Dat vraag ik mij ook al tijden af. Ik vind het vrij deprimerend om iemand zo te zien zien wegkwijnen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:52 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen langer dan 30 seconden naar die dooie kijken eigenlijk?
Wat een opstokers in die chatquote:
quote:
18:00quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Is dit aflevering 1 dan vanavond?
Denk het wel, maar dan ga ik wel eerder streamen vandaag. Vanaf 18:00
Braad was ook wel erg gemeen soms over Ad. Was ook weer een achtbaan, soms was hij poeslief voor hem en bestelde Braad zelfs eten voor Ad, tijdje later weer afzeiken etc.quote:
En dit heeft ook stemrecht......quote:
quote:
Erg lang Bradge, de 2-3 minuten eetvlogs zijn beter.quote:
Wat doe jij??quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Erg lang Bradge, de 2-3 minuten eetvlogs zijn beter.
Topvlog! Ga zo door!quote:
Ik doe dit ook nog wel eens bij de pasta als de olie op is. Om kleverij te voorkomen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Langere video! Ik ben fan! En de maaltijd zag er gewoon goed uit joh, alleen iets vaker roeren dus![]()
Boter bij het water van de rijst gooien is gewoon normaal ook
Ik doe daadwerkelijk iets met tipsquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:42 schreef Treinhoer het volgende:
Leuke vlog idd Braad. Meer dan 5 minuten, je kijkt ook beter in de camera! Je pakt het op. Je vlogs worden elke keer een stukje beter.
Kan je mij uitleggen waarom er zo'n subcultuurtje van youtubers met verstandelijke beperkingen bestaat, en waarom daar publiek voor is?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Damn, Brad wordt als 'de stalker van Ad' gezien door de fanschare van Ad L.Laat maar weer zien dat het geen goed idee is om het de hele tijd over hem te hebben in streams en eerder ook vaak hier op FOK!.
Misschien kan je de beheerder van dat kanaal even een bericht sturen. Ik vind alleen Braddie als vlogger geinig om te kijken, maar die anderen op dat vage kanaal niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kan je mij uitleggen waarom er zo'n subcultuurtje van youtubers met verstandelijke beperkingen bestaat, en waarom daar publiek voor is?
Ad Looij en het kanaal van die gast heet de Looijtjes.quote:
Dat zijn van die mensen die aanslagen zouden kunnen plegenquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ad Looij en het kanaal van die gast heet de Looijtjes.
Is er een relatie? Beter beiden met rust laten denk ik.
Ad is daar volgens mij veel te veel uitgeblust voor. Die andere gast ken ik verder niet. Maar die heeft volgens mij wel wat frustratieissues.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die aanslagen zouden kunnen plegen
Dit is zowaar een maaltijd.quote:
Dankquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit is zowaar een maaltijd.Ga zo door.
Misschien is een journaalvlog een optie.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:56 schreef kree het volgende:
Maar live dus op youtube 18:00? Kun je niet ff iets later beginnen zeg maar na het journaal
Ik ben voor hoor? Vindt t wel leuk om te kijken eigenlijk (en meen ik oprecht) maargoed het is 18:00 terwijl ik even het nieuws kijk zal zijn kanaal eens opzoeken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien is een journaalvlog een optie.
Leverworstquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:07 schreef Chia het volgende:
@:ItsTheBradgeHere wat voor zakje hangt er in je koelkast op 0:53?
Special effects.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:07 schreef Chia het volgende:
@:ItsTheBradgeHere wat voor zakje hangt er in je koelkast op 0:53 van de Rice en Beans kookvlog?
Sow! Dat zag er prima uit hoorquote:
Ben daar volgens mij ook zéker niet de enige inquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik vind het leuk als je tegen levenloze objecten praat![]()
En nee dan bedoel ik niet de chat maar de pan
Wat is dit?quote:
Aha ok haha wacht ik moet dit even op youtube openen zodat ik nog even live kan meekleurenquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hij is hier live:
Hij heeft 2 kanalen
Meekleuren?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
Aha ok haha wacht ik moet dit even op youtube openen zodat ik nog even live kan meekleuren
Die moest ik inleveren omdat ik ze steeds in mijn neusgaten en andere lichaamsholten stopte.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Jij kijkt zonder kleurpotloden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |