Hopelijk begrijp je dat de kern benoemen vaak zorgt voor hele lange discussies die we juist niet willen hebben? Heb net je post over dat geld gelul geTRd. Nokken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja oke prima ik snap je punt. De kern mag altijd wel gemeld worden het gaat erom dat er geen ellenlange discussies over ontstaan lijkt mij. De kern is muziek, eten en auto's, laten we het daarbij houden
Wat betekent nokken?quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hopelijk begrijp je dat de kern benoemen vaak zorgt voor hele lange discussies die we juist niet willen hebben? Heb net je post over dat geld gelul geTRd. Nokken.
Wat heb jij gesnoven?quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:27 schreef kree het volgende:
Nouj wel klaar dus denk iig in dit topic?
Ik zou bradge zo aannemen hoor als er weer een band projectje is, fucking wel talent en wss beter nog als ik kan en kom heel ver op piano wel.
Maar dat live zo even doen is gewoon leuk en moet iedereen vooral ff kijken als ie weer live gaat.
Dus hou dan dat hele gezeik hierbuiten het topic enzo het heeft gewoon geen nut ook.
Niks hoor maar vindt t wel beetje overdreven dat er een onwijze discussie gemaakt wordt over iets wat eigenlijk wel gewoon leuk is en ook niks verkeerd aan bedoelt is.quote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:
Volgens mij heette dat zo, dat je geld kan geven en dat je chat dan extra duidelijk naar voren komt.quote:
Voorgelezen bericht waar je ¤2,- + voor betaalt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Maar min of meer denk ik komt nier dat je live kunt kijken en reageren op youtube
Ja nou ik heb geen cent gedokt en bradge reageerd gewoon ook hoor?quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Voorgelezen bericht waar je ¤2,- + voor betaalt.
Dat kon altijd al.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Maar min of meer denk ik komt neer dat je live kunt kijken en reageren op youtube
Ja. Je vroeg wat een superchat is, daar geef ik antwoord op.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nou ik heb geen cent gedokt en bradge reageerd gewoon ook hoor?
Ik weet dat dit systeem er is btw. Maar je moet dat meer zien als iemand fooitje geven
Ik vroeg het niet want het roest me aan me reet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:49 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja. Je vroeg wat een superchat is, daar geef ik antwoord op.
Dat staat los van het feit dat een normale chat ook werkt.
Juist ja. Weer en herinnering dat ik simpelweg niet op je moet reageren, want er komt toch geen fatsoenlijke reactie.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet want het roest me aan me reet.
Ik vroeg me wel af na een vraag, wat is het nu eigenlijk.
Maar het boeit mij niet? Ik vindt t gewoon leuk en hoop dat ie gewoon doorgaat ermee.
Zit sl beetje te wachten eigenlijk nu
Nou zegquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
Je weet je hoeft met dit soort dingen bij mij niet de moeite te doen en dat ik wat moet raden enzo?
Joh het boeit me echt geen fuck en heb er geen zin in ook. Ik zeg dat bradge wel talent heeft en heel goed weg komt met live zelfs ook. En dat zeg ik als muzikant en als persoon.
Dus fuck off ga ergens anders zeuren en raadseltjes doen, er zijn er een paar hoor waar het toch al in de afzeik modus zit naar mij. Boeie ...
Mss verkeerd opgevat dan door mij ook. Maar ik heb ook geen haat. Maar het gaat om wat bradge doet en voor nu is het alweer leuk live zo op youtube, dus strijdbijl begraven bij deze.,quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nou zegIk vond je verschijning in dit topic juist leuk. Er valt toch niemand je aan? Phoenyx dacht dat je ons juist aan het beledigen was. Als je denkt dat de hele wereld tegen je is, dan maak je dat langzaam aan zelf de waarheid.
Ik heb geen haat jegens jou, zoals ik gister al zei. Je bent geen slechte kerel, alleen een beetje gek. Ik ook. De meeste mensen zijn gek op hun eigen manier, dat maakt mensen juist interessant.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
Mss verkeerd opgevat dan door mij ook. Maar ik heb ook geen haat. Maar het gaat om wat bradge doet en voor nu is het alweer leuk live zo op youtube, dus strijdbijl begraven bij deze.,
Met welk thema? Culinair?quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
STREAM PRIMEUR
Misschien een derde kanaal in het vooruitzicht
Vakjes review!quote:
Bibiquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:48 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ah! Met Bibi in een prominente bijrol
Hij wil het muziekkanaal gescheiden houden van het ''onzin'' kanaal.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:16 schreef leolinedance het volgende:
Ik snap het nut van al die kanalen niet.
Dit.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:25 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hij wil het muziekkanaal gescheiden houden van het ''onzin'' kanaal.
En TheBrage is internationaal en BradgeTV is nationaal.
Maar TheBradge heeft 1000+ subs dus je hebt er toch meer baat bij om alles gewoon op 1 te gooien en bijv. verschillende afspeellijsten te maken?quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dit.
TheBradge is muziek en Engelstalig. BradgeTV is alles daarnaast en Nederlandstalig.
Prima dat TheBradge zoveel subs heeft. Maar als ik nu opeens Nederlandse vlogs ga maken op dat kanaal en een afspeellijst ga maken voor die NL vlogs dan gaan oprecht mensen wel afhaken. Dus ik hou het lekker gescheiden. Verschillende soorten publiek per kanaal anders word het onoverzichtelijk en nu weten mensen waar ze op abonneren.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar TheBradge heeft 1000+ subs dus je hebt er toch meer baat bij om alles gewoon op 1 te gooien en bijv. verschillende afspeellijsten te maken?
aight aight, dan mis ik alsnog wel het nut van een potentieel 3e autokanaalquote:Op woensdag 29 april 2020 00:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Prima dat TheBradge zoveel subs heeft. Maar als ik nu opeens Nederlandse vlogs ga maken op dat kanaal en een afspeellijst ga maken voor die NL vlogs dan gaan oprecht mensen wel afhaken. Dus ik hou het lekker gescheiden. Verschillende soorten publiek per kanaal anders word het onoverzichtelijk en nu weten mensen waar ze op abonneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |