Dat vraag ik mij ook al tijden af. Ik vind het vrij deprimerend om iemand zo te zien zien wegkwijnen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:52 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen langer dan 30 seconden naar die dooie kijken eigenlijk?
Wat een opstokers in die chatquote:
quote:
18:00quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Is dit aflevering 1 dan vanavond?
Denk het wel, maar dan ga ik wel eerder streamen vandaag. Vanaf 18:00
Braad was ook wel erg gemeen soms over Ad. Was ook weer een achtbaan, soms was hij poeslief voor hem en bestelde Braad zelfs eten voor Ad, tijdje later weer afzeiken etc.quote:
En dit heeft ook stemrecht......quote:
quote:
Erg lang Bradge, de 2-3 minuten eetvlogs zijn beter.quote:
Wat doe jij??quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Erg lang Bradge, de 2-3 minuten eetvlogs zijn beter.
Topvlog! Ga zo door!quote:
Ik doe dit ook nog wel eens bij de pasta als de olie op is. Om kleverij te voorkomen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Langere video! Ik ben fan! En de maaltijd zag er gewoon goed uit joh, alleen iets vaker roeren dus![]()
Boter bij het water van de rijst gooien is gewoon normaal ook
Ik doe daadwerkelijk iets met tipsquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:42 schreef Treinhoer het volgende:
Leuke vlog idd Braad. Meer dan 5 minuten, je kijkt ook beter in de camera! Je pakt het op. Je vlogs worden elke keer een stukje beter.
Kan je mij uitleggen waarom er zo'n subcultuurtje van youtubers met verstandelijke beperkingen bestaat, en waarom daar publiek voor is?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Damn, Brad wordt als 'de stalker van Ad' gezien door de fanschare van Ad L.Laat maar weer zien dat het geen goed idee is om het de hele tijd over hem te hebben in streams en eerder ook vaak hier op FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |