Dat is zeker verleden tijd.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waren er nog zeurchauffeur backupkanalen trouwens?
Heeft @:itsthebradgehere wellicht nog wat daarvan? Of is dat verleden tijd?
Ik kijk al uit naar de aflevering van volgende week danquote:Op woensdag 29 april 2020 15:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat is zeker verleden tijd.
Dit lijkt me een verstandige keus geweest.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:48 schreef Chia het volgende:
Hij ging bijvoorbeeld een keer naar een concert van Guus Meeuwis maar hij is uiteindelijk alleen bij de Burger King in de omgeving van Eindhoven geweest.
quote:Op woensdag 29 april 2020 15:09 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dit lijkt me een verstandige keus geweest.
Prachtig idee, Wheeler Dealers op z'n Braadsquote:Op woensdag 29 april 2020 15:12 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Long shot, maar BradgeTV die al vloggend als leerling automonteur aan de slag gaat en vervolgens (al vloggend) auto's opknapt en verkoopt lijkt me wel een super verhaallijn.
Stap voor stap, toch.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:15 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Als ik een eigen garage zou hebben dan zou ik dit oprecht wel gaan doen. Maar op straat sleutelen of er speciaal iets voor huren zie ik mezelf niet doen
Ja maar dat lijkt bijna op werkenquote:Op woensdag 29 april 2020 15:12 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Long shot, maar BradgeTV die al vloggend als leerling automonteur aan de slag gaat en vervolgens (al vloggend) auto's opknapt en verkoopt lijkt me wel een super verhaallijn.
Ja maar je hebt werken en werken he.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar dat lijkt bijna op werken
Dit is wel een idee. Oud barrel kopen, iets oppoetsen en met wat winst weer de deur uit.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Prachtig idee, Wheeler Dealers op z'n Braads
Precies. Eerst lopen, dan rennen. Wil hem desnoods wel eens helpen met wat basisdingetjes.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:52 schreef herverwijderd het volgende:
Maar dat is stap twee he, eerst het basisklussen onder de knie krijgen.
Daar zat ik gister al over te brainstormen in de streamquote:Op woensdag 29 april 2020 15:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit is wel een idee. Oud barrel kopen, iets oppoetsen en met wat winst weer de deur uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zou zomaar kunnen. Misschien eens een paneeltje of een spiegeltje vervangen..quote:Op woensdag 29 april 2020 16:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Daar zat ik gister al over te brainstormen in de stream
Stel je koopt een vieze verwaarloosde Alto voor 150 euro of zo, noem maar wat geks. Je gaat'm van binnen en van buiten poetsen tot op het punt dat 'ie weer staat te glimmen, maak je een paar goede foto's in een mooie omgeving, dan heb je toch zo 100% winst?
Hoelang aleer de beste man remblokken/-schijven kan vervangen?quote:Op woensdag 29 april 2020 15:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Precies. Eerst lopen, dan rennen. Wil hem desnoods wel eens helpen met wat basisdingetjes.
Heb hier een papiertje wat zegt dat ik een diploma autotechniek heb gehaald.
Dat hangt van de ontwikkelingen daar naartoe af. Maar echt moeilijk is dat niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:05 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
Hoelang aleer de beste man remblokken/-schijven kan vervangen?
quote:Op woensdag 29 april 2020 16:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Daar zat ik gister al over te brainstormen in de stream
Stel je koopt een vieze verwaarloosde Alto voor 150 euro of zo, noem maar wat geks. Je gaat'm van binnen en van buiten poetsen tot op het punt dat 'ie weer staat te glimmen, maak je een paar goede foto's in een mooie omgeving, dan heb je toch zo 100% winst? Een auto wassen/uitzuigen/poetsen durf ik nog wel aan
Gewoon zwart weer verkopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. En als je op gaat vallen heb je nog alle kans om (een deel) van de inkomsten netjes op te geven aan de belastingdienst. En dan is er weer geen vuiltje aan de lucht. Wel alles cash doen dan.quote:
Cool. Ik kijk en leer graag mee d.m.v BradgeTV.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat hangt van de ontwikkelingen daar naartoe af. Maar echt moeilijk is dat niet.
Hij heeft wel een vlotte babbel voor de salesquote:Op woensdag 29 april 2020 15:12 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Hoe gaat hij onder een auto kruipen?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:05 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
Hoelang aleer de beste man remblokken/-schijven kan vervangen?
Buik inhouden.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe gaat hij onder een auto kruipen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |