quote:Op dinsdag 28 april 2020 08:11 schreef ZwangerPetro het volgende:
V&A / [TK] `04 Ford Focus Futura 1.6 16v. APK verloopt snel.
Dr Focus gaat weg?
Dit is weer een knap stukje braadlogica.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:31 schreef Chia het volgende:
geen auto meer nodig heeft vanwege de coronacrisis
Waarom?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Een leuke 1 serie lijkt mij toch de meest realtistische opvolger.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In theorie kan dat, maar zie jij Braad realistisch gezien vanuit zijn woonplaats naar z'n moeder lopen?Hij vertikt het, maar ik acht het wel een realistischer optie dan dat hij geld gaat uitgeven aan een fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij heeft wel echt een goede degelijke fiets nodig vanwege zijn sterke benen, dus met een of ander wrak haakt hij na 1x fietsen al af.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2020 09:59:11 ]
Als dat net weer net zo'n barrel wordt als dat hok wat een maat van 'm hem destijds in de maag heeft gesplitst, houd ik mijn hart vast.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
- mooie autoquote:
Geen 40K iigquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
- mooie auto
- degelijk
- max 40k of zo (weet niet hoeveel je met wahjong krijgt?)
- vul zelf maar aan
Wahjongquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
- mooie auto
- degelijk
- vul zelf maar aan
De allergoedkoopste exemplaren zijn a. diesels en b. alsnog ver boven het vermoedelijke Braadbudget.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zul je nog even moeten wachten. In Brad zijn tijdzone is het nu pas 7.00u.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:08 schreef Nikonlover het volgende:
Hopelijk komt Braad snel met een update over zijn plannen
7 uur, tijd om op te staan dusquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:09 schreef Rectum het volgende:
[..]
Zul je nog even moeten wachten. In Brad zijn tijdzone is het nu pas 7.00u.
Of een Twingoquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De allergoedkoopste exemplaren zijn a. diesels en b. alsnog ver boven het vermoedelijke Braadbudget.
Anders moet hij, als hij toch geld aan het wegsmijten is, maar weer vlakbij inruilen. Op een kale Alto met verse apk, bijvoorbeeld.https://www.marktplaats.n(...)19df&previousPage=lr
Ik was al druk aan het zoeken naar een blauwe om oude tijden te laten herleven, maar daarvan staan er niet veel te koop.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Of een TwingoMet verse APK
https://link.marktplaats.nl/m1540739807
Denk dat hij heeft besloten niet meer naar zijn vader te gaan voor reparatiesquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:08 schreef Nikonlover het volgende:
Hopelijk komt Braad snel met een update over zijn plannen
Wel een goede post van jou in het V&A topic trouwens!quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De allergoedkoopste exemplaren zijn a. diesels en b. alsnog ver boven het vermoedelijke Braadbudget.
Anders moet hij, als hij toch geld aan het wegsmijten is, maar weer vlakbij inruilen. Op een kale Alto met verse apk, bijvoorbeeld.https://www.marktplaats.n(...)19df&previousPage=lr
Nou, dit is dus helemaal niet mijn logicaquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:53 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dit is weer een knap stukje braadlogica.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou, dit is dus helemaal niet mijn logica![]()
Er hebben gisteravond een aantal mensen dusdanig op mij in gepraat over corona, en geld, en het niet nodig hebben van een auto dat ik uiteindelijk zoiets had van, joh. Het is inderdaad nu wel slim om die auto weg te doen want veel heb ik 'm toch niet nodig en kan wel weer wat anders terug kopen.
Vlak daarna advertentie gemaakt en had toen ik ging slapen zoiets van nee, voelt niet goed.. Hoe de fuck laat ik anderen zo op mij in praten![]()
V&A Topic is op slot, auto blijft, hoe fucking debiel kan iemand zijnDit is op de gebreken die in de advertentie staan echt een prima auto. Bumper is niet netjes, ABS lampje brand, airco moet gevuld worden en er bonkt ergens iets, maar dan heb je het wel gehad
Dit is de netste auto die ik ooit heb gehad, ook de meest fijn sturende, rijdende, hoe de fuck laat ik mij zo door mensen bespelen.. Auto BLIJFT.
YES!!!!! Goed dat hij blijftquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Er hebben gisteravond een aantal mensen dusdanig op mij in gepraat over corona, en geld, en het niet nodig hebben van een auto dat ik uiteindelijk zoiets had van, joh. Het is inderdaad nu wel slim om die auto weg te doen want veel heb ik 'm toch niet nodig en kan wel weer wat anders terug kopen.
Vlak daarna advertentie gemaakt en had toen ik ging slapen zoiets van nee, voelt niet goed.. Hoe de fuck laat ik anderen zo op mij in praten![]()
V&A Topic is op slot, auto blijft, hoe fucking debiel kan iemand zijnDit is op de gebreken die in de advertentie staan echt een prima auto. Bumper is niet netjes, ABS lampje brand, airco moet gevuld worden en er bonkt ergens iets, maar dan heb je het wel gehad
Dit is de netste auto die ik ooit heb gehad, ook de meest fijn sturende, rijdende, hoe de fuck laat ik mij zo door mensen bespelen.. Auto BLIJFT.
Oh ja daar voldoet inderdaad alleen een BMW 1-serie aan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
- mooie auto
- degelijk
- vul zelf maar aan
die 1 serie kan altijd nogquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Verstandig besluit maar wel jammer voor alle Bradvolgers. Autoperikelen doen het altijd goed bij het publiek.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
We krijgen straks de APK nogquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Verstandig besluit maar wel jammer voor alle Bradvolgers. Autoperikelen doen het altijd goed bij het publiek.
Ik 600quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mocht je nog van gedachten veranderen: ik heb even 750 geboden.
Autoperikelen zijn fijn. En to be honest mis ik het wel om een klein gebakje te hebben wat 500 euro kostquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Verstandig besluit maar wel jammer voor alle Bradvolgers. Autoperikelen doen het altijd goed bij het publiek.
Ik zie nu in ieder geval wel graag zowel een review alsmede een vlog over de apk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
We krijgen straks de APK nogRIP Focus vanwege het ABS lampje
Rollercoasterquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
n gisteravond een aantal mensen dusdanig op mij in gepraat over corona, en geld, en het niet nodig hebben van een auto dat ik uiteindelijk zoiets had van, joh. Het is inderdaad nu wel slim om die auto weg te doen want veel heb ik 'm toch niet nodig en kan wel weer wat anders terug kopen.
Vlak daarna advertentie gemaakt en had toen ik ging slapen zoiets van nee, voelt niet goed.. Hoe de fuck laat ik anderen zo op mij in praten
V&A Topic is op slot, auto blijft, hoe fucking debiel kan iemand zijn Dit is op de gebreken die in de advertentie staan echt een prima auto. Bumper is niet netjes, ABS lampje brand, airco moet gevuld worden en er bonkt ergens iets, maar dan heb je het wel gehad Dit is de netste auto die ik ooit heb gehad, ook de meest fijn sturende, rijdende, hoe de fuck laat ik mij zo
Ja het komt puur door anderen natuurlijk, want als die op je in praten kun je er echt niet meer een nachtje over slapen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die gaat als het zo ver is ook komen!quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zie nu in ieder geval wel graag zowel een review alsmede een vlog over de apk.
Ik heb er een nachtje over geslapen zeg ik tochquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja het komt puur door anderen natuurlijk, want als die op je in praten kun je er echt niet meer een nachtje over slapen.Wat bij jou aan te raden is voor elke beslissing die je wilt nemen.
Die is allang betaald tochquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Maar hoe ga je nu voor het keyboard betalen?
Nee je hebt eerst advertenties online geflikkerdquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik heb er een nachtje over geslapen zeg ik toch
Barrel is dit nietquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:31 schreef InstortendeSter het volgende:
Oh zitten we nu in het APK-gedeelte van de cyclus? Dat Braddie haastig vanalles moet verpatsen om zijn barrel op de weg te kunnen houden.
Vakantiegeldquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:31 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
vakantiegeld komt pas over een maand hoor.
Dat zeg jij altijd.quote:
Misschien moet je er naast de Focus nog een barrel van een paar honderd euro bij kopen om je volgers daarmee de authentieke Braadsperience te geven. Je kanaal krijgt extra diepgang met een rammelende, roestende en bijna uit elkaar vallende beunmobiel als metgezel.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Autoperikelen zijn fijn. En to be honest mis ik het wel om een klein gebakje te hebben wat 500 euro kostMaar aan de andere kant, dit is een redelijk volwassen auto wat ik ook voor weinig heb kunnen kopen
Dus voor de prijs waar ik deze voor heb gekocht (En zou gaan verkopen) koop ik niets terug wat in de buurt komt.
Lol nee joh, betaalt met Afterpayquote:
Als we echte avonturen willen beleven met Braad moet hij met een paar knaken naar een beruchte autoboer in Rotterdam, die met de welbekende tegelvloer.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien moet je er naast de Focus nog een barrel van een paar honderd euro bij kopen om je volgers daarmee de authentieke Braadsperience te geven. Je kanaal krijgt extra diepgang met een rammelende, roestende en bijna uit elkaar vallende beunmobiel als metgezel.
Bied bijvoorbeeld maar mee op een vrolijke Brolo, de vorige zorgde immers ook voor een hoop content: https://www.bva-auctions.(...)utm_content=10&pid=0
Oh dus de winkel heeft netjes z'n centen en Braddie krijgt straks de wolven van het incassoleger van Afterpay achter zich aan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Lol nee joh, betaalt met Afterpay
Idem, kijk toch eens wat een uitgebreid aanbod aan <500 euro auto's: https://www.gaspedaal.nl/(...)=500&srt=df-a&strl=5quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als we echte avonturen willen beleven met Braad moet hij met een paar knaken naar een beruchte autoboer in Rotterdam, die met de welbekende tegelvloer.
Braad kan er een mooie vlog maken en het grootste barrel er vandaan trekken waar hij nog een beetje vertrouwen in heeft.
Ik zou daar oprecht wel een tientje voor sponsoren.
Hoop het wel voor die winkel. Dat greazy keyboard nemen ze natuurlijk niet meer terugquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:46 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Oh dus de winkel heeft netjes z'n centen en Braddie krijgt straks de wolven van het incassoleger van Afterpay achter zich aan.
Na 30 dagen kan je hem toch terugsturenquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoop het wel voor die winkel. Dat greazy keyboard nemen ze natuurlijk niet meer terug
Er staan zelfs 2 babyblauwe Twingo's.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Idem, kijk toch eens wat een uitgebreid aanbod aan <500 euro auto's: https://www.gaspedaal.nl/(...)=500&srt=df-a&strl=5
En dat we dan Braad allemaal challenges ermee laten doen, prachtige content.
Dan moet hij nog wel in een soort nieuwstaat verkeren.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Na 30 dagen kan je hem toch terugsturen
Zo ruig gaat ie er niet mee om toch?quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan moet hij nog wel in een soort nieuwstaat verkeren.
De kans dat het keyboard niet in aanraking gekomen met allerlei etensresten en vette vingers is nihil.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zo ruig gaat ie er niet mee om toch?
Ff een doekje en klaar is braadquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:56 schreef Chia het volgende:
[..]
De kans dat het keyboard niet in aanraking gekomen met allerlei etensresten en vette vingers is nihil.
Dan kan Braad beter een fiets kopen voor een paar tientjes, is hij nog sneller ook.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:04 schreef Wigle het volgende:
https://www.autowereld.nl(...)0539723/details.html ook wel leuk voor een keertje.
Mooi hoor, inclusief opbeurende slogan. Laadruimte is handig als Braad eens wil bijklussen, of weer een date heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:04 schreef Wigle het volgende:
https://www.autowereld.nl(...)0539723/details.html ook wel leuk voor een keertje.
Ach waarom nu betalen als het ook over een tijdje kan..quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Heeft ie serieus (nog) niet betaald voor dat keyboard? Dat verklaart dan wel de snelle omslag van "tegenslag, ik moet alles verkopen" naar "ik koop een keyboard van 1k"..
Mannen in babyblauwe auto’s zijn niet te vertrouwen:quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Er staan zelfs 2 babyblauwe Twingo's.
APK is wel verlopen, maar toch.
Tering wat een beunbakquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:04 schreef Wigle het volgende:
Zelfs lopen is snellerquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:04 schreef Wigle het volgende:
Als je de slogan aan de zijkant aanpast naar ‘Komt goed!’ is het helemaal de ideale braadmobiel.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:04 schreef Wigle het volgende:
De tweede draai van de dag en de middag moet nog beginnen!quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:37 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Heben poll gehouden op m'n kanaal TheBradge laatstIs weliswaar alleen maar muziek, maar ik ga toch proberen de content wat langer te maken. 10+ minuten. Dus op dit kanaal gaan óók wat andere vlogs komen met de tijd. Weliswaar geen kookvlogs of dergelijke, daar is BradgeTV voor.
Maar, ik wil wel bijvoorbeeld roadtrips naar een andere stad of dorp of land gaan combineren met bezoekjes aan muziekwinkels
Nee hoor. Staat al sinds een paar dagen vast dat mensen langere video's op dit kanaal willen zien, dan gaan we dat ook doen binnen het thema van het kanaal.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:38 schreef Klaploper het volgende:
[..]
De tweede draai van de dag en de middag moet nog beginnen!
Kijk deze man luistert naar het volk!quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:49 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee hoor. Staat al sinds een paar dagen vast dat mensen langere video's op dit kanaal willen zien, dan gaan we dat ook doen binnen het thema van het kanaal.
Doe't niet voor nietsquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kijk deze man luistert naar het volk!
Het volk wil dat Nosense weer bij elkaar komt, inclusief een anderhalf uur durende documentaire.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kijk deze man luistert naar het volk!
quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:05 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Het volk wil dat Nosense weer bij elkaar komt, inclusief een anderhalf uur durende documentaire.
Zal vast een boost geven aan het kanaal, als het een beetje interessant is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:49 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee hoor. Staat al sinds een paar dagen vast dat mensen langere video's op dit kanaal willen zien, dan gaan we dat ook doen binnen het thema van het kanaal.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:09 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zal vast een boost geven aan het kanaal, als het een beetje interessant is.
Dat is serieus een prima idee, al zal je met dat laatste waarschijnlijk even moeten wachten totdat corona gebanned is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:37 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Heben poll gehouden op m'n kanaal TheBradge laatstIs weliswaar alleen maar muziek, maar ik ga toch proberen de content wat langer te maken. 10+ minuten. Dus op dit kanaal gaan óók wat andere vlogs komen met de tijd. Weliswaar geen kookvlogs of dergelijke, daar is BradgeTV voor.
Maar, ik wil wel bijvoorbeeld roadtrips naar een andere stad of dorp of land gaan combineren met bezoekjes aan muziekwinkels
dat keyboard stuurt ie op het laatste moment gewoon terug zodat ie niet hoeft te betalen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Heeft ie serieus (nog) niet betaald voor dat keyboard? Dat verklaart dan wel de snelle omslag van "tegenslag, ik moet alles verkopen" naar "ik koop een keyboard van 1k"..
Bij het KCT?quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:19 schreef Welvaert het volgende:
Hee Bradley, hoe is het eigenlijk met je sollicitatie bij Defensie? Dat loopt nu toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Gaat ie bij het leger?quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:19 schreef Welvaert het volgende:
Hee Bradley, hoe is het eigenlijk met je sollicitatie bij Defensie? Dat loopt nu toch?
Jaartje bootcamp en dan als Adonis terugkerenquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:19 schreef Welvaert het volgende:
Dat dacht ik ook. APK-geld zal nodig zijnquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:25 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
dat keyboard stuurt ie op het laatste moment gewoon terug zodat ie niet hoeft te betalen natuurlijk
Trekt senior de Focus niet voor een paar tientjes door de apk?quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:32 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. APK-geld zal nodig zijn
Een auto in Soest kopenquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij vertelde mij een tijd terug in een DM dat er nu een sollicitatie loopt daar ja, ben benieuwd naar de status daarvanquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gaat ie bij het leger?![]()
![]()
![]()
Wel goed voor t afvallen denk ik
Als het een sensor is, dan ben je voor een paar tientjes klaar. Maar als er meer aan de hand is....quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Trekt senior de Focus niet voor een paar tientjes door de apk?
Met een week niks bestellen ben je er ook al denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nice! Zou wel een mooie plek zijn voor Braad denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:38 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Hij vertelde mij een tijd terug in een DM dat er nu een sollicitatie loopt daar ja, ben benieuwd naar de status daarvan
Moet je wel die tientjes hebben!quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als ze hem voor 100 euro verkopen, dan zal er vast wel eea mee aan de hand zijn. Anders hadden ze hem wel een APK gegeven en voor meer verkocht denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:39 schreef junkiexp het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)c624&previousPage=lr
100 euro, voor 50 euro een APK erop en je kan een jaar vooruit.
Als ik tijd had kocht ik deze, babyblauw spuiten en reed ik naar Brad
Het industrieterrein daar zit wel vol met bedrijfjes die voldoende aanbod in Braad's prijsklasse hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Een auto in Soest kopen![]()
![]()
![]()
Dat is het afvoerputje van auto verkopend Nederland![]()
![]()
Een twingo met 250K is toch wel aan het eind van z'n levensduur denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als ze hem voor 100 euro verkopen, dan zal er vast wel eea mee aan de hand zijn. Anders hadden ze hem wel een APK gegeven en voor meer verkocht denk ik
Soort jet cars zeg maar.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het industrieterrein daar zit wel vol met bedrijfjes die voldoende aanbod in Braad's prijsklasse hebben.
zoals gewoonlijk. Het is verwerpelijk gedragquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:25 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
dat keyboard stuurt ie op het laatste moment gewoon terug zodat ie niet hoeft te betalen natuurlijk
Arme twingoquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:41 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Een twingo met 250K is toch wel aan het eind van z'n levensduur denk ik
Volgens mij stuurt ie hem niet terug en issie gewoon betaald hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:25 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
De huur moet ook betaald worden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk. Het is verwerpelijk gedrag
Dat leek mij ook wel een goede, hopen dat met een maand of 2-3 de Coronamaatregelen dusdanig versoepeld zijn dat het gewoon kan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is serieus een prima idee, al zal je met dat laatste waarschijnlijk even moeten wachten totdat corona gebanned is.
Als het de keuze is of de huur niet kunnen betalen en het keyboard houden of de huur kunnen betalen en het keyboard terugsturen snap ik dat wel.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:58 schreef Elan het volgende:
Ga je je keyboard serieus weer terugbrengen?
Je kan vaak tot wel 3 maanden huur achterlopen voordat het naar de rechtbank gaat etc. Gezien hoe rap het gaat met de superchats etc. heeft hij dat geld dan sowieso wel binnen denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Als het de keuze is of de huur niet kunnen betalen en het keyboard houden of de huur kunnen betalen en het keyboard terugsturen snap ik dat wel.
Niet slim nee, maar een dak boven je hoofd is wel veel waard.
Ok dank.quote:
Maar op zulk gezeik ga je toch niet gokken als dat met de verkoop van een keyboard of autoquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:03 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je kan vaak tot wel 3 maanden huur achterlopen voordat het naar de rechtbank gaat etc. Gezien hoe rap het gaat met de superchats etc. heeft hij dat geld dan sowieso wel binnen denk ikAls hij elke dag wat vlogjes doet
Zie maar weer eens een zelfde auto ervoor terug te krijgen voor een nette prijs. Das onmogelijk. Hij zou hem bijv beter kunnen laten schorsen. Dat scheelt verzekering en wegenbelasting. Al moet ie dan wel op eigen terrein staan en niet in een parkeervak op de openbare weg dacht ik.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok dank.
Mensen insinueren dus weer eens
Auto weg doen al dan niet tijdelijk zou ik niet eens zo'n slecht idee vinden.
Je mag toch nergens naar toe en nodig heb je hem ook niet, alles wat je bespaart is meegenomen.
Dat klopt. En als Braad moet betalen voor de huur van een garagebox is het hoogstwaarschijnlijk goedkoper om hem gewoon te blijven rijden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zie maar weer eens een zelfde auto ervoor terug te krijgen voor een nette prijs. Das onmogelijk. Hij zou hem bijv beter kunnen laten schorsen. Dat scheelt verzekering en wegenbelasting. Al moet ie dan wel op eigen terrein staan en niet in een parkeervak op de openbare weg dacht ik.
Dat is lastig, niet onmogelijk. Mijn eerste Nissan kocht ik voor 300 euro en heb ik 2.5 jaar probleemloos mee rondgereden. Enige kosten post was een paar keer een bak olie en keer een motortje voor het raam.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zie maar weer eens een zelfde auto ervoor terug te krijgen voor een nette prijs. Das onmogelijk. Hij zou hem bijv beter kunnen laten schorsen. Dat scheelt verzekering en wegenbelasting. Al moet ie dan wel op eigen terrein staan en niet in een parkeervak op de openbare weg dacht ik.
Zijn familie op het kamp kan die eventueel toch vragen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat klopt. En als Braad moet betalen voor de huur van een garagebox is het hoogstwaarschijnlijk goedkoper om hem gewoon te blijven rijden.
Heb het vermoeden dat mensen daar op hopen want drama?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn familie op het kamp kan die eventueel toch vragen?
Hoezo dramaquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Heb het vermoeden dat mensen daar op hopen want drama?
Zoiets.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:21 schreef Elan het volgende:
Wat betaal je voor die focus per kwartaal 150 aan WB?
Hehe dacht al waarom zou dat nou weer meteen drama opleverenquote:
Het kan ook best prima, goedkoop autorijden. Moet je alleen niet elk jaar afschrijven door in te ruilen, en bij voorkeur zelf ook wat klein onderhoud willen doen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is lastig, niet onmogelijk. Mijn eerste Nissan kocht ik voor 300 euro en heb ik 2.5 jaar probleemloos mee rondgereden. Enige kosten post was een paar keer een bak olie en keer een motortje voor het raam.
Qua wegenbelasting is het toch ook best duur in verhouding tot een kleinere auto, zeg Twingo.
Voor een auto waar hij eigenlijk alleen in zit.quote:
Klopt, en niet de nieuwste auto willen rijden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het kan ook best prima, goedkoop autorijden. Moet je alleen niet elk jaar afschrijven door in te ruilen, en bij voorkeur zelf ook wat klein onderhoud willen doen.
En als je een handige senior hebt?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:24 schreef junkiexp het volgende:
Alleen als je zelf niet kan of wil sleutelen absoluut niet aan beginnen.
Dat wil/kan hij toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het kan ook best prima, goedkoop autorijden. Moet je alleen niet elk jaar afschrijven door in te ruilen, en bij voorkeur zelf ook wat klein onderhoud willen doen.
Gemiddeld 102,58 afhankelijk van je regio.quote:
Waarom meld je het dan als het je 'geen zak' interesseert? Juist, omdat het je wel uitmaakt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:26 schreef Bzzzzt het volgende:
Ben ik hier de enigste die het geen zak interesseert als hij z’n keyboard op afbetaling gekocht heeft of gewoon in 1x betaald heeft.
sowieso al die autopraat.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:30 schreef Chia het volgende:
Ben ik de enige die niet geïnteresseerd is in het gespeculeer over wegenbelasting?
Ford Focus 1.6-16V Futura 5 Deurs 2007quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:28 schreef RTR het volgende:
[..]
Gemiddeld 102,58 afhankelijk van je regio.
Die weegt 1157 kilo en die van braddie 1044quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ford Focus 1.6-16V Futura 5 Deurs 2007
¤ 4.450,00
http://link.marktplaats.n(...)mpaign=socialbuttons
139-156 euro.
Aardige bedragen vragen ze trouwens nog, kan hij zo 2k of meer voor vangen.
Had ie hem ook op marktplaats staan? Dan zit zn inbox vol van berichten met dubieuze handelaren die hem willen kopenquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ford Focus 1.6-16V Futura 5 Deurs 2007
¤ 4.450,00
http://link.marktplaats.n(...)mpaign=socialbuttons
139-156 euro.
Aardige bedragen vragen ze trouwens nog, kan hij zo 2k of meer voor vangen.
Ongeveer 110quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:21 schreef Elan het volgende:
Wat betaal je voor die focus per kwartaal 150 aan WB?
Echter heeft hij twee functionele handen en dankzij de digitale snelweg is alle info zo te vinden. Als hij wel zou willen zou hij eenvoudige dingen zoals olie verversen (of ruitenwissers vervangenquote:
lolquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:15 schreef junkiexp het volgende:
Wat zijn dat allemaal voor speculaties dat het keyboard op afbetaling is?
Kan Bradge toch prima voor gespaard hebben, zo duur was het ook niet.
Ah natuurlijk, hij heeft 2004 model. Die is lichterquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:34 schreef RTR het volgende:
[..]
Die weegt 1157 kilo en die van braddie 1044
quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah natuurlijk, hij heeft 2004 model. Die is lichter
Dan valt zo'n kostenbesparing ook aardig in het niet, voor een fiat panda zit je al rond de 60 euro in onze regio.quote:
Verschil tussen deze Focus en iets als een Twingo is per maand misschien 15-20 euro, verzekering is 4 tientjes p/m. Enige wat echt wel wat zou schelen is't verbruikquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan valt zo'n kostenbesparing ook aardig in het niet, voor een fiat panda zit je al rond de 60 euro in onze regio.
Die 200 euro haal je er makkelijk uit als de Focus goed is en weinig onderhoud vergt.
Dan is het beter de focus te houdenquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Verschil tussen deze Focus en iets als een Twingo is per maand misschien 15-20 euro, verzekering is 4 tientjes p/m. Enige wat echt wel wat zou schelen is't verbruikMaar zelfs dat is niet schikbarend
Dat wordt dan wel weer gecompenseerd.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:34 schreef RTR het volgende:
[..]
Die weegt 1157 kilo en die van braddie 1044
quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel weer gecompenseerd.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Als je niet van kapsalonpraat houdt snap ik niet zo goed wat je in dit topic doet. Braddie en vies veel eten zijn toch wel een ding.
Momenteel is het geen onderwerp in een van de vlogs op beide kanalen, dus nogal offtopic.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Als je niet van autopraat houdt snap ik niet zo goed wat je in dit topic doet. Braddie en auto's zijn toch wel een ding.
Matig. Hier zit meer potentie in.quote:
Als je niet van matig houdt snap ik niet wat je in dit topic doet. Matig en Braddie horen bij elkaarquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Matig. Hier zit meer potentie in.
quote:
Je begint het te snappen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:47 schreef bamibij het volgende:
[..]
Als je niet van matig houdt snap ik niet wat je in dit topic doet. Matig en Braddie horen bij elkaar
Whehequote:Op dinsdag 28 april 2020 13:47 schreef bamibij het volgende:
[..]
Als je niet van matig houdt snap ik niet wat je in dit topic doet. Matig en Braddie horen bij elkaar
Nou Elanquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:49 schreef Elan het volgende:
Zit trouwens die zelfgemaakte pizza vlog te kijken. Als je zoiets wil maken probeer dan dat deeg van Tante Fanny eens:
Kwestie van deeg uitrollen en beleggen.
Of gewoon zelf deeg maken. Is eventjes oefenen als je het nooit doet en zou waarschijnlijk geniale beelden opleveren als Braddie het doet. Goed voor de views.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:49 schreef Elan het volgende:
Zit trouwens die zelfgemaakte pizza vlog te kijken. Als je zoiets wil maken probeer dan dat deeg van Tante Fanny eens:
Kwestie van deeg uitrollen en beleggen.
Ik zou dan gewoon ongekruid vlees kopen en er zelf wat overheen doen. Nasty gekruid vlees uit de supermarkt. Bâh.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:51 schreef Nikonlover het volgende:
Zou je eens zelf een broodje döner willen maken?
https://www.ah.nl/producten/product/wi462825/ah-doner-kebab-vlees
Lolquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:49 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou ElanDat was dit deeg dus ook. Maar ik las de verpakking niet
Dus het werd een pizza bol.
Dat gaat fout. We beginnen eerst met gekruid vlees. En als braad dat eenmaal onder de knie heeft kunnen we een stapje verder gaan naar ongekruid vleesquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon ongekruid vlees kopen en er zelf wat overheen doen. Nasty gekruid vlees uit de supermarkt. Bâh..
Daar heb je ook weer een punt. Eerst een 10-delige serie waarin hij leert hoe het vlees gebakken kan worden zonder het te verbranden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat gaat fout. We beginnen eerst met gekruid vlees. En als braad dat eenmaal onder de knie heeft kunnen we een stapje verder gaan naar ongekruid vlees
quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer een punt. Eerst een 10-delige serie waarin hij leert hoe het vlees gebakken kan worden zonder het te verbranden.
Dat is wel een hele heftige overgang van bestellen naar zelf het deeg maken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Of gewoon zelf deeg maken. Is eventjes oefenen als je het nooit doet en zou waarschijnlijk geniale beelden opleveren als Braddie het doet. Goed voor de views.
En dit dan?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:56 schreef Elan het volgende:
Vind de review vlogs en de kookvlogs wel het leukste, wat jullie?
Is toch een review van Duinkerke.quote:
De wijlen Zeurchauffeur.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:56 schreef Elan het volgende:
Vind de review vlogs en de kookvlogs wel het leukste, wat jullie?
Die staan bij mij ook met stip bovenaan en zijn de enige video's die substantieel kijkers kunnen genereren omdat het gewoon prima vermaak is, maar die wil hij niet meer doen heeft hij gezegd.quote:
Geen idee van Dumpert zijn ze weg.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb die helaas compleet gemist. Is daar nog ergens wat van te vinden?
Je enige hoop is dat een van de beter gesorteerde backupkanalen meeleest en een paar filmpjes uploadt om jou een beeld te kunnen geven. Het was voornamelijk Braadster die doelloos rondjes rijdt door Hilversum terwijl hij het gedrag van andere weggebruikers bekritiseert. Oude vrouwtjes die te langzaam een zebrapad oversteken, fietsers met hun tweeën naast elkaar, hardwerkende pakketbezorgers die hun busjes toch ergens kwijt moeten, iedereen kreeg er van langs.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb die helaas compleet gemist. Is daar nog ergens wat van te vinden?
Klinkt erg goed. Als er nog ergens mensen zijn die over deze materie beschikken, ik ben discreet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:17 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je enige hoop is dat een van de beter gesorteerde backupkanalen meeleest en een paar filmpjes uploadt om jou een beeld te kunnen geven. Het was voornamelijk Braadster die doelloos rondjes rijdt door Hilversum terwijl hij het gedrag van andere weggebruikers bekritiseert. Oude vrouwtjes die te langzaam een zebrapad oversteken, fietsers met hun tweeën naast elkaar, hardwerkende pakketbezorgers die hun busjes toch ergens kwijt moeten, iedereen kreeg er van langs.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klinkt erg goed. Als er nog ergens mensen zijn die over deze materie beschikken, ik ben discreet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oh kan ineens niets meer vinden
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2020 14:21:43 ]
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:21 schreef Chia het volgende:
[..]Die filmpjes heeft Braddie laten verwijderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oh kan ineens niets meer vindenIk vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
Ja dat bedacht ik me later ook. Maar die met Hans Autoglans is de beste iig.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Die filmpjes heeft Braddie laten verwijderen.
Ik ben er even stil van.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant best jammer iddquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Anderen hebben daar rechtszaken voor nodig, maar Brads imponerende verschijning is al genoeg.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:47 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Anderen hebben daar rechtszaken voor nodig, maar Brads imponerende verschijning is al genoeg.
Braddie z'n oom toch?quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:21 schreef Chia het volgende:
[..]Er is nog wel een gifje van de snelwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oh kan ineens niets meer vinden
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Die was wel mooi hoorquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Er is nog wel een gifje van de snelweg
[ afbeelding ]
De man die daar loopt heeft nog elke nacht nachtmerries over blauwe Twingo’s die het op hem gemunt hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Er is nog wel een gifje van de snelweg
[ afbeelding ]
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Er komt straks een foodvlog aan van iets wat ik nog nooit heb gemaakt
Groente?quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Tofu burgers.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Discussieren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg)quote:
Discussieren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg)quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:33 schreef leolinedance het volgende:
Discussieren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg)
Discussieren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg)quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:33 schreef Leonos het volgende:
Discussieren mag, zuigen niet (als je niet weet wat hieronder wordt verstaan, blijf dan maar weg)
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:35 schreef Rectum het volgende:
[..]
Niet op de hoogte zijn van onderstaande video.![]()
Blijft mooiquote:
Snackmix van mora?quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:36 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Groenten, hamburgertje, en een mix van iets
Valt mij mee, ik betaal 225 per kwartaal voor een S80 van 1530kg.quote:
KEUKEN OVERHOOP! HAMBURGER BAKKEN GAAT ECHT HELEMAAL FOUT!quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:42 schreef junkiexp het volgende:
Zet in de titel: gaat fout!
Goed voor de views blijkbaar
POLITIE GEKOMEN !!!!EINS!!!quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
KEUKEN OVERHOOP! HAMBURGER BAKKEN GAAT ECHT HELEMAAL FOUT!
En dan een perfect gebakken hamburger op bordquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
KEUKEN OVERHOOP! HAMBURGER BAKKEN GAAT ECHT HELEMAAL FOUT!
Heeft Braddie die zelf aangemaakt? Zo nee,quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:44 schreef junkiexp het volgende:
https://www.facebook.com/TheBradgeyoutube mag hier ook niet ontbreken uiteraard
Dat doet er niet toe want Bradge is er blij meequote:Op dinsdag 28 april 2020 15:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft Braddie die zelf aangemaakt? Zo nee,
Is in overleg gegaan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft Braddie die zelf aangemaakt? Zo nee,
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe want Bradge is er blij mee
Oh, oke. Dan heb ik niks gezegd.quote:
“Uiteraard is TheBrage live voor u (muziekale) verkoop op woningsdag!”quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:44 schreef junkiexp het volgende:
https://www.facebook.com/TheBradgeyoutube mag hier ook niet ontbreken uiteraard
quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:00 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
“Uiteraard is TheBrage live voor u (muziekale) verkoop op woningsdag!”
De maker van die pagina mag wel even een cursus Nederlands volgen.
Ga je kijken Brad?quote:In het zesdelige Britse programma 'Jouw schuld dat ik dik ben' gaan zes jongeren de confrontatie aan met hun ouders. Want wie is er nu de schuldige van hun gewichtsproblemen? Elke dinsdag om 22:10 uur op NPO 3.
Strijd
Tijdens de serie voeren de jongeren de echte gesprekken met hun familie. De jongeren dagen hun ouders ook uit om samen met hen zes weken de strijd tegen de overtollige kilo's aan te gaan. 'Jouw schuld dat ik dik ben' bestaat uit verhalen over verantwoordelijkheid, vergeving en herstel.
Leefstijl
Het overgewicht is een aanslag op de gezondheid en geluk van deelnemers Libby, Sol, Evie, Charlotte, Josh en Ellie. De jongeren willen hulp van hun ouders om hun leefstijl te veranderen, op weg naar een gezondere toekomst.
Onderlinge relaties
Zes weken lang delen de gezinnen oprechte en ontroerende momenten van openbaringen, inzicht en verdriet met de kijker, waarbij langzaam duidelijk wordt hoe de onderlinge relaties en gezins dynamiek in elkaar zitten, en misschien ook wel de reden achter de respectievelijke gewichtsproblemen.
Dat is Marcel van de livestreamquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:00 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Is dit aflevering 1 dan vanavond?quote:
Denk jij dat het de schuld is van je ouders?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Is dit aflevering 1 dan vanavond?
Denk het wel, maar dan ga ik wel eerder streamen vandaag. Vanaf 18:00
eten is ook gewoon véél te lekker tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nee, gewoon te veel eten en weinig bewegen.
Vanaf 6.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:17 schreef kree het volgende:
Komt er nog een live uitzending toevallig vanavond ofzo?
Is toch lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:30 schreef TTSS het volgende:
Jezus Bradley, eet je elke dag snacks of pizza?
Dan is Nikonlover vast de beheerder.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:00 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Damn, Brad wordt als 'de stalker van Ad' gezien door de fanschare van Ad L.quote:
Hahahahaquote:
Er zijn wat mensen aan het stoken denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:47 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Hahahaha
Wat is eigenlijk gaande tussen die 2?
Ik zie Braddie ook steeds genoemd worden in de chat bij Ad
Hoe kunnen mensen langer dan 30 seconden naar die dooie kijken eigenlijk?quote:
Dat vraag ik mij ook al tijden af. Ik vind het vrij deprimerend om iemand zo te zien zien wegkwijnen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:52 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen langer dan 30 seconden naar die dooie kijken eigenlijk?
Wat een opstokers in die chatquote:
quote:
18:00quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Is dit aflevering 1 dan vanavond?
Denk het wel, maar dan ga ik wel eerder streamen vandaag. Vanaf 18:00
Braad was ook wel erg gemeen soms over Ad. Was ook weer een achtbaan, soms was hij poeslief voor hem en bestelde Braad zelfs eten voor Ad, tijdje later weer afzeiken etc.quote:
En dit heeft ook stemrecht......quote:
quote:
Erg lang Bradge, de 2-3 minuten eetvlogs zijn beter.quote:
Wat doe jij??quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Erg lang Bradge, de 2-3 minuten eetvlogs zijn beter.
Topvlog! Ga zo door!quote:
Ik doe dit ook nog wel eens bij de pasta als de olie op is. Om kleverij te voorkomen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Langere video! Ik ben fan! En de maaltijd zag er gewoon goed uit joh, alleen iets vaker roeren dus![]()
Boter bij het water van de rijst gooien is gewoon normaal ook
Ik doe daadwerkelijk iets met tipsquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:42 schreef Treinhoer het volgende:
Leuke vlog idd Braad. Meer dan 5 minuten, je kijkt ook beter in de camera! Je pakt het op. Je vlogs worden elke keer een stukje beter.
Kan je mij uitleggen waarom er zo'n subcultuurtje van youtubers met verstandelijke beperkingen bestaat, en waarom daar publiek voor is?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Damn, Brad wordt als 'de stalker van Ad' gezien door de fanschare van Ad L.Laat maar weer zien dat het geen goed idee is om het de hele tijd over hem te hebben in streams en eerder ook vaak hier op FOK!.
Misschien kan je de beheerder van dat kanaal even een bericht sturen. Ik vind alleen Braddie als vlogger geinig om te kijken, maar die anderen op dat vage kanaal niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kan je mij uitleggen waarom er zo'n subcultuurtje van youtubers met verstandelijke beperkingen bestaat, en waarom daar publiek voor is?
Ad Looij en het kanaal van die gast heet de Looijtjes.quote:
Dat zijn van die mensen die aanslagen zouden kunnen plegenquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ad Looij en het kanaal van die gast heet de Looijtjes.
Is er een relatie? Beter beiden met rust laten denk ik.
Ad is daar volgens mij veel te veel uitgeblust voor. Die andere gast ken ik verder niet. Maar die heeft volgens mij wel wat frustratieissues.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die aanslagen zouden kunnen plegen
Dit is zowaar een maaltijd.quote:
Dankquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit is zowaar een maaltijd.Ga zo door.
Misschien is een journaalvlog een optie.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:56 schreef kree het volgende:
Maar live dus op youtube 18:00? Kun je niet ff iets later beginnen zeg maar na het journaal
Ik ben voor hoor? Vindt t wel leuk om te kijken eigenlijk (en meen ik oprecht) maargoed het is 18:00 terwijl ik even het nieuws kijk zal zijn kanaal eens opzoeken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien is een journaalvlog een optie.
Leverworstquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:07 schreef Chia het volgende:
@:ItsTheBradgeHere wat voor zakje hangt er in je koelkast op 0:53?
Special effects.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:07 schreef Chia het volgende:
@:ItsTheBradgeHere wat voor zakje hangt er in je koelkast op 0:53 van de Rice en Beans kookvlog?
Sow! Dat zag er prima uit hoorquote:
Ben daar volgens mij ook zéker niet de enige inquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik vind het leuk als je tegen levenloze objecten praat![]()
En nee dan bedoel ik niet de chat maar de pan
Wat is dit?quote:
Aha ok haha wacht ik moet dit even op youtube openen zodat ik nog even live kan meekleurenquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hij is hier live:
Hij heeft 2 kanalen
Meekleuren?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
Aha ok haha wacht ik moet dit even op youtube openen zodat ik nog even live kan meekleuren
Die moest ik inleveren omdat ik ze steeds in mijn neusgaten en andere lichaamsholten stopte.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Jij kijkt zonder kleurpotloden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |