Is in overleg gegaan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft Braddie die zelf aangemaakt? Zo nee,
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe want Bradge is er blij mee
Oh, oke. Dan heb ik niks gezegd.quote:
“Uiteraard is TheBrage live voor u (muziekale) verkoop op woningsdag!”quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:44 schreef junkiexp het volgende:
https://www.facebook.com/TheBradgeyoutube mag hier ook niet ontbreken uiteraard
quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:00 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
“Uiteraard is TheBrage live voor u (muziekale) verkoop op woningsdag!”
De maker van die pagina mag wel even een cursus Nederlands volgen.
Ga je kijken Brad?quote:In het zesdelige Britse programma 'Jouw schuld dat ik dik ben' gaan zes jongeren de confrontatie aan met hun ouders. Want wie is er nu de schuldige van hun gewichtsproblemen? Elke dinsdag om 22:10 uur op NPO 3.
Strijd
Tijdens de serie voeren de jongeren de echte gesprekken met hun familie. De jongeren dagen hun ouders ook uit om samen met hen zes weken de strijd tegen de overtollige kilo's aan te gaan. 'Jouw schuld dat ik dik ben' bestaat uit verhalen over verantwoordelijkheid, vergeving en herstel.
Leefstijl
Het overgewicht is een aanslag op de gezondheid en geluk van deelnemers Libby, Sol, Evie, Charlotte, Josh en Ellie. De jongeren willen hulp van hun ouders om hun leefstijl te veranderen, op weg naar een gezondere toekomst.
Onderlinge relaties
Zes weken lang delen de gezinnen oprechte en ontroerende momenten van openbaringen, inzicht en verdriet met de kijker, waarbij langzaam duidelijk wordt hoe de onderlinge relaties en gezins dynamiek in elkaar zitten, en misschien ook wel de reden achter de respectievelijke gewichtsproblemen.
Dat is Marcel van de livestreamquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:00 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Is dit aflevering 1 dan vanavond?quote:
Denk jij dat het de schuld is van je ouders?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Is dit aflevering 1 dan vanavond?
Denk het wel, maar dan ga ik wel eerder streamen vandaag. Vanaf 18:00
eten is ook gewoon véél te lekker tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nee, gewoon te veel eten en weinig bewegen.
Vanaf 6.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:17 schreef kree het volgende:
Komt er nog een live uitzending toevallig vanavond ofzo?
Is toch lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:30 schreef TTSS het volgende:
Jezus Bradley, eet je elke dag snacks of pizza?
Dan is Nikonlover vast de beheerder.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:00 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Damn, Brad wordt als 'de stalker van Ad' gezien door de fanschare van Ad L.quote:
Hahahahaquote:
Er zijn wat mensen aan het stoken denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:47 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Hahahaha
Wat is eigenlijk gaande tussen die 2?
Ik zie Braddie ook steeds genoemd worden in de chat bij Ad
Hoe kunnen mensen langer dan 30 seconden naar die dooie kijken eigenlijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |