Verstandigquote:Op woensdag 29 april 2020 11:05 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, auto blijft. Ik vind het zonde 'm weg te doen omdat ik voor hetzelfde geld niet meer zo'n auto terug ga kunnen kopen. En buiten dat is 't gewoon echt een prima ding met alle luxe die ik mij kan wensen.
Dat, banden zijn letterlijk van levensbelang.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:21 schreef ZwangerPetro het volgende:
Op banden zou ik niet bezuinigen. Wat voor banden krijg je voor twee tientjes, LingLong of andere Chinese troep?
Bradge neemt het niet zo nou met veiligheid. Met het wagentje van 125 euro zou werkelijk waar niemand meer de weg op zijn gegaan. En Braddie loog gewoon dat hij een kapot gesleten remkabel had gefixt omdat hij van het gezeur af wilde (maar het tegelijkertijd ook niet wilde fixxen)quote:Op woensdag 29 april 2020 11:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat, banden zijn letterlijk van levensbelang.
Voor slechts ¤599 rijd je in een echte Benz, goede ruilquote:Op woensdag 29 april 2020 11:31 schreef Welvaert het volgende:
https://www.autotrader.nl(...)emodel=a-klasse-alle
Bradge haal deze bak!
Zou de instructeur hem nog kennen?quote:Op woensdag 29 april 2020 12:14 schreef Welvaert het volgende:
Waar kan ik de oude rijles topic-reeks van Braddie vinden?
Wanneer was dat?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:34 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Bradge neemt het niet zo nou met veiligheid. Met het wagentje van 125 euro zou werkelijk waar niemand meer de weg op zijn gegaan. En Braddie loog gewoon dat hij een kapot gesleten remkabel had gefixt omdat hij van het gezeur af wilde (maar het tegelijkertijd ook niet wilde fixxen)
Owhja die heb ik ook gehad.... register controle. Dag 200 euro boete, Zal nu wel meer zijn. Lolquote:Op woensdag 29 april 2020 12:08 schreef Sheffield het volgende:
Waarom laat je de APK bewust verlopen? Vooral icm gespeculeer over eventuele benodigde reparaties. Ik zou de auto nu laten (voor)keuren, dan weet je ook waar je aan toe bent
Bepaalde personen die bepaalde bedragen ontvangen van bepaalde overheidsinstanties ontvangen doorgaans ook vakantiegeld dat in de regel eind mei wordt uitgekeerd.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:08 schreef Sheffield het volgende:
Waarom laat je de APK bewust verlopen?
In de grote steden rijden ze gewoon rond met zo'n camera auto met een soort van ANPR systeem. Staat je auto op de openbare weg, bam, boete. Laf links beleid.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
Owhja die heb ik ook gehad.... register controle. Dag 200 euro boete, Zal nu wel meer zijn. Lol
Niet dat iemand die auto daar waar ie geparkeerd stond in de weg stond ofzo. Maarja wat doe je ertegen he. De overheid harkt ff paar miljoen binnen door een software programmaatje te laten lopen.
Dus ok tip. Keur die auto wel.
quote:Op woensdag 29 april 2020 12:33 schreef Rectum het volgende:
[..]
Bepaalde personen die bepaalde bedragen ontvangen van bepaalde overheidsinstanties ontvangen doorgaans ook vakantiegeld dat in de regel eind mei wordt uitgekeerd.
Weet ik, nu wel, maar deze was zelfs nog voor het ANPR systeem en automatische controle. Gvd zeg was toen ook wel ff hoop geld. Maarja 0 recht enzo. Niet eens mee gereden toen. Stond daar gewoon. Naja. Laat gaan.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:37 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
In de grote steden rijden ze gewoon rond met zo'n camera auto met een soort van ANPR systeem. Staat je auto op de openbare weg, bam, boete. Laf links beleid.
Bradge zijn vader is - naar verluidt - de beste automonteur in Hilversum en omstreken. Hij heeft altijd tevreden klanten en mensen twijfelen niet aan zijn deskundigheid. Die kan het dus gratis fixen, maar Braddie wil dat niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:12 schreef junkiexp het volgende:
@:ItsTheBradgeHere Wat moet er gebeuren voor de APK?
Zou deze echt niet weg doen, is een prima auto en je weet nu wat je hebt.
Zijn betrouwbare auto's en is deze prijsklasse koop je vaak ellende van een ander met de bijhorende kosten.
Airco vullen moet voor en tientje of 7 te doen zijn, gewoon een mannetje van marktplaats die bij je thuis langs komt kan ook hé.
Als er onderdelen vervangen moeten worden kan ik dat kosteloos voor je doen als het niet te lastig is.
Bizar eigenlijk, iets wat toch juist een prikkel zou moeten zijn om aan de slag te gaan ook gewoon ontvangenquote:Op woensdag 29 april 2020 12:33 schreef Rectum het volgende:
[..]
Bepaalde personen die bepaalde bedragen ontvangen van bepaalde overheidsinstanties ontvangen doorgaans ook vakantiegeld dat in de regel eind mei wordt uitgekeerd.
Ik zou inderdaad ook wel alles willen leren over auto's, als ik daarbij ook interesse zou hebben in auto's an sich. Al is het al om je eigen auto te kunnen repareren bij kleine dingen. Daarnaast kan je inderdaad in de garage van familie een hoop extra leren, niet alleen voor je eigen ontwikkeling maar ook om meer te leren om een baantje te kunnen krijgen uiteindelijk.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:51 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Bradge zijn vader is - naar verluidt - de beste automonteur in Hilversum en omstreken. Hij heeft altijd tevreden klanten en mensen twijfelen niet aan zijn deskundigheid. Die kan het dus gratis fixen, maar Braddie wil dat niet.
Ook vertikt Braddie het om zelf iets te leren over autotechniek. Als ik een deskundige automonteur als familie had, dan zou ik maar al te graag mee willen kijken bij het klussen aan auto's. Los van het feit dat je een hoop geld kan besparen als je zelf de reparaties kan doen, is het ook leuk om zelf aan je auto te klussen.
Dit is nu al de meest domme reactie van 2020!quote:Op woensdag 29 april 2020 12:57 schreef Leonos het volgende:
Wist niet eens dat Braddie een vader had
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:51 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Bradge zijn vader is - naar verluidt - de beste automonteur in Hilversum en omstreken. Hij heeft altijd tevreden klanten en mensen twijfelen niet aan zijn deskundigheid. Die kan het dus gratis fixen, maar Braddie wil dat niet.
Ook vertikt Braddie het om zelf iets te leren over autotechniek. Als ik een deskundige automonteur als familie had, dan zou ik maar al te graag mee willen kijken bij het klussen aan auto's. Los van het feit dat je een hoop geld kan besparen als je zelf de reparaties kan doen, is het ook leuk om zelf aan je auto te klussen.
Braddie is gewoon gebracht door een ooievaar. Of twee ooievaars.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:11 schreef herverwijderd het volgende:
Ik hoorde een rumoer dat Bradge zelfs een moeder heeft, maar ik weet niet of dat echt waar is.
quote:Op woensdag 29 april 2020 13:11 schreef herverwijderd het volgende:
Ik hoorde een rumoer dat Bradge zelfs een moeder heeft, maar ik weet niet of dat echt waar is.
Nou dat een apk gaat verlopen wil nog niet zeggen dat er wat mis is met die auto?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:01 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er dan ook vanalles mis mee gezien de apk ook over een paar weken verloopt
Wat zit je nou continu mee te doen aan een discussie en in dezelfde post zeggen dat er daarna niet meer over gepraat mag worden?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:19 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat een apk gaat verlopen wil nog niet zeggen dat er wat mis is met die auto?
Maargoed dat weet ik ook niet. Kunnen we niet meer het een beetje meer op vlog en live stream houden?
En omdat zijn vader automonteur is, heeft hij ook toegang tot het gereedschap dat je nodig hebt. De scheur in de voorbumper of de APK punten die hij noemt kunnen allemaal door zijn vader gefixt worden. En hij kan het zelf ook leren.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:54 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad ook wel alles willen leren over auto's, als ik daarbij ook interesse zou hebben in auto's an sich. Al is het al om je eigen auto te kunnen repareren bij kleine dingen. Daarnaast kan je inderdaad in de garage van familie een hoop extra leren, niet alleen voor je eigen ontwikkeling maar ook om meer te leren om een baantje te kunnen krijgen uiteindelijk.
Mss heeft ie gewoon ruzie met z'n pa of zo.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:23 schreef Sander166 het volgende:
[..]
En omdat zijn vader automonteur is, heeft hij ook toegang tot het gereedschap dat je nodig hebt. De scheur in de voorbumper of de APK punten die hij noemt kunnen allemaal door zijn vader gefixt worden. En hij kan het zelf ook leren.
En als je niet zelf wilt sleutelen, dan ben je in ieder geval in staat om zelfstandig diagnoses te stellen. Dan voorkom je dat garages je gaan belazeren met onterechte reparaties. En hij voorkomt ermee dat hij weer een barrel koopt waar van alles aan mankeert.
Omdat ik jullie kinders beetje in de gaten moet houden?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat zit je nou continu mee te doen aan een discussie en in dezelfde post zeggen dat er daarna niet meer over gepraat mag worden?
Zelfs geen rijbewijsquote:Op woensdag 29 april 2020 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik, nu wel, maar deze was zelfs nog voor het ANPR systeem en automatische controle. Gvd zeg was toen ook wel ff hoop geld. Maarja 0 recht enzo. Niet eens mee gereden toen. Stond daar gewoon. Naja. Laat gaan.
Was meer dus bon vanuit het register waarin staat apk gehad ja of nee en op wie zn naam staat de auto. Wow zou willen dat ik zo geld kon verdienen, dat is even het programma laten lopen en je kunt cashen. Maar ok voor ik me opnaai. Lol. Heb het uiteindelijk maar betaald en is allang al opgelost. Heb niet eens meer een auto nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |