik hou het niet bij. Ik heb er verder geen mening over trouwens.
Nee, auto blijft. Ik vind het zonde 'm weg te doen omdat ik voor hetzelfde geld niet meer zo'n auto terug ga kunnen kopen. En buiten dat is 't gewoon echt een prima ding met alle luxe die ik mij kan wensen.
.
  woensdag 29 april 2020 @ 11:06:18 #157
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_192855517
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:03 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Ik heb voor die van mij met nieuwe APK en een beurt 1k precies betaald. Dus inderdaad, ik ben eigenlijk gewoon debiel dat ik'm weg doe uberhaupt. Lekker laten keuren volgende maand, en dan karren, ding staat bijna op de 3 ton en dat gaat'ie vast wel halen ook.
_O_
High mileage hero van Braad, ik ben voor. :D

Heb je de historie van de auto inzichtelijk d.m.v. facturen? Zou opzich wel een leuk idee zijn voor een video. Dat je eens bijlangs loopt wat er in de loop van de jaren allemaal aan gedaan en vervangen is.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 29 april 2020 @ 11:06:40 #158
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192855523
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:05 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Nee, auto blijft. Ik vind het zonde 'm weg te doen omdat ik voor hetzelfde geld niet meer zo'n auto terug ga kunnen kopen. En buiten dat is 't gewoon echt een prima ding met alle luxe die ik mij kan wensen.
^O^
pi_192855557
quote:

[..]

Nou ik heb het vervolg allemaal niet gelezen en ga ik ook niet doen, maar die waarschuwing voor het reactie veld zegt denk genoeg? Die kwam er niet voor niks.

Waarom kunnen jullie niet gewoon positief zijn enzo over iemand., ? Het is toch leuk of niet nu iig?”
pi_192855562
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

_O_
High mileage hero van Braad, ik ben voor. :D

Heb je de historie van de auto inzichtelijk d.m.v. facturen? Zou opzich wel een leuk idee zijn voor een video. Dat je eens bijlangs loopt wat er in de loop van de jaren allemaal aan gedaan en vervangen is.
Nee, er zitten wel wat dingetjes bij, maar heel veel aan onderhoudshistorie niet.
Hou zelf in een kladblokje bij wat er aan gedaan is. En heb per 10k dat ik'm heb ook de datum erbij gemeld. Wel een leuk idee voor een video zo rond de keuring!
.
pi_192855566
quote:
Voor de APK moeten simpele dingen gebeuren schat ik. Ik heb'm nog niet laten voorkeuren maar aangezien ik ervaring heb met goedkopere auto's en hun bijgeluiden durf ik mijn geld wel te zetten op:

- 2 Banden
- ABS problematiek.

Dan heb je het denk ik wel gehad, in Juni gaat 'ie voor de keuring. Treinhoer is net in het V&A topic aangesproken. Auto gaat niet weg. Ik verlies er te veel op, en het is een érg fijne en betrouwbare auto, enige reden waarom ik 'm nu weg zou willen doen is omdat ik weinig rij vanwege die Corona toestand, maar als dat voorbij is ga ik weer spijt krijgen en ga ik iets anders terug kopen en no way dat ik een fijne auto zoals deze ga terugkopen voor het budget wat ik dan heb :') Dus hij blijft.
De APK verloopt toch in mei? Of ga je hem dan een paar weken niet gebruiken tot de keuring? En ik zou m ook gelijk een beurtje laten geven als hij toch bij de garage staat.
pi_192855586
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:10 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

De APK verloopt toch in mei? Of ga je hem dan een paar weken niet gebruiken tot de keuring? En ik zou m ook gelijk een beurtje laten geven als hij toch bij de garage staat.
APK verloopt in Mei. Ik ga 'm begin Juni laten keuren en 'm een maand laten staan en alles te voet doen!
.
pi_192855618
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

APK verloopt in Mei. Ik ga 'm begin Juni laten keuren en 'm een maand laten staan en alles te voet doen!
Auto zonder APK krijg je ook als niet rijdt boetes voor he.
pi_192855621
Prima besluit om hem te houden _O_
Verwacht je geen hoge kosten verder? Motorsteun is wel prijzig?
blablablabla
pi_192855635
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:15 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Klopt, mag 'm 2 maanden zonder keuring laten staan, daarna krijg je een boete thuis. Ik laat'm een maandje staan en keur'm daarna, dus zit nog snor.
.
pi_192855641
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:15 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Na 2 maanden toch pas?
pi_192855645
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:16 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

Na 2 maanden toch pas?
Blijkbaar, ik dacht dat het sneller was.
pi_192855662
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:15 schreef Elan het volgende:
Prima besluit om hem te houden _O_
Verwacht je geen hoge kosten verder? Motorsteun is wel prijzig?
Realistisch gezien verwacht ik aan onderdelen een kleine 100-150 euro aan kosten.
Als het geklop bij achteruitrijden een motorsteun is dan is dat inderdaad best prijzig en neem ik mijn woorden terug _O- Maar het kan ook gewoon een kogeltje zijn en die zijn niet zo duur.

Setje remtrommels is een eurootje of 50.
Banden haal ik altijd bij een bandenboer, kost me dan 2 tientjes per band.
Zeg dat het een fuseekogel is en het mij 20 euro kost, ben ik klaar voor 110 :) Is wel het meest gunstige geval.
.
pi_192855689
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Realistisch gezien verwacht ik aan onderdelen een kleine 100-150 euro aan kosten.
Als het geklop bij achteruitrijden een motorsteun is dan is dat inderdaad best prijzig en neem ik mijn woorden terug _O- Maar het kan ook gewoon een kogeltje zijn en die zijn niet zo duur.

Setje remtrommels is een eurootje of 50.
Banden haal ik altijd bij een bandenboer, kost me dan 2 tientjes per band.
Zeg dat het een fuseekogel is en het mij 20 euro kost, ben ik klaar voor 110 :) Is wel het meest gunstige geval.
En montage dan?
pi_192855690
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:21 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

En montage dan?
Kostenloos :7
.
pi_192855693
Op banden zou ik niet bezuinigen. Wat voor banden krijg je voor twee tientjes, LingLong of andere Chinese troep?
pi_192855698
quote:

[..]

Waarom? Ik kreeg het idee sowieso al niet hoor door paar keer even snel doorlezen omdat ik benieuwd was gewoon ernaar.? Hoe komt dat dan? En ik kan onwijs terug gaan zoeken en negatieve dingen terug halen die er ongetwijfeld wel gezegd zijn. Maar joh, geen zin joh. Haha

Laat gaan ik vindt t leuk dat youtube en live enzo.
pi_192855719
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:21 schreef ZwangerPetro het volgende:
Op banden zou ik niet bezuinigen. Wat voor banden krijg je voor twee tientjes, LingLong of andere Chinese troep?
Nieuwe banden zijn voor deze auto ook niet duur, zit je op 45 euro per stuk, maar dan heb je Nexen. En om eerlijk te zijn heb ik liever een setje 2ehands Michelins voor 2 tientjes per stuk met ruim voldoende profiel dan nieuwe Nexens :')
.
pi_192855725
  woensdag 29 april 2020 @ 11:25:40 #175
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192855742
Haten op LingLong banden :')

edit oh dat is een bestaand merk zie ik nu :')
pi_192855755
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:25 schreef herverwijderd het volgende:

edit oh dat is een bestaand merk zie ik nu :')
:') LOL
.
pi_192855758
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:25 schreef herverwijderd het volgende:
Diqiu-Long banden _O_
pi_192855771
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:27 schreef Chia het volgende:

[..]

Diqiu-Long banden _O_
Zijn dat banden die ja na elke keer oppompen ja gaan klagen dat het ja geld kost ja?
.
pi_192855792
quote:

- 2 Banden
- ABS problematiek.

Gewoon lekker houden. Jij hebt niet het risico dat je je baan verliest en met minder inkomsten je vaste lasten moet betalen en dus eventueel gedwongen bent je auto te verkopen...
  woensdag 29 april 2020 @ 11:30:55 #180
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192855800
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:27 schreef Chia het volgende:

[..]

Diqiu-Long banden _O_
Zou meteen kopen als hij daarmee op de markt kwam.
pi_192855811
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:05 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Verstandig ^O^
Je weet wat je hebt, en het is een luxe uitvoering.
Met een ander barrel is het maar de vraag wat voor ellende, en dus kosten, je ermee krijgt. En meestal heb je dan een kaal instap modelletje.
A murky, forgotten land.
pi_192855813
Ik ben ook maar een mens
pi_192855815
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:21 schreef ZwangerPetro het volgende:
Dat, banden zijn letterlijk van levensbelang.
A murky, forgotten land.
pi_192855834
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:32 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat, banden zijn letterlijk van levensbelang.
Bradge neemt het niet zo nou met veiligheid. Met het wagentje van 125 euro zou werkelijk waar niemand meer de weg op zijn gegaan. En Braddie loog gewoon dat hij een kapot gesleten remkabel had gefixt omdat hij van het gezeur af wilde (maar het tegelijkertijd ook niet wilde fixxen)
pi_192856194
quote:
Voor slechts ¤599 rijd je in een echte Benz, goede ruil
post op meerdere plekken tegelijkertijd
  woensdag 29 april 2020 @ 12:08:44 #186
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_192856262
Waarom laat je de APK bewust verlopen? Vooral icm gespeculeer over eventuele benodigde reparaties. Ik zou de auto nu laten (voor)keuren, dan weet je ook waar je aan toe bent
pi_192856344
Waar kan ik de oude rijles topic-reeks van Braddie vinden?
Ik ben ook maar een mens
pi_192856509
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:14 schreef Welvaert het volgende:
Waar kan ik de oude rijles topic-reeks van Braddie vinden?
Zou de instructeur hem nog kennen?
pi_192856529
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:34 schreef InstortendeSter het volgende:

[..]

Bradge neemt het niet zo nou met veiligheid. Met het wagentje van 125 euro zou werkelijk waar niemand meer de weg op zijn gegaan. En Braddie loog gewoon dat hij een kapot gesleten remkabel had gefixt omdat hij van het gezeur af wilde (maar het tegelijkertijd ook niet wilde fixxen)
Wanneer was dat?
pi_192856543
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:08 schreef Sheffield het volgende:
Waarom laat je de APK bewust verlopen? Vooral icm gespeculeer over eventuele benodigde reparaties. Ik zou de auto nu laten (voor)keuren, dan weet je ook waar je aan toe bent
Owhja die heb ik ook gehad.... register controle. Dag 200 euro boete, Zal nu wel meer zijn. Lol ;)

Niet dat iemand die auto daar waar ie geparkeerd stond in de weg stond ofzo. Maarja wat doe je ertegen he. De overheid harkt ff paar miljoen binnen door een software programmaatje te laten lopen.

Dus ok tip. Keur die auto wel.
pi_192856581
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:08 schreef Sheffield het volgende:
Waarom laat je de APK bewust verlopen?
Bepaalde personen die bepaalde bedragen ontvangen van bepaalde overheidsinstanties ontvangen doorgaans ook vakantiegeld dat in de regel eind mei wordt uitgekeerd.
pi_192856632
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:29 schreef kree het volgende:

[..]

Owhja die heb ik ook gehad.... register controle. Dag 200 euro boete, Zal nu wel meer zijn. Lol ;)

Niet dat iemand die auto daar waar ie geparkeerd stond in de weg stond ofzo. Maarja wat doe je ertegen he. De overheid harkt ff paar miljoen binnen door een software programmaatje te laten lopen.

Dus ok tip. Keur die auto wel.
In de grote steden rijden ze gewoon rond met zo'n camera auto met een soort van ANPR systeem. Staat je auto op de openbare weg, bam, boete. Laf links beleid.
pi_192856655
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:33 schreef Rectum het volgende:

[..]

Bepaalde personen die bepaalde bedragen ontvangen van bepaalde overheidsinstanties ontvangen doorgaans ook vakantiegeld dat in de regel eind mei wordt uitgekeerd.

Verkansiegeld!
pi_192856735
quote:
3s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:37 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

In de grote steden rijden ze gewoon rond met zo'n camera auto met een soort van ANPR systeem. Staat je auto op de openbare weg, bam, boete. Laf links beleid.
Weet ik, nu wel, maar deze was zelfs nog voor het ANPR systeem en automatische controle. Gvd zeg was toen ook wel ff hoop geld. Maarja 0 recht enzo. Niet eens mee gereden toen. Stond daar gewoon. Naja. Laat gaan.

Was meer dus bon vanuit het register waarin staat apk gehad ja of nee en op wie zn naam staat de auto. Wow zou willen dat ik zo geld kon verdienen, dat is even het programma laten lopen en je kunt cashen. Maar ok voor ik me opnaai. Lol. Heb het uiteindelijk maar betaald en is allang al opgelost. Heb niet eens meer een auto nu.
pi_192856825
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 10:12 schreef junkiexp het volgende:
@:ItsTheBradgeHere Wat moet er gebeuren voor de APK?

Bradge zijn vader is - naar verluidt - de beste automonteur in Hilversum en omstreken. Hij heeft altijd tevreden klanten en mensen twijfelen niet aan zijn deskundigheid. Die kan het dus gratis fixen, maar Braddie wil dat niet.

Ook vertikt Braddie het om zelf iets te leren over autotechniek. Als ik een deskundige automonteur als familie had, dan zou ik maar al te graag mee willen kijken bij het klussen aan auto's. Los van het feit dat je een hoop geld kan besparen als je zelf de reparaties kan doen, is het ook leuk om zelf aan je auto te klussen.
pi_192856827
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:33 schreef Rectum het volgende:

[..]

Bizar eigenlijk, iets wat toch juist een prikkel zou moeten zijn om aan de slag te gaan ook gewoon ontvangen
pi_192856855
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:51 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Bradge zijn vader is - naar verluidt - de beste automonteur in Hilversum en omstreken. Hij heeft altijd tevreden klanten en mensen twijfelen niet aan zijn deskundigheid. Die kan het dus gratis fixen, maar Braddie wil dat niet.

Ook vertikt Braddie het om zelf iets te leren over autotechniek. Als ik een deskundige automonteur als familie had, dan zou ik maar al te graag mee willen kijken bij het klussen aan auto's. Los van het feit dat je een hoop geld kan besparen als je zelf de reparaties kan doen, is het ook leuk om zelf aan je auto te klussen.
Ik zou inderdaad ook wel alles willen leren over auto's, als ik daarbij ook interesse zou hebben in auto's an sich. Al is het al om je eigen auto te kunnen repareren bij kleine dingen. Daarnaast kan je inderdaad in de garage van familie een hoop extra leren, niet alleen voor je eigen ontwikkeling maar ook om meer te leren om een baantje te kunnen krijgen uiteindelijk.
pi_192856911
Wist niet eens dat Braddie een vader had :o
pi_192856943
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:57 schreef Leonos het volgende:
Wist niet eens dat Braddie een vader had :o
Dit is nu al de meest domme reactie van 2020!
pi_192856974
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:51 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Inderdaad.
Van het gezin dat naast mijn ouders woont werkt de man in de zorg en hij heeft absoluut geen technische achtergrond zelf.
Maar zijn 2 broers zijn automonteur en daar heeft hij heel veel van geleerd.
Heel veel onderhoud doet ie zelf, behalve waar een brug voor nodig is.

Helaas hebben wij geen monteur in de familie of kennissen kring.
A murky, forgotten land.
  woensdag 29 april 2020 @ 13:05:50 #201
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_192857004
quote:
- ABS problematiek.

Gewoon lampje er uit halen. Daar ga je toch geen geld meer aan uitgeven.
  woensdag 29 april 2020 @ 13:11:42 #202
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192857082
Ik hoorde een rumoer dat Bradge zelfs een moeder heeft, maar ik weet niet of dat echt waar is.
pi_192857106
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:11 schreef herverwijderd het volgende:
Ik hoorde een rumoer dat Bradge zelfs een moeder heeft, maar ik weet niet of dat echt waar is.
Braddie is gewoon gebracht door een ooievaar. Of twee ooievaars.
pi_192857165
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:11 schreef herverwijderd het volgende:

Dit klinkt als een ziekelijk complot om Ad Looij op te hemelen. Ik ga hier niet in mee!
pi_192857203
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:01 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is er dan ook vanalles mis mee gezien de apk ook over een paar weken verloopt
Nou dat een apk gaat verlopen wil nog niet zeggen dat er wat mis is met die auto?

Maargoed dat weet ik ook niet. Kunnen we niet meer het een beetje meer op vlog en live stream houden? ;)
pi_192857250
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:19 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dat een apk gaat verlopen wil nog niet zeggen dat er wat mis is met die auto?

Maargoed dat weet ik ook niet. Kunnen we niet meer het een beetje meer op vlog en live stream houden? ;)
Wat zit je nou continu mee te doen aan een discussie en in dezelfde post zeggen dat er daarna niet meer over gepraat mag worden?

pi_192857260
quote:
3s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:54 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Ik zou inderdaad ook wel alles willen leren over auto's, als ik daarbij ook interesse zou hebben in auto's an sich. Al is het al om je eigen auto te kunnen repareren bij kleine dingen. Daarnaast kan je inderdaad in de garage van familie een hoop extra leren, niet alleen voor je eigen ontwikkeling maar ook om meer te leren om een baantje te kunnen krijgen uiteindelijk.
En omdat zijn vader automonteur is, heeft hij ook toegang tot het gereedschap dat je nodig hebt. De scheur in de voorbumper of de APK punten die hij noemt kunnen allemaal door zijn vader gefixt worden. En hij kan het zelf ook leren.

En als je niet zelf wilt sleutelen, dan ben je in ieder geval in staat om zelfstandig diagnoses te stellen. Dan voorkom je dat garages je gaan belazeren met onterechte reparaties. En hij voorkomt ermee dat hij weer een barrel koopt waar van alles aan mankeert.
pi_192857300
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:23 schreef Sander166 het volgende:

[..]

En omdat zijn vader automonteur is, heeft hij ook toegang tot het gereedschap dat je nodig hebt. De scheur in de voorbumper of de APK punten die hij noemt kunnen allemaal door zijn vader gefixt worden. En hij kan het zelf ook leren.

En als je niet zelf wilt sleutelen, dan ben je in ieder geval in staat om zelfstandig diagnoses te stellen. Dan voorkom je dat garages je gaan belazeren met onterechte reparaties. En hij voorkomt ermee dat hij weer een barrel koopt waar van alles aan mankeert.
Mss heeft ie gewoon ruzie met z'n pa of zo.
pi_192857316
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Wat zit je nou continu mee te doen aan een discussie en in dezelfde post zeggen dat er daarna niet meer over gepraat mag worden?

Omdat ik jullie kinders beetje in de gaten moet houden? :s)

Haha zeg niet dat het fout is hoor, maar als het al off-topic gaat dan komt het eigenlijk van dingen die ik nog niet eens gelezen heb? Zal wel in de 30+ delen ervoor staan. Alsof ik zin heb om die te lezen.

Ben beetje offtopic kan altijd, maar ik zie er geen nut van in jullie offtopic posts? Behalve iets zoeken om over te zeiken?
  woensdag 29 april 2020 @ 13:28:20 #210
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_192857340
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:46 schreef kree het volgende:

[..]

Weet ik, nu wel, maar deze was zelfs nog voor het ANPR systeem en automatische controle. Gvd zeg was toen ook wel ff hoop geld. Maarja 0 recht enzo. Niet eens mee gereden toen. Stond daar gewoon. Naja. Laat gaan.

Was meer dus bon vanuit het register waarin staat apk gehad ja of nee en op wie zn naam staat de auto. Wow zou willen dat ik zo geld kon verdienen, dat is even het programma laten lopen en je kunt cashen. Maar ok voor ik me opnaai. Lol. Heb het uiteindelijk maar betaald en is allang al opgelost. Heb niet eens meer een auto nu.
Zelfs geen rijbewijs :P
pi_192857344
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:27 schreef kree het volgende:

[..]

Haha zeg niet dat het fout is hoor, maar als het al off-topic gaat dan komt het eigenlijk van dingen die ik nog niet eens gelezen heb? Zal wel in de 30+ delen ervoor staan. Alsof ik zin heb om die te lezen.

Ben beetje offtopic kan altijd, maar ik zie er geen nut van in jullie offtopic posts? Behalve iets zoeken om over te zeiken?
Mha Kree, denk dat je eerder wat meer jezelf in de gaten mag houden.
  woensdag 29 april 2020 @ 13:28:43 #212
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192857347
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Braddie is gewoon gebracht door een ooievaar. Of twee ooievaars.
Ik dacht zoals de Venus van Botticelli. Excuses voor de kutshop, moest hem op mijn werkcomputer maken :')
pi_192857382
Owh jongens geloof me ik heb me straf al hoor en heb de geintjes ook allemaal gehoord. Sterker nog moet er gewoon weer om lachen ook weer.

Het is zo humoristisch wel om te zien hoe het zo allemaal op fok uit zijn verband word getrokken en ik bv dus niks meer kan zeggen zonder weer hetzelfde verhaaltje te horen, wat mij dan weer verweten wordt ook nog. Hahaha

Fuck af hahaha hou het gewoon gezellig met elkaar en laat vooroordelen achterwege :)

Dat zeg ik.
pi_192857386
De marathonstream zou inmiddels al moeten zijn begonnen, maar het is stil in TheBradge land.
  woensdag 29 april 2020 @ 13:32:26 #215
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192857392
Het is STIIIIIIIIIIIIl
Aan de BRADGERKANT
STIIIIIIIIILLLLLLLLL
Aan de BRADGERKANT

Enzovoorts.
pi_192857408
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:27 schreef kree het volgende:

[..]

De Bradmobiel is niet offtopic in het BradgeTV vlogtopic, meneer wannabe mod. Auto’s waren altijd een belangrijk thema in de (inmiddels verwijderde) vlogs en Brad heeft al aangekondigd dat er meer autogerelateerde content gaat volgen.
pi_192857421
Er is zelfs beeldmateriaal van papa Braad

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2020 13:35:03 ]
pi_192857432
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Oh, weet ik wel hoor. Ik heb Braddie in z'n begindagen nog meegemaakt. Toen werd dat al vrij snel gepost.

En ja, daar wil hij idd niks mee te maken hebben kan ik mij herinneren. Maar dat was vooral z'n oom volgens mij.
Wat ook een zeer verstandige keuze is van TheBradge. Met zulk laag allooi wil je niets te maken mee hebben. Geef hem groot gelijk.
  Moderator woensdag 29 april 2020 @ 13:36:03 #219
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192857437
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:19 schreef kree het volgende:

[..]

Het feit dat er iemand in rijdt die in een paar jaar al een stuk of 10 auto's versleten heeft en een reputatie heeft van niet netjes handelen zegt wel wat
pi_192857438
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:33 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

De Bradmobiel is niet offtopic in het BradgeTV vlogtopic, meneer wannabe mod. Auto’s waren altijd een belangrijk thema in de (inmiddels verwijderde) vlogs en Brad heeft al aangekondigd dat er meer autogerelateerde content gaat volgen.
Boeie het gaat om de manier waarop... en val jou er niet nu op aan enzo.
Maar dat soort wijzende vingertje ondertoontje kan ik onwijs slecht tegen.

Of erger denken dat je beter bent als iemand anders en dus maar kan vertellen wat te doen. Punt uit. Zolang alles binnen de policy valt alles best en van mij mag iedereen zeggen wat ie wil. Maar laat dat ook aan anderen dan?
  woensdag 29 april 2020 @ 13:40:14 #221
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192857491
Jongens, willen we hier de grote Kree show van maken of niet?? Zo niet.. laat die gast lekker posten en negeer hem ajb.
pi_192857498
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:36 schreef kree het volgende:

[..]

Boeie het gaat om de manier waarop... en val jou er niet nu op aan enzo.
Maar dat soort wijzende vingertje ondertoontje kan ik onwijs slecht tegen.

Of erger denken dat je beter bent als iemand anders en dus maar kan vertellen wat te doen. Punt uit. Zolang alles binnen de policy valt alles best en van mij mag iedereen zeggen wat ie wil. Maar laat dat ook aan anderen dan?
Vent stop eens met je onophoudelijke gezanik. Momenteel loopt deze topicreeks en Braad's kanalen eigenlijk prima, zonder al teveel gebash of gedoe aan het adres van Braad.

Edit: eigenlijk heeft herverwijderd ook wel gelijk. /ignore
pi_192857504
quote:
Discussiëren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg). - Ook het bespreken van de financiële situatie wordt niet geapprecieerd. - Geen fan van de video's of deze reeks? Doe jezelf een lol en klik een ander topic aan.Oftewel: doen normaal en post gezellig mee. Dank voor uw medewerking
Mensen, hou op over financiën, en ga zéker geen namen posten en er mensen bij betrekken.. Dank u.
.
pi_192857525
Niemand hier weet de topicreportknop te vinden? Elkaar op de policy wijzen levert niet echt iets op, dat zien we nu wel.
  woensdag 29 april 2020 @ 13:44:29 #225
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192857550
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:42 schreef Chia het volgende:
Niemand hier weet de topicreportknop te vinden? Elkaar op de policy wijzen levert niet echt iets op, dat zien we nu wel.
TR gezet, zet lekker zelf TR bij mensen die dat posten

:9
pi_192857561
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

TR gezet, zet lekker zelf TR bij mensen die dat posten

:9
Gedaan.
  woensdag 29 april 2020 @ 13:45:23 #227
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192857566
kree probeer jezelf eens in wat minder woorden uit te drukken
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_192857753
quote:

- 2 Banden
- ABS problematiek.

Ik vraag mij oprecht af wat het verband is tussen jouw pretritjes in die auto en het corona virus?

Het is niet alsof je die ooit auto echt nodig hebt gehad
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_192857874
Wat zou het iemand hier aan zijn reet roesten of ik wel/geen auto nodig heb, zolang ik'm betaal is het toch mijn eigen keuze?
Zullen we nu verder stoppen met de speculaties over de financiele zaken, of ik wel/niet een auto nodig heb, wat ik allemaal welniet verkeerd doe en wat ik allemaal welniet mankeer etc? Namen van familie mag wegblijven, ook mijn voornaam hoeft niet perse hier. Dank.
.
pi_192857899
- niet zo zuigen -

[ Bericht 94% gewijzigd door Faux. op 29-04-2020 14:06:11 ]
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_192858290
quote:
18s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:03 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Wat zou het iemand hier aan zijn reet roesten of ik wel/geen auto nodig heb, zolang ik'm betaal is het toch mijn eigen keuze?
Daar vroeg Kiid niet naar, die vroeg naar wat het coronavirus nou eigenlijk voor jou heeft veranderd qua autoritjes. Jij kwam zelf weer met het coronavirus aanzetten namelijk.

Zo lang jij daar zelf over post mogen mensen zelf weten of ze daar naar vragen. Dank.

quote:
enige reden waarom ik 'm nu weg zou willen doen is omdat ik weinig rij vanwege die Corona toestand, maar als dat voorbij is ga ik weer spijt krijgen en ga ik iets anders terug kopen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2020 14:32:13 ]
  woensdag 29 april 2020 @ 14:42:15 #232
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192858418
Er mag sowieso gepost en gevraagd worden wat men wil, zolang het niet tegen de topicpointer in gaat.
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  woensdag 29 april 2020 @ 14:42:50 #233
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192858426
Alle pretparken zijn dicht dus waar zou Bradge heen moeten.
  woensdag 29 april 2020 @ 14:43:31 #234
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_192858434
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:42 schreef herverwijderd het volgende:
Leverworstenfabriek
pi_192858442
quote:
Vreeland
  woensdag 29 april 2020 @ 14:46:29 #236
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192858470
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:43 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Leverworstenfabriek
Ja okee dan, maar behalve een pretpark en de leverworstfabriek.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:44 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

Vreeland
Ja okee Vreeland is wel nice ja, maar behalve Vreeland en de leverworstenfabriek en een pretpark dan.
pi_192858491
quote:
Gewoon, fastfoodketens door het hele land. Hij ging bijvoorbeeld een keer naar een concert van Guus Meeuwis maar hij is uiteindelijk alleen bij de Burger King in de omgeving van Eindhoven geweest.

Of ergens coronaproof een tweedehands keyboard oppikken.

Als je de Antwerpen en Duinkerke vlogs kijkt zie je dat hij alleen maar ergens verblijft en voor de rest vrijwel alleen maar snackbarren en supermarkten bezoekt. Dat kan allemaal nog steeds prima.
pi_192858493
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:46 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Ja okee dan, maar behalve een pretpark en de leverworstfabriek.
[..]

Ja okee Vreeland is wel nice ja, maar behalve Vreeland en de leverworstenfabriek en een pretpark dan.
Tankstation, wasstraat, garage....
pi_192858504
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:48 schreef Chia het volgende:

[..]

Gewoon, fastfoodketens door het hele land. Hij ging bijvoorbeeld een keer naar een concert van Guus Meeuwis maar hij is uiteindelijk alleen bij de Burger King in de omgeving van Eindhoven geweest.

Of ergens coronaproof een tweedehands keyboard oppikken.

Als je de Antwerpen en Duinkerke vlogs kijkt zie je dat hij alleen maar ergens verblijft en voor de rest vrijwel alleen maar snackbarren en supermarkten bezoekt. Dat kan allemaal nog steeds prima.
En vermakelijk dat die video's zijn. _O_!
pi_192858616
Zuigen is toch juist iemand ophemelen om een wit voetje te halen?
pi_192858624
quote:
15s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zuigen is toch juist iemand ophemelen om een wit voetje te halen?
als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg

quote:
zui·gen (zoog, heeft gezogen)
1
met de lippen naar zich toe halen: iets uit zijn duim zuigen leugens vertellen
2
net zolang irritant doen tot iem. kwaad wordt

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2020 14:57:33 ]
pi_192858657
Eigenlijk he en dat is mijn mening dan maar, maar alles min of meer hierboven is toch alleen maar om iemand uit de tent te lokken? Ik weet het he want zo gaat het bij mij ook.

Ipv dat je nou gewoon iets leuks zegt en eerlijk ofzo? Ipv dubbelzinnige posts wat al zo doorzichtig is als de pest.

Maargoed ik hou er over op. Hopelijk vanavond weer even live kijken ;)
pi_192858675
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:58 schreef kree het volgende:
Maargoed ik hou er over op.
Beloofd? Dus echt niet meer reageren hè. Ook niet hier op.
pi_192858697
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Beloofd? Dus echt niet meer reageren hè. Ook niet hier op.
Tenzij jullie dingen uitlokken hou ik er wel over op jah, jullie ook dan? Laat die gast eens met rust joh.
pi_192858736
quote:
16s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:57 schreef Chia het volgende:

[..]

als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg
[..]

Nou, weer wat geleerd dan. Het is blijkbaar Nederlands maar ik ben het er toch niet mee eens :')
pi_192858737
Waren er nog zeurchauffeur backupkanalen trouwens?

Heeft @ItsTheBradgeHere wellicht nog wat daarvan? Of is dat verleden tijd?
pi_192858752
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:42 schreef Faux. het volgende:
Er mag sowieso gepost en gevraagd worden wat men wil, zolang het niet tegen de topicpointer in gaat.
Daten? :@
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 29 april 2020 @ 15:05:23 #248
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192858769
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:04 schreef Kiid het volgende:

[..]

Daten? :@
Nou vooruit
pi_192858782
quote:
5s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:

Heeft @:itsthebradgehere wellicht nog wat daarvan? Of is dat verleden tijd?
Zou tof zijn, alles waar nog een back-up van is zelf uploaden _O_
pi_192858801
Anders gaat alles even helemaal off-topic?
pi_192858808
quote:
5s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:

Heeft @:itsthebradgehere wellicht nog wat daarvan? Of is dat verleden tijd?
Dat is zeker verleden tijd.
.
  Moderator woensdag 29 april 2020 @ 15:07:54 #252
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192858818
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Dat is zeker verleden tijd.
Ik kijk al uit naar de aflevering van volgende week dan
  woensdag 29 april 2020 @ 15:09:30 #253
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192858836
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:48 schreef Chia het volgende:
Hij ging bijvoorbeeld een keer naar een concert van Guus Meeuwis maar hij is uiteindelijk alleen bij de Burger King in de omgeving van Eindhoven geweest.

Dit lijkt me een verstandige keus geweest.
pi_192858865
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:09 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Dit lijkt me een verstandige keus geweest.
pi_192858882
Long shot, maar BradgeTV die al vloggend als leerling automonteur aan de slag gaat en vervolgens (al vloggend) auto's opknapt en verkoopt lijkt me wel een super verhaallijn.
pi_192858898
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:12 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Long shot, maar BradgeTV die al vloggend als leerling automonteur aan de slag gaat en vervolgens (al vloggend) auto's opknapt en verkoopt lijkt me wel een super verhaallijn.
Prachtig idee, Wheeler Dealers op z'n Braads _O_
pi_192858917
Als ik een eigen garage zou hebben dan zou ik dit oprecht wel gaan doen. Maar op straat sleutelen of er speciaal iets voor huren zie ik mezelf niet doen :')
.
  woensdag 29 april 2020 @ 15:18:42 #258
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_192858967
Misschien een DHZ garage, kun je een brug per uur huren.
pi_192858993
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:15 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Als ik een eigen garage zou hebben dan zou ik dit oprecht wel gaan doen. Maar op straat sleutelen of er speciaal iets voor huren zie ik mezelf niet doen :')
Stap voor stap, toch.

Niet dat je het voor anderen moet doen, maar BradgeTV de ondernemer/handelaar zou wel een character arc zijn die iedereen de mond zou doen snoeren. w/
  woensdag 29 april 2020 @ 15:29:40 #260
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192859142
quote:
Ja maar dat lijkt bijna op werken :P
  woensdag 29 april 2020 @ 15:32:52 #261
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192859181
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja maar dat lijkt bijna op werken :P
Ja maar je hebt werken en werken he.
  woensdag 29 april 2020 @ 15:47:37 #262
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_192859399
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Prachtig idee, Wheeler Dealers op z'n Braads _O_
Dit is wel een idee. Oud barrel kopen, iets oppoetsen en met wat winst weer de deur uit. :Y
  woensdag 29 april 2020 @ 15:51:47 #263
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192859477
Bradge my Ride.

"So I hear you like patat so I put an airfryer in yo trunk and mayonnaise in your windshield wiper fluid reservoir!'
  woensdag 29 april 2020 @ 15:52:26 #264
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192859495
Maar dat is stap twee he, eerst het basisklussen onder de knie krijgen.
  woensdag 29 april 2020 @ 15:54:44 #265
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_192859543
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:52 schreef herverwijderd het volgende:
Maar dat is stap twee he, eerst het basisklussen onder de knie krijgen.
Precies. Eerst lopen, dan rennen. Wil hem desnoods wel eens helpen met wat basisdingetjes.
Heb hier een papiertje wat zegt dat ik een diploma autotechniek heb gehaald.
pi_192859621
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:47 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dit is wel een idee. Oud barrel kopen, iets oppoetsen en met wat winst weer de deur uit. :Y
Daar zat ik gister al over te brainstormen in de stream :')
Stel je koopt een vieze verwaarloosde Alto voor 150 euro of zo, noem maar wat geks. Je gaat'm van binnen en van buiten poetsen tot op het punt dat 'ie weer staat te glimmen, maak je een paar goede foto's in een mooie omgeving, dan heb je toch zo 100% winst? Een auto wassen/uitzuigen/poetsen durf ik nog wel aan :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
  woensdag 29 april 2020 @ 16:01:03 #267
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_192859631
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Stel je koopt een vieze verwaarloosde Alto voor 150 euro of zo, noem maar wat geks. Je gaat'm van binnen en van buiten poetsen tot op het punt dat 'ie weer staat te glimmen, maak je een paar goede foto's in een mooie omgeving, dan heb je toch zo 100% winst?
Zou zomaar kunnen. Misschien eens een paneeltje of een spiegeltje vervangen..
pi_192859691
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:54 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Precies. Eerst lopen, dan rennen. Wil hem desnoods wel eens helpen met wat basisdingetjes.
Heb hier een papiertje wat zegt dat ik een diploma autotechniek heb gehaald.
Hoelang aleer de beste man remblokken/-schijven kan vervangen?
  woensdag 29 april 2020 @ 16:06:57 #269
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_192859710
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:05 schreef br00djekaas54321 het volgende:

[..]

Dat hangt van de ontwikkelingen daar naartoe af. Maar echt moeilijk is dat niet.
pi_192859720
quote:

[..]

Stel je koopt een vieze verwaarloosde Alto voor 150 euro of zo, noem maar wat geks. Je gaat'm van binnen en van buiten poetsen tot op het punt dat 'ie weer staat te glimmen, maak je een paar goede foto's in een mooie omgeving, dan heb je toch zo 100% winst? Een auto wassen/uitzuigen/poetsen durf ik nog wel aan :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zwart weer verkopen.
  woensdag 29 april 2020 @ 16:10:02 #271
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_192859752
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Gewoon zwart weer verkopen.
Dit. En als je op gaat vallen heb je nog alle kans om (een deel) van de inkomsten netjes op te geven aan de belastingdienst. En dan is er weer geen vuiltje aan de lucht. Wel alles cash doen dan.
pi_192859753
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:06 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat hangt van de ontwikkelingen daar naartoe af. Maar echt moeilijk is dat niet.
Cool. Ik kijk en leer graag mee d.m.v BradgeTV.
pi_192859764
quote:
Hij heeft wel een vlotte babbel voor de sales
pi_192859811
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:05 schreef br00djekaas54321 het volgende:

[..]

Hoe gaat hij onder een auto kruipen?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_192859819
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Buik inhouden.
pi_192859828
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dit. En als je op gaat vallen heb je nog alle kans om (een deel) van de inkomsten netjes op te geven aan de belastingdienst. En dan is er weer geen vuiltje aan de lucht. Wel alles cash doen dan.
Hahahaha

Dacht het niet en die uitkering maakt het er niet makkelijker op.
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_192859849
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Krik, brug :')
.
  woensdag 29 april 2020 @ 16:20:27 #278
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_192859882
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:15 schreef RTR het volgende:

[..]

Hahahaha

Dacht het niet en die uitkering maakt het er niet makkelijker op.
Er bestaan uitkeringen waarbij je mag bijverdienen. Maar ik weet niet of dat ook voor Brad op gaat.
En als je je inkomsten netjes opgeeft mag je gewoon in auto’s handelen hoor.
pi_192860010
Staan er nog vlogs op het programma?
pi_192860030
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:33 schreef ZwangerPetro het volgende:
Staan er nog vlogs op het programma?
Neen
.
pi_192860036
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Neen
Jammer
pi_192860081
Helaas geen kookvlog
pi_192860141
Braddie wat is jouw droomauto?
pi_192860156
Nee, maar ik verwacht dat er volgende maand of de maand daarop een unboxing komt met een andere videokaart :')

Zit te streamen, 2 schermpjes dit dat, prima :D Vervolgens verloor m'n schermpje wat is aangesloten op de VGA poort van de GT 730 signaal :') Dus ik dacht ja tuuuuurrlliijjkkk :') Scherm stond 4 uurtjes te draaien dus viel mee -O-

VGA kabel losgehaald opnieuw aangesloten, niks. Sluit 'm net aan op de onboard chipset van m'n moederbord en hoppa springt weer aan.

HDMI poort doet het gelukkig wel goed nog. Maar als't nu al zo gaat hou ik m'n hart vast :')
.
pi_192860191
Jullie schatten die gozer echt veel te hoog in. Bradley kan niet eens een stukje vlees bakken, laat staan iets aan een auto opknappen. Laat me niet lachen zeg.
Ik ben ook maar een mens
  woensdag 29 april 2020 @ 16:52:14 #286
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_192860198
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:51 schreef Welvaert het volgende:
Jullie schatten die gozer echt veel te hoog in. Bradley kan niet eens een stukje vlees bakken, laat staan iets aan een auto opknappen. Laat me niet lachen zeg.
Mensen kunnen dingen leren he.
pi_192860202
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:52 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat, maar het zijn ook 2 totaal verschillende dingen om te doen :')
.
pi_192860209
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:48 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nee, maar ik verwacht dat er volgende maand of de maand daarop een unboxing komt met een andere videokaart :')

Zit te streamen, 2 schermpjes dit dat, prima :D Vervolgens verloor m'n schermpje wat is aangesloten op de VGA poort van de GT 730 signaal :') Dus ik dacht ja tuuuuurrlliijjkkk :') Scherm stond 4 uurtjes te draaien dus viel mee -O-

VGA kabel losgehaald opnieuw aangesloten, niks. Sluit 'm net aan op de onboard chipset van m'n moederbord en hoppa springt weer aan.

HDMI poort doet het gelukkig wel goed nog. Maar als't nu al zo gaat hou ik m'n hart vast :')
Zei ik niet een topic geleden dat die gedoneerde videokaart marktplaats weer op zou gaan _O-
Dag knapste man van FOK!
pi_192860210
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:52 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Niet mensen die al 10 jaar niet werken of studeren of uberhaupt iets in het leven ‘volhouden’
Ik ben ook maar een mens
pi_192860215
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:40 schreef Bluedisplay het volgende:
Helaas geen kookvlog
Misschien een cokevlog.
Die zijn er nog niet B-)
A murky, forgotten land.
pi_192860228
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:53 schreef Kiid het volgende:

[..]

Zei ik niet een topic geleden dat die gedoneerde videokaart marktplaats weer op zou gaan _O-
Eh wat?
.
  woensdag 29 april 2020 @ 16:55:21 #292
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_192860237
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:53 schreef Welvaert het volgende:

[..]

Niet mensen die al 10 jaar niet werken of studeren of uberhaupt iets in het leven ‘volhouden’
Goed dat je het zegt.
Ik zie als docent dagelijks dat mensen echt leren. Ook mensen die al jarenlang iets doen.

Ik zal voortaan wat beter opletten. :')
pi_192860253
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:53 schreef Welvaert het volgende:

[..]

Onzin, je bent nooit te laat om iets op te pakken. En is het nou ook geen hogere wiskunde
pi_192860977
quote:

[..]

SPOILER
De autohandel is imo niet de meest zorgeloze of lucratiefste tak van sport, maar wel leuk en zo kun je het wel doen ja. Maar dan moet je wel een plek hebben om wat te kunnen sleutelen, en kennis hebben waarmee je kunt inschatten of iets een koopje is of bodemloze put. Dat je je niet door een Bosnier laat wijsmaken dat een lekke koppakking niet zoveel kwaad kan, ofzo. :P
pi_192861026
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:53 schreef Kiid het volgende:

[..]

@Nikonlover krijgt ervan langs.
pi_192861095
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

De autohandel is imo niet de meest zorgeloze of lucratiefste tak van sport, maar wel leuk en zo kun je het wel doen ja. Maar dan moet je wel een plek hebben om wat te kunnen sleutelen, en kennis hebben waarmee je kunt inschatten of iets een koopje is of bodemloze put. Dat je je niet door een Bosnier laat wijsmaken dat een lekke koppakking niet zoveel kwaad kan, ofzo. :P
Flipping Bangers _O_
A murky, forgotten land.
pi_192861166
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 17:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

_O- Dat gaat ook zeker niet meer gebeuren nee :')
.
  woensdag 29 april 2020 @ 18:00:37 #298
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_192861202
Brad heeft toch ooit die Corsa proberen op te knappen? Of was dat Brolo? Met het spuiten van die wieldoppen!
pi_192861267
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:00 schreef Sheffield het volgende:
Brad heeft toch ooit die Corsa proberen op te knappen? Of was dat Brolo? Met het spuiten van die wieldoppen!
Dat was inderdaad een ontzettende random actie :') Spuiten van de wieldoppen. Had niets afgeplakt _O- Werd een ontiegelijke bende _O- Zoiets zou ik niet meer doen zo zonder het af te plakken/af te dekken
.
pi_192861524
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:00 schreef Sheffield het volgende:
Fans van het eerste uur hebben zoveel mooie herinneringen aan die filmpjes. Leuk om te zien dat er een hele nieuwe generatie aan fans op staan
Dag knapste man van FOK!
pi_192861536
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')