Ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Er komt straks een foodvlog aan van iets wat ik nog nooit heb gemaakt
Groente?quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Tofu burgers.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Discussieren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg)quote:
Discussieren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg)quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:33 schreef leolinedance het volgende:
Discussieren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg)
Discussieren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg)quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:33 schreef Leonos het volgende:
Discussieren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg)
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:35 schreef Rectum het volgende:
[..]
Niet op de hoogte zijn van onderstaande video.![]()
Blijft mooiquote:
Snackmix van mora?quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:36 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Groenten, hamburgertje, en een mix van iets
Valt mij mee, ik betaal 225 per kwartaal voor een S80 van 1530kg.quote:
KEUKEN OVERHOOP! HAMBURGER BAKKEN GAAT ECHT HELEMAAL FOUT!quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:42 schreef junkiexp het volgende:
Zet in de titel: gaat fout!
Goed voor de views blijkbaar
POLITIE GEKOMEN !!!!EINS!!!quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
KEUKEN OVERHOOP! HAMBURGER BAKKEN GAAT ECHT HELEMAAL FOUT!
En dan een perfect gebakken hamburger op bordquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
KEUKEN OVERHOOP! HAMBURGER BAKKEN GAAT ECHT HELEMAAL FOUT!
Heeft Braddie die zelf aangemaakt? Zo nee,quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:44 schreef junkiexp het volgende:
https://www.facebook.com/TheBradgeyoutube mag hier ook niet ontbreken uiteraard
Dat doet er niet toe want Bradge is er blij meequote:Op dinsdag 28 april 2020 15:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft Braddie die zelf aangemaakt? Zo nee,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |