quote:Op dinsdag 28 april 2020 08:11 schreef ZwangerPetro het volgende:
V&A / [TK] `04 Ford Focus Futura 1.6 16v. APK verloopt snel.
Dr Focus gaat weg?
Dit is weer een knap stukje braadlogica.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:31 schreef Chia het volgende:
geen auto meer nodig heeft vanwege de coronacrisis
Waarom?quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Een leuke 1 serie lijkt mij toch de meest realtistische opvolger.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In theorie kan dat, maar zie jij Braad realistisch gezien vanuit zijn woonplaats naar z'n moeder lopen?Hij vertikt het, maar ik acht het wel een realistischer optie dan dat hij geld gaat uitgeven aan een fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij heeft wel echt een goede degelijke fiets nodig vanwege zijn sterke benen, dus met een of ander wrak haakt hij na 1x fietsen al af.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2020 09:59:11 ]
Als dat net weer net zo'n barrel wordt als dat hok wat een maat van 'm hem destijds in de maag heeft gesplitst, houd ik mijn hart vast.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
- mooie autoquote:
Geen 40K iigquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
- mooie auto
- degelijk
- max 40k of zo (weet niet hoeveel je met wahjong krijgt?)
- vul zelf maar aan
Wahjongquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
- mooie auto
- degelijk
- vul zelf maar aan
De allergoedkoopste exemplaren zijn a. diesels en b. alsnog ver boven het vermoedelijke Braadbudget.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zul je nog even moeten wachten. In Brad zijn tijdzone is het nu pas 7.00u.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:08 schreef Nikonlover het volgende:
Hopelijk komt Braad snel met een update over zijn plannen
7 uur, tijd om op te staan dusquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:09 schreef Rectum het volgende:
[..]
Zul je nog even moeten wachten. In Brad zijn tijdzone is het nu pas 7.00u.
Of een Twingoquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De allergoedkoopste exemplaren zijn a. diesels en b. alsnog ver boven het vermoedelijke Braadbudget.
Anders moet hij, als hij toch geld aan het wegsmijten is, maar weer vlakbij inruilen. Op een kale Alto met verse apk, bijvoorbeeld.https://www.marktplaats.n(...)19df&previousPage=lr
Ik was al druk aan het zoeken naar een blauwe om oude tijden te laten herleven, maar daarvan staan er niet veel te koop.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Of een TwingoMet verse APK
https://link.marktplaats.nl/m1540739807
Denk dat hij heeft besloten niet meer naar zijn vader te gaan voor reparatiesquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:08 schreef Nikonlover het volgende:
Hopelijk komt Braad snel met een update over zijn plannen
Wel een goede post van jou in het V&A topic trouwens!quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De allergoedkoopste exemplaren zijn a. diesels en b. alsnog ver boven het vermoedelijke Braadbudget.
Anders moet hij, als hij toch geld aan het wegsmijten is, maar weer vlakbij inruilen. Op een kale Alto met verse apk, bijvoorbeeld.https://www.marktplaats.n(...)19df&previousPage=lr
Nou, dit is dus helemaal niet mijn logicaquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:53 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dit is weer een knap stukje braadlogica.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou, dit is dus helemaal niet mijn logica![]()
Er hebben gisteravond een aantal mensen dusdanig op mij in gepraat over corona, en geld, en het niet nodig hebben van een auto dat ik uiteindelijk zoiets had van, joh. Het is inderdaad nu wel slim om die auto weg te doen want veel heb ik 'm toch niet nodig en kan wel weer wat anders terug kopen.
Vlak daarna advertentie gemaakt en had toen ik ging slapen zoiets van nee, voelt niet goed.. Hoe de fuck laat ik anderen zo op mij in praten![]()
V&A Topic is op slot, auto blijft, hoe fucking debiel kan iemand zijnDit is op de gebreken die in de advertentie staan echt een prima auto. Bumper is niet netjes, ABS lampje brand, airco moet gevuld worden en er bonkt ergens iets, maar dan heb je het wel gehad
Dit is de netste auto die ik ooit heb gehad, ook de meest fijn sturende, rijdende, hoe de fuck laat ik mij zo door mensen bespelen.. Auto BLIJFT.
YES!!!!! Goed dat hij blijftquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Er hebben gisteravond een aantal mensen dusdanig op mij in gepraat over corona, en geld, en het niet nodig hebben van een auto dat ik uiteindelijk zoiets had van, joh. Het is inderdaad nu wel slim om die auto weg te doen want veel heb ik 'm toch niet nodig en kan wel weer wat anders terug kopen.
Vlak daarna advertentie gemaakt en had toen ik ging slapen zoiets van nee, voelt niet goed.. Hoe de fuck laat ik anderen zo op mij in praten![]()
V&A Topic is op slot, auto blijft, hoe fucking debiel kan iemand zijnDit is op de gebreken die in de advertentie staan echt een prima auto. Bumper is niet netjes, ABS lampje brand, airco moet gevuld worden en er bonkt ergens iets, maar dan heb je het wel gehad
Dit is de netste auto die ik ooit heb gehad, ook de meest fijn sturende, rijdende, hoe de fuck laat ik mij zo door mensen bespelen.. Auto BLIJFT.
Oh ja daar voldoet inderdaad alleen een BMW 1-serie aan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
- mooie auto
- degelijk
- vul zelf maar aan
die 1 serie kan altijd nogquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Verstandig besluit maar wel jammer voor alle Bradvolgers. Autoperikelen doen het altijd goed bij het publiek.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
We krijgen straks de APK nogquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Verstandig besluit maar wel jammer voor alle Bradvolgers. Autoperikelen doen het altijd goed bij het publiek.
Ik 600quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mocht je nog van gedachten veranderen: ik heb even 750 geboden.
Autoperikelen zijn fijn. En to be honest mis ik het wel om een klein gebakje te hebben wat 500 euro kostquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Verstandig besluit maar wel jammer voor alle Bradvolgers. Autoperikelen doen het altijd goed bij het publiek.
Ik zie nu in ieder geval wel graag zowel een review alsmede een vlog over de apk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
We krijgen straks de APK nogRIP Focus vanwege het ABS lampje
Rollercoasterquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
n gisteravond een aantal mensen dusdanig op mij in gepraat over corona, en geld, en het niet nodig hebben van een auto dat ik uiteindelijk zoiets had van, joh. Het is inderdaad nu wel slim om die auto weg te doen want veel heb ik 'm toch niet nodig en kan wel weer wat anders terug kopen.
Vlak daarna advertentie gemaakt en had toen ik ging slapen zoiets van nee, voelt niet goed.. Hoe de fuck laat ik anderen zo op mij in praten
V&A Topic is op slot, auto blijft, hoe fucking debiel kan iemand zijn Dit is op de gebreken die in de advertentie staan echt een prima auto. Bumper is niet netjes, ABS lampje brand, airco moet gevuld worden en er bonkt ergens iets, maar dan heb je het wel gehad Dit is de netste auto die ik ooit heb gehad, ook de meest fijn sturende, rijdende, hoe de fuck laat ik mij zo
Ja het komt puur door anderen natuurlijk, want als die op je in praten kun je er echt niet meer een nachtje over slapen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die gaat als het zo ver is ook komen!quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zie nu in ieder geval wel graag zowel een review alsmede een vlog over de apk.
Ik heb er een nachtje over geslapen zeg ik tochquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja het komt puur door anderen natuurlijk, want als die op je in praten kun je er echt niet meer een nachtje over slapen.Wat bij jou aan te raden is voor elke beslissing die je wilt nemen.
Die is allang betaald tochquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Maar hoe ga je nu voor het keyboard betalen?
Nee je hebt eerst advertenties online geflikkerdquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik heb er een nachtje over geslapen zeg ik toch
Barrel is dit nietquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:31 schreef InstortendeSter het volgende:
Oh zitten we nu in het APK-gedeelte van de cyclus? Dat Braddie haastig vanalles moet verpatsen om zijn barrel op de weg te kunnen houden.
Vakantiegeldquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:31 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
vakantiegeld komt pas over een maand hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |